SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
knvb gaf aan dat het wat hun betreft dit weekend al in mag gaan.quote:
Daarnaast achterlijke regel.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Je moet gewoon MET RESPECT protesteren. Dan mag je toch wel wat zeggen. Vind de scheids het te ver gaan. Gewoon sneller geel geven.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:20 schreef Ties02 het volgende:
Wat een kansloze regel, overtrokken reactieMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ach, sport is emotie. Vind dat je ook best teleurgesteld of boos mag zijn in een slechte/verkeerde beslissing. Willen ze dat niet dat moeten ze maar camerabeelden invoeren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je moet gewoon MET RESPECT protesteren. Dan mag je toch wel wat zeggen. Vind de scheids het te ver gaan. Gewoon sneller geel geven.![]()
Het was toch alleen in het betaalde voetbal dat ze die regel weer gaan handhaven?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Kieft vind hem een talent.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Daarom. En dan mag je best wat zeggen. Alleen niet gaat overdrijven in de reactie. Gewoon net als de italiaanse scheidsrechters doen. Die geven veel sneller geel bij een "overdreven" protest.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, sport is emotie. Vind dat je ook best teleurgesteld of boos mag zijn in een slechte/verkeerde beslissing. Willen ze dat niet dat moeten ze maar camerabeelden invoeren.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
snfffquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toen was ie zeker weer aan de drankMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Vooral dat laatste, ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:23 schreef GGMM het volgende:
Ach, sport is emotie. Vind dat je ook best teleurgesteld of boos mag zijn in een slechte/verkeerde beslissing. Willen ze dat niet dat moeten ze maar camerabeelden invoeren.![]()
Waarom wordt die RB van FC Twente uitgefloten?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
In de uitwedstrijd werd-ie door Maher gehaakt en ging toen overdreven liggen, waardoor Maher rood kreeg.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom wordt die RB van FC Twente uitgefloten?![]()
that's footballquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef Rosario het volgende:
[..]
In de uitwedstrijd werd-ie door Maher gehaakt en ging toen overdreven liggen, waardoor Maher rood kreeg.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
of course, big game, big opponent. AZ is no mickey mouse.
know'm sayin?
word? word.![]()
Twente speelt slecht
Maar volgende helft pakken we ze!It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Genottelijk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
JAAAAAAAAAA[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Jammer voor AZ, al heb ik Chadli wel in mijn team.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
What can I say, it's Europe.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
of course, big game, big opponent. AZ is no mickey mouse.![]()
godver geef die bal af Tadic
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Twente
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Quotes edittenquote:
RvP; Feyenoord
Mods die de boel in de maling nemenquote:
RvP; Feyenoord
Enfin.
Hup AZRvP; Feyenoord
quote:Haters gonna hate.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
100x beter dan castaignos en 100x goedkoperquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:13 schreef Plasterk het volgende:
Die Altidore valt ook flink door de mand zeg.RvP; Feyenoord
Dat zag ik zojuistquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
100x beter dan castaignos en 100x goedkoper![]()
![]()
Die scheids denkt, ach ik kan lekker kaarten uitdelen bij commentaar.RvP; Feyenoord
Haha Altidore.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Net als vorige week wordt twente door de arbitrage geholpen.RvP; Feyenoord
Haha, homo castaignos doet huilie huilie. De pisnichtRvP; Feyenoord
was net zo'n 'erge' overtreding als die op altidorequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
Haha, homo castaignos doet huilie huilie. De pisnicht![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
was net zo'n 'erge' overtreding als die op altidoreRot op man, die op Altidore was een ippon, dit was een perfecte tackle zoals die van Kum op Cisse afgelopen woensdag.
RvP; Feyenoord
We didn't play like ourselves today. Because normally we play in a red jersey, but today we played in blue.![]()
If the apple isn't falling far from the tree, the leafs do neither.RvP; Feyenoord
quote:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Damn, Fer...[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
100x beter dan castaignos en 100x goedkoper![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |