quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:58 schreef rosepetals het volgende:
OP tot nu toe. Wil iemand (Frank) even kijken of er geen spelfouten inzitten?Misschien zou je even iets duidelijker neer kunnen zetten dat alles wat geen stem is weggemod wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder erg puik.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
ja mij lijkt dit wel heel lang jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:59 schreef Akantha het volgende:
[..]
Na twaalven zou het gewoon moeten sluiten.
gr gr .
KLB Gelovige zou ook moeten komen voor ons twee. Om tegen te strijden Geelman.quote:
en rkijgen gelijk een banquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:01 schreef Pharkus het volgende:
Zet er maar bij alleen stemmen, sc wordt verwijderd
Meest religieuze user zeg ik je!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Intelligenste user is trouwens toch ook wle leuke![]()
Meer die die er nog bij willen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Intelligenste user is trouwens toch ook wle leuke![]()
Nee, van users die SC'en sluiten we de moeder of zusje een dagje met jou op in een kleine kamer. Dat moet toch wel genoeg afschrikken dacht ik zo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
en rkijgen gelijk een ban![]()
koning davidquote:
volgensmij waren er net wel heel wat users die die wel leuk vonden alleen reageerde ze allemaal beetje gespreidquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Meer die die er nog bij willen?
Kan maar we hebben er al aardig wat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ohja, hij. Alle zelfbenoemde atheisten renden met hun staarten tussen de benen na het lezen van zijn reacties. Cya athe-fagsquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
koning david![]()
waar is die man eigenlijk gebleven![]()
Ik ga jou nomineren voor beste troll. gr gr.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:04 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ohja, hij. Alle zelfbenoemde atheisten renden met hun staarten tussen de benen na het lezen van zijn reacties. Cya athe-fags
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
mag ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, van users die SC'en sluiten we de moeder of zusje een dagje met jou op in een kleine kamer. Dat moet toch wel genoeg afschrikken dacht ik zo.
Frank krijgt mijn stem niet, ik weet nog niet op wie ik zou stemmen, maar Geelman heeft me goed geholpen het geloof weer te vinden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Natuurlijk.
En dan niet allemaal massaal stemmen op Frank maar verder kijken.
Straks, laatste vraag wordt meest intelligente user.quote:
Jij post trouwens veels te weinig in de KLB.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Natuurlijk.
En dan niet allemaal massaal stemmen op Frank maar verder kijken.
Je zou niet meer op me reageren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Straks, laatste vraag wordt meest intelligente user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |