SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Zaterdag 22 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geniaalquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Vorig jaar werden pinda/faye en ik nog raar aangekeken in Leiden, en hadden we bijna ruzie omdat we tussen het publiek zaten te springenOh godquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hyper???? een stuiterend hertje met ADHD![]()
![]()
Onderhandelen is niet jouw ding he? Je geeft geen duimbreed toe.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, kom morgen maar hier. Dan mag je me motorboten waar iedereen bij staat.
En misschien duiken we ook nog wel een steegje in![]()
![]()
FF lekker graaien in een steegje...![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Nou ja zegquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Huh?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderhandelen is niet jouw ding he? Je geeft geen duimbreed toe.![]()
FF lekker graaien in een steegje...
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Amersfoort komt eerder dan Apeldoornquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan maar zo![]()
Ik doe morgen dus Gorinchem - Spijkenisse - apeldoorn/amersfoort - amersfoort/apeldoorn - Enschede en vv.
Hmm ik app gewoon de volgende elke keer hoor, ga geen tijden afspreken want ik verdwaal toch![]()
Toch?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hyper???? een stuiterend hertje met ADHDhihi
Dat magquote:![]()
![]()
Dan komen wij je wel knuffelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We merken het vanzelf
En anders ga ik huilen in een hoekje
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jepquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Amersfoort komt eerder dan Apeldoorn![]()
Toch?.
![]()
Graaien waren we gebleven.quote:
Knuffelsquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan komen wij je wel knuffelen![]()
![]()
Ik heb geen idee tochquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Amersfoort komt eerder dan Apeldoorn![]()
Toch?
[..]hihi
[..]
Dat mag
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedenavond <-- verminderd toerekeningsvatbaar wegens vakantie + alcoholProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
chick check waquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan komen wij je wel knuffelen![]()
Hoi vakantieganger.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:02 schreef fietsie het volgende:
Goedenavond <-- verminderd toerekeningsvatbaar wegens vakantie + alcohol
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Maar hoezo is onderhandelen niet mijn ding? Ik bied je toch heel mooie borsten en billen aan. Maar als jij liever naar je andere neukertje gaat, ga maar hoorquote:
Maar buiten ons, wie gaan er nog meer morgen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:02 schreef fietsie het volgende:
Goedenavond <-- verminderd toerekeningsvatbaar wegens vakantie + alcohol![]()
Ik twijfel of ik wat te drinken ga nemen vanavond.
Aan de andere kant moet ik er morgen vroeg uit. Moet nog even boodschappen halen.
Fruittella en topdrop
Alsof ik de avondvierdaagse ga lopen![]()
![]()
Kan ik iemand blij maken met een seksstalker?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar buiten ons, wie gaan er nog meer morgen?What you forget, you are gonna repeat.
Ik heb bier nuquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Aan de andere kant moet ik er morgen vroeg uit. Moet nog even boodschappen halen.
Fruittella en topdrop
Alsof ik de avondvierdaagse ga lopen
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe kan iemand daar nou nee tegen zeggenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar hoezo is onderhandelen niet mijn ding? Ik bied je toch heel mooie borsten en billen aan. Maar als jij liever naar je andere neukertje gaat, ga maar hoor![]()
![]()
![]()
Ik heb je liever gewoon daarbij. Ook als cadeautje naar jou, want het is een leuk neukertje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar hoezo is onderhandelen niet mijn ding? Ik bied je toch heel mooie borsten en billen aan. Maar als jij liever naar je andere neukertje gaat, ga maar hoorI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Als het een vent is niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een seksstalker?![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Precies.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe kan iemand daar nou nee tegen zeggen
Ja, dan neem je haar mee deze kant op..quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je liever gewoon daarbij. Ook als cadeautje naar jou, want het is een leuk neukertje.What you forget, you are gonna repeat.
Ga je niet naar SR?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
Mja ik ben er weg van. Veel plezier morgenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat ik dacht.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe kan iemand daar nou nee tegen zeggen![]()
![]()
Ik moet morgenochtend vroeg naar de visboer en de slijter (nieuwe fles liquor 43)quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Fruittella en topdrop
Alsof ik de avondvierdaagse ga lopen
Dus kan best hoor, tanken en vroeg op
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goede billen en borsten die op loopafstand zijn in plaats van 2,5 uur met de auto?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe kan iemand daar nou nee tegen zeggen![]()
Die van mij zijn niet zomaar goede billen en borstenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede billen en borsten die op loopafstand zijn in plaats van 2,5 uur met de auto?
Als het een dame zou zijn geweest was er geen noodzaak te stalken, ergo, het zal wel een heer zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een seksstalker?
Nee dankje
Ik krijg morgen ook 43quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend vroeg naar de visboer en de slijter (nieuwe fles liquor 43)
Dus kan best hoor, tanken en vroeg op![]()
![]()
![]()
![]()
Die zijn "awsome" toch ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij zijn niet zomaar goede billen en borstenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier ging net in een klein uurtje de kleinste maat fles leegquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vertel, wat is er zo briljant aan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die van mij zijn niet zomaar goede billen en borstenI will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Het is mannelijk en belooft goddelijke orgasmes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als het een dame zou zijn geweest was er geen noodzaak te stalken, ergo, het zal wel een heer zijn.
Nee dankje
Ik heb er alleen ff geen zin in
[b]AirwiN schreef [/b]
Individueel zijn jullie alle 3 heel erg aardig.quote:
In een groep verslinden jullie die arme jongen.
Hij mag blij zijn dat GvsE er niet bij is.![]()
Je komt gewoonquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef Spezza19 het volgende:
Mja ik ben er weg van. Veel plezier morgen![]()
![]()
Kijk maar in KPD, of kom maar voelen..quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel, wat is er zo briljant aan?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede billen en borsten die op loopafstand zijn in plaats van 2,5 uur met de auto?Voor SR twijfel ik nogquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij zijn niet zomaar goede billen en borsten
Maar voor TGND zou ik het er wel voor over hebben![]()
Voor mij nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds! Vanaf morgen wordt het 1 groot zuip en vreetfestijn
Zal ik haar ff uitnodigenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Individueel zijn jullie alle 3 heel erg aardig.
In een groep verslinden jullie die arme jongen.
Hij mag blij zijn dat GvsE er niet bij is.
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry, de Southern Comfort heeft de "e" opgelost...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kom je dan? Mag je in mijn billen en borsten bijtenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Voor SR twijfel ik nog
Maar voor TGND zou ik het er wel voor over hebben
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier ging net in een klein uurtje de kleinste maat fles leeg![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Het is mannelijk en belooft goddelijke orgasmes.
Ik heb er alleen ff geen zin in![]()
Is het een Fok!ker?![]()
Gekeken had ik al gedaan. Anders had ik niet de zin gehad om mijn tanden er in te zetten natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kijk maar in KPD, of kom maar voelen..I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Borsten bijtenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom je dan? Mag je in mijn billen en borsten bijten
WAAR? IK EERST!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je kan smiddags wel een biertje nemenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij niet
[..]
Zal ik haar ff uitnodigenMaar daarna niet meer
![]()
![]()
Ik ben gewoon liever lui dan moe. En van 2,5 uur reizen word ik moe. En dan begint het pas.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Voor SR twijfel ik nog
Dat zijn meestal de types die meteen aan de knoppen draaien waardoor jij tegen het plafond aan vliegt om hem vervolgens eruit te trappenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb er alleen ff geen zin in.
![]()
Niet als het alleen maar bij controlerend voelen moet blijvenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Voor SR twijfel ik nog
Wat morgen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom je dan? Mag je in mijn billen en borsten bijten![]()
![]()
Nee dat is zieligquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij niet
[..]
Zal ik haar ff uitnodigen![]()
AU!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Borsten bijten
WAAR? IK EERST!!![]()
Nee.quote:
Ik ken hem van vroeger, toen vond ik hem vet lekker en wilde ik hem echt in mijn bed hebben. Dat is me een half jaar geleden gelukt![]()
Iets met spijt
[b]AirwiN schreef [/b]
Graag hoor, kom maar hier met je borsten!quote:
Jij bijt doorquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Borsten bijten
WAAR? IK EERST!!jouw tanden staan nog steeds mijn tiet getattoeerd
![]()
Sorry hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er alleen ff geen zin in
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Had ik er bij moeten zeggen dat het tussen 16:00 en 17:00 was, en we met zijn 2en waren....quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijkProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Neequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan smiddags wel een biertje nemenMaar daarna niet meer
[b]AirwiN schreef [/b]
Morgen, SR meetquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Borsten bijten
WAAR? IK EERST!!Het is het waard, geloof mequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben gewoon liever lui dan moe. En van 2,5 uur reizen word ik moe. En dan begint het pas.
Ach ja, shit happensquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ik ken hem van vroeger, toen vond ik hem vet lekker en wilde ik hem echt in mijn bed hebben. Dat is me een half jaar geleden gelukt![]()
Iets met spijt![]()
Ik bijt!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag hoor, kom maar hier met je borsten!
Ik word niet gebeten, ik bijt!
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu twijfel je?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Voor SR twijfel ik nog
Net werd ik nog door TGND afgekapt toen ik zei dat je er wat voor over moest hebben
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Weet wat je zegt he!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morgen, SR meet
[..]
Het is het waard, geloof me
LL en CA hebben nu nog pijn
[b]AirwiN schreef [/b]
En niet alleen in borstenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bijt!!
Ik word niet gebeten, ik bijt!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Had ik er bij moeten zeggen dat het tussen 16:00 en 17:00 was, en we met zijn 2en waren....Dat lukt me ook wel in mijn eentje.....
Whahaha nee hoor, me 2 man is die fles is zo leeg![]()
![]()
Euj, kwam jij nou ook morgen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nu twijfel je?
Net werd ik nog door TGND afgekapt toen ik zei dat je er wat voor over moest hebbenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En jij zei net dat je er weg van wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nu twijfel je?
Net werd ik nog door TGND afgekapt toen ik zei dat je er wat voor over moest hebben![]()
![]()
Joh, lange tenen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nu twijfel je?
Net werd ik nog door TGND afgekapt toen ik zei dat je er wat voor over moest hebbenWhat you forget, you are gonna repeat.
Jongen neem eens niet alles so serieusquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nu twijfel je?
Net werd ik nog door TGND afgekapt toen ik zei dat je er wat voor over moest hebben![]()
![]()
Dat je dat aangeeft zonder op de hoogte te zijn van mijn mogelijk zieke voorkeuren voor allerlei vunzigheid...quote:
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Week lang een blauwe plekquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet wat je zegt he!!
LL en CA hebben nu nog pijn![]()
![]()
Pffff ik drink zegmaar in 1 heel jaar een 0,7 dl sterke drank (alles verzameld) dus ben niet getraindquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat lukt me ook wel in mijn eentje.....
Whahaha nee hoor, me 2 man is die fles is zo leeg
Bleh!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik bijt!!
Ik word niet gebeten, ik bijt!![]()
Hoe was THWOTW?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ohquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet wat je zegt he!!
LL en CA hebben nu nog pijn
Ik ben getraindquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pffff ik drink zegmaar in 1 heel jaar een 0,7 dl sterke drank (alles verzameld) dus ben niet getraind
Ow wacht.... nu klink ik als een alcoholist![]()
![]()
Ik ben al afgeknapt inmiddels.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je dat aangeeft zonder op de hoogte te zijn van mijn mogelijk zieke voorkeuren voor allerlei vunzigheid...What you forget, you are gonna repeat.
Geweldig!!quote:
Liam als Richard was![]()
Die ene kerel als Justin was het gewoon echt niet![]()
Desalniettemin was het![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawel hoor. Je gilde als een oud wijfquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat weet je natuurlijk niet meer he, zatlap
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben al afgeknapt inmiddels.
Het was te snappen hoorquote:
Verre van... maar je zeikt wel vaker over dingen die ik zeg... dus misschien moet jij LoLa haar advies eens tot je nemenquote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Justin is dan ook niet te evenaren. Maar tof dat je het naar je zin hebt gehad.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldig!!
Liam als Richard was![]()
Die ene kerel als Justin was het gewoon echt niet![]()
Desalniettemin was het![]()
Ik denk dat JIJ dat eens moet doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verre van... maar je zeikt wel vaker over dingen die ik zeg... dus misschien moet jij LoLa haar advies eens tot je nemen
*knuffelt* buurmijsje evenquote:
Did notquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel hoor. Je gilde als een oud wijf![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat JIJ dat eens moet doen![]()
![]()
Ja het was geweldigquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Justin is dan ook niet te evenaren. Maar tof dat je het naar je zin hebt gehad.
[b]AirwiN schreef [/b]
Auw, mijn ogenquote:![]()
* TheGirlNextDoor knuffelt terugWhat you forget, you are gonna repeat.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee 1 hand
kijk zo:
þübg dvfrdfrhyjuoty6ghyjzxdr4ttttttt-er4wer4q234q2346w45bnmnm7![]()
![]()
* Forever autumn aanzetquote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Die eerste letter vind ik dan wel weer knapquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee 1 hand
kijk zo:
þübg dvfrdfrhyjuoty6ghyjzxdr4ttttttt-er4wer4q234q2346w45bnmnm7.
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik op de dansvloer:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nu je het zegt, inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die eerste letter vind ik dan wel weer knap.
![]()
![]()
Wehehe herkenbaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik op de dansvloer:
[ afbeelding ].
![]()
Ik op de dansvloer:
[ afbeelding ]
Ik op de dansvloer:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alcohol maakt meer spellingsvoudten dan je lief isquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Auw, mijn ogen![]()
* TheGirlNextDoor knuffelt terug
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat JIJ dat eens moet doen
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Goed he?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die eerste letter vind ik dan wel weer knap.
![]()
![]()
quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Al 13 maanden weet ik niet waarom ik ooit had gezegd met SiIk te gaan dansen.quote:
Ik vroeg u ietsquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kerel, dat ging toch helemaal toppie, allemaal jaloerse gezichten ditdat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al 13 maanden weet ik niet waarom ik ooit had gezegd met SiIk te gaan dansen.![]()
![]()
Prima maar als ik nog ergens langs moet rijden wil ik dat wel graag wetenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zwijgt, stemt toe. Of zal dat in dit geval juist niet zo zijn?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik doe niet andersquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij mag wel even hier komen spelen met 1 hand![]()
.
Mijn rechterarm faalt![]()
Die is ook zooooooooooo mooi.quote:Phill Lynott
Julie Covington
Hij kwam uit Lelystad geloof ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima maar als ik nog ergens langs moet rijden wil ik dat wel graag weten![]()
![]()
Ach, dagelijkse trainingquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe niet anders
Mijn rechterarm faalt![]()
![]()
Noesquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe niet anders
Mijn rechterarm faaltHoe is je linkerarm?
Die is zo prachtigquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is ook zooooooooooo mooi.Phill Lynott
Julie Covington
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Das wel een stukkie omquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waaaaarom is het zooooo waaaaaterkooooouuuuuuud.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, terecht wel. Maar dat lag aan alles behalve mijn dansskills.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kerel, dat ging toch helemaal toppie, allemaal jaloerse gezichten ditdat.
Door met haar gesignaleerd te zijn, is mijn reputatie gestegen. Dat wel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Binnen nie hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt geen idee wat "waterkoud" inhoudtquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat vinden die lijers leukquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
En zo kun je weer scoren toch, allemaal jaloerse vrouwen die ook een stukje kaneel willen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, terecht wel. Maar dat lag aan alles behalve mijn dansskills.
Door met haar gesignaleerd te zijn, is mijn reputatie gestegen. Dat wel.![]()
![]()
Die bakt er niets vanquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NoesHoe is je linkerarm?
![]()
![]()
Dat het buiten net zo koud is, als dat je in koud water zou springen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat "waterkoud" inhoudt![]()
Huppel met je muts de regen in en zet hem dan op: waterkoudquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat "waterkoud" inhoudtProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als het morgen nog waterkoud is, dan zal ik het je zeggen en dan weet je wat het is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat "waterkoud" inhoudt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Yup, Julie heeft echt een prachtige stem. En het is niet zo'n draak van een nummer als 'Don't cry for me Argentina'.quote:
Niet teveel eisen stellen aan skills. Gewoon lekker meegaan op de muziek, dat is zo chill.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, terecht wel. Maar dat lag aan alles behalve mijn dansskills.
Door met haar gesignaleerd te zijn, is mijn reputatie gestegen. Dat wel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die hoef ik allemaal niet joh.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En zo kun je weer scoren toch, allemaal jaloerse vrouwen die ook een stukje kaneel willen.
Is goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het morgen nog waterkoud is, dan zal ik het je zeggen en dan weet je wat het is.
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hoef ik allemaal niet joh..
![]()
Ik krijg zo'n zak nooit op.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
En ik ga morgen zo een zak Churros leegeten.
Gelukkig heb je Cry nogquote:
Voor je schouder?
De vrouw die het hier doet heeft kleine en grote zakken, dacht ik. Maar ik krijg dat wel op, heerlijkquote:.
Muy sabroso. Yo estoy con ustedes!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
En ik ga morgen zo een zak Churros leegeten.
![]()
Eerst 15 bier in mijn giechel. Anders durf ik dat niet in het openbaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet teveel eisen stellen aan skills. Gewoon lekker meegaan op de muziek, dat is zo chill.Dat is ook wel weer waar.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb geen flauw idee wat daar staat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Muy sabroso. Yo estoy con ustedes!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
CA zelf ook nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat daar staat.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier in Sneek is morgen ook een glazen huis; stukken minder ver reizen
Ik bestel meestal een kleine, die vind ik nog groot. Het vult echt enorm. Maar lekker is het wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vrouw die het hier doet heeft kleine en grote zakken, dacht ik. Maar ik krijg dat wel op, heerlijk.
15 nog welquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerst 15 bier in mijn giechel. Anders durf ik dat niet in het openbaar..
![]()
Erg lekker. Ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat daar staat.![]()
CA heeft welingevoerde Spaanse bronnen heb ik vernomen, die diep in haar wortelen, zo nu en danquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een kleine gitaar, vult enorm? Of heb ik nu -echt- teveel op?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bestel meestal een kleine, die vind ik nog groot. Het vult echt enorm. Maar lekker is het wel.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Moeten we wel voor naar het Van Heek-pleinquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Erg lekker. Ik doe met je mee!.
Hoe diep?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
CA heeft welingevoerde Spaanse bronnen heb ik vernomen, die diep in haar wortelen, zo nu en danIk ben erg zelfbewust.quote:
15?!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst 15 bier in mijn giechel. Anders durf ik dat niet in het openbaar.
[..]
Dat is ook wel weer waar.
Je moet eigenlijk opgaan in de muziek.Ik merk dat ik dan volledig schijt heb aan mensen op me heen. Er is ook niemand die er echt op let, heb ik gemerkt.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig heb je Cry nog
Voor je schouder?
Slijmbeursontsteking en daaronder die pees + aanhechting die geirriteerd is
Geen idee wat fysio gaat doen
Zolang de pijn maar weggaat en ik weer eens normaal kan functioneren
Gek word ik er van![]()
15 is niet veel hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
15?!
Je moet eigenlijk opgaan in de muziek.Ik merk dat ik dan volledig schijt heb aan mensen op me heen. Er is ook niemand die er echt op let, heb ik gemerkt.
Er is nog wel meer voor nodig om mij aan het dansen te krijgen.![]()
Geen idee, tot nu toe nog geen gaten in de condooms.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een kleine gitaar, vult enorm? Of heb ik nu -echt- teveel op?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Bij jou ook?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
15 is niet veel hoor.
Er is nog wel meer voor nodig om mij aan het dansen te krijgen.En dat komt dan uit M&W.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
15 is niet veel hoor.
Er is nog wel meer voor nodig om mij aan het dansen te krijgen.![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom dans ik dus niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij jou ook?En dat komt dan uit M&W.
![]()
Aiquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slijmbeursontsteking en daaronder die pees + aanhechting die geirriteerd is
Geen idee wat fysio gaat doen
Zolang de pijn maar weggaat en ik weer eens normaal kan functioneren
Gek word ik er van
Die aanhechting die geirriteerd is ken ik. Dat heb ik chronisch. Mijn linkerschouderblad is scheef gegroeid. De 'punt' drukt tegen een aanhechting aan, zeker met bepaalde bewegingen..
Ik krijg alleen niet zo'n hele zak opquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moeten we wel voor naar het Van Heek-plein.
![]()
![]()
Dan delen we toch.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik krijg alleen niet zo'n hele zak op“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Misschien niet nee. Maar ik kan dat gewoon niet. Ik ben al motorisch gestoord. En ben zo blank als het maar zijn kan. Heb 0 ritme.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
15?!
Lukt me niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe, gewoon zo een *i dont care* attitude opzetten.
Ook niet met carnaval? Lekker hossen enz.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mja je zou denken dat rust zou helpen ofzo maar het gaat maar niet wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ai
Die aanhechting die geirriteerd is ken ik. Dat heb ik chronisch. Mijn linkerschouderblad is scheef gegroeid. De 'punt' drukt tegen een aanhechting aan, zeker met bepaalde bewegingen..![]()
![]()
Je hebt dansen en dansenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook niet met carnaval? Lekker hossen enz..
Ja, kut is datquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja je zou denken dat rust zou helpen ofzo maar het gaat maar niet weg![]()
Maar gelukkig bestaat de fysio
Ja, maar dat is anders he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook niet met carnaval? Lekker hossen enz.![]()
Ik zeg: houden zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit zien dansen toch?![]()
Lol krijg net sms van mn baas dat ik morgen bericht krijg over mn contract
[b]AirwiN schreef [/b]
Morgen ga ik wel dansen hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
Dansen.... das echt al 20 jaar geleden![]()
![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg: houden zo![]()
Lol krijg net sms van mn baas dat ik morgen bericht krijg over mn contract![]()
Jij negert mijquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
Dansen.... das echt al 20 jaar geleden
[b]AirwiN schreef [/b]
Gaat dat goed nieuws worden?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol krijg net sms van mn baas dat ik morgen bericht krijg over mn contractI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dat valt vast wel mee. Ik dacht ook dat ik motorisch gestoord was. Toen kreeg ik er therapie voor, dat wilde ik graag en bleek het heel erg mee te vallen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien niet nee. Maar ik kan dat gewoon niet. Ik ben al motorisch gestoord. En ben zo blank als het maar zijn kan. Heb 0 ritme.
[..]
Lukt me niet.Volgens mij denken mensen dat snel over zichzelf.
Geen idee. Mn tegenaanbod was best wel stevigquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
nee hoor, ik lees je aandachtig. Heb wel het idee dat jij mij negeert overigensquote:
Paraplu meequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is wel minder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
In het weekendquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol krijg net sms van mn baas dat ik morgen bericht krijg over mn contract![]()
![]()
Na vandaag geloof ik helemaal niet meer in voorspellingenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is wel minder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan kan het nog steeds realistisch zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen idee. Mn tegenaanbod was best wel stevigI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Wat waren de voorspellingen voor vandaag dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na vandaag geloof ik helemaal niet meer in voorspellingen![]()
![]()
scherp!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na vandaag geloof ik helemaal niet meer in voorspellingen![]()
![]()
Die Bentley van de zaak was too much denk ik jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Mn tegenaanbod was best wel stevig![]()
Geloof niet dat je mij een vraag steldequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
nee hoor, ik lees je aandachtig. Heb wel het idee dat jij mij negeert overigensIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zegt niks. Het zou sneeuwen hier, geen vlokje gevallenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is wel minder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
De wereld zou vergaan!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat waren de voorspellingen voor vandaag dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja hopelijk werkt datquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kut is dat![]()
Maar gelukkig bestaat de fysio![]()
![]()
Maar dan durf je dus wel los te gaan op muziek.quote:
Waarom met ''gewoon'' dansen niet dan?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ipv sneeuw regent het nuquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt niks. Het zou sneeuwen hier, geen vlokje gevallen.
Ik zie allemaal parapluutjes op het plein
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2012 21:33:23 ]![]()
Jammer hoor, dat is wel een dealbreakerquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die Bentley van de zaak was too much denk ik ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Heeft bij mij altijd wel geholpen. En de oefeningen die ik heb voor thuis werken ook nog steeds, ookal ga ik niet meer naar de fysioquote:
Ik kan niet eens normaal een stokbrood snijden zonder mijn vingers mee te nemen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat valt vast wel mee. Ik dacht ook dat ik motorisch gestoord was. Toen kreeg ik er therapie voor, dat wilde ik graag en bleek het heel erg mee te vallen.Volgens mij denken mensen dat snel over zichzelf.
Al gaat het tegenwoordig wel beter dan vroeger. Ik sloop lang niet meer zo veel. Alleen mijn eigen lichaam moet het iedere keer ontgelden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
C_A, Huppel, Engel, ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pm dan ff planning en lijst van de komers...
Samzz? TGND?![]()
Vind er niks aan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan durf je dus wel los te gaan op muziek.
Waarom met ''gewoon'' dansen niet dan?
Laat mij maar op mijn manier opgaan in mijn muziek.![]()
Gast is gek joh. Heb terug gesmst dat ie het beste kan mailen want ik sta morgen bij het glazen huisquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
In Leeuwarden vandaag hele dag afwisselend natte sneeuw....\quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ipv sneeuw regent het nu
Ik zie allemaal parapluutjes op het pleinProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En palawan!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
C_A, Huppel, Engel, ik.
Samzz? TGND?![]()
Ik moet een paraplu fixen voor morgenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
In Leeuwarden vandaag hele dag afwisselend natte sneeuw....\Anders wordt mijn haar nat
![]()
![]()
Ik was er net vanafquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heeft bij mij altijd wel geholpen. En de oefeningen die ik heb voor thuis werken ook nog steeds, ookal ga ik niet meer naar de fysioik doe ook braaf oegeningetjes voor mijn nek
Ik takel gewoon afik word oud
![]()
Ja, er viel hier net ook wat regen, het is nu weer droog.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ipv sneeuw regent het nu
Ik zie allemaal parapluutjes op het plein“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alsof -dat- boeiend is....quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet een paraplu fixen voor morgenAnders wordt mijn haar nat
Noes, je haarquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet een paraplu fixen voor morgenAnders wordt mijn haar nat
![]()
![]()
Ik ben wel klunzig, maar schijnt meer een concentratieprobleem te zijn. Als ik me niet genoeg focus, stoot ik alles om en loop ik overal tegenaan. Misschien wel opgevallen, dat ik vaak tegen de zijkant van een deurpost loop of er rakelings langs ga ...quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet eens normaal een stokbrood snijden zonder mijn vingers mee te nemen.
Al gaat het tegenwoordig wel beter dan vroeger. Ik sloop lang niet meer zo veel. Alleen mijn eigen lichaam moet het iedere keer ontgelden.
Nu al? Nee! Jij bent nog een jong, fris en fruitig bloempjequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was er net vanafik doe ook braaf oegeningetjes voor mijn nek
Ik takel gewoon afik word oud
Herkenbaar! Maar ik win het ook vaak van die deurpost, dat is dan weer minder handigquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben wel klunzig, maar schijnt meer een concentratieprobleem te zijn. Als ik me niet genoeg focus, stoot ik alles om en loop ik overal tegenaan. Misschien wel opgevallen, dat ik vaak tegen de zijkant van een deurpost loop of er rakelings langs ga ...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Whahahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu al? Nee! Jij bent nog een jong, fris en fruitig bloempje
Stiekem niet hoor![]()
![]()
O, dat is een ander verhaal. Ik dacht dat je het niet durfde.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind er niks aan.
Laat mij maar op mijn manier opgaan in mijn muziek.
Is me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben wel klunzig, maar schijnt meer een concentratieprobleem te zijn. Als ik me niet genoeg focus, stoot ik alles om en loop ik overal tegenaan. Misschien wel opgevallen, dat ik vaak tegen de zijkant van een deurpost loop of er rakelings langs ga ...
Ik mis mijn vetquote:![]()
Heb het opeens constant koud
[b]AirwiN schreef [/b]
Nat haar? Da's toch een teken van volwassen en gezond!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Verlies je ook wel eens je evenwicht?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet eens normaal een stokbrood snijden zonder mijn vingers mee te nemen.
Al gaat het tegenwoordig wel beter dan vroeger. Ik sloop lang niet meer zo veel. Alleen mijn eigen lichaam moet het iedere keer ontgelden.![]()
Ik stoot ook heel vaak m'n grote teen tegen tafelpoten ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Herkenbaar! Maar ik win het ook vaak van die deurpost, dat is dan weer minder handig
Welcome to my lifequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis mijn vet![]()
Heb het opeens constant koud![]()
![]()
Minder pijnlijk dan je kleine teen stoten!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik stoot ook heel vaak m'n grote teen tegen tafelpoten ofzo.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar heb ik dit jaar ook last van.. heel gekquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis mijn vet![]()
Heb het opeens constant koud![]()
![]()
21 natuurlijkquote:
Ik ga denk ik naar m'n bed verhuizen. Die is hoop ik wel snel warm, ik heb het echt achterlijk koud
.
22.quote:
Iedereen is in mijn hoofd 22. Behalve mensen die ik irritant vind, die zijn 75 in mijn hoofd.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minder pijnlijk dan je kleine teen stoten!Ik ben een keer met achter elkaar rennen in de woonkamer met m'n kleine teen tegen de tafelpoot aangestoten, auw
![]()
![]()
Met andere mensen erbij doe ik altijd m'n best erop te letten ... Het is ook maar een klein iets. Maar als ik met m'n hoofd in dromenland zit, dan wil ik me nog wel eens lelijk stoten.quote:
[/quote]quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is een ander verhaal. Ik dacht dat je het niet durfde.
Oh jawel hoor, gooi wat drank er in en ik durf alles.
Maar mijn muzieksmaak is ook niet echt om op te dansen.
Ik zit/sta het liefste naar mijn muziek te luisteren met een biertje, aandachtig luisterend naar de tekst.![]()
Leuk hoor dat afvallen maar volgend jaar aub dun in de zomer en in de winter mn lekkere warme vetlaagje !!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb ik dit jaar ook last van.. heel gekIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Whahahaaquote:Wauwquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
22.
Iedereen is in mijn hoofd 22. Behalve mensen die ik irritant vind, die zijn 75 in mijn hoofd.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik ben een keer met achter elkaar rennen in de woonkamer met m'n kleine teen tegen de tafelpoot aangestoten, auw
Niet als je grote teen een ingegroeide nagel heeft ...quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minder pijnlijk dan je kleine teen stoten!
Ja dat is de vervelende kant van afvallenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis mijn vet![]()
Heb het opeens constant koud
Dat betekend dat mijn haar gaat ontploffenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nat haar? Da's toch een teken van volwassen en gezond!![]()
![]()
Zelf ben ik in mijn hoofd al jaaaaaaren 23. Ideale combi met 21 en 22quote:
Meerdere laagjes kledingquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk hoor dat afvallen maar volgend jaar aub dun in de zomer en in de winter mn lekkere warme vetlaagje !!
Michelin mannetje vrouwtjes ftw![]()
![]()
Grote parapluquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een paraplu, kom er maar bij onder staan.![]()
![]()
23 is mijn geluksgetalquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zelf ben ik in mijn hoofd al jaaaaaaren 23. Ideale combi met 21 en 22![]()
![]()
![]()
ken je Icepower? kun je kopen bij de medicorner, wordt ijskoud en gebruikte we nog wel eens als mn ma weer n slijmbeurs ontsteking had, heeft dr ook door een verhuizing heen geholpen, het is natuurlijk een lapmiddel maar misschien kan het je helpen tot 2 januariquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja je zou denken dat rust zou helpen ofzo maar het gaat maar niet wegS. 2014
J. 2016![]()
Oh jawel hoor, gooi wat drank er in en ik durf alles.quote:
Ik zit/sta het liefste naar mijn muziek te luisteren met een biertje, aandachtig luisterend naar de tekst.
[/quote]
Dat telt niet!A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Geen idee, vanmorgen gekocht, nog niet uitgeklapt en ook al bijna vergeten in de winkel toen ik kleding ging passenquote:![]()
![]()
Ik ben net in bad geweest..... ik ben moe dus ik heb het ook echt warm nuquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ga denk ik naar m'n bed verhuizen. Die is hoop ik wel snel warm, ik heb het echt achterlijk koud
.
![]()
![]()
Tegen de deurpost aangerend en kon meteen door naar het ziekenhuis vanwege een gebroken teenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik ben een keer met achter elkaar rennen in de woonkamer met m'n kleine teen tegen de tafelpoot aangestoten, auw
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is jouw muzieksmaak?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:39 schreef Fera het volgende:
Ik zit/sta het liefste naar mijn muziek te luisteren met een biertje, aandachtig luisterend naar de tekst.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
En dat zonder borrel(s) ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben net in bad geweest..... ik ben moe dus ik heb het ook echt warm nuProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Auwquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen de deurpost aangerend en kon meteen door naar het ziekenhuis vanwege een gebroken teen![]()
![]()
![]()
staan we straks onder zo''n klein paraplutjequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, vanmorgen gekocht, nog niet uitgeklapt en ook al bijna vergeten in de winkel toen ik kleding ging passen![]()
![]()
Ik herken het klungelige van Fera wel. Ik loop ook regelmatig rakelings langs deurposten of er gewoon tegenop
Dat telt niet!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit/sta het liefste naar mijn muziek te luisteren met een biertje, aandachtig luisterend naar de tekst.
[/quote]
Nou ja, zonder drank durf ik ook wel te dansen.
En kan het ook, maar vind er echt geen ruk aan.![]()
Ik vind jullie quotefaal irritant
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb alles al geprobeerdquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ken je Icepower? kun je kopen bij de medicorner, wordt ijskoud en gebruikte we nog wel eens als mn ma weer n slijmbeurs ontsteking had, heeft dr ook door een verhuizing heen geholpen, het is natuurlijk een lapmiddel maar misschien kan het je helpen tot 2 januari
zelfs homeopatische dure shitzooi
ik hou het wel op af en toe ibuprofen in de avond... overdag gaat het wel![]()
![]()
Die post is niet goed gequote, maar was het alsnog aan mij gericht?quote:Dan zie FoBo.
Ik krijg het koud wanneer ik moe benquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben net in bad geweest..... ik ben moe dus ik heb het ook echt warm nu.
Nou ja, zonder drank durf ik ook wel te dansen.quote:
En kan het ook, maar vind er echt geen ruk aan.
[/quote]
Hier net nog PSY nagedanst een half uur met mijn uk! Ze vond het mooi
Gezellig tochquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
staan we straks onder zo''n klein paraplutje. Het is wel zo'n normale plu, niet zo'n klein opvouwbaar prut ding
![]()
![]()
Ik heb mijn hele leven aan wedstrijdzwemmen gedaan, how can it be?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
Sporten maakt serieus minder onhandig.
Nou .. bestel maar vast een kistquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt![]()
Brufen 600 en je slaapt als een engelquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alles al geprobeerd
zelfs homeopatische dure shitzooi
ik hou het wel op af en toe ibuprofen in de avond... overdag gaat het wel
Ik heb het vooral met lantaarnpalen en dat soort dingenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik herken het klungelige van Fera wel. Ik loop ook regelmatig rakelings langs deurposten of er gewoon tegenop![]()
![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven aan wedstrijdzwemmen gedaan, how can it be?.
Ik voel me minder onhandig nu ik wekelijks sport.
![]()
Rammstein broederlijk naast Marco Borsato. Leuk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef Fera het volgende:
Die post is niet goed gequote, maar was het alsnog aan mij gericht?Dan zie FoBo.
Ohquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou .. bestel maar vast een kist
Dan vind ik dat ik je binnenkort ga meeten, dan ga ik je weer jong laten voelen
Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verlies je ook wel eens je evenwicht?Je hoofd was niet in dromenland bij mij?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Met andere mensen erbij doe ik altijd m'n best erop te letten ... Het is ook maar een klein iets. Maar als ik met m'n hoofd in dromenland zit, dan wil ik me nog wel eens lelijk stoten.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou .. bestel maar vast een kist![]()
![]()
![]()
ow dat is minderquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg het koud wanneer ik moe ben.
Ik krijg rode wangetjes, zoals deze smiley![]()
En mijn oogjes vallen half dicht.
Ga ik op bed liggen om te slapen, weet ik zeker dat ik niet in slaap val![]()
![]()
Anders ik wel, hoe fucking moeilijk is het.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
400 is prima hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Brufen 600 en je slaapt als een engel![]()
![]()
Heel moeilijk, blijkbaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anders ik wel, hoe fucking moeilijk is het.![]()
![]()
Owwwwwwwwww dan komt het goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezellig toch. Het is wel zo'n normale plu, niet zo'n klein opvouwbaar prut ding
Vorig jaar met SR alleen maar onder een paraplu gestaan met 4 man ofzo![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: