quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Land Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
9 Bulykin, Dmitry (RUS) Aanvaller
10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller
11 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller
12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
18 Boyata, Dedryck (BEL) Verdediger
19 Douglas (NED) Verdediger
20 Braafheid, Edson (NED) Verdediger
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
34 Rendla, Andrej (SLW) Aanvaller
Opmerkelijk hoeveel uit wedstrijden we al hebben gehad en ook al de meest lastige. Al zegt het allemaal niets natuurlijk.quote:1. FC Twente 18 12 4 2 40 35-14
2. PSV 17 12 1 4 37 54-17
3. Ajax 17 10 6 1 36 42-20
4. Vitesse 17 10 5 2 35 33-16
5. Feyenoord 17 10 4 3 34 35-22
6. FC Utrecht 17 8 5 4 29 24-19
7. NEC 17 6 6 5 24 24-28
8. RKC Waalwijk 17 5 6 6 21 24-22
9. ADO Den Haag 17 4 8 5 20 28-29
10. FC Groningen 17 5 5 7 20 17-26
11. Heracles Al. 17 4 7 6 19 34-34
12. AZ 18 4 6 8 18 23-32
13. Heerenveen 17 3 6 8 15 25-37
14. VVV-Venlo 17 3 6 8 15 20-34
15. PEC Zwolle 17 3 5 9 14 16-28
16. NAC Breda 17 3 5 9 14 14-31
17. Roda JC 17 2 6 9 12 18-35
18. Willem II 17 2 5 10 11 16-38
maar Stief heeft gelijk, we hebben er gewoon al een seizoen opzitten... nu ff wat weken rust en dan vollebak vlammen. NOGMAALS ZULLEN WIJ KAMPIOENEN ZIJN!quote:
Daar heeft stiefie gelijk inquote:Op zaterdag 22 december 2012 02:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
maar Stief heeft gelijk, we hebben er gewoon al een seizoen opzitten... nu ff wat weken rust en dan vollebak vlammen. NOGMAALS ZULLEN WIJ KAMPIOENEN ZIJN!
Top!quote:
Ach, da's voor ons allang duidelijk, toch?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:57 schreef Dos37 het volgende:
Echt mooi om te zien hoe Twente leeft in de regio.
Ja maar dat wordt op zo'n moment wel weer bevestigdquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, da's voor ons allang duidelijk, toch?
Ja, die hele tocht was ja aangekondigd, en daar zouden spelers + speelsters aan meedoen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:01 schreef ShevaJB het volgende:
Was het bekend dat Twente langs zou hoppen dat moment?
Okay, ik ben net een uurtje terug, heb ik dus net gemistquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja, die hele tocht was ja aangekondigd, en daar zouden spelers + speelsters aan meedoen.
Zelfs hier loopt je stream achter?quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze starten YNWA en ik heb meteen kippenvel
Whehequote:Op zaterdag 22 december 2012 15:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zelfs hier loopt je stream achter?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:51 schreef roykee het volgende:
Geweldig filmpje!!
Ben geen Ttwente supporter (WII) of iemand uit de buurt van Enschede maar dit is natuurlijk hartverscheurend en kan alleen bij de club als FC Twente! Fantastisch initiatief en mooie tussenstand tot nog toe! Wat op dit filmpje te zien is kan niet bij een club als Ajax, PSV of Vitesse.
Kampioen seizoen 2012 - 2013: FC Twente
Joden lopen altijd wegquote:
Volgens mij zitten er bij Vitesse altijd wel 15.000 man ofzo. Dat aantal haalden jullie niet eens toen er nog niet bovenin werd meegedaan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg
Vitesse heeft geen supporters
En in Eindhoven is Serious Request al geweest
13500 man was het ja, zat altijd vol hierquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er bij Vitesse altijd wel 15.000 man ofzo. Dat aantal haalden jullie niet eens toen er nog niet bovenin werd meegedaan.
Volgens mij zijn vorig jaar die PSV-spelers ook gewoon in dat huis geweest.
wat een onzinquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:51 schreef roykee het volgende:
Geweldig filmpje!!
Ben geen Ttwente supporter (WII) of iemand uit de buurt van Enschede maar dit is natuurlijk hartverscheurend en kan alleen bij de club als FC Twente! Fantastisch initiatief en mooie tussenstand tot nog toe! Wat op dit filmpje te zien is kan niet bij een club als Ajax, PSV of Vitesse.
Kampioen seizoen 2012 - 2013: FC Twente
AZ had er zeker 4 in kunnen leggen, Twente ook. Het werd 0-3quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:11 schreef Tarado het volgende:
Even over de wedstrijd van gisteren, niet gezien maar las op teletekst dat het een gelukkige en geflatteerde overwinning was voor Twente, klopt dat?
dat heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze starten YNWA en ik heb meteen kippenvel
wat mooi, wat mooiquote:
Nee wij hebben onze eigen verneukte versiequote:
Preciesquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee wij hebben onze eigen verneukte versie
Deze manquote:Op zondag 23 december 2012 04:59 schreef blistah het volgende:
![]()
Overigens, Smoofie & Caland, lik m'n (rode Tukker) reet
quote:Op zondag 23 december 2012 04:59 schreef blistah het volgende:
![]()
Overigens, Smoofie & Caland, lik m'n (rode Tukker) reet
Niet mokken, lekker wokkenquote:
Zeker met het perspectief van aantal thuiswedstrijden/uitwedstrijden en welke uitwedstrijden.quote:Op zondag 23 december 2012 14:00 schreef ReMcOrE het volgende:
gedeeld 1e, op doelsaldo geen Herfstkampioen... daar kan ik wel mee leven, na deze eerste seizoenshelft
inderdaadquote:Op maandag 24 december 2012 16:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zeker met het perspectief van aantal thuiswedstrijden/uitwedstrijden en welke uitwedstrijden.
quote:Jackson Avelino Coelho vervolgt zijn loopbaan mogelijk bij FC Twente. De Tukkers hopen Jája, zoals zijn voetbalnaam luidt, voor een half jaar te huren van Al-Ahli uit Dubai.
'De komende dagen gebeurt er niets, omdat de kantoren bij Al-Ahli dicht zijn', reageerde zijn zaakwaarnemer Mame Amirov in De Telegraaf. 'Begin januari moet er duidelijkheid komen. Alle partijen hebben de intentie om er dit keer uit te komen, maar het moet allemaal nog wel gebeuren.'
Vorig jaar hoopte trainer Steve McClaren de Braziliaanse aanvaller op huurbasis te verwelkomen, maar de nu 26-jarige Jája koos toen voor een tijdelijke transfer naar Internacional.
Gaat Chadli weg dan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
dat moet de nieuwe rechtsbuiten worden ofzo?
Onmogelijk, hij zit dicht tegen een basisplek aan toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:49 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Gaat Chadli weg dan?
Zijn ze niet tevreden over Cabral?
Chadli staat linksbuiten en Gyasi lijkt de voorkeur te krijgen boven Cabral; maar de vraag blijft of we Coelho echt nodig hebben...quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:49 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Gaat Chadli weg dan?
Zijn ze niet tevreden over Cabral?
Een konijn uit de hoge hoed of kan hij wat?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:02 schreef huffderobot het volgende:
Aanvallende middenvelder, 1.90, 26 jaar, koppen, creatief. Half Fer, half Chadli. Leuke speler, jaja.
De meeste beelden uit dit filmpje komen uit het seizoen 2010/11 bij Trabzonspor. Dat is al weer even geleden. Hij zag er niet bloedsnel uit, laten we hopen dat hij de afgelopen 2 jaar niet te lui is geworden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een konijn uit de hoge hoed of kan hij wat?
Zou zomaar kunnen, maar ik denk dat Steve het middenveld te dun vindt en sowieso één of twee spelers erbij wil. Ten koste van dat dan ook moge gaan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:14 schreef ReMcOrE het volgende:
hij is dus een aanvallende middenvelder, Brama moet z'n plek inleveren zodat Coelho samen kan spelen met Tadic en Fer?
coelho=konijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:13 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De meeste beelden uit dit filmpje komen uit het seizoen 2010/11 bij Trabzonspor. Dat is al weer even geleden. Hij zag er niet bloedsnel uit, laten we hopen dat hij de afgelopen 2 jaar niet te lui is geworden.
En wie weet is het een maat van Douglas, kan die ook mooi bijtekenen.
Niet echt heel chill, zie hem liever weer voor Twente spelen volgend jaar.quote:Joshua John speelt mogelijk ook na dit seizoen in Denemarken. De aanvaller is deze voetbaljaargang verhuurd aan FC Nordsjaelland en die club wil hem in de zomer definitief vastleggen. Dat kan, want in het huurcontract tussen FC Twente en Nordsjaelland is volgens De Telegraaf een optie tot koop opgenomen.
Naar verluidt is contractueel vastgelegd dat FC Nordsjaelland, de kampioen van Denemarken, John voor ongeveer 400.000 euro kan overnemen van FC Twente. Dat is ongeveer hetzelfde bedrag dat de Tukkers een jaar geleden op tafel legden om de aanvaller over te nemen van Sparta. John (26) ligt bij Twente tot 2014 vast.
Met FC Nordsjaelland speelde John dit seizoen in de Champions League.
Heeft een zware blessure gehad, dus hij heeft er een poos uitgelegen en speelde daarna wel aardig.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:18 schreef tammepiet het volgende:
Hoe doet Ruiz het in Engeland?
Hoor en zie weinig over die man. Erg zwakke stats zeg.
Vandaag goal gemaakt tegen Swansea. Schijnt een boel indruk te maken, Arsenal schijnt hem te willen hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:18 schreef tammepiet het volgende:
Hoe doet Ruiz het in Engeland?
Hoor en zie weinig over die man. Erg zwakke stats zeg.
quote:Op maandag 31 december 2012 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
net de dvd van het seizoen 2009-2010 gekeken, wat een bazenteam hadden we toen zeg
N'Kufo
Ruiz, de klasbak
quote:Op maandag 31 december 2012 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Stoch, de kleine Slowaak, ik voel dat er iets gaat gebeuren... STOCH! 2-0! 0-2! FC TWENTE IS KAMPIOEN! FC TWENTE IS KAMPIOEN!"![]()
![]()
iedereen mag hem van mij maken, ook al is het Mihaylov met z'n hand, in buitenspelpositie, uit een corner in de 96e minuut thuis tegen PSVquote:Op maandag 31 december 2012 18:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Dit jaar weerFer maakt de winnende!
Ik krijg er gewoon kippenvel vanquote:
quote:'Internazionale meldt zich in strijd om Douglas'
AMSTERDAM – De kans lijkt groot dat Douglas nog deze transferperiode vertrekt bij FC Twente. Er zijn meerdere clubs geïnteresseerd in het kopen van de verdediger.
Naast de Engelse clubs Reading en Newcastle United wil ook de Italiaanse topclub Internazionale Douglas aantrekken, meldt Voetbal International.
Het contract van de tot Nederlander genaturaliseerde Braziliaan loopt na dit seizoen af, waardoor Twente alleen bij een winterse verkoop nog geld aan hem kan verdienen.
Twente onderneemt zelf intussen een nieuwe poging Jaja Coelho aan te trekken. De Braziliaanse aanvaller wordt wellicht gehuurd van Al-Ahli.
Coelho stond een jaar geleden eveneens op het punt bij Twente aan de slag te gaan, maar dat ging toen op het laatste moment niet door.
Je kan niet buitenspel staan bij een corner.quote:Op maandag 31 december 2012 18:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen mag hem van mij maken, ook al is het Mihaylov met z'n hand, in buitenspelpositie, uit een corner in de 96e minuut thuis tegen PSV
Als er een club interesse heeft moet Twente hem natuurlijk meteen verkopen. Douglas bakt er de laatste 1,5 seizoenen niet veel meer van. Worden ze niet zwakker op.quote:
Ga er maar vanuit dat Douglas gewoon blijft.quote:
Leuk geprobeerd psv'er...quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als er een club interesse heeft moet Twente hem natuurlijk meteen verkopen. Douglas bakt er de laatste 1,5 seizoenen niet veel meer van. Worden ze niet zwakker op.
Zit toch wel wat in? Beter is hij er niet op geworden, of je hem moet verkopen nu is een ander verhaalquote:
Nu kunnen ze er nog wat voor krijgen, aan het einde van het seizoen is hij transfervrij. En ze vonden die Bjelland toch allemaal zo geweldig? Kan die gewoon zijn plaats overnemen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit toch wel wat in? Beter is hij er niet op geworden, of je hem moet verkopen nu is een ander verhaal
Tsja, transfervrij de deur uit laten lopen is ook zonde.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit toch wel wat in? Beter is hij er niet op geworden, of je hem moet verkopen nu is een ander verhaal
quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nu kunnen ze er nog wat voor krijgen, aan het einde van het seizoen is hij transfervrij. En ze vonden die Bjelland toch allemaal zo geweldig? Kan die gewoon zijn plaats overnemen.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tsja, transfervrij de deur uit laten lopen is ook zonde.
Hij neemt niet op, is waarschijnlijk de wijken inquote:Op woensdag 2 januari 2013 11:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bel jij Munsterman even dat hij onze toestemming heeft om hem te verkopen?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij neemt niet op, is waarschijnlijk de wijken in
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Beide keren levert douglas twente niks meer op. Als twente hem nu al zou verkopen houden ze niks over door kosten aan zaakwaarnemers en derden. Dan is het lucratiever om de beate verdediger van nederland nog een halfjaar te houden. Die jongen blinkt het afgelopen 1,5 jaar wekelijks uit en staat niet voor niets in de belangstelling van de gehele engelse(sub)top en italiaanse top.
Voor een psv'er is het misschien moeilijk te geloven dat iemand kan uitblinken in verdedigen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
![]()
Komop zeg, ik hoop toch niet dat je dit serieus meent.
Teken van zwakte dat je weer over PSV moet beginnen. Dit is het Twente-topic, blijf gewoon ontopic. Is echt niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Voor een psv'er is het misschien moeilijk te geloven dat iemand kan uitblinken in verdedigen.
Twente heeft dat geld ook helemaal niet zo nodig. Ze werken met een sluitende begroting en er worden helemaal geen inkomsten meegerekend die onzeker zijn. Iets wat psv en ajax wel doen. Daarom had psv ook gratis geld nodig van de gemeente. Of ben je dat al weer vergeten?
Ik heb gewoon gelijk en jij roept ongefundeerde reacties over de kwaliteiten van douglas. Noem maar eens een andere verdediger die met dezelfde interesse uit het buitenland kan schermen als Douglas.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Teken van zwakte dat je weer over PSV moet beginnen. Dit is het Twente-topic, blijf gewoon ontopic. Is echt niet zo moeilijk.
Die Douglas die nog wekelijks een blunder maakt? Verschrikkelijk overschat, niet voor niks krijgen jongere CV's ook eerder de kans in oranje dan hem.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Beide keren levert douglas twente niks meer op. Als twente hem nu al zou verkopen houden ze niks over door kosten aan zaakwaarnemers en derden. Dan is het lucratiever om de beste verdediger van nederland nog een halfjaar te houden. Die jongen blinkt het afgelopen 1,5 jaar wekelijks uit en is bijna persoonlijk verantwoordelijk voor het geringe aantal tegendoelpunten van twente, hij staat niet voor niets in de belangstelling van de gehele engelse(sub)top en italiaanse top.
duidelijk dat jullie je niet echt hebben verdiept in de situatie van douglas.
Viergever is beter, De Vrij is beter, BMI is beter, Marcelo is nog beter.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Noem jij eens een betere verdediger dan?
A422 neem ik (hier) sowieso niet serieus; die kotst gewoon op alles wat Twente is
De Vrij, Martins Indi, Kashia, Alderweireldquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Vrij, Martins Indi zijn zeker beter, puur als mandekker is Douglas wel goedquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
A422 neem ik (hier) sowieso niet serieus; die kotst gewoon op alles wat Twente is
Alderweireld is niet beter, die zie ik erg veel fouten maken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Vrij, Martins Indi, Kashia, Alderweireld
Hij is groot en sterk, daar houden ze in Engeland wel van. Maar dat je zegt dat hij de afgelopen 1,5 seizoenen uitblinkt is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. Daarvoor was hij veel beter. Nu presteert hij gewoon erg matig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk en jij roept ongefundeerde reacties over de kwaliteiten van douglas. Noem maar eens een andere verdediger die met dezelfde interesse uit het buitenland kan schermen als Douglas.
Ok Zanka danquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alderweireld is niet beter, die zie ik erg veel fouten maken.
Marcelo, die zagen ze ook liever gaan, net als De Vrij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viergever is beter, De Vrij is beter, BMI is beter, Marcelo is nog beter.
Wat? De Vrij hoor ik niemand over klagen hoor, wat lul jij dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Marcelo, die zagen ze ook liever gaan, net als De Vrij.
Geef mij eens een paar voorbeelden dan? Dat fouten maken is een achterlijk label wat de media hem heeft opgeplakt en waar hij nog mee rondloopt. Gelukkig zien topclubs uit europa hoe goed hij werkelijk is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Douglas die nog wekelijks een blunder maakt? Verschrikkelijk overschat, niet voor niks krijgen jongere CV's ook eerder de kans in oranje dan hem.
Haha wat.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De leiding van PSV is juist tevreden over Marcelo. Daarom kreeg hij ook contractverlenging.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BMI en De Vrij uiteraard. Ik had het over Oranje toch.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geef mij eens een paar voorbeelden dan? Dat fouten maken is een achterlijk label wat de media hem heeft opgeplakt en waar hij nog mee rondloopt. Gelukkig zien topclubs uit europa hoe goed hij werkelijk is.
Welke jongere verdedigers? Mathijsen en Heitinga? Die oudjes die wekelijks door de mand vallen?
Heitinga speelt wekelijks tegen 10x betere teams dan waar tegen Matthijsen speelt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geef mij eens een paar voorbeelden dan? Dat fouten maken is een achterlijk label wat de media hem heeft opgeplakt en waar hij nog mee rondloopt. Gelukkig zien topclubs uit europa hoe goed hij werkelijk is.
Welke jongere verdedigers? Mathijsen en Heitinga? Die oudjes die wekelijks door de mand vallen?
Hij staat niet eens altijd basis dus wat lul je dan? Het gaat twente nu voor de wind en alle haters gaan hier nu huilen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heitinga speelt wekelijks tegen 10x betere teams dan waar tegen Matthijsen speelt.
Welke topclubs?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Plet kreeg ook zomaar een contract, en we weten hoe goed hij isquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De leiding van PSV is juist tevreden over Marcelo. Daarom kreeg hij ook contractverlenging.
Nounou, wat een geweldige eerste seizoenshelft heeft Twente gedraaid zegquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij staat niet eens altijd basis dus wat lul je dan? Het gaat twente nu voor de wind en alle haters gaan hier nu huilen.
Maar wat je zegt klopt dus niet, dat ze van hem af willen. Anders bieden ze hem geen nieuw contract aan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Plet kreeg ook zomaar een contract, en we weten hoe goed hij is
Twente gaat het voor de wind? Ik word een beetje treurig als ik naar Twente kijk, iedere keer met geluk punten binnenhalen. Spelen laf in uitwedstrijden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij staat niet eens altijd basis dus wat lul je dan? Het gaat twente nu voor de wind en alle haters gaan hier nu huilen.
Nee we hebben een uitermate slechte helft gehad. Daarom staan we ook gedeeld laatste.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nounou, wat een geweldige eerste seizoenshelft heeft Twente gedraaid zeg
Maar hoe kom je erbij dat Feyenoord van De Vrij afwil dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Plet kreeg ook zomaar een contract, en we weten hoe goed hij is
De enige die huilie huilie doet ben jij, Douglas staat al een tijdje stil maar volgens jou speelt hij wekelijks de sterren van de hemelquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Barslecht spelen door veel blessures en 2e staan? En dat op eigen kracht...quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nounou, wat een geweldige eerste seizoenshelft heeft Twente gedraaid zeg
- Laf spelen in topwedstrijdenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee we hebben een uitermate slechte helft gehad. Daarom staan we ook gedeeld laatste.
Ik las genoeg gekanker op De Vrij in o.a. het livetopicquote:
Het livetopicquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik las genoeg gekanker op De Vrij in o.a. het livetopic
Dat moet je al helemaal een hartverzakking krijgen als je naar de treurige positie van ajax kijkt..quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente gaat het voor de wind? Ik word een beetje treurig als ik naar Twente kijk, iedere keer met geluk punten binnenhalen. Spelen laf in uitwedstrijden.
Ze leunen alleen op Tadic en Chadli.
Bij PSV zijn Pieters, Willems, Mertens, Toivonen ook geblesseerd en hebben Van Bommel en Lens ook nog de nodige wedstrijden gemist. Ook genoeg blessures. En we hebben wel echt een stuk beter gespeeld dan Twente.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Barslecht spelen door veel blessures en 2e staan? En dat op eigen kracht...
Het livetopic is natuurlijk geen serieuze bronquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hahaha wtf man.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Na zoveel speelrondes is het geen geluk meer. Maarvja voor jullie misschien het geluk van de kampioen...quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
- Laf spelen in topwedstrijden
- in de EL het nog slechter gedaan dan PSV
- Uit de beker tegen Den Bosch
- Veel wedstrijden redelijk op geluk gewonnen
Ach, dom van me, emoties van fans tellen natuurlijk niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het livetopicDat is puur emotie joh.
Houd jij van scorebordjournalistiek?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat moet je al helemaal een hartverzakking krijgen als je naar de treurige positie van ajax kijkt..
De Vrij is de beste centrale verdediger van het landquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja en evenveel punten... kan je nagaan als twente wel goed gaat spelen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bij PSV zijn Pieters, Willems, Mertens, Toivonen ook geblesseerd en hebben Van Bommel en Lens ook nog de nodige wedstrijden gemist. Ook genoeg blessures. En we hebben wel echt een stuk beter gespeeld dan Twente.
Serieus kan je praten in het clubtopic. Misschien moet je maar eens vaker in andere clubtopics komen. Doe ik ook, blijf je ook op de hoogte van interessante dingen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, dom van me, emoties van fans tellen natuurlijk niet.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
- Laf spelen in topwedstrijden - Klopt, zie zelf liever ook meer vechtlust, maar winst is winst.
- in de EL het nog slechter gedaan dan PSV - Ja dat was niet best
- Uit de beker tegen Den Bosch - Dat ook niet inderdaad
- Veel wedstrijden redelijk op geluk gewonnen - Winst is winst
Wel als de tegenstander ook genoeg kansen krijgt en het verschil maar 1 doelpuntje is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Na zoveel speelrondes is het geen geluk meer. Maarvja voor jullie misschien het geluk van de kampioen...
Feyenoord doet er alles aan om weer te verlengen, die gozer wordt door het legioen op handen gedragen. Maar drizzt las iets kritisch in het livetopic dus men zal wel van hem af willen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Vrij is de beste centrale verdediger van het land
Hadden ze moeten winnenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd jij van scorebordjournalistiek?
Ajax heeft juist heel veel goede potten afgeleverd. Bij FC Utrecht hadden ze moeten winnen, verslaan PSV & Ajax in eigen huis. Hebben maar 1 keer verloren, dat is thuis tegen Vitesse. Gelijk de slechtste wedstrijd.
In Ajax zit gewoon veel meer voetbal dan Twente.
09/10 werd er ook heel vaak met geluk gewonnen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Na zoveel speelrondes is het geen geluk meer. Maarvja voor jullie misschien het geluk van de kampioen...
Ja, maar dat zie ik niet gebeuren met spelers als Brama, Janssen, Braafheid en Rosales hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja en evenveel punten... kan je nagaan als twente wel goed gaat spelen.
twitter:jouracule twitterde op woensdag 02-01-2013 om 12:34:35Reading, NUFC and Inter all interested (concrete) in signing Douglas, contract ends this summer, Twente willing to work on a transfer. [vi] reageer retweet
Dat was wel echt verschrikkelijk ja. Hele tijd Ruiz in de laatste minuutquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
09/10 werd er ook heel vaak met geluk gewonnen.
Twente wint i nde blessuretijd van VVV (thuis). Spelen gelijk bij Roda JC. Spelen gelijk tegen PEC. Winnen heel moeizaam bij NAC Breda.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hadden ze moeten winnen
Maar doen ze niet. het gaat om resultaat. prima als jullie mooi voetbal spelen en 6e worden. Ik word liever met 'lelijk' voetbal eerste..
Ik heb nul interesse in andere clubtopics.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus kan je praten in het clubtopic. Misschien moet je maar eens vaker in andere clubtopics komen. Doe ik ook, blijf je ook op de hoogte van interessante dingen.
Tussen de 80e en 90e minuut.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat was wel echt verschrikkelijk ja. Hele tijd Ruiz in de laatste minuut
Dat vond ik toch wel een aardig team hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, VVV-thuis was een goedkope penalty en tegen Zwolle hebben ze nog alle geluk van de wereld dat ze in de laatste minuut de gelijkmaker maken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente wint i nde blessuretijd van VVV (thuis). Spelen gelijk bij Roda JC. Spelen gelijk tegen PEC. Winnen heel moeizaam bij NAC Breda.
Dan moet je ook geen onzin uitkramen dat De Vrij weg mag van het legioen. Debielquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nul interesse in andere clubtopics.
Mobiel fokken is trouwens kut
Dat was het ook wel, maar je dacht steeds dat ze punten gingen verspelen en dat bleek dan toch niet zo te zijn door zo'n laat doelpunt. Best frustrerendquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vond ik toch wel een aardig team hoor
Brama speelt heel behoorlijk, braafheid en janssen staan niet meer basis en rosales heeft al 3 seizoenen de meeste assists en goals van de eredivisie. Ook de minste tegendoelpunten. Verder speelde hij neymar messi en bale compleet uit de wedsrrijd op interlands. Kijk eens wat wedstrijden ipv dom te papagaaien.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie ik niet gebeuren met spelers als Brama, Janssen, Braafheid en Rosales hoor
RUIZquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Brama is overschat, heeft de draaicirkel van een traktor. Die kan zelfs een Wijnaldum niet bijhouden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Brama speelt heel behoorlijk, braafheid en janssen staan niet meer basis en rosales heeft al 3 seizoenen de meeste assists en goals van de eredivisie. Ook de minste tegendoelpunten. Verder speelde hij neymar messi en bale compleet uit de wedsrrijd op interlands. Kijk eens wat wedstrijden ipv dom te papagaaien.
Jij bent wel heel vol van Twente, is het nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Brama speelt heel behoorlijk, braafheid en janssen staan niet meer basis en rosales heeft al 3 seizoenen de meeste assists en goals van de eredivisie. Ook de minste tegendoelpunten. Verder speelde hij neymar messi en bale compleet uit de wedsrrijd op interlands. Kijk eens wat wedstrijden ipv dom te papagaaien.
Wijs eens aan waar ik het over het legioen heb?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen onzin uitkramen dat De Vrij weg mag van het legioen. Debiel
Maar wel je mening volledig baseren op een livetopic. Apart.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb nul interesse in andere clubtopics.
Mobiel fokken is trouwens kut
Oh naja 1 speler dis dus iets minder is. Hij verzorgt veel verdedigende taken, laten we nu net weinig tegengoals hebben. Kan je nagaan wanneer hij goed gaat spelen...quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brama is overschat, heeft de draaicirkel van een traktor. Die kan zelfs een Wijnaldum niet bijhouden.
Die kon het totaal niet belopen tegen hem inderdaad. Was wel mooi om te zien.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brama is overschat, heeft de draaicirkel van een traktor. Die kan zelfs een Wijnaldum niet bijhouden.
Wie bedoel je dan? Want dat was echt een debiele opmerking.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wijs eens aan waar ik het over het legioen heb?
Dat kan hij niet meerquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh naja 1 speler dis dus iets minder is. Hij verzorgt veel verdedigende taken, laten we nu net weinig tegengoals hebben. Kan je nagaan wanneer hij goed gaat spelen...
Dat zeg je steeds, maar Brama kan niet beter spelen. Geeft een balletje terug en een balletje opzij. Is toch echt te weinig voor een middenvelder. Maar als jij blij van hem wordt vind ik het goed hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh naja 1 speler dis dus iets minder is. Hij verzorgt veel verdedigende taken, laten we nu net weinig tegengoals hebben. Kan je nagaan wanneer hij goed gaat spelen...
Wout Brama is de grootste calimero die ik ooit gezien heb. Jankt in de media, jankt bij de scheidsrechter. Kan het gewoon totaal niet belopen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ongefundeerde verbale diarree dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent wel heel vol van Twente, is het niet?
Brama kan natuurlijk niet meer. Als middenvelder voegt hij echt te weinig toe. Janssen en Braafheid zag ik bijna iedere wedstrijd in de basis, dus hoe je bij die wijsheid komt is mij een raadsel. Rosales is een iets betere uitvoering van Manolev. Maar dan ook echt een iets betere uitvoering.
Dus omdat Rosales de meeste assists geeft is het een wereldback? Hij geeft erg veel voorzetten en een paar komen er aan. Verdedigend ook erg zwak en dat liet hij tegen PSV maar weer eens zien.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ongefundeerde verbale diarree dus.Kom eens met cijfers en voorbeelden. Ik zeg iets en het beste waar jij mee kan komen is 'je hebt ongelijk'..
Denk dat hij het grootste probleem van Twente is momenteel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee Brama gaat niet meer beter worden denk ik. Die mag van mij ook wel weg.
Als Brama zo goed is, waarom staat hij dan niet in Oranje?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ongefundeerde verbale diarree dus.Kom eens met cijfers en voorbeelden. Ik zeg iets en het beste waar jij mee kan komen is 'je hebt ongelijk'..
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-spektakelstuk.dhtmlquote:Georginio Wijnaldum ontsnapte meerdere keren aan Wout Brama, die in het midden soms tegen een overmacht stond.
http://www.volkskrant.nl/(...)campaign=Cookiecheckquote:Twente met beide benen op grond na collectief falen
Als iemand zoveel onzin uit zijn toetsenbord laat komen dan is dat doorgaans wel een reden tot reageren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel leuk dat jullie weer "gezellig" Twente af komen zeiken. Toch bang dat we weer kampioen worden?
Wil je ons weer weghebben?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel leuk dat jullie weer "gezellig" Twente af komen zeiken. Toch bang dat we weer kampioen worden?
Gewoon prima discussie toch? Weinig mis mee lijkt me.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En het is niet verboden om te reageren in dit topic.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gewoon prima discussie toch? Weinig mis mee lijkt me.
Ja maar daar kunnen ze hier erg moeilijk tegen, nog moeilijker dan jij zelfs..quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gewoon prima discussie toch? Weinig mis mee lijkt me.
Twente is zeker kandidaat hoor maar ik schat de kansen van PSV en eigenlijk ook Ajax wat hoger in, (hangt ook een beetje af wat er weg gaat of bijkomt in de winterstop)quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een goede discussie vind ik prima. Als het alleen maar trollen is ga ik dat zelf ook doen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen ze hier erg moeilijk tegen, nog moeilijker dan jij zelfs..
Hier zien ze snel dingen als trollenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een goede discussie vind ik prima. Als het alleen maar trollen is ga ik dat zelf ook doen.
Dat hij dat consequent.doet bewijst dat hij niet zo slecht is al jullie willen doen geloven. Iedereen kraakt hem af maar kunnen geen 1 andere back in nl verzinnen die hetzelfde presteer als hij. Zeer weinig tegendoelpunten én meeste toegevoegde waarde in aanvallen opzicht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus omdat Rosales de meeste assists geeft is het een wereldback? Hij geeft erg veel voorzetten en een paar komen er aan. Verdedigend ook erg zwak en dat liet hij tegen PSV maar weer eens zien.
Rosales is een verdediger, niet een aanvaller. Hij speelt gewoon tiefusslecht in een verdedigende rol.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat hij dat consequent.doet bewijst dat hij niet zo slecht is al jullie willen doen geloven. Iedereen kraakt hem af maar kunnen geen 1 andere back in nl verzinnen die hetzelfde presteer als hij. Zeer weinig tegendoelpunten én meeste toegevoegde waarde in aanvallen opzicht.
Dat een collectief de enige wedstrijd die jij hebt gezien van deze club niet presteert, kan gebeuren. Maar verder is het wel heel duidelijk dat jij net zo vol bent van psv als ik van twente, en dat je graag alles doet om de grote rivaal dit seizoen af te kraken.
Lafbek.quote:
Zowel Janmaat, Kalas, Hutchinson en Van Rhijn vind ik al beter. En dan ben ik er misschien nog wel een paar vergeten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat hij dat consequent.doet bewijst dat hij niet zo slecht is al jullie willen doen geloven. Iedereen kraakt hem af maar kunnen geen 1 andere back in nl verzinnen die hetzelfde presteer als hij. Zeer weinig tegendoelpunten én meeste toegevoegde waarde in aanvallen opzicht.
Van Rhijn zit in een mindere periode.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zowel Janmaat, Kalas, Hutchinson en Van Rhijn vind ik al beter. En dan ben ik er misschien nog wel een paar vergeten.
Chapeau, 1 wedstrijd gevonden die slecht was. Post ook die andere 10 waar hij het gewoon goed deed. Zoals de laatste 3, waarin hij 6 doelpogingen heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Brama zo goed is, waarom staat hij dan niet in Oranje?
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-spektakelstuk.dhtml
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)campaign=Cookiecheck
Klopt, maar als hij zijn niveau haalt is hij natuurlijk stukken beter.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Rhijn zit in een mindere periode.
Hebben nog absoluut niets bewezen. Vallen allemaal door de mand op een hoger niveau, in oranje bijv. Daarnaast heeft rosales betere cijfers, verdedigend én aanvallend. blabla cijfers maken niets uit blabla, cijfers maken álles uit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zowel Janmaat, Kalas, Hutchinson en Van Rhijn vind ik al beter. En dan ben ik er misschien nog wel een paar vergeten.
Wat doet hij dan goed volgens jou? Ik zie hem alleen tikjes breed geven. Of terug naar de keeper.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Chapeau, 1 wedstrijd gevonden die slecht was. Post ook die andere 10 waar hij het gewoon goed deed. Zoals de laatste 3, waarin hij 6 doelpogingen heeft.
Wat voor cijfers heb je het nou over? Dat hij meer assists geeft? Zoals ik al zei, Rosales rent de hele tijd naar voren en geeft erg veel voorzetten. Ja dan komen er een paar aan. Zo had Manolev ook een seizoen dat hij de meeste assists had van alle rechtsbacks. Maakt hem dat een geweldige speler? Nee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hebben nog absoluut niets bewezen. Vallen allemaal door de mand op een hoger niveau, in oranje bijv. Daarnaast heeft rosales betere cijfers, verdedigend én aanvallend. blabla cijfers maken niets uit blabla, cijfers maken álles uit.
CIJFERS MAKEN NIETS UIT. Ik zal zeggen, spelers als Pelle en de Jong in de spits zijn erg nuttig. Het zijn spelers waarbij je aan kunt sluiten. Aanspeelpunt. In mijn optiek maken in dit soort dingen de cijfers niet uit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hebben nog absoluut niets bewezen. Vallen allemaal door de mand op een hoger niveau, in oranje bijv. Daarnaast heeft rosales betere cijfers, verdedigend én aanvallend. blabla cijfers maken niets uit blabla, cijfers maken álles uit.
Het is ook geen slechte speler, maar ik vind hem samen met Brama en Braafheid wel vaak de zwakke schakels bij Twente.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:58 schreef Caland het volgende:
Maar Rosales is voor eredivisiebegrippen gewoon een prima back ja. Die vergelijking met Manolev gaat echt totaal niet op.
Rosales is goed genoeg voor de eredivisie, daar ligt ook niet echt het probleem van Twentequote:Op woensdag 2 januari 2013 12:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh dat zie ik absoluut niet zo. Eerder vaak één van de beteren. Technisch gewoon prima en niet zo een kip zonder kop zoals in zijn beginperiode.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is ook geen slechte speler, maar ik vind hem samen met Brama en Braafheid wel vaak de zwakke schakels bij Twente.
Omdat hij niet verdedigde, iets wat rosales wel doet. Hoe moeilijk is het om de hele reactie begrijpend te lezen. Jij blijft erop hameren dat assists niets zeggen, ik zeg dat hij ook verdedigend weinig steken laat vallen. Iets wat de tegendoepunten van twente laten zien en iets wat overduidelijk is als je de wedstrijden eens een keer kijkt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat voor cijfers heb je het nou over? Dat hij meer assists geeft? Zoals ik al zei, Rosales rent de hele tijd naar voren en geeft erg veel voorzetten. Ja dan komen er een paar aan. Zo had Manolev ook een seizoen dat hij de meeste assists had van alle rechtsbacks. Maakt hem dat een geweldige speler? Nee.
Volledig mee eens. Maar Braafheid is geen basisspeler, zeker nu Tadic op 10 staat. En Brama is inderdaad niet geweldig, maar het is wel het type speler wat we in het team nodig hebben en we hebben geen betere speler in zijn rol.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is ook geen slechte speler, maar ik vind hem samen met Brama en Braafheid wel vaak de zwakke schakels bij Twente.
Twente onderschatten we niet, wij zijn realistisch. Twente komt veel te vaak in problemen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Omdat hij niet verdedigde, iets wat rosales wel doet. Hoe moeilijk is het om de hele reactie begrijpend te lezen. Jij blijft erop hameren dat assists niets zeggen, ik zeg dat hij ook verdedigend weinig steken laat vallen. Iets wat de tegendoepunten van twente laten zien en iets wat overduidelijk is als je de wedstrijden eens een keer kijkt.
Maar dit is toch een kansloze discussie, jeullie zetten je mening neer en zeggen zo datijn argumenten geen hout snijden.. Dan wordt het wel heel makkelijk.![]()
We zullen zien wie eind dit jaar bovenaan staan. Laat iedereen ons maar mooi onderschatten, dat ging wel vaker goed voor ons.
Vind jij hem verdedigend goed dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Maar Braafheid is geen basisspeler, zeker nu Tadic op 10 staat. En Brama is inderdaad niet geweldig, maar het is wel het type speler wat we in het team nodig hebben en we hebben geen betere speler in zijn rol.
De discussie over Rosales vind ik onzinnig. 1 van de betere backs van de eredivisie en zeker niet onder de maat.
Dus als rosales 5 assists geeft en 2 tegendoelpunten krijgt en van rhijn verneukt 7 tegendoelpunten en levert 0 assists maken de cijfers niets uit? Oh messi kan geen bal voorin vasthouden door zijn lengte maar hij schiet er wel een paar in, die cijfers maken niks uit. Cijfers maken alles uit. Daar wordt elke speler op afgerekendquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CIJFERS MAKEN NIETS UIT. Ik zal zeggen, spelers als Pelle en de Jong in de spits zijn erg nuttig. Het zijn spelers waarbij je aan kunt sluiten. Aanspeelpunt. In mijn optiek maken in dit soort dingen de cijfers niet uit.
Laat ik het dan anders zeggen. Ik kijk de meeste wedstrijden van Twente en daar zie ik hem verdedigend altijd grote moeite hebben met de linksbuiten. Er komt vaak veel gevaar van die kant. Dat er dan qua cijfers minder doelpunten vallen aan die kant zal best zo zijn. Ik vertel hier gewoon wat ik zie. Daar kun je het niet mee eens zijn, dat zij zo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Omdat hij niet verdedigde, iets wat rosales wel doet. Hoe moeilijk is het om de hele reactie begrijpend te lezen. Jij blijft erop hameren dat assists niets zeggen, ik zeg dat hij ook verdedigend weinig steken laat vallen. Iets wat de tegendoepunten van twente laten zien en iets wat overduidelijk is als je de wedstrijden eens een keer kijkt.
Maar dit is toch een kansloze discussie, jeullie zetten je mening neer en zeggen zo datijn argumenten geen hout snijden.. Dan wordt het wel heel makkelijk.![]()
We zullen zien wie eind dit jaar bovenaan staan. Laat iedereen ons maar mooi onderschatten, dat ging wel vaker goed voor ons.
Waar zie ik een antwoord op mijn stelling dat type spitsen zoals Pelle & de Jong niet af hoeven worden gerekend op cijfers?quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dus als rosales 5 assists geeft en 2 tegendoelpunten krijgt en van rhijn verneukt 7 tegendoelpunten en levert 0 assists maken de cijfers niets uit? Oh messi kan geen bal voorin vasthouden door zijn lengte maar hij schiet er wel een paar in, die cijfers maken niks uit. Cijfers maken alles uit. Daar wordt elke speler op afgerekend
Valt dat niet onder de kwaliteiten van een goede back? Dus ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij hem verdedigend goed dan?
Vind wel dat hij te veel kaarten pakt, heeft al 6 gele kaarten in 17 wedstrijden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Valt dat niet onder de kwaliteiten van een goede back? Dus ja.
We hebben niet goed gespeeld de eerste helft, maar Twente heeft wel het minste tegengoals, dus verdediging is niet echt een issue. De verbinding tussen verdediging en aanval was het probleem. Maar ik denk dat met draaischijf Tadic op 10 dat veel beter is. Het overzicht van Tadic in combinatie met de acties van Chadli, waar nu veel meer ruimte voor is, zal het elftal veel beter laten spelen.
Maar geen rood dus niet direct een ramp.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind wel dat hij te veel kaarten pakt, heeft al 6 gele kaarten in 17 wedstrijden.
Is het verdedigen volgens jou beter geworden?
Ik vind dat hij wel nare trekjes heeft, zoals Maher een rode kaart aannaaien, niet fair vind ik.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar geen rood dus niet direct een ramp.
Ja veel beter. Dat mandekken zoals daar, doet ie nu veel beter, veel dichter er op en dergelijke.
En dat vond ik van Wernbloom toen hij Douglas een kaart aannaaide.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij wel nare trekjes heeft, zoals Maher een rode kaart aannaaien, niet fair vind ik.
Douglas reageerde toen wel debiel hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat vond ik van Wernbloom toen hij Douglas een kaart aannaaide.
Gaan we die discussie weer houden, want ik vond niet dat de scheidrechter fout zat. Het had zowel geel als rood kunnen zijn, grijs gebied.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij wel nare trekjes heeft, zoals Maher een rode kaart aannaaien, niet fair vind ik.
Vind je het gek als er iemand tegen je aanloopt, gaat liggen en vervolgens moord en brand schreeuwt? Dat was pas echt smerig gedrag.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Douglas reageerde toen wel debiel hoor.
Hij ontspoorde toen wel hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vind je het gek als er iemand tegen je aanloopt, gaat liggen en vervolgens moord en brand schreeuwt? Dat was pas echt smerig gedrag.
Ok, hij flipte, maar wie zou er niet enorm kwaad worden als je op zo'n manier een directe rode kaart aangenaaid wordt, waarna die speler je vervolgens heel gemeen uit gaat staan lachen?quote:
Jij bent dan ook geen prof.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ok, hij flipte, maar wie zou er niet enorm kwaad worden als je op zo'n manier een directe rode kaart aangenaaid wordt, waarna die speler je vervolgens heel gemeen uit gaat staan lachen?
Ik zou ontploffen van woede en vervolgens die speler aanvliegen, niet de scheids, dat dan weer wel.
Klopt, da's bij de amateurs toch een stuk beter te doenquote:
Lief he hoe je zo over allemaal andere clubs begint in het Twente topic.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:16 schreef huffderobot het volgende:
Één berichtje op nu.nl over de held die Douglas heet en het is direct weer gezellig in het topic.![]()
Logisch, want het aantal tegengoals:
1. Twente - 14
2. PSV - 18
3. Vitesse - 18
4. Utrecht - 19
5. Ajax - 20
6. Feyenoord - 23
Kan de traditionele top-3 eigenlijk geen goede verdediger gebruiken? Braziliaan, spreekt verstaanbaar Nederlands, heeft inburgeringsdiploma, vrijwel gratis af te halen.
Ik ben zo af een toe een schatje ja. En de eredivisie is natuurlijk één grote kleffe familie.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lief he hoe je zo over allemaal andere clubs begint in het Twente topic.
Ik krijg spontaan zin om een Grunner of een Utregger te knuffelenquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik ben zo af een toe een schatje ja. En de eredivisie is natuurlijk één grote kleffe familie.
Over je voorstel trouwens, mijn clubje zit goed in de verdedigers. Helemaal oranje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik ben zo af een toe een schatje ja. En de eredivisie is natuurlijk één grote kleffe familie.
Ik ook. Zo lief hoe ze 6 pagina's aan relevante info komen delen met het achtergestelde volk in Het Tukkerse. Moest er wel even overheen met google translate, maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin om een Grunner of een Utregger te knuffelen
Congratulaties. Alhoewel Matthijsen natuurlijk een aflopende zak is en de andere twee over een jaar in Engeland zitten. Geniet ervan zolang het duurt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Over je voorstel trouwens, mijn clubje zit goed in de verdedigers. Helemaal oranje.
Nieuwe generatie klasbakken komt er alweer aan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:40 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Congratulaties. Alhoewel Matthijsen natuurlijk een aflopende zak is en de andere twee over een jaar in Engeland zitten. Geniet ervan zolang het duurt.
Ja, een jeugdopleiding... Die moeten we in Twente ook maar eens gaan opstarten. Dat scheelt een hap op een slok borrel als je geen geld voor spelers hebt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nieuwe generatie klasbakken komt er alweer aan.Woudenberg op de linksback en Kongolo centraal.
Niks aan de hand.
Kun je wel willen, maar dat duurt wel een jaartje of 10 voordat je dat op poten hebt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ja, een jeugdopleiding... Die moeten we in Twente ook maar eens gaan opstarten. Dat scheelt een hap op een slok borrel als je geen geld voor spelers hebt.
Ik zie hier geen Utregger of Grunner hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:38 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik ook. Zo lief hoe ze 6 pagina's aan relevante info komen delen met het achtergestelde volk in Het Tukkerse. Moest er wel even overheen met google translate, maar dan heb je ook wat.
Wat valt daar te halen voor hem. Dat is echt geen verbetering meer. Hij speelt nu mee om plek 1-3. Dan gaat hij zeker lekker voor 3 ton bij Ajax spelen als je ook miljoenen kan verdienen in een betere competitie, bij betere clubs met meer salaris.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:16 schreef huffderobot het volgende:
Één berichtje op nu.nl over de held die Douglas heet en het is direct weer gezellig in het topic.![]()
Logisch, want het aantal tegengoals:
1. Twente - 14
2. PSV - 18
3. Vitesse - 18
4. Utrecht - 19
5. Ajax - 20
6. Feyenoord - 23
Kan de traditionele top-3 eigenlijk geen goede verdediger gebruiken? Braziliaan, spreekt verstaanbaar Nederlands, heeft inburgeringsdiploma, vrijwel gratis af te halen.
Ja, maar Ajax is een échte club mét traditie én drie sterren. Bij Twente zitten alleen maar onverstaanbare succes-supporters.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat valt daar te halen voor hem. Dat is echt geen verbetering meer. Hij speelt nu mee om plek 1-3. Dan gaat hij zeker lekker voor 3 ton bij Ajax spelen als je ook miljoenen kan verdienen in een betere competitie, bij betere clubs met meer salaris.
Inter lijkt me wel wat voor hem, daar hoef je alleen een spits af te stoppen en verder niks, dat kan hij welquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat valt daar te halen voor hem. Dat is echt geen verbetering meer. Hij speelt nu mee om plek 1-3. Dan gaat hij zeker lekker voor 3 ton bij Ajax spelen als je ook miljoenen kan verdienen in een betere competitie, bij betere clubs met meer salaris.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:01 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ja, maar Ajax is een échte club mét traditie én drie sterren. Bij Twente zitten alleen maar onverstaanbare succes-supporters.
Hoezo heeft Twente geen traditie?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:01 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ja, maar Ajax is een échte club mét traditie én drie sterren. Bij Twente zitten alleen maar onverstaanbare succes-supporters.
Waarom denk je dat er een knipoog staat.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:05 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Hoezo heeft Twente geen traditie?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er een knipoog staat.
Braziliaanse toestanden. No way dat hij voor eind januari op het trainingsveld staat.quote:Doelwit Coelho voorlopig nog niet bij FC Twente
Een overgang van aanvaller Jackson 'Jaja' Coelho (26) naar FC Twente laat in ieder geval nog een paar dagen op zich wachten. De hoop dat Coelho op de eerste training na de winterstop kan verschijnen kan de Twentse clubleiding laten varen.
Vanwege familieomstandigheden van de zaakwaarnemer van de Braziliaan loopt het proces vertraging op. "Voor 4, 5 of 6 januari gaat er niets gebeuren", stelt Coelho’s agent Mame Amirov in TC/Tubantia. "Als het al tot een overgang komt, is het daarna. Ik heb nu even andere zaken aan mijn hoofd."
Coelho staat onder contract bij Al-Ahli uit Dubai. Vorig jaar was een transfer naar FC Twente ook al dichtbij. Toen koos hij voor het Braziliaanse Internacional. De selectie van Steve McClaren begint donderdag 3 januari aan de voorbereiding op de tweede seizoenshelft. Daarin is de ploeg alleen nog actief in de Eredivisie na teleurstellingen in de KNVB Beker en de Europa League.
http://www.voetbalprimeur(...)g-niet-bij-fc-twente
Hij staat al op het trainingsveld en traint al mee. Alleen niet officieel want dat mag nog niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:09 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Braziliaanse toestanden. No way dat hij voor eind januari op het trainingsveld staat.
Beter maar afhakenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:09 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Braziliaanse toestanden. No way dat hij voor eind januari op het trainingsveld staat.
Huh? You insidert men?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij staat al op het trainingsveld en traint al mee. Alleen niet officieel want dat mag nog niet.
Dit geeft "do the robot" een heel andere opvatting.quote:
Nee geen insider, maar ik ken wel veel mensen die daar werken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:15 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Huh? You insidert men?
Tell mie moor!
Okee dan. Hopen dat hij het goed gaat doen. En hou ons op het hoogte!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee geen insider, maar ik ken wel veel mensen die daar werken.
Overigens staat het gewoon online: http://www.fctwente.nu/fo(...)l-bij-fc-twente.html
Ik kan je in ieder geval wel vertellen dat hij binnen in het trainingscomplex in Hengelo fitheids- en conditietrainingen doet in afwachting van een eventueel akkoord met Al-ahli, van wat ik heb begrepen. Daarom staat hij ook nog niet op het trainingsveld.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:39 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Okee dan. Hopen dat hij het goed gaat doen. En hou ons op het hoogte!
Jaja....quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij staat al op het trainingsveld en traint al mee. Alleen niet officieel want dat mag nog niet.
Hij spreekt al Rotterdams.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:23 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Plies hef mursie! Hij moet nog Twents leren, vandaar dattie zo vroeg is.
Ik ook lezen! Bron? Link?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hij spreekt al Rotterdams.
Echt bizarre verhalen over deze gozer gelezen, van dronken bij wedstrijden verschijnen tot cokedealen aan teamgenoten
Dit wordt weer een onvervalst succes verhaaltje
twitter:JeroenKapteijns twitterde op donderdag 03-01-2013 om 13:37:30Volgens McClaren is komst van Jaja Coelho voorlopig niet aan de orde 'Evt een optie als spelers vertrekken maar dat is nog mijlen ver weg' reageer retweet
Is dat de Twente-watcher? Die is lelijk zeg. Niet normaalquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:45 schreef Tarado het volgende:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op donderdag 03-01-2013 om 13:37:30Volgens McClaren is komst van Jaja Coelho voorlopig niet aan de orde 'Evt een optie als spelers vertrekken maar dat is nog mijlen ver weg' reageer retweet
Ze konden niemand anders vindenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is dat de Twente-watcher? Die is lelijk zeg. Niet normaal
Hij is alweer aan de beterende hand na zijn 5 jaar afzien in Eindhoven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet voor VI, VI heeft Peter Wekking. Maar die gozer ziet er wel autistisch uit inderdaad.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Deze is van de Telegraaf, altijd betrouwbaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet voor VI, VI heeft Peter Wekking. Maar die gozer ziet er wel autistisch uit inderdaad.
Brrrrquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze is van de Telegraaf, altijd betrouwbaar
quote:McClaren: alleen door met gemotiveerde spelers
Bij de hervatting van de trainingsarbeid in het nieuwe jaar heeft FC Twente-trainer Steve McClaren een duidelijke boodschap voor zijn spelers. „Ik wil na de winterstop alleen werken met spelers die optimaal gemotiveerd zijn. Als wij voor de titel willen gaan, moet de mentaliteit van elke speler in de selectie top zijn. Dat geldt voor de nummers één tot en met éénentwintig. Als spelers moeite hebben met het accepteren van hun positie, dan is dat slecht voor het teamproces en kunnen die spelers beter vertrekken.”
McClaren heeft in januari een inkrimping van de selectie voor ogen. „De club wil dat ook. Voor de winterstop hadden we een brede selectie nodig, omdat we 34 officiële duels speelden. Na de winterstop zijn dat er nog maar zestien. Dan krijg je een situatie waarin spelers gefrustreerd raken. Dat is geen gezonde situatie.”
Tim Cornelisse, Denny Landzaat en Nicky Kuiper staan op de nominatie om te vertrekken, terwijl ook een vertrek van Peter Wisgerhof bespreekbaar is. De voormalige aanvoerder heeft echter geen haast om de deur achter zich dicht te trekken. „Ik wil eerst horen wat de club precies voor plannen met me heeft. In principe wil ik het seizoen afmaken bij FC Twente, al kan er altijd iets interessants voorbijkomen natuurlijk.”
quote:Rust doet knie Schilder goed
De rustperiode rond de feestdagen heeft de knie van Robbert Schilder goed gedaan. De FC Twente-middenvelder kampt met hardnekkige irritatie van de patellapees. „Het voelt een stuk beter. Rust is altijd goed voor zo’n blessure”, aldus Schilder, die gisteren volledig meetrainde. Voor de kerstvakantie is onderzocht of Schilder geopereerd of met injecties behandeld zou moeten worden. „Er volgt nog overleg, maar die behandelingen bieden ook geen garantie op het gewenste resultaat. Voorlopig kijken we naar aangepaste trainingsmethoden.”
Nicolai Michailov en Edson Braafheid hervatten gisteren de groepstraining na hun afwezigheid door respectievelijk een knie- en enkelblessure. Het is de bedoeling dat Andreas Bjelland, die bijna de hele eerste seizoenshelft heeft gemist door een gebroken middenvoetsbeentje, morgen meegaat op trainingskamp in Maspalomas op Gran Canaria. De Deen zal op het Canarische Eiland een individueel programma volgen.
twitter:jouracule twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 16:49:36Marcos P. Ribeiro (agent of Douglas): "No contact
Inter, Reading & NUFC" Hwvr adds 3 GER clubs are interested one turned down by Twente. reageer retweet
Douglas blijft gewoon, maak je niet druk. Die vertrekt pas in de zomer met een mooie zak met tekengeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:01 schreef Tarado het volgende:
twitter:jouracule twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 16:49:36Marcos P. Ribeiro (agent of Douglas): "No contact
Inter, Reading & NUFC" Hwvr adds 3 GER clubs are interested one turned down by Twente. reageer retweet
Ik maak me niet drukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Douglas blijft gewoon, maak je niet druk. Die vertrekt pas in de zomer met een mooie zak met tekengeld.
Wellus!quote:
En Nicky Kuiper is bezig met een transfer naar een 2. Bundesliga club (Ingolstadt).quote:De door onder meer Internazionale en Newcastle United begeerde Douglas Franco Texeira heeft aangegeven dat hij FC Twente in de winterstop trouw wil blijven. De tot Nederlander genaturaliseerde Braziliaan zegt een voorkeur te hebben voor een transfer in de zomer.
'Het is mijn bedoeling om het seizoen af te maken bij FC Twente. De zomer vind ik een betere periode om een overstap te maken naar een andere club. Ik verwacht niet dat er deze maand iets gebeurt, al weet je dat in het voetbal nooit helemaal zeker ', zegt Douglas in De Telegraaf.
De vraag is echter of die optie ook de voorkeur heeft bij de clubleiding van Twente, want in dat geval zou de 24-jarige centrumverdediger transfervrij mogen vertrekken uit Enschede. Eerder kwam daarom al naar buiten dat Twente bereid is om in de winterstop mee te werken aan een overgang, omdat het contract van Douglas deze zomer afloopt.
Belangstelling is er in ieder geval genoeg voor Douglas. Drie dagen geleden kwam naar buiten dat Internazionale interesse heeft, terwijl ook de Premier League tot de mogelijkheden behoort. Zo houden Newcastle United en Reading de verrichtingen van de in 2012 al voor Oranje opgeroepen verdediger scherp in de gaten.
Ja las het. Die komt niet meer terug op niveau denk ik na al die blessures.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:33 schreef blistah het volgende:
[..]
En Nicky Kuiper is bezig met een transfer naar een 2. Bundesliga club (Ingolstadt).
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja las het. Die komt niet meer terug op niveau denk ik na al die blessures.
Overigens zijn Djuricic en Twente ook persoonlijk al rond en komt hij in de zomer Chadli vervangen als Twente en Heerenveen eruit komen.
komt dat uit je duim?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja las het. Die komt niet meer terug op niveau denk ik na al die blessures.
Overigens zijn Djuricic en Twente ook persoonlijk al rond en komt hij in de zomer Chadli vervangen als Twente en Heerenveen eruit komen.
quote:
Nee, ik ken mensen die daar werken. Wacht maar af tot de zomer. Chadli wordt verkocht en daarvoor wordt Djuricic gehaald. Zijn vader is al vaak in Enschede geweest en gesignaleerd, Djuricic zelf ook. Die waren daar echt niet voor de lol.quote:
Dat Chadli weg gaat is natuurlijk ook niet echt een verrassing. Hem hier houden zou niemand goed doen, want die kan echt naar de Europese top. Maar Djuricic staat toch liever als centrale middenvelder? En daar hebben we Tadic al voor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ken mensen die daar werken. Wacht maar af tot de zomer. Chadli wordt verkocht en daarvoor wordt Djuricic gehaald. Zijn vader is al vaak in Enschede geweest en gesignaleerd, Djuricic zelf ook. Die waren daar echt niet voor de lol.![]()
Nee, daar is Gutierrez voor gehaald. Chadli speelt ook overal op 10, zoals voor het nationale team, maar bij twente staat hij op de flank.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat Chadli weg gaat is natuurlijk ook niet echt een verrassing. Hem hier houden zou niemand goed doen, want die kan echt naar de Europese top. Maar Djuricic staat toch liever als centrale middenvelder? En daar hebben we Tadic al voor.
Ook al is het een gok, ik denk dat het wel de juiste isquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ken mensen die daar werken. Wacht maar af tot de zomer. Chadli wordt verkocht en daarvoor wordt Djuricic gehaald. Zijn vader is al vaak in Enschede geweest en gesignaleerd, Djuricic zelf ook. Die waren daar echt niet voor de lol.![]()
x2quote:Op zondag 6 januari 2013 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook al is het een gok, ik denk dat het wel de juiste is
Lekker balletje van Fer volgens mij zo vanaf het middenveld.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:11 schreef blistah het volgende:
Zag op Facebook een kort filmpje van de training van vanmiddag: http://www.facebook.com/p(...)33051&type=2&theater
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |