Voorgaande jaren werden er nog wel eens een quiz gehouden in de IRC, of werd er gehint naar mogelijke bonuspunten op een bepaalde middag. Dat zijn dingen die mensen naar de IRC halen waar ze dan blijven hangen.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:57 schreef Pheno het volgende:
Je mag altijd per pm of dm aangeven hoe we dat actiever kunnen krijgen, maar om mensen nu met een pistool op hun slaap te laten reageren in dit topic gaat wel wat ver
Ik weet wel dat er al antwoorden worden vergeleken in dit topic:
GAM / [KPV] De kerstprijsvraag editie 2012 - Antwoorden - Niet officieel
Lijkt erop dat mijn dingen in ieder geval nagekeken zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 21:09 schreef Pheno het volgende:
Er waren wat technische problemen bij het nakijken in het weekend, maar volgens mij is alles nu gedaan. Ik ga het vragen, maar ik verwacht vanavond anders morgen.
Na een week vol vragen over games, de gamesite en meer is de veiling vanaf vandaag geopend. Je kunte jouw verdiende punten inzetten op diverse items. Omdat het nogal wat items zijn hebben we de starttijd van de bieding op items verdeeld over de week.
Voor bepaalde items begint het dus vandaag, 8 januari. De laatste itemronde is 15 januari. Elk item zal een week beschikbaar zijn om op te bieden, zodat iedereen voldoende tijd heeft te kijken, te beslissen en punten in te zetten op zijn of haar gewenste items. Er zijn veel games die je kunt winnen, zoals Diablo III, Mass Effect 3, Transformers: Fall of Cybertron, Zone of the Enders, Monster Hunter Tri, T-shirts van allerlei games, etc. Als hoofdprijs is er door Nokia een 808 PureView beschikbaar gesteld. Op dit item is gedurende de hele veiling te bieden.
De veiling verloopt via de ondertussen bekende veilingportal. Onder het kopje prijzen zie je alle mogelijk te winnen prijzen. De einddatum staat erbij. Onderin de lijst, de items met als einddatum 15 januari zijn als eerste beschikbaar om op te bieden. Als er op een item te bieden is vind je dat op desbetreffende itempagina zelf, onderaan de beschrijving en foto. Vergeet niet je adres in te vullen bij je profiel!
We bedanken nogmaals Activision Blizzard, Bethesda, Electronic Arts, Konami, Microsoft, Nintendo, Nokia, Rockstar, Sony, Square Enix en Ubisoft voor de prijzen die ze speciaal voor deze veiling ter beschikking hebben gesteld.

Nokia 808 PureView
Nee, zodra iemand een hoger bod plaatst krijg je je punten terug, die kun je dus weer opnieuw inzettenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:30 schreef Jesse_ het volgende:
Verlies je punten die je inzet maar geen prijs opleveren?
Dat betekent dus aanwezig zijn als de deadline verlooptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:38 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Nee, zodra iemand een hoger bod plaatst krijg je je punten terug, die kun je dus weer opnieuw inzetten
dat is een veelgebruikte tactiekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat betekent dus aanwezig zijn als de deadline verloopt
Als je voor zo min mogelijk punten een prijs wil winnen wel ja. Je kunt ook voor jezelf een max aantal punten voor een prijs bepalen en die gewoon meteen inzetten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat betekent dus aanwezig zijn als de deadline verloopt
Ik heb niet zoveel punten, ik zal wel moetenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:42 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Als je voor zo min mogelijk punten een prijs wil winnen wel ja. Je kunt ook voor jezelf een max aantal punten voor een prijs bepalen en die gewoon meteen inzetten.
Je puntenaantal is al bekend en kun je ook zien, hier gaat niks meer aan veranderen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel punten, ik zal wel moeten
Daarom ben ik ook wel benieuwd naar de antwoorden op de bonusvragen, kan ik een beetje zien waar ik sta met mijn puntenaantal
Dat weet ik, maar de antwoorden op de bonusvragen bevatten wel wat interessante statistiekjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Je puntenaantal is al bekend en kun je ook zien, hier gaat niks meer aan veranderen.
Bij promo-materiaal krijg je een recensie-kopie. Die zijn gewoon speelbaar maar het zal waarschijnlijk nodig zijn een Online Pass aan te moeten schaffen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:25 schreef jespertje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de games zoals battlefield 3, diablo 3 etc. Kun je bij deze games ook online of is dit niet mogelijk? Ik zie namelijk bij een aantal games wel staan dat het promo materiaal was, maar bij een aantal niet.
Bij het aantal dat het er niet staat is het geen promo, maar winkelversie. Dan kun je dus online. EA is bv weer zo aardig geweest promo's op te sturen met online code overigens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:25 schreef jespertje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de games zoals battlefield 3, diablo 3 etc. Kun je bij deze games ook online of is dit niet mogelijk? Ik zie namelijk bij een aantal games wel staan dat het promo materiaal was, maar bij een aantal niet.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:04 schreef Pheno het volgende:
De antwoorden voor de reguliere vragen (dag 1 t/m dag 8):
http://games.fok.nl/speci(...)2-de-antwoorden.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |