SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2013 Ladbrokes World Darts Championship
Speelschema
Vrijdag 14 December
1x Preliminary Round, 4x First Round
20.10pm Robert Thornton v Magnus Caris 3-0
21.15pm Andree Welge v Leung Chun Nam (P) 1-4
22.00pm Paul Nicholson v Co Stompe 3-0
23.00pm Adrian Lewis v Gino Vos 3-1
00.00am Kevin Painter v Leung Chun Nam 3-0
Saturday December 15
Afternoon Session
13.10pm Wayne Jones v Jerry Hendriks 0-3
14.15pm Daryl Gurney v Robert Marijanovic (P) 4-3
15.00pm Richie Burnett v James Hubbard 3-2
16.00pm Terry Jenkins v Steve Brown 3-0
17.00pm Andy Smith v Daryl Gurney 1-3
Evening Session
20.10pm Dave Chisnall v Shane Tichowitsch 3-0
21.15pm Max Hopp v Charl Pietersen (P) 4-1
22.00pm John Part v Joe Cullen 3-0
23.00pm Phil Taylor v Michael Mansell 3-0
00.00am Denis Ovens v Max Hopp 3-2
Sunday December 16
20.10pm Brendan Dolan v Mark Jones 3-0
21.15pm Jarkko Komula v Jani Haavisto (P) 2-4
22.00pm Andy Hamilton v James Richardson 3-1
23.00pm Raymond van Barneveld v Michael Smith 3-0
00.00am Gary Anderson v Jani Haavisto 3-1
Monday December 17
20.10pm Peter Wright v Arron Monk 3-0
21.15pm Carlos Rodriguez v John Bowles (P) 2-4
22.00pm Mark Webster v Ian White 3-1
23.00pm James Wade v Peter Hudson 3-0
00.00apm Jamie Caven v John Bowles 2-3
Tuesday December 18
20.10pm Steve Beaton v Kyle Anderson 3-0
21.15pm Lourence Ilagan v Jamie Lewis (P) 4-3
22.00pm Wes Newton v Johnny Haines 3-0
23.00pm Mervyn King v Dean Winstanley 2-3
00.00am Colin Osborne v Lourence Ilagan 3-0
Wednesday December 19
20.10pm Justin Pipe v Andy Jenkins 3-0
21.15pm Haruki Muramatsu v Dave Harrington (P) 4-0
22.00pm Ronnie Baxter v Dennis Priestley 3-1
23.00pm Colin Lloyd v Darin Young 3-2
00.00am Simon Whitlock v Haruki Muramatsu 3-0
Thursday December 20
20.10pm Mark Walsh v Darren Webster 3-1
21.15pm Paul Lim v Mohd Latif Sapup (P) 4-1
22.00pm Kim Huybrechts v Scott Rand 2-3
23.00pm Vincent van der Voort v Stuart Kellett 3-0
00.00am Michael van Gerwen v Paul Lim 3-0
Friday December 21
Afternoon Session
3x Second Round
14.40pm Andy Hamilton v Richie Burnett 4-1
15.00pm Dave Chisnall v Daryl Gurney 4-1
16.20pm Gary Anderson v John Bowles 4-3
Evening Session
3x Second Round
20.10pm Terry Jenkins v John Part 4-1
21.30pm Paul Nicholson v Robert Thornton
22.50pm Phil Taylor v Jerry Hendriks
Saturday December 22
Afternoon Session
3x Second Round
13.40pm Kevin Painter v Ronnie Baxter
15.00pm Mark Webster v Colin Lloyd
16.20pm Raymond van Barneveld v Brendan Dolan
Evening Session
3x Second Round
20.10pm Wes Newton v Scott Rand
21.30pm Simon Whitlock v Colin Osborne
22.50pm Adrian Lewis v Denis Ovens
Sunday December 23
Afternoon Session
3x Second Round
13.40pm Justin Pipe v Mark Walsh
15.00pm Dean Winstanley v Vincent van der Voort
16.20pm James Wade v Steve Beaton
Evening Session
1x Second Round, 2x Third Round
20.10pm Michael van Gerwen v Peter Wright
21.30pm Andy Hamilton v Terry Jenkins
22.50pm Taylor/Hendriks v Nicholson/Thornton
Thursday December 27
Afternoon Session
3x Third Round
13.40pm Whitlock/Osborne v Dave Chisnall
15.00pm Gary Anderson v van Barneveld/Dolan
16.20pm Newton/Huybrechts/Rand v Pipe/Walsh
Evening Session
3x Third Round
20.10pm van Gerwen/Lim/Sapup/Wright v M Webster/Lloyd
21.30pm A Lewis/Ovens v Painter/Baxter
22.50pm Wade/Beaton v Winstanley/van der Voort/Kellett
Bracket Kwartfinales
Taylor/Hendriks/Nicholson/Thornton - Hamilton/Jenkins
Whitlock/Osborne/Chizzy - Anderson/vanBarneveld/Dolan
--------------------------------------------------
Lewis/Ovens/Painter/Baxter - VanGerwen/Wright/Webster/Lloyd
Wade/Beaton/Winstanley/Voort/Kellett - Newton/Rand/Pipe/Walsh
Ronde 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ronde 2![]()
concentratie hé.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef Slobeend het volgende:
Netjes.Hij wacht wel lang bij z'n dubbels.
hij staat r toch niet om vrienden te makenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaat er geen vrienden mee maken gok ik.
Vrienden maken doen we in de open luchtquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:03 schreef Machielovic het volgende:
[..]
[..]
hij staat r toch niet om vrienden te maken
planet funk- chase the sunquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef De_Fietser het volgende:
hoe heet dat liedje dat men na elke set speelt?
Ja, Hendriks profiteert amper, als Taylor tegen een iets meer ervaren tegenstander had gestaan, dan had hij er wel eens af kunnen gaan vandaag...quote:
Gemiddelden vallen inderdaad zwaar tegen. Als Taylor even zijn niveau optrekt dan wint hij deze pot met 2 vingers in de neus.quote:
Nee, dat is waar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:03 schreef Machielovic het volgende:
[..]
hij staat r toch niet om vrienden te maken
je overdrijft welquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:18 schreef Guard het volgende:
Pfft deze, toch mooie dartsdag, gaat als een nachtkaars uit....
Hij hoeft ook niet echt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:21 schreef DeeBee het volgende:
Taylor zelden zo slecht zien spelen zeg...
Zelf dart ie ook gewoon slechtquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:21 schreef Pietsie1 het volgende:
Taylor niet best. Dit zou Jokertje toch moeten kunnen winnen. Al gaat 'ie dat niet doen.
Hij hoeft nu nog niet z'n topniveau te halen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:21 schreef DeeBee het volgende:
Taylor zelden zo slecht zien spelen zeg...
Ik denk dat Taylor toch wint.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
jammer Jerry
Thornton gaat hem er echt wel afgooien zondag (taylor)
Ja, maar dan nog, hij scoort ook veel minder dan normaal... Dat je dan wat check-outs mist of zo en daarop 20% gooit, ok, maar hij scoort ook wel echt laag... Maar nou ja, misschien trekt hij het in de volgende rondes zomaar weer omhoog dat niveau.quote:
Sorry hoor, maar dit is van Hendriks gewoon niet genoeg...quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
altijd op het laatste nippertje weer die kuttaylor
Ik heb dit altijd bij potjes van Taylor hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is van Hendriks gewoon niet genoeg...
Ja, vaak zat haalt Taylor het bloed onder je nagels vandaan, omdat hij altijd nog iets in de tank heeft en weer wat pijlen ergens vandaan weet te toveren, maar hij lijkt dat juist dit WK tot nu toe nog niet zo te hebben...quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb dit altijd bij potjes van Taylor hoor
Ik hoop dat Thornton het iig leuker weet te maken dan vandaag want dit is best wel frustrerend.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, vaak zat haalt Taylor het bloed onder je nagels vandaan, omdat hij altijd nog iets in de tank heeft en weer wat pijlen ergens vandaan weet te toveren, maar hij lijkt dat juist dit WK tot nu toe nog niet zo te hebben...
Al klopt het ook wat anderen zeiden, hij heeft het ook nog niet nodig gehad.
3-1 in ieder geval.
'Genooohoot, als ik klaar sta om te daaaarten! Genooohoot, als ik m'n pijltjes weer ken laten zien!'quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:31 schreef Szura het volgende:
Mijn favoriete opkomstnummer is Ricky - Genot
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Genooohoot, als ik klaar sta om te daaaarten! Genooohoot, als ik m'n pijltjes weer ken laten zien!'
Dacht jij serieus dat die Jerry even die Taylor ging opdoeken ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zap maar weg want ik treur er van
kuttaylor
jammer hendriks
nee, maar dat hij wel wat meer tegenstand boodquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht jij serieus dat die Jerry even die Taylor ging opdoeken ?
Jerry is gewoon niet goed genoeg klaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht jij serieus dat die Jerry even die Taylor ging opdoeken ?
Heb het afgezet, maar wat zeggen ze?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:49 schreef Slobeend het volgende:
LekerrrrrrWtf Maijer, die man spoort voor geen meter.
Popiejopie Maijer zei: "Morgen Barney, lekkeherrrrrr."quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb het afgezet, maar wat zeggen ze?
Met een big smile natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Popiejopie Maijer zei: "Morgen Barney, lekkeherrrrrr."
Bij Roland heb ik soms het idee dat hij iets teveel genotsmiddelen heeft ingenomenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah Roland is wel te pruimen. Hij geilt alleen te erg op Phil.
Hij leidt aan het Stockholm-syndroom, aangezien hij 25 keer van Taylor heeft verloren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:49 schreef hafcfan het volgende:
Mwah Roland is wel te pruimen. Hij geilt alleen te erg op Phil.
Gewoon na elke leg zo,quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:03 schreef Smoofie het volgende:
Ik word altijd wel een beetje para van Hamilton met steeds zn vinger in zn bek en die vrouw van hem.
Maar trademark-Taylor is juist dat hij altijd ongenadig goed gooit, ongeacht de tegenstand of wat dan ook. Dat is er nog echt niet bij dit toernooi.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Al klopt het ook wat anderen zeiden, hij heeft het ook nog niet nodig gehad.
In elk geval niet alle vragen zijn verzonnen, en een deel ervan vind ik ook prima om te horen, net als (denk ik) een groot deel van de mensen die verder nooit darten kijken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:58 schreef Zipportal het volgende:
Die commentatoren mogen ze wel inruilen voor de Engelse. En als ze even slim zijn, streamen ze ook gewoon 1:1 de HD stream van Sky uit.
Ze zitten verdomme gewoon sluikreclame te maken voor die gammele RTL site en constant dezelfde verzonnen vragen te beantwoorden, net als de jaren er voor.
Vies dik
En als ik toch aan het zeiken ben, die mastercallers bij de BDO. Ze kunnen verdomme ook niet op een normale manier een score uit de bek krijgen.
Vooral deze pipo niet, Marco Meijer:
NINTYNOION.
Het is juist de opkomst die daarna komt, van Zimmerman die geweldig is!quote:
Fitzmaurice moet gewoon naar de PDC overstappen.... Wie begint een facebook page?quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In elk geval niet alle vragen zijn verzonnen, en een deel ervan vind ik ook prima om te horen, net als (denk ik) een groot deel van de mensen die verder nooit darten kijken.
Vooral Nieuwlaat vind ik prima.
Bij Sky hebben ze inderdaad 1 echt goede commentator, ik weet zijn naam even niet. Een andere is wel een beetje te pruimen en de derde zit alleen maar in zichzelf te mompelen. Heel irritant en storend.
Sowieso gaan ze natuurlijk geen Engels commentaar brengen op de Nederlandse tv, dat snap jij ook nog wel lijkt me
Over de referees, ik vond George Noble altijd de beste om naar te luisteren en ik had een hekel aan Russ Bray, maar tegenwoordig vind ik ze allebei bijzonder goed om te horen
Voordeel van de BDO is Martin "Let's Play Darts!" Fitzmaurice, dat vind ik honderd keer beter dan dingen als "You've joined us live!", "Champion....of the wooooooooooooooooooooooooooooooorld!" en "Live on SkySports HD".
Ook die boksopkomsten van de PDC vind ik veel minder, veel te schreeuwerig voor darts.
Niks was mooier dan simpelweg dit: "From the Netherlands.......The Man!!! Raymond! Van! Barneveld!"
Het begin van dit bijvoorbeeld
Zolang de man nog gemiddelde kan gooien van 117 zou ik 'm nog maar niet afschrijven.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:44 schreef Nober het volgende:
Taylor gaat nooit meer wereldkampioen worden maar dat weet iedereen toch wel?
Dat doet die anders niet dit WK. Thornton gaat hem pakken. Taylor stapt minder relaxed het podium op dan Thortnon. Die weet dat die hem kan pakken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zolang de man nog gemiddelde kan gooien van 117 zou ik 'm nog maar niet afschrijven.
Ik geloof er gewoon niet in, tegen Thornton of Van Barneveld gaat hij het niet redden met dat gemiddelde van gisteren.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zolang de man nog gemiddelde kan gooien van 117 zou ik 'm nog maar niet afschrijven.
Slap gelul dit. Iedere wedstrijd is er weer eentje op zich, tegen Hendriks had ie het ook totaal niet nodig. Thornton lag er toch ook gewoon bijna uit tegen Nicholson? Het is allemaal niet zo makkelijk als je het stelt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik geloof er gewoon niet in, tegen Thornton of Van Barneveld gaat hij het niet redden met dat gemiddelde van gisteren.
én, iedere kampioen heeft er wel een matige pot.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Slap gelul dit. Iedere wedstrijd is er weer eentje op zich, tegen Hendriks had ie het ook totaal niet nodig. Thornton lag er toch ook gewoon bijna uit tegen Nicholson? Het is allemaal niet zo makkelijk als je het stelt.
Anders kunnen we de draw voor de rest al invullen naar het gemiddelde van de eerste ronde. Barney wereldkampioen joehoe!
Idd Newton-Rand en Baxter-Painter zijn de krakers op papierquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanmiddag ben ik er helaas niet bij. Pas bij de pot van Raymond. Heb zin in Newton vs Rand![]()
Hij won de afgelopen twee WK's niet na verlies tegen Webster en Chisnall, en ik zie Taylor op het moment geen finale halen. Normaalgesproken wil hij altijd 100+ gemiddeldes óók tegen mindere tegenstanders en dat lukt hem voorlopig niet. Dus dat gaat lastig worden tegen Thornton, Hamilton/Jenkins, Whitlock/Anderson/Chisnall/Van Barneveld...quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Slap gelul dit. Iedere wedstrijd is er weer eentje op zich, tegen Hendriks had ie het ook totaal niet nodig. Thornton lag er toch ook gewoon bijna uit tegen Nicholson? Het is allemaal niet zo makkelijk als je het stelt.
Anders kunnen we de draw voor de rest al invullen naar het gemiddelde van de eerste ronde. Barney wereldkampioen joehoe!
Klaasen is altijd matig. De slechste speler ooit die een WK heeft gewonnen. Klaasen kwam scorend nog niet eens bij de 95 gemiddeld.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
én, iedere kampioen heeft er wel een matige pot.
Lewis bijvoorbeeld vorig jaar tegen Heydon, Van Barneveld had er een tegen Lloyd, Klaasen tegen Harbour,
Hoi, de laatste gespeelde wedstrijden staan nog niet bij de OP.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanmiddag ben ik er helaas niet bij. Pas bij de pot van Raymond. Heb zin in Newton vs Rand![]()
21.30pm Paul Nicholson v Robert Thornton 3-4 (5-6 in de 5de set!)quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, de laatste gespeelde wedstrijden staan nog niet bij de OP.
Omdat hij -tot op heden- nog niet goed gooit op -dit wk- betekent niet dat hij NOOIT meer een wk gaat winnen natuurlijk. Hell, hij kan zijn volgende wedstrijd wel de vorm van de eeuw hebben en zo doorstomen naar de 16e titel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat doet die anders niet dit WK. Thornton gaat hem pakken. Taylor stapt minder relaxed het podium op dan Thortnon. Die weet dat die hem kan pakken.
Hij heeft het hele jaar al niet de topvorm. De PC won die nog dankzij Hamilton.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat hij -tot op heden- nog niet goed gooit op -dit wk- betekent niet dat hij NOOIT meer een wk gaat winnen natuurlijk. Hell, hij kan zijn volgende wedstrijd wel de vorm van de eeuw hebben en zo doorstomen naar de 16e titel.
je hebt de PL gemist?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft het hele jaar al niet de topvorm. De PC won die nog dankzij Hamilton.
12:40quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:48 schreef vosss het volgende:
Hey ik ben ff het overzicht kwijt.
Wie gooit er vanmiddag allemaal en hoelaat ongeveer?
Ik moet namelijk nog naar de winkel waar het stervensdruk is om bier enzo te te halen voor mn verjaardag morgen.
Lekker belangrijk als je week na week 100+ gemiddelde staat te gooien waarbij regelmatig boven 110 gemiddeld kan je nou niet zeggen dat de man het hele jaar niet in vorm is geweest. Ondanks je knullig gebruik van een smiley.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb het over tv tournooien man.Geen uitnodiggingstournooi wat over zoveel weken gaat.
Wat praat je nou voor onzin. Hij heeft geen enkel tournooi gemiddeldes van 100 + genoteerd. EC was nog wel het meest dramatisch. Zo gooit die nu ook trouwens op dat niveau. Volg je alle tournooien wel?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lekker belangrijk als je week na week 100+ gemiddelde staat te gooien waarbij regelmatig boven 110 gemiddeld kan je nou niet zeggen dat de man het hele jaar niet in vorm is geweest. Ondanks je knullig gebruik van een smiley.
Ik heb het over de PL helder licht. Dat jij ALLEEN TV toernooien wil meetellen om over niveau te spreken moet jij weten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat praat je nou voor onzin. Hij heeft geen enkel tournooi gemiddeldes van 100 + genoteerd. EC was nog wel het meest dramatisch. Zo gooit die nu ook trouwens op dat niveau. Volg je alle tournooien wel?
Nober heeft gelijk. Ja tv tournooien daar draait het om.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb het over de PL helder licht. Dat jij ALLEEN TV toernooien wil meetellen om over niveau te spreken moet jij weten.
Daarnaast interesseert niveau me sowieso geen flikker, wat dat is waan van de dag. En op de laatste plaats reageerde ik op de claim van nober dat Taylor NOOIT meer een wk zal gaan winnen.
Hij is misschien wel de beste speler te wereld qua dubbels. Samen met Hamilton denk ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:28 schreef Szura het volgende:
Painter is los!
3-1. Hij overklast hem nu.
Die moet wel heel dom zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mevrouw Painter lijkt me een stukje jonger als Kevin zelf
Ik wilde net vragen of iemand misschien wist of dat niet toevallig zijn dochter is ofzoquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mevrouw Painter lijkt me een stukje jonger als Kevin zelf
Echt he wat een kneus. Webster- Loyd is een veel leukere wedstrijd om naar te kijken dan naar die Dolan.quote:
Ik vergeef het Koert, alles beter dan Maijer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt he wat een kneus. Webster- Loyd is een veel leukere wedstrijd om naar te kijken dan naar die Dolan.
Hele leuke wedstrijd, ging heen en weer, vlak voor tijd dacht ik nog dat Baxter het binnenhad, toen draaide het toch weer naar Painter.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, hoe was Painter - Baxter? uitslag al gezien hoor.
Drama, moest ook nog invallen bij een ander team maar de tegenstander kwam niet opdagenquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hele leuke wedstrijd, ging heen en weer, vlak voor tijd dacht ik nog dat Baxter het binnenhad, toen draaide het toch weer naar Painter.
Hoe was jouw wedstrijd?
Koert.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom hebben ze het over 'krakers' bij Nederlanders?
Jelle Klaassen wel natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
Was dat zijn zoontje of geeft hij altijd random kinderen een kus?
Laatste keer dat hij dat deed was op de Grand Prixquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dolan moet ver boven zichzelf uitstijgen.
Dik heeft hij het meeste gewonnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Barneveld is weer wat dikker volgens mij
wat denk je van zijn vrouwquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Barneveld is weer wat dikker volgens mij
ik gun hem een 20 jarig mokkel, kan ie ook weer lachenquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Sylvia is gewoon de factor. Sinds Sylvia weer mee gaat is hij in topvorm.
Veel beter kan nietquote:
Die hem dan vervolgens weerr chanteertquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik gun hem een 20 jarig mokkel, kan ie ook weer lachen
fuck, dat wist ik nog niet eensquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:57 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Die hem dan vervolgens weerr chanteert![]()
Barney
Extra lullig als de eerste set 0 uit 0 was _o-quote:
Don't be negativequote:Op zaterdag 22 december 2012 17:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Barneveld begint al wel weer te hoofdschudden.
ze doen alweer alsof de stormvloed verlaat komtquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:04 schreef danos het volgende:
Is dit nog ergens anders op tv te volgen? Commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |