Jij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Autisme staat niet per definitie gelijk aan geen leven hebben en doen alsof je d'r een hebt. Maargoed, wat is een droeftoeter uberhaupt.
ja die is wel leukquote:
Goede!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef Alborz het volgende:
[..]
Inderdaad.
- Grootste Droeftoeter
/
+Meest arrogante user
+Intelligentste User
+Inhoudelijk beste poster
-Topicdiarree
+Meest irritante TS
?
Post af en toe wel ff een update van wat je hebt. Anders roepen we maar wat door elkaar.quote:
Nah, dan worden het zoveel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Goede!
Laten we van beste topic beste topicstarter maken, dan kan je altijd een naam invullen.
Inderdaad. Beste topic is heel moeilijk te achterhalen omdat een gemiddeld geheugen niet zo ver in de verleden tijd reikt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Goede!
Laten we van beste topic beste topicstarter maken, dan kan je altijd een naam invullen.
O, nee, dat ben ik niet. Maar dan is autist beter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef Alborz het volgende:
[..]
Jij.
OT: Iemand die alleen maar zeurt en mekkert over zijn leven en klaagt dat hij/zij niks bereikt heeft in het leven.
Oh weet ik niet? Misschien omdat mijn mod skills shinen in dezequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
O, nee, dat ben ik niet. Maar dan is autist beter.
Rose, waarom zijn jouw posts bij mij lichtblauw?
Natuurlijk ben je dat nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat zij ts is en je dat in je instellingen hebt staanquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nuancerende user is leukquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Rawberry het volgende:
- inspirator
- meest pragmatische
- meest nuancerende user
Ik snap 't ook niet. Zit op een (kut)telefoon, op pc is het niet zo, volgens mij. Je bent speciaal.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh weet ik niet? Misschien omdat mijn mod skills shinen in deze
Kan iemand rosepetals haar naam niet roze maken voor al haar moeite?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh weet ik niet? Misschien omdat mijn mod skills shinen in deze
Ohjaaaa! Dom van mezelf.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat zij ts is en je dat in je instellingen hebt staan
Oh dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef Knaller het volgende:
[..]
Kan iemand rosepetals haar naam niet roze maken voor al haar moeite?
omdat ze TS isquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik snap 't ook niet. Zit op een (kut)telefoon, op pc is het niet zo, volgens mij. Je bent speciaal.
Dude, echt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef Knaller het volgende:
[..]
Kan iemand rosepetals haar naam niet roze maken voor al haar moeite?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |