Sinds dinsdag.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:22 schreef Evertjan het volgende:
is dit nieuw dat Powned DJ's zich inzetten voor SR?
Staat niet tussen hun suggesties bedoel ikquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:22 schreef Evertjan het volgende:
Oh...quote:
Powned moet op een bepaalde wijze en op een of andere manier toch een maatschappelijk doel dienen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:22 schreef Evertjan het volgende:
Ze doen het wel superquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Powned moet op een bepaalde wijze en op een of andere manier toch een maatschappelijk doel dienen.
Geretweet door FC Twente Online, met 10k volgerstwitter:PatrickWobben twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 23:16:20Wat @giel3fm dus zegt is dat we met zn allen Kernkraft 400 - Zombie Nation moeten aanvragen, want dan kan ie anthem worden! Doen! #3FM #SR12 reageer retweet
Vrouwen en CCsquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef Nielsch het volgende:
Goed... wil ik net een vliegreisje boeken (weekendje weg met een goede maat)...
Heeft m'n vrouw de creditcard gemaxd tijdens haar laatste werkreis toen ze drie hotelkamers moest voorschieten![]()
![]()
![]()
Ik zou je vrouw eens beter africhten, eerst gaat ze uit en neemt ze jouw pas meequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef Nielsch het volgende:
Goed... wil ik net een vliegreisje boeken (weekendje weg met een goede maat)...
Heeft m'n vrouw de creditcard gemaxd tijdens haar laatste werkreis toen ze drie hotelkamers moest voorschieten![]()
![]()
![]()
Volgens mij hebben we de thuiskomst gemist? Of ik moet toen net niet gekeken hebben...quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef DaMook het volgende:
Komt stenders zo nog trouwens ? Of is zijn item voor vandaag al afgesloten ?
retweetquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:24 schreef Pino112 het volgende:
Geretweet door FC Twente Online, met 10k volgerstwitter:PatrickWobben twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 23:16:20Wat @giel3fm dus zegt is dat we met zn allen Kernkraft 400 - Zombie Nation moeten aanvragen, want dan kan ie anthem worden! Doen! #3FM #SR12 reageer retweet
.
Juiiiiiiiist, morgen in het callcenter ga ik ook m'n best doen om deze plaat als anthem te krijgenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:24 schreef Pino112 het volgende:
.
Of het is niet goed afgelopen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:23 schreef DaMook het volgende:
Komt stenders zo nog trouwens ? Of is zijn item voor vandaag al afgesloten ?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Juiiiiiiiist, morgen in het callcenter ga ik ook m'n best doen om deze plaat als anthem te krijgenTwijfelaars deze plaat laten kiezen enzo, als dat voorkomt ofzo
Die kids moeten toch al slapen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we de thuiskomst gemist? Of ik moet toen net niet gekeken hebben...
Ik ben ook naar Enschede geweest, wat is het probleem?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar ook in het callcenter aan de bak
Maar ik wil ook naar leeuwarden
Zou zomaar kunnen dat ik het gemist heb hoor, was ook nog andere dingen aan het doen. Maar aangezien ik er nog niets over heb gezien of gehoord vroeg ik me af of dat dus al gebeurd isquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we de thuiskomst gemist? Of ik moet toen net niet gekeken hebben...
Is dat zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:26 schreef Qunix het volgende:
Zombienation moet dan minstens 200 keer worden aangevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |