SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Zaterdag 22 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 21-12-2012 19:50:19 ]What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik niet!I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Waar kom je vandaan dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou wel willen @ TT
Maar ik vind het te ver en ik moet ook weer dat takke eind op tijd terugDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik niet, al zou ik best gewild hebben, maar ik heb al een andere afspraak..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ah joh klein stukje verder dan waar ik vandaan moet komen.quote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Het is fokking 2,5 uurquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah joh klein stukje verder dan waar ik vandaan moet komen.
Nee sorry![]()
![]()
Tsss... je moet er wel wat voor over hebben hoor....quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is fokking 2,5 uur
Nee sorryDit account is niet meer in gebruik.![]()
En dat heeft ze blijkbaar niet. En dat is haar keus. Klaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tsss... je moet er wel wat voor over hebben hoor....
What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat heeft ze blijkbaar niet. En dat is haar keus. Klaar
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja thanksquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat heeft ze blijkbaar niet. En dat is haar keus. KlaarBenzine is best prijzig en OV ook.. en de auto heeft net een nieuwe distributieriem dus vanmorgen ook weer 400 euro lichter, en het is vakantie dus ga wel wat leuks/gezelligs doen met mijn gezin
![]()
volgens mij hebben we nog een plekkie overquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:39 schreef -Engel- het volgende:
Als ik met huppel mee mag... dan zeker![]()
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja thanksBenzine is best prijzig en OV ook.. en de auto heeft net een nieuwe distributieriem dus vanmorgen ook weer 400 euro lichter, en het is vakantie dus ga wel wat leuks/gezelligs doen met mijn gezin
Volgende keer beter
Wil je nog iets aanpassen in de OP?quote:
Januari kan als mogelijkheid uit de kartmeeting....
muchos Gracias![]()
![]()
je gaat zelf toch ook niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tsss... je moet er wel wat voor over hebben hoor....![]()
Oh dan is dat zeker voor mij besloten... ook goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je gaat zelf toch ook niet?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Donequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wil je nog iets aanpassen in de OP?
Januari kan als mogelijkheid uit de kartmeeting....
muchos Gracias
Volgend jaar Leeuwarden, dat is een uurtjequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
PreciesVolgende keer beter
![]()
![]()
![]()
Flappie bij SR, door Youp van 't Hek live![]()
Wat is het toch ook een schattig liedje
jeetje doe rustigquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh dan is dat zeker voor mij besloten... ook goed
Lijkt me leuk als je komt
Maar ik dacht dat te hebben gelezenSorry als het niet zo is!
![]()
Ja, ik denk dat we maar alvast moeten plannen dat we gaan meetenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgend jaar Leeuwarden, dat is een uurtje![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij hebben we nog een plekkie over![]()
![]()
Het was tweede kerstdag, 1961, moeder weet dat nog zo goed. Vaders bed was leeg. En ik zei dat zij niet in de schuur mocht komen, en als ze lief ging spelen dat ze dan wat lekkers kreeg
maar huppel is aan het winkelen, dus ze reageerd wat minder snel op WA.quote:
Ze is 11 uur op Schiedam centraal en dan rijden we door naar vinnie.
Waar woon jij in de buurt?![]()
Bruut liedjequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het was tweede kerstdag, 1961, moeder weet dat nog zo goed. Vaders bed was leeg. En ik zei dat zij niet in de schuur mocht komen, en als ze lief ging spelen dat ze dan wat lekkers kreeg![]()
![]()
A'foort vathorst ... ik weet niet precies hoe ze precies rijdtquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar huppel is aan het winkelen, dus ze reageerd wat minder snel op WA.
Ze is 11 uur op Schiedam centraal en dan rijden we door naar vinnie.
Waar woon jij in de buurt?![]()
Ja, vroeger moest ik altijd snikken op het moment dat Youp dat in het liedje ook leek te doen. Nu lig ik alleen nog steeds dubbel om hoe die laatste zinnen gezegd wordenquote:
hehehequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, vroeger moest ik altijd snikken op het moment dat Youp dat in het liedje ook leek te doen. Nu lig ik alleen nog steeds dubbel om hoe die laatste zinnen gezegd worden![]()
![]()
De oppassers van 3FM?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Moet m'n broertje nog ff zien te dumpen. Iemand een idee?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Kliko?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Moet m'n broertje nog ff zien te dumpen. Iemand een idee?What you forget, you are gonna repeat.
Ballenbak ikea tot 21:00quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Moet m'n broertje nog ff zien te dumpen. Iemand een idee?![]()
routenet geeft wel door Amersfoort aanquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A'foort vathorst ... ik weet niet precies hoe ze precies rijdt![]()
![]()
Oh. Dan even in stukjes hakken?quote:
Of leeft 'ie nog?
Maar oh zo geniaal!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Twisted nummer wel hoor, dat Flappie..
Nu al?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we maar alvast moeten plannen dat we gaan meeten![]()
![]()
`quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. Dan even in stukjes hakken?
Of leeft 'ie nog?
Hij moet niet dood![]()
Ik hou van m'n broertje, maar hij moet wel weg zijn vanavond
![]()
![]()
Dump 'm bij z'n vrienden?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
`
Hij moet niet dood![]()
![]()
![]()
Ja, dan kan iedereen er vast voor vrijvragen, in de agenda zetten, etc. Iedereen komt!quote:
Goed plan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dan kan iedereen er vast voor vrijvragen, in de agenda zetten, etc. Iedereen komt!![]()
Geef 'm een hondertje en stuur 'm naar de wallenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
`
Hij moet niet dood![]()
sluit hem op in de schuur met een tv of een laptopquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
`
Hij moet niet dood![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dan kan iedereen er vast voor vrijvragen, in de agenda zetten, etc. Iedereen komt!![]()
Maar ik ga met mijn eigen Koen en Sander
Wil best meeten hoor
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2012 20:03:23 ]![]()
Als ik nu 2 weken vrij vraag voor kerst volgend jaar ben ik iig op tijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dan kan iedereen er vast voor vrijvragen, in de agenda zetten, etc. Iedereen komt!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Tofquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
routenet geeft wel door Amersfoort aan![]()
![]()
Zal z'n vriendin leuk vindenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef 'm een hondertje en stuur 'm naar de wallen
Die hebben vanmiddag al met de vriendengroep van alles gedaan..quote:
Argh...ik ben de oudste in huis, dus ik ben de baas
![]()
Anders gaat ie maar gamen met de headset op, dan issie ook niet thuis![]()
![]()
Ja, ik bedoel, nu heb ik het een maand geleden ofzo erin gegooid en moet er alsnog de avond van te voren nog wat daadwerkelijk gepland wordenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga met mijn eigen Koen en Sander
Wil best meeten hoorAlthans, dat idee krijg ik
Oh, dan stuur je 'm naar zn vriendinquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zal z'n vriendin leuk vinden
[..]
Die hebben vanmiddag al met de vriendengroep van alles gedaan..
![]()
Anders gaat ie maar gamen met de headset op, dan issie ook niet thuis
Shoot, waarom staat er nou geen voedingswaarde van milkshakes op de bekers, nu weet ik niet hoeveel suiker erin zit
Waarom is ie niet bij z'n vriendin dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zal z'n vriendin leuk vinden
[..]
Die hebben vanmiddag al met de vriendengroep van alles gedaan..
![]()
Anders gaat ie maar gamen met de headset op, dan issie ook niet thuis![]()
Waarom mag hij niet thuis zijn trouwens?![]()
![]()
Geen suikers dusquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shoot, waarom staat er nou geen voedingswaarde van milkshakes op de bekers, nu weet ik niet hoeveel suiker erin zit![]()
![]()
Omdat er verschillende smaken zijn. Of bedoel je supermarkt milkshakes?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shoot, waarom staat er nou geen voedingswaarde van milkshakes op de bekers, nu weet ik niet hoeveel suiker erin zit![]()
Waar ben je dan? Bij de Mc staat het achterop de placemats.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shoot, waarom staat er nou geen voedingswaarde van milkshakes op de bekers, nu weet ik niet hoeveel suiker erin zitWhat you forget, you are gonna repeat.
Ook door het centrum valt wel meequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet door het centrum rijden.... gewoon de buitenkant nemen.
![]()
Geen idee waarom ie niet daar is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom is ie niet bij z'n vriendin dan?![]()
Waarom mag hij niet thuis zijn trouwens?
En ik wil dadelijk een avond alleen hebben samen met mijn![]()
![]()
bij de mac staan die ook op de achterkant van de placemats ...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shoot, waarom staat er nou geen voedingswaarde van milkshakes op de bekers, nu weet ik niet hoeveel suiker erin zitof ben je niet bij de mac?
![]()
Gemiddeld 16,5 gram per 100gr.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shoot, waarom staat er nou geen voedingswaarde van milkshakes op de bekers, nu weet ik niet hoeveel suiker erin zit
Dat kan je heel makkelijk op internet opzoeken, trouwens.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja dat is wel klotequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, nu heb ik het een maand geleden ofzo erin gegooid en moet er alsnog de avond van te voren nog wat daadwerkelijk gepland wordenAlthans, dat idee krijg ik
Het stuk daar voor is al kut ...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet door het centrum rijden.... gewoon de buitenkant nemen![]()
Kloptquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook door het centrum valt wel mee.
![]()
![]()
Dan eh.. schop je 'm naar z'n vriendin, of achter de pcquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee waarom ie niet daar is.
En ik wil dadelijk een avond alleen hebben samen met mijn.
![]()
Working on itquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan eh.. schop je 'm naar z'n vriendin, of achter de pc.
![]()
![]()
Wie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:05 schreef -Engel- het volgende:
Kijk ik in de grabbelton.... en dan trek ik gewoon een KPD-poster
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar dus, ff kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar ben je dan? Bij de Mc staat het achterop de placemats.
Klinkt als een Arwin of Chivezquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een oudje... de laatste paar jaar niet meer zo actief
Hihi een kennerquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt als een Arwin of Chivez![]()
![]()
Dat was wel te verwachten he?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, nog best veel.. eigenlijk niet zo handig..![]()
![]()
Wat denk jij nou van een milkshake?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, nog best veel.. eigenlijk niet zo handig..
Serieus?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
In melk zit ook niet zoveel! En ik dacht, milk, dusja..
![]()
![]()
OMG![]()
En hoe denk je dat ze aan die smaak/zoetigheid komenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
In melk zit ook niet zoveel! En ik dacht, milk, dusja..
.
![]()
Neequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt als een Arwin of Chivez![]()
Oh die kan wel, bijna de helf aan suiker in tov een grote millshake..quote:
Jammer dat het meeste van haar verwijderd is.quote:He ander baasje. Hoe is ie?quote:Wie vind je nog meer knappe FOK!kers of FOK!sters?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Engeltje gaat ook mee
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jammer dat haar site het niet meer doetquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat het meeste van haar verwijderd is.
[..]
He ander baasje. Hoe is ie?
[..]
Wie vind je nog meer knappe FOK!kers of FOK!sters?Gezelligquote:
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2012 20:25:47 ]![]()
VAKAAAAAAAANTIE!
En haar in de verf. Spannund.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Arwin dus. Maar van de huidige dames eigenlijk alleen DWquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat het meeste van haar verwijderd is.
[..]
He ander baasje. Hoe is ie?
[..]
Wie vind je nog meer knappe FOK!kers of FOK!sters?
En van de mannen, geen idee. Daar kijk ik bijna nooit.What you forget, you are gonna repeat.
Nee? Je avonturen hebben zich verder ontwikkeld?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag niet klagen he.
Hoe is het met L?
Geen idee man.
Heb haar al tijden niet meer gesproken enzo.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
wat voor kleur?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:26 schreef Fera het volgende:
VAKAAAAAAAANTIE!
En haar in de verf. Spannund.![]()
Oeeh!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:26 schreef Fera het volgende:
VAKAAAAAAAANTIE!
En haar in de verf. Spannund.
Hoi, ik ben te laat
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Speelt nog wel jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Je avonturen hebben zich verder ontwikkeld?
Geen idee man.
Heb haar al tijden niet meer gesproken enzo..
Balen man, wanneer zie je haar weer dan?![]()
Je mist nog een i.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Roodzwart.quote:
Maar het is heel rood volgens mij.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik weet niet wie Arwin is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Arwin dus. Maar van de huidige dames eigenlijk alleen DW
En van de mannen, geen idee. Daar kijk ik bijna nooit.Geen idee man. Hoe moet ik dat weten dan? Ik ga wel volgende zaterdag weer werken. Dus misschien dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Speelt nog wel ja.
Balen man, wanneer zie je haar weer dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
WAUW heftigquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Roodzwart.
Maar het is heel rood volgens mij.![]()
![]()
Geen idee, werk je daar niet meer dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee man. Hoe moet ik dat weten dan? Ik ga wel volgende zaterdag weer werken. Dus misschien dan.. Ik ben wat inactief geweest hier...
![]()
Stommerd.quote:
Dat gaan we zien.quote:Volgens mij moeder past het wel bij de feestdagen.
Volgens mij bedoelt ze Arwen.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Postte een tijdje gelijk met Chivez. Chivez was de blonde en Arwin was de donkere. En allebei een supermooi lichaam, en supercreatieve en mooie foto'squote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Arwin is.
[..]
Geen idee man. Hoe moet ik dat weten dan? Ik ga wel volgende zaterdag weer werken. Dus misschien dan.
quote:
kerstig sfeertjequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gaan we zien.Volgens mij moeder past het wel bij de feestdagen.
![]()
![]()
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gaan we zien.Volgens mij moeder past het wel bij de feestdagen.
!
![]()
Prachtige dames jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Postte een tijdje gelijk met Chivez. Chivez was de blonde en Arwin was de donkere. En allebei een supermooi lichaam, en supercreatieve en mooie foto's![]()
![]()
Hopelijk staat het me een beetje.quote:Ik ook.quote:
Paar weekjes daar vrij genomen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, werk je daar niet meer dan?. Ik ben wat inactief geweest hier...
Ja, jij hebt het weer te druk met hosselen he? Steek me de ogen maar weer uit.Ken ik ook niet.quote:Zegt me niks.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Postte een tijdje gelijk met Chivez. Chivez was de blonde en Arwin was de donkere. En allebei een supermooi lichaam, en supercreatieve en mooie foto's
Ik keek ook pas vorig jaar daar. Kan best zijn dat de foto's toen al weg waren.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb in enen onweerstaanbare zin om in je billen te bijten.quote:
Een groot verlies.quote:
Arme Vinniiee, zit met 3 vrouwen in de autoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Toestel!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Joepie, gelukt
Nu avondje alleen metJij bent ook een blijvertje zo te zien.
Ah zo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Paar weekjes daar vrij genomen.
Ja, jij hebt het weer te druk met hosselen he? Steek me de ogen maar weer uit.
Overdrijven is ook een vak he.
![]()
Kom je naar Evie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arme Vinniiee, zit met 3 vrouwen in de auto"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Huhquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Toestel!Jij bent ook een blijvertje zo te zien.
![]()
![]()
Kom dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb in enen onweerstaanbare zin om in je billen te bijten.What you forget, you are gonna repeat.
Leuk voor je.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Joepie, gelukt
Nu avondje alleen met
Ik ben Batman Returns aan het kijken. Klassieke vroege Burton.
Yeahquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Joepie, gelukt
Nu avondje alleen metHave fun
Oh, vind ik niet erg hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arme Vinniiee, zit met 3 vrouwen in de auto.
![]()
Dat je nog steeds hier post.quote:
Zo zielig is dat niet, toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arme Vinniiee, zit met 3 vrouwen in de auto
Om het erger te maken kunnen we girly muziek draaienquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spice girls enzo
Ow wacht.... serious request luisteren natuurlijk
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2012 20:35:51 ]![]()
Zo snel al?quote:
Blijkbaar.quote:
Nee ik ga naar SR met CA, Vinniiee en Engelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nevermind. Kom op met die billen!quote:
Grapjas jijquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Om het erger te maken kunnen we girly muziek draaien
Spice girls enzo
Ow wacht.... serious request luisteren natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ga naar SR met CA, Vinniiee en Engeldan kom je langs Utrecht! Stop ff voor een biertje op de Uithof joh!
En 2 daarvan ken ik... en wat voor vrouwenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arme vin
Doen jullie lief![]()
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo zielig is dat niet, toch?.
Wel SR natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Om het erger te maken kunnen we girly muziek draaien
Spice girls enzo
Ow wacht.... serious request luisteren natuurlijk![]()
![]()
Not sure if....quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En 2 daarvan ken ik... en wat voor vrouwen
Arme vin
Doen jullie lief
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh godquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En 2 daarvan ken ik... en wat voor vrouwen
Arme vin
Doen jullie lief![]()
![]()
Ja maar ja maar ja maarquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]dan kom je langs Utrecht! Stop ff voor een biertje op de Uithof joh!
Ik mag geen bier
[b]AirwiN schreef [/b]
Er is ook vodka en whiskeyquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar
Ik mag geen bier(en t is d'r verjaardag, ik kom ook zo).
Ha ha ha ha haquote:
Yo, I'll tell you what I want, what I really, really want
So tell me what you want, what you really, really want
I'll tell you what I want, what I really, really want
I wanna, (ha) I wanna, (ha) I wanna, (ha) I wanna, (ha)
I wanna really, really, really wanna zigazig ah![]()
Ga jij eerst maar es liggen.quote:
Ik moet wel zorgen dat alle FOK!kers weer veilig thuis komen he!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is ook vodka en whiskey(en t is d'r verjaardag, ik kom ook zo).
[b]AirwiN schreef [/b]
Makkelijk he, van zo'n songtekstpagina halen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ha ha ha ha ha
Yo, I'll tell you what I want, what I really, really want
I'll tell you what I want, what I really, really want
I wanna, (ha) I wanna, (ha) I wanna, (ha) I wanna, (ha)
I wanna really, really, really wanna zigazig ah
Busted.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Makkelijk he, van zo'n songtekstpagina halen?![]()
![]()
Dan kun je niet dansen.quote:![]()
Jij denkt toch niet dat ik die lyrics zou uit mijn hoofd stamp hequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Makkelijk he, van zo'n songtekstpagina halen?. Ben ik sowieso heel erg slecht in.
![]()
Hup, A28, afrit de Uithof, bij de grote flats (gratis) parkeren en ff bellen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet wel zorgen dat alle FOK!kers weer veilig thuis komen he!!"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat ik die lyrics zou uit mijn hoofd stamp he. Ben ik sowieso heel erg slecht in.
Ik vond het even grappigquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..], ligt er wel erg dik op he vin...
![]()
![]()
Van elk liedje wel, ik luister zo slecht naar lyricsquote:![]()
. Wel naar de instrumenten
.
2 seconde zekerquote:.
![]()
Dat eerste is wel herkenbaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van elk liedje wel, ik luister zo slecht naar lyrics![]()
. Wel naar de instrumenten
.
[..]
2 seconde zeker.
. Al luister ik de laatste tijd wel vaker naar de tekst
En nee, 3![]()
![]()
Ik probeer het, meezingen etc, blijft niet hangenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat eerste is wel herkenbaar. Al luister ik de laatste tijd wel vaker naar de tekst
.
![]()
Wat ? Wacht? Ga jij niet drinken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet wel zorgen dat alle FOK!kers weer veilig thuis komen he!!![]()
![]()
Verbazingwekkend hequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ? Wacht? Ga jij niet drinken?![]()
Nee, ze moet nog rijden, toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ? Wacht? Ga jij niet drinken?
Meezingen doe ik niet aanquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik probeer het, meezingen etc, blijft niet hangen.
. Ik kan alleen Jason Mraz meezingen, en Wallpaper.
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ? Wacht? Ga jij niet drinken?![]()
![]()
Wat een eisenpakket.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kom jij eerst maar hier heen.
Heeft toch geen zin als ik klaar ga liggen als jij nog niet deze kant op komt?quote:
Ik wil een liedje voor SR aanvragen, maar ik weet niet welke.
Deze:quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
Ik ben de BOB!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ? Wacht? Ga jij niet drinken?
Ben ik wel vaker geweest hoor!! Toen met de meet in Amsterdam vorig jaar ook. Toen heb ik gezorgd dat Steven en Sukkel veilig thuis kwamen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wel:quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
Rick Astley - Never Gonna Give You Up![]()
Het is een mooie test om je geduld op de proef te stellen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heeft toch geen zin als ik klaar ga liggen als jij nog niet deze kant op komt?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Duidelijk dat jij mij nog nooit hebt gemeetquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ze moet nog rijden, toch?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die ga ik op zeker aanvragenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel:
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
[b]AirwiN schreef [/b]
Nah. Daar heb ik zelf weinig mee.quote:
quote:quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ze moet nog rijden, toch?quote:Huppel je verbaast me iedere keer weerquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben de BOB!
Ben ik wel vaker geweest hoor!! Toen met de meet in Amsterdam vorig jaar ook. Toen heb ik gezorgd dat Steven en Sukkel veilig thuis kwamen![]()
![]()
Die is al 100x aangevraagd volgens mij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel:
Rick Astley - Never Gonna Give You Up
Eigenlijk ben je gewoon heel saai ende burgerlijk aan het wordenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben de BOB!
Ben ik wel vaker geweest hoor!! Toen met de meet in Amsterdam vorig jaar ook. Toen heb ik gezorgd dat Steven en Sukkel veilig thuis kwamen![]()
Hebben ze al gedaan.quote:
Zo 1x in het jaar wil ik best de BOB spelen. Maar liever nog 1x in de 2 jaar hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Huppel je verbaast me iedere keer weer
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Die is al 100x aangevraagd volgens mij.Hm, ik heb nog niet geluisterdquote:.
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een mooie test om je geduld op de proef te stellen.
Ik ga nu krassen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon heel saai ende burgerlijk aan het worden
[b]AirwiN schreef [/b]
Kennelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij mij nog nooit hebt gemeetWhat you forget, you are gonna repeat.
Het staat hier eigenlijk 24/7 op.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Hm, ik heb nog niet geluisterd.
Zo heb ik eigenlijk geen zin om helemaal vanuit het westen af te reizen naar het oosten.quote:Kun je niet hierheen komen?
Maar is een lief nummertje wel.quote:
Deze dan? Een van de meest ontroerende dingen die ik ooit heb gehoord en gezien.
Zo ken ik je weerquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo 1x in het jaar wil ik best de BOB spelen. Maar liever nog 1x in de 2 jaar hoor![]()
Nee maar wel goed van je![]()
![]()
Je weet dat ik die heel mooi vindt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar is een lief nummertje wel.
Deze dan? Een van de meest ontroerende dingen die ik ooit heb gehoord en gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Willen huppel en ik vanavond geld gaan inzamelen.... details laat ik achterwege
Mag het helemaal nietVergunning aanvragen bij de gemeente enzo
![]()
![]()
Hier met beeld en al.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen Power FM hier, lokaal station. Ook alleen maar tijdens het koken
.
Neequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo heb ik eigenlijk geen zin om helemaal vanuit het westen af te reizen naar het oosten.Kun je niet hierheen komen?
Stom, die grote afstand.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet dat ik die heel mooi vindt.Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom juist.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja. Kom morgen maar naar de SR meet..quote:What you forget, you are gonna repeat.
De details:quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Willen huppel en ik vanavond geld gaan inzamelen.... details laat ik achterwege
Mag het helemaal nietVergunning aanvragen bij de gemeente enzo
CA in een tirolerpakje en ik in een kabouterpakje
[b]AirwiN schreef [/b]
En dan ter plekke in je billen bijten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja. Kom morgen maar naar de SR meet..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De details:
CA in een tirolerpakje en ik in een kabouterpakje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.Maar wel een goeie, misschien doe ik die wel. Ik hoop dat ze 'm draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom juist.
CA in een tirolerpakje. Dat wil ik wel zien, opzich.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De details:
CA in een tirolerpakje en ik in een kabouterpakjeEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Charmed vroeg of ik mee ging zei dat de trein zo'n 45 euro is dus ik stelde auto voor. Dan houden we nog geld over om te doneren ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer![]()
Nee maar wel goed van je
[b]AirwiN schreef [/b]
Voor 50 euro doe ik hem aan voor jequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
CA in een tirolerpakje. Dat wil ik wel zien, opzich.
50 euro naar SR uiteraard![]()
![]()
Hm, ik ook wel eigenlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
CA in een tirolerpakje. Dat wil ik wel zien, opzich..
![]()
quote:is geregeld ... mag ik van jou morgen een beetje liquer 43 proberen .... ik neem iets van bacardi mee
![]()
Wordt niet vaak genoeg gedraaid, vind ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel een goeie, misschien doe ik die wel. Ik hoop dat ze 'm draaien.
Ik ga de film morgen kijken denk ik. Even zakdoekjes kopen morgen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor 50 euro doe ik hem aan voor je
50 euro naar SR uiteraard
Ja OV is ook niet zo goedkoopquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Charmed vroeg of ik mee ging zei dat de trein zo'n 45 euro is dus ik stelde auto voor. Dan houden we nog geld over om te doneren ook
Wel gezellig dat jullie gaan
Ik ga morgen wel ff kijken![]()
![]()
Goed bezig chick!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
50 euro naar SR uiteraardIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En voor hoeveel doe je hem weer uit?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
50 euro naar SR uiteraard
Nu wil kaneel vast weten voor hoeveel je hem dan ook weer uitdoetquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
50 euro naar SR uiteraard![]()
Eigenlijk moet ik 'm ook nog een keer zien. Kijken of ik 'm kan vinden. Laatste keer heb ik 'm in het Duits gezien. Was toch minder.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt niet vaak genoeg gedraaid, vind ik.
Ik ga de film morgen kijken denk ik. Even zakdoekjes kopen morgen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja is goed hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]is geregeld ... mag ik van jou morgen een beetje liquer 43 proberen .... ik neem iets van bacardi mee
Huppel nam jij likeur 43 mee? Of staat hij nog bij DD?
Want volgens mij heb ik niet meer
Ik neem sowieso sourz meeEN rode vodka redbull
![]()
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan ter plekke in je billen bijten?What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En voor hoeveel doe je hem weer uit?Wat zijn jullie weer scherpquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu wil kaneel vast weten voor hoeveel je hem dan ook weer uitdoet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En voor hoeveel doe je hem weer uit?Kon je op wachtenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu wil kaneel vast weten voor hoeveel je hem dan ook weer uitdoet.
![]()
Kinky.quote:
Hehehe. Ben je zo goedkoop, ja?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
50 euro naar SR uiteraardIk maak geen flauwe standaard opmerkingen. Ik ben een man van stand.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu wil kaneel vast weten voor hoeveel je hem dan ook weer uitdoetZie dmquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik 'm ook nog een keer zien. Kijken of ik 'm kan vinden. Laatste keer heb ik 'm in het Duits gezien. Was toch minder.
was vroeger spits hequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie weer scherp![]()
Drankorgelsquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is goed hoor
! Iemand trek in whiskey?
![]()
![]()
Die neem ik mee voor jequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja is goed hoor
![]()
En voor mijzelf neem ik een fles fanta mee denk ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Schenk maar inquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drankorgels! Iemand trek in whiskey?
.
![]()
Ik kan wel 500 euro zeggen, maar dan doe je het nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ben je zo goedkoop, ja?![]()
![]()
Nee dank jequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, helaas. Ik heb voor morgen al andere plannen staan die een goed alternatief zijn voor jouw billen.quote:
Whiskeyquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee bahquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik nog snoepjes meenemen voor onderwegquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die neem ik mee voor je![]()
En voor mijzelf neem ik een fles fanta mee denk ik
ROADTRIP NAAR DUITSLAND PLUSKUT ENSCHEDE!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2012 20:55:44 ]![]()
Niets kan een goed alternatief zijn voor mijn billen dan mijn borstenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik heb voor morgen al andere plannen staan die een goed alternatief zijn voor jouw billen.
Je plannen niet opofferen voor haar billenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik heb voor morgen al andere plannen staan die een goed alternatief zijn voor jouw billen.![]()
![]()
Engel had het ook al over koekjes enz.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee bah
[..]
Moet ik nog snoepje meenemen voor onderweg
Volgens mij gaan we picknicken in de auto
[b]AirwiN schreef [/b]
Gooi je die nu dan in de strijd om mij alsnog over te halen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niets kan een goed alternatief zijn voor mijn billen dan mijn borsten
En ik moet nog een paraplu fixen, de mijne staat nog bij iemand andersquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Engel had het ook al over koekjes enz.
Volgens mij gaan we picknicken in de auto![]()
![]()
Slim wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan wel 500 euro zeggen, maar dan doe je het niet
Maar ik heb al eens foto's van je gezien in dat pakje. Dan ga ik er nu geen 50 euro meer voor betalen he?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij kent duidelijk mijn plannen niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
Je plannen niet opofferen voor haar billen
Uiteraard.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gooi je die nu dan in de strijd om mij alsnog over te halen?What you forget, you are gonna repeat.
Des te meer voor mezelfquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee bah
[..]
Moet ik nog snoepjes meenemen voor onderweg
ROADTRIP NAAR DUITSLAND PLUSKUT ENSCHEDE!.
Nu voel ik me genoodzaakt om ook eten te halen![]()
![]()
Arme Vinieeequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee bah
[..]
Moet ik nog snoepjes meenemen voor onderweg
Die zit dadelijk tussen 3 vrouwen die hyperactief van de fruittella naar de spice girls aan het luisteren zijn![]()
Ik ben de mijne sinds mn verjaardag kwijtquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik moet nog een paraplu fixen, de mijne staat nog bij iemand anders
[b]AirwiN schreef [/b]
3FM !!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Arme Vinieee
Die zit dadelijk tussen 3 vrouwen die hyperactief van de fruittella naar de spice girls aan het luisteren zijnIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Shit die had ik moeten verwijderen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slim wel.
Maar ik heb al eens foto's van je gezien in dat pakje. Dan ga ik er nu geen 50 euro meer voor betalen he?![]()
![]()
Hij kan beter oordoppen halen, die werken beter dan fruittellaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Arme Vinieee
Die zit dadelijk tussen 3 vrouwen die hyperactief van de fruittella naar de spice girls aan het luisteren zijn.
![]()
Gooien maar dan.quote:
Dat klopt, maar tochquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn plannen niet.Kom halen danquote:quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Arme Vinieee
Die zit dadelijk tussen 3 vrouwen die hyperactief van de fruittella naar de spice girls aan het luisteren zijn![]()
![]()
![]()
Heb ik, dempen 25dBquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan beter oordoppen halen, die werken beter dan fruittella.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Arme Vinieee
![]()
![]()
Ik had hem al gewaarschuwd..... dat ik hyper kan zijn
Die staat nog in the get back danquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben de mijne sinds mn verjaardag kwijt![]()
![]()
Geen Sinterklaas, toch een heeeeeeeeeerlijk avondje morgen.quote:
Ja, kom morgen maar hier. Dan mag je me motorboten waar iedereen bij staat.quote:
En misschien duiken we ook nog wel een steegje in![]()
Geeft niet. Ik waardeer de moeite die je doet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Shit die had ik moeten verwijderen natuurlijk
Als ik 50 euro over had gehad, had ik de deal wel aangenomen hoor.
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik had hem al gewaarschuwd..... dat ik hyper kan zijn![]()
![]()
Heuh heuh en hoe kom ik terug of moet ik dat glas in mijn auto laten staanquote:.
Te weinig bij 3 vrouwenquote:.
![]()
Gelukkig maarquote:
Vorig jaar werden pinda/faye en ik nog raar aangekeken in Leiden, en hadden we bijna ruzie omdat we tussen het publiek zaten te springen![]()
![]()
Veel plezier danquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen Sinterklaas, toch een heeeeeeeeeerlijk avondje morgen.We hebben nog een logeerbedquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heuh heuh en hoe kom ik terug of moet ik dat glas in mijn auto laten staan.
[..]
Te weinig bij 3 vrouwen.
Of de bank.
TrueKloptquote:![]()
![]()
Dat kan maar zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Die staat nog in the get back dan![]()
Ik doe morgen dus Gorinchem - Spijkenisse - apeldoorn/amersfoort - amersfoort/apeldoorn - Enschede en vv.
Hmm ik app gewoon de volgende elke keer hoor, ga geen tijden afspreken want ik verdwaal toch
[b]AirwiN schreef [/b]
Hyper???? een stuiterend hertje met ADHDquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Die staat nog in the get back dan![]()
Vandaag sta ik niet meer opquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel! Morgen gaan wij bier drinken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hyper???? een stuiterend hertje met ADHD![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: