Precies. Het is het koekjespikken-syndroom:quote:Op maandag 24 december 2012 20:42 schreef VeX- het volgende:
Hij heeft helemaal geen spijt.
Hij heeft alleen spijt dat het zoveel ophef heeft veroorzaakt en het SBS6 (terecht) een slecht imago geeft.
Echt hè. Ik verbaasde mij over haar optreden. Ik heb het maar 2maal gezien en het was beide keren tenenkrommend.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:34 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind het verhaal in de OP beetje mostert na het maal.
Dit soort omroepbazen weten heel goed wat ze doen alvorens ze dit soort beslissingen nemen en alleen maar omdat de media aandacht aan de klachten geven, komt men nu met dit soort achteraf reacties.
Ik hoor bijvoorbeeld helemaal niks over het optreden van Sandra Schuurhof die nu al een tijdje daar de schepter zwaait en voor een ervaren RTL vrouw vrij veel fouten maakt.
In dezelfde studio opgenomen als Hart van NL, las ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef Mylene het volgende:
Maureen du Toit is weer terug bij SBS hoor. Op de late zondagavond met Recht van Nederland wat goed scoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze kan niet presenteren met die monologe stem van haar!!!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik ga solliciteren.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze hebben helemaal geen spijtZe moesten gewoon bezuinigen > Oud eruit en Nieuw erin
![]()
Ze verdienden dan ook een godsvermogen
Maureen du Toit bijv zo een 600.000 euro![]()
Als je dan nog weet dat Gerard Joling voor 30 min shownieuws zo een 2500 eurokreeg per aflevering
Dan besparen ze nu een heleboel geld met uitgerangeerde B presentators zoals Beau en Bridget
En die nieuwe studioook weer zoiets
Wtf, wist niet dat ze zoveel verdienden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze hebben helemaal geen spijtZe moesten gewoon bezuinigen > Oud eruit en Nieuw erin
![]()
Ze verdienden dan ook een godsvermogen
Maureen du Toit bijv zo een 600.000 euro![]()
Als je dan nog weet dat Gerard Joling voor 30 min shownieuws zo een 2500 eurokreeg per aflevering
Dan besparen ze nu een heleboel geld met uitgerangeerde B presentators zoals Beau en Bridget
En die nieuwe studioook weer zoiets
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Begrijp echt niet dat mensen zich druk maken om wie het nieuws voorleest, voor mijn part zetten ze Clown Bassie daar neer.
Weet ik, maar alleen de zondagavond is veel te weinig Maureen!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef Mylene het volgende:
Maureen du Toit is weer terug bij SBS hoor. Op de late zondagavond met Recht van Nederland wat goed scoort.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:19 schreef Dotteke het volgende:
ALs die Sandra Schuurhof het presenteert zet ik het gelijk af vindt het zoEn.ze.praat.ook.nog.in.stukjes.traag.en.traag.en.nog.trager.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze kan niet presenteren met die monologe stem van haar!!!!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ook datquote:Op maandag 31 december 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En.ze.praat.ook.nog.in.stukjes.traag.en.traag.en.nog.trager.
quote:Op maandag 31 december 2012 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En.ze.praat.ook.nog.in.stukjes.traag.en.traag.en.nog.trager.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |