abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121451058
Sommige punten :o
  zondag 13 januari 2013 @ 23:47:11 #77
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121530883
quote:
Hoe een flashback handig is voor een loshangende deur is ons een raadsel. We proberen het de volgende keer eens uit
Dit was mijn antwoord _O- Stond serieus in een bericht :D
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_121535807
Vanaf vanavond gaat de veiling los :)
pi_121535827
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 08:25 schreef jespertje het volgende:
Vanaf vanavond gaat de veiling los :)
Ach, die is pas een weekje aan de gang. Vanavond sluiten de eerste items dus ik verwacht inderdaad wel wat jagers die op het laatst gaan bieden :+

En dan kan ik hopelijk morgen al wat dingen versturen. Om alles in 1x te doen wordt gewoon te bizar, voor mij en voor het arme slachtoffer bij het postkantoor _O-
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_121536101
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 08:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ach, die is pas een weekje aan de gang. Vanavond sluiten de eerste items dus ik verwacht inderdaad wel wat jagers die op het laatst gaan bieden :+

En dan kan ik hopelijk morgen al wat dingen versturen. Om alles in 1x te doen wordt gewoon te bizar, voor mij en voor het arme slachtoffer bij het postkantoor _O-
Ja, dat bedoel ik eigenlijk ook. Vanavond de eerste veilingen die zullen sluiten en het snipen zal vast wel weer los gaan. Succes met het verzenden van de prijzen ;)
pi_121536122
Dat verzenden lukt zeker, ik wens iedereen succes met het snipen, ik lig dan al te slapen :P
* Pheno probeert ondertussen een item te snipen met de Diablo III-auction house...
pi_121557330
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 08:29 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zet dan ff een notice op de "bieden" pagina zodat mensen hun adres niet vergeten.
pi_121562132
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:48 schreef mzmr7 het volgende:

[..]

Zet dan ff een notice op de "bieden" pagina zodat mensen hun adres niet vergeten.
Als het goed is staat het vrij duidelijk in het bericht. Plus dat ik het gewoonweg niet kan :')
pi_121566946
197 punten op ICO-collection o_O
Kan er overheen, maar of ik m zoveel waard vind xD
pi_121575519
yay gewonnen :D
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 15 januari 2013 @ 00:01:42 #86
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121575550
JA SNIPER DIT DAT.

2 prijzen *O* Ice Age Kinect en Fifa shirt *O*
pi_121603377
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:36 schreef zombieater het volgende:
197 punten op ICO-collection o_O
Kan er overheen, maar of ik m zoveel waard vind xD
Heb je goed gehandeld :). Dat waren mijn punten. Ik kan niet tot laat in de avond opblijven omdat ik 's ochtends vroeg eruit moet en ik kan het niet maken om met kleine oogjes op mijn werk te verschijnen.

Dus ja, dan maar alles inzetten. En deze game wou ik nog een keer kopen maar kwam er nooit van, nu hoef ik hem dus ook niet meer te kopen :D.

Thanks fok! En thanks zombieater voor het niet overbieden ;)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:37:22 #88
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_121609276
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:47 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dit was mijn antwoord _O- Stond serieus in een bericht :D
Inderdaad. Ik snap niet waarom ze dat zo vreemd vinden en neem aan dat dat ook gewoon is goedgerekend.

Zoeken op 'flashback' geeft beide berichten onder elkaar weer:
7 september 2012 WRC 3 FIA World Rally Championship
6 september 2012 F1 2012

http://games.fok.nl/previ(...)ly-championship.html
quote:
Over flashbacks gesproken, ook hier zitten die in het spel. Je kunt een flashback gebruiken om een stukje terug in de tijd te gaan en zo een bocht of stukje parkoers opnieuw te doen. Van mij had het niet gehoeven, want het hoort nu eenmaal bij de leercurve om zo perfect mogelijk te rijden. Maar vooruit, die loshangende deur ziet er ook niet uit, dus hup, flashback.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 18:35 schreef echid het volgende:

[..]

Heb je goed gehandeld :). Dat waren mijn punten. Ik kan niet tot laat in de avond opblijven omdat ik 's ochtends vroeg eruit moet en ik kan het niet maken om met kleine oogjes op mijn werk te verschijnen.
Vorig jaar (of het jaar daarvoor) sloten veilingen op verschillende tijden. Dat vond ik persoonlijk ook fijner.
Tevens had ik in mijn hoofd dat de eerste veilingen pas vanavond zouden eindigen |:(.

[ Bericht 4% gewijzigd door Thormodo op 15-01-2013 23:58:25 ]
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:38:45 #89
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121609343
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:37 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik snap niet waarom ze dat zo vreemd vinden en neem aan dat dat ook gewoon is goedgerekend.
http://games.fok.nl/previ(...)ly-championship.html

[..]

Lijkt mij toch ook. Pheno heeft hier wellicht uitsluitsel over? :P
pi_121611740
Nog 3 uur en dan heb ik wat ik wil :9
pi_121615179
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Lijkt mij toch ook. Pheno heeft hier wellicht uitsluitsel over? :P
Aangezien ik alles nagekeken heb kan ik aangeven dat de meeste flashback antwoorden goed zijn gerekend.
pi_121615607
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:37 schreef Thormodo het volgende:
Vorig jaar (of het jaar daarvoor) sloten veilingen op verschillende tijden. Dat vond ik persoonlijk ook fijner.
Tevens had ik in mijn hoofd dat de eerste veilingen pas vanavond zouden eindigen |:(.
Nog fijner zou zijn als eind-tijden voor de veiling niet exact zichtbaar zouden zijn. Inplaats daarvan zou er een tijdspanne moeten worden aangegeven waartussen de veiling sluit. Bijv 21:00-23:30
Anders kan iedereen elkaar op het laatste moment overbieden met 1 punt. Een alternatief voor dit probleem zou zijn een minimum bod gebaseerd op het hoogste bod van ieder item, dat langzaam toeneemt naarmate er niet geboden wordt. Hoe langer mensen wachten met bieden, hoe meer punten ze in moeten zetten. Dan gaat de veiling gewoon lekker strak door, en dan weten alle deelnemers waar ze aan toe zijn. Maar dan moet de lengte van de veiling wel ingekort worden, want die is nu veel te langdradig. 2 dagen de tijd om te bieden is mooi zat.

[ Bericht 3% gewijzigd door mzmr7 op 15-01-2013 22:32:01 ]
pi_121616671
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:23 schreef mzmr7 het volgende:

[..]

Nog fijner zou zijn als eind-tijden voor de veiling niet exact zichtbaar zouden zijn. Inplaats daarvan zou er een tijdspanne moeten worden aangegeven waartussen de veiling sluit. Bijv 21:00-23:30
Anders kan iedereen elkaar op het laatste moment overbieden met 1 punt. Een alternatief voor dit probleem zou zijn een minimum bod gebaseerd op het hoogste bod van ieder item, dat langzaam toeneemt naarmate er niet geboden wordt. Hoe langer mensen wachten met bieden, hoe meer punten ze in moeten zetten. Dan gaat de veiling gewoon lekker strak door, en dan weten alle deelnemers waar ze aan toe zijn. Maar dan moet de lengte van de veiling wel ingekort worden, want die is nu veel te langdradig. 2 dagen de tijd om te bieden is mooi zat.
Elk jaar is de discussie er weer. Maar er is toch niks mis met snipen. Als ze het echt willen voorkomen kunnen ze doen dat de veiling XX seconden open blijft na een bod. Maar dan moet je net zo goed wakker zijn wil je dan winnen.

Langzaam oplopende punten is een minder leuk systeem omdat dan mensen met weinig punten uberhaubt nauwelijks kans op prijzen hebben. Zij zullen al snel bij het begin van de veiling moeten bieden en daarna niet meer kunnen bieden omdat het ze dan teveel punten kost. Nu kan je nog makkelijk voor 10 punten objecten winnen.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_121617213
Je moet daarnaast niet vergeten dat er mensen zijn die gewoon onregelmatig werken of andere dingen hebben.. Deze tijden houden we al jaren aan het snipen brengt gewoon een extra spelelement mee..
pi_121617591
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:39 schreef RPG het volgende:
Elk jaar is de discussie er weer. Maar er is toch niks mis met snipen. Als ze het echt willen voorkomen kunnen ze doen dat de veiling XX seconden open blijft na een bod. Maar dan moet je net zo goed wakker zijn wil je dan winnen.
Jawel, het zorgt ervoor dat de punten per prijs infrequent toenemen. Waardoor deelnemers niet weten waar ze aan toe zijn. Mensen met weinig punten of ervaring met de prijsvraag lopen daardoor prijzen mis omdat ze denken kans te hebben, en ultiem lopen ze tegen de boom.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:39 schreef RPG het volgende:
Langzaam oplopende punten is een minder leuk systeem omdat dan mensen met weinig punten uberhaubt nauwelijks kans op prijzen hebben. Zij zullen al snel bij het begin van de veiling moeten bieden en daarna niet meer kunnen bieden omdat het ze dan teveel punten kost. Nu kan je nog makkelijk voor 10 punten objecten winnen.
Het huidige systeem is juist langzaam. Zowel door de lengte als het gedrag dat dit model veroorzaakt. Vooral de lengte is te lang, 4 dagen de tijd om de bieden is onzin voor alles behalve de hoofdprijs, die naar mijn inzien al zo goed als gewonnen is. De opmaak van de veiling pagina kan ook veel beter, ieder item moet worden gesorteerd op openingsdatum en hoogste bod. En alle items moeten per einddatum binnen hun eigen kader worden geplaatst.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:56:01 #96
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_121617696
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:16 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Aangezien ik alles nagekeken heb kan ik aangeven dat de meeste flashback antwoorden goed zijn gerekend.
Prima :)
pi_121617777
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:48 schreef wc-eend het volgende:
Je moet daarnaast niet vergeten dat er mensen zijn die gewoon onregelmatig werken of andere dingen hebben.. Deze tijden houden we al jaren aan het snipen brengt gewoon een extra spelelement mee..
Ironisch is dat mensen die onregelmatig werken juist verliezen door snipen, en niet door mogelijke kortere duur, niemand werkt namelijk 3 dagen achter elkaar. Verder kan je van veilen geen berekenbaar spel maken. En een spel dat niet berekenbaar is, is geen spel. Het principe is simpel; je hebt genoeg punten, of je hebt het niet.
Het feit dat mensen hun inzet moeten verdelen over meerdere prijzen is spelelement genoeg.
pi_121619354
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:57 schreef mzmr7 het volgende:

[..]

Ironisch is dat mensen die onregelmatig werken juist verliezen door snipen, en niet door mogelijke kortere duur, niemand werkt namelijk 3 dagen achter elkaar. Verder kan je van veilen geen berekenbaar spel maken. En een spel dat niet berekenbaar is, is geen spel. Het principe is simpel; je hebt genoeg punten, of je hebt het niet.
Het feit dat mensen hun inzet moeten verdelen over meerdere prijzen is spelelement genoeg.
Het is niet of je genoeg punten hebt. Het is zorgen dat je de meeste aantal punten bij de afloop van de veiling hebt geplaatst. Zet je vroeg in op een veiling houd dat in dat je de prijs omhoog haalt en dat je je punten niet ergens anders voor kan gebruiken tot je overboden bent. Je moet dus zelf bedenken of dat handig is. Zelf zal ik nooit van te voren bieden op een prijs voor die reden.

Zo is de persoon bij de Nokia er niet zeker van dat hij gewonnen heeft. Denk namelijk dat er mensen zijn met meer punten. Zo weet ik dat er in de kerstprijsvraag van 2007 nog producten voor 280+ punten weggingen. De 3ds in voorgaande kersprijsvraag ging ook voor 269 weg en als ik me goed herinner had die persoon daarna nog 9 punten over.

Dus de persoon die nu op de nokia geboden heeft kan meerdere dagen niet of nauwelijks bieden op andere prijzen en alsnog de telefoon niet winnen omdat hij op laatste moment overboden wordt. Is dat eerlijk? Ja dat is heel eerlijk en het risico van de veiling. Je bent pas zeker van je prijs als jij bij de afloop meeste punten hebt gegeven en het is dus niet relevant of je die punten pas op de laatste seconde gaf.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_121619735
Het juiste antwoord op deze vraag is erg arbitrair en ik wil niet weer in de herhaling vallen, dus ik zal mij deze keer uitbeelden:

dinsdag 15 januari 2013 @ 23:45:23 #100
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_121619963
Verdomme, op iets verkeerds geboden.

Stuur dat shirt van MoH Warfighter maat L maar naar degene die voor mij nog bood als ik hem krijg. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')