Hahahahah. SHhhhhhquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Haantje_pappie het volgende:
Wie is de grootste feministische klb chick van 2012
s=sbackquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Akantha het volgende:
[..]
Jij krijgt ook een stem van mij, klb baas ben je!
Ach wat voorn nut heeft het maak wat dingen of pak de dingen van vorig jaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hier brainstormen we, dus jouw stemmen mag je dadelijk invoeren.
Ik verdien sowieso een stem, ik ben een gerespecteerde user.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
s=sback:@
(stem -=stem back)
Behalve dat hij in een wat mindere categorie gaat eindigenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
s=sback:@
(stem -=stem back)
Yep.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef rosepetals het volgende:
Ok sorry Pharkus, je dagboek vraag ligt eruit.
Grappigste user blijft?
Omdat haters altijd haten op iets dat ik heb en zij niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:51 schreef Alborz het volgende:
[..]
Behalve dat hij in een wat mindere categorie gaat eindigen
Ja man. Ik haat op jouw ocarina, je gourmetset en je dagelijkse kuttopics.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:51 schreef Akantha het volgende:
[..]
Omdat haters altijd haten op iets dat ik heb en zij niet.
ik zou jou nomineren voor beste topicsquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:51 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nu ben je tenminste een echte man en geef je het toe.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ja man. Ik haat op jouw ocarina, je gourmetset en je dagelijkse kuttopics.
Mirin' hard bruvva.
Je laat me zweven broeder, altijd doe ik hard mijn best ja tog? Maar jij bent gewoon een keiharde baas, die bazigere reacties dan mij heeft. Ik de topics jij de reactie ja tog?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik zou jou nomineren voor beste topics
shit wou serieus soms dat ik die kwaliteit had zulke topics als jij te maken
Frank de moderator kan ik ook wel waarderen. Jij zelf niet. Soms heb je wel eens dat je een oprisping hebt en je hele bek van binnen naar zure ranzigheid smaakt. En daar lijken jouw posts op.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:49 schreef Akantha het volgende:
Alleen Pharkus is een stem waard.
Pharkus voor president! Hij is de beste KLB'r punt uit.
Hè, eindelijk een man. Het duurde zo lang. Bedankt voor je validatie, opperbaas Akantha!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nu ben je tenminste een echte man en geef je het toe.
welke fokster zou je ontvoeren en naar je grot slepenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef rosepetals het volgende:
Oke de lijst begint definitief te worden![]()
Ik ga hem zo invoeren of iemand moet nog gauw met iets leuks komen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Frank de moderator kan ik ook wel waarderen. Jou zelf niet. Soms heb je wel eens dat je een oprisping hebt en je hele bek van binnen naar zure ranzigheid smaakt. En daar lijken jouw posts op.
Als afsluiter kan je nemen:quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef rosepetals het volgende:
Oke de lijst begint definitief te worden![]()
Ik ga hem zo invoeren of iemand moet nog gauw met iets leuks komen
Pharkus ---> Frank.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Frank de moderator kan ik ook wel waarderen. Jij zelf niet. Soms heb je wel eens dat je een oprisping hebt en je hele bek van binnen naar zure ranzigheid smaakt. En daar lijken jouw posts op.
Geen probleem wie weet mag je op de restjes kluiven die ik over laat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:53 schreef Alborz het volgende:
[..]
Hè, eindelijk een man. Het duurde zo lang. Bedankt voor je validatie, opperbaas Akantha!
Eindelijk je toont verstand!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maarre, zullen we zo'n beetje eens naar een concept toewerken dat wellicht alleen iets geschaafd moet worden?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef Alborz het volgende:
[..]
Als afsluiter kan je nemen:
Moeten de traditionele KLB-Painttopics terugkomen?:
Ja
Zegt toch iedereen ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef Alborz het volgende:
[..]
Als afsluiter kan je nemen:
Moeten de traditionele KLB-Painttopics terugkomen?:
Ja/Nee
oudjaarsdag ergens?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:54 schreef rosepetals het volgende:
Oh tot wanneer zouden we stemmen mogelijk maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |