SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Zaterdag 22 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 21-12-2012 19:50:19 ]What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik niet!I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Waar kom je vandaan dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou wel willen @ TT
Maar ik vind het te ver en ik moet ook weer dat takke eind op tijd terugDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik niet, al zou ik best gewild hebben, maar ik heb al een andere afspraak..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ah joh klein stukje verder dan waar ik vandaan moet komen.quote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Het is fokking 2,5 uurquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah joh klein stukje verder dan waar ik vandaan moet komen.
Nee sorry![]()
![]()
Tsss... je moet er wel wat voor over hebben hoor....quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is fokking 2,5 uur
Nee sorryDit account is niet meer in gebruik.![]()
En dat heeft ze blijkbaar niet. En dat is haar keus. Klaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tsss... je moet er wel wat voor over hebben hoor....
What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat heeft ze blijkbaar niet. En dat is haar keus. Klaar
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja thanksquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat heeft ze blijkbaar niet. En dat is haar keus. KlaarBenzine is best prijzig en OV ook.. en de auto heeft net een nieuwe distributieriem dus vanmorgen ook weer 400 euro lichter, en het is vakantie dus ga wel wat leuks/gezelligs doen met mijn gezin
![]()
volgens mij hebben we nog een plekkie overquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:39 schreef -Engel- het volgende:
Als ik met huppel mee mag... dan zeker![]()
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja thanksBenzine is best prijzig en OV ook.. en de auto heeft net een nieuwe distributieriem dus vanmorgen ook weer 400 euro lichter, en het is vakantie dus ga wel wat leuks/gezelligs doen met mijn gezin
Volgende keer beter
Wil je nog iets aanpassen in de OP?quote:
Januari kan als mogelijkheid uit de kartmeeting....
muchos Gracias![]()
![]()
je gaat zelf toch ook niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tsss... je moet er wel wat voor over hebben hoor....![]()
Oh dan is dat zeker voor mij besloten... ook goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je gaat zelf toch ook niet?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Donequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wil je nog iets aanpassen in de OP?
Januari kan als mogelijkheid uit de kartmeeting....
muchos Gracias
Volgend jaar Leeuwarden, dat is een uurtjequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
PreciesVolgende keer beter
![]()
![]()
![]()
Flappie bij SR, door Youp van 't Hek live![]()
Wat is het toch ook een schattig liedje
jeetje doe rustigquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh dan is dat zeker voor mij besloten... ook goed
Lijkt me leuk als je komt
Maar ik dacht dat te hebben gelezenSorry als het niet zo is!
![]()
Ja, ik denk dat we maar alvast moeten plannen dat we gaan meetenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgend jaar Leeuwarden, dat is een uurtje![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij hebben we nog een plekkie over![]()
![]()
Het was tweede kerstdag, 1961, moeder weet dat nog zo goed. Vaders bed was leeg. En ik zei dat zij niet in de schuur mocht komen, en als ze lief ging spelen dat ze dan wat lekkers kreeg
maar huppel is aan het winkelen, dus ze reageerd wat minder snel op WA.quote:
Ze is 11 uur op Schiedam centraal en dan rijden we door naar vinnie.
Waar woon jij in de buurt?![]()
Bruut liedjequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het was tweede kerstdag, 1961, moeder weet dat nog zo goed. Vaders bed was leeg. En ik zei dat zij niet in de schuur mocht komen, en als ze lief ging spelen dat ze dan wat lekkers kreeg![]()
![]()
A'foort vathorst ... ik weet niet precies hoe ze precies rijdtquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar huppel is aan het winkelen, dus ze reageerd wat minder snel op WA.
Ze is 11 uur op Schiedam centraal en dan rijden we door naar vinnie.
Waar woon jij in de buurt?![]()
Ja, vroeger moest ik altijd snikken op het moment dat Youp dat in het liedje ook leek te doen. Nu lig ik alleen nog steeds dubbel om hoe die laatste zinnen gezegd wordenquote:
hehehequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, vroeger moest ik altijd snikken op het moment dat Youp dat in het liedje ook leek te doen. Nu lig ik alleen nog steeds dubbel om hoe die laatste zinnen gezegd worden![]()
![]()
De oppassers van 3FM?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Moet m'n broertje nog ff zien te dumpen. Iemand een idee?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Kliko?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Moet m'n broertje nog ff zien te dumpen. Iemand een idee?What you forget, you are gonna repeat.
Ballenbak ikea tot 21:00quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Moet m'n broertje nog ff zien te dumpen. Iemand een idee?![]()
routenet geeft wel door Amersfoort aanquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A'foort vathorst ... ik weet niet precies hoe ze precies rijdt![]()
![]()
Oh. Dan even in stukjes hakken?quote:
Of leeft 'ie nog?
Maar oh zo geniaal!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Twisted nummer wel hoor, dat Flappie..
Nu al?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we maar alvast moeten plannen dat we gaan meeten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: