Nog niet helemaal zeker, denk beleggen bij ASN (in microkredieten).quote:Op donderdag 27 december 2012 17:34 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Waar ga je het neerzetten, als ik vragen mag?
Waar banken dus GROF misbruik van maken. Trouwens de rol van de ECB is ronduit dubieus. Zo betalen we de crisis twee keer.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geld thuis laten liggen is nou niet bepaald veilig en kost nog meer.
Waarom?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nog niet helemaal zeker, denk beleggen bij ASN (in microkredieten).
Omdat mij dat een betere besteding van mijn geld lijkt dan banken spekken. De rente is toch bagger.quote:
Dat snap ik, maar waarom juist microkredieten en waarom verwacht je dat je daar wel wat mee zal verdienen?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat mij dat een betere besteding van mijn geld lijkt dan banken spekken. De rente is toch bagger.
Hoezo pikken? er valt nix te pikken want als je het je niet bevalt ga je het maar in een ouwe sok stoppen.quote:
Ze hebben nu ook de depositoplanner: http://www.leaseplanbank.(...)DepositoPlanner.htmlquote:Op maandag 31 december 2012 kunt u vanaf 12:00 uur geen overboekingen doen. Dinsdag 1 januari 2013 vanaf 12.00 uur is het weer mogelijk om overboekingen te doen. Let op: er is pas op 2 januari weer betalingsverkeer.
Microkrediet is niet om aan te verdienen (als Nederlander), maar meer om zo'n arme drommel een fatsoenlijke kans te geven. En voor de paar euro rente die je mist kan je dat inderdaad best overwegen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar waarom juist microkredieten en waarom verwacht je dat je daar wel wat mee zal verdienen?
Maar je kan er wel aan verliezen. Dat is toch wat anders dan er niet aan verdienen.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Microkrediet is niet om aan te verdienen (als Nederlander), maar meer om zo'n arme drommel een fatsoenlijke kans te geven. En voor de paar euro rente die je mist kan je dat inderdaad best overwegen.
Dat risico neem ik maar. Uit het verleden is gebleken dat het rendement doorgaans vrij redelijk is. Helaas zijn de fiscale voordelen verdwenen per 2013 anders zou het helemaal interessant zjin.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maar je kan er wel aan verliezen. Dat is toch wat anders dan er niet aan verdienen.
Ik krijg geen antwoord van mijn verzekeraar of ik nog kan betalen dit jaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:00 schreef AQuila360 het volgende:
M'n zorgverzekeringspremie voor heel 2013 is net afgeschreven
Ik had het volgens mij net op tijd aangegeven bij Anderzorg.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:00 schreef µ het volgende:
[..]
Ik krijg geen antwoord van mijn verzekeraar of ik nog kan betalen dit jaar
Ik zit daar ook. 24 december aangevraagd, maar nog niets afgeschreven.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had het volgens mij net op tijd aangegeven bij Anderzorg.
Dan zal het wel niet optijd zijn geweest.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:03 schreef µ het volgende:
[..]
Ik zit daar ook. 24 december aangevraagd, maar nog niets afgeschreven.
Ik heb wel de Polis, maar niet de acceptgiro ontvangen... Beetje jammer dat dat niet in een moeite door gaat. En echt reageren doen ze niet (binnen 6-10 dagen mailen ze), chat is offline. En "gewoon" overmaken gaan ze vast niet op de juiste plaats registreren zonder AC-code.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had het volgens mij net op tijd aangegeven bij Anderzorg.
Nou maar hopen dat je in ieder geval dit jaar nog blijft leven.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:00 schreef AQuila360 het volgende:
M'n zorgverzekeringspremie voor heel 2013 is net afgeschreven
Want?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat je in ieder geval dit jaar nog blijft leven.
Ik heb gewoon zelf betaald, kreeg al automatisch een acceptgiro incl. betalingskorting toegestuurd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:00 schreef µ het volgende:
[..]
Ik krijg geen antwoord van mijn verzekeraar of ik nog kan betalen dit jaar
Hier ook, zojuist Anderzorg betaald. M'n acceptgiro van vorig jaar moest voor 4-1 betaald zijn, ik weet sowieso niet of ik nu binnen een week nog zo'n acceptgiro krijg, want vorig jaar was-ie 18-12 al verzonden. Ze hebben mijn geld o.v.v. klantnummer, ze zien maar wat ze er mee doenquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zelf betaald, kreeg al automatisch een acceptgiro incl. betalingskorting toegestuurd.
Vandaag de acceptgiro van AZ binnengekregen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hier ook, zojuist Anderzorg betaald. M'n acceptgiro van vorig jaar moest voor 4-1 betaald zijn, ik weet sowieso niet of ik nu binnen een week nog zo'n acceptgiro kwijg, want vorig jaar was-ie 18-12 al verzonden. Ze hebben mijn geld o.v.v. klantnummer, ze zien maar wat ze er mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |