abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121281297
Ik vind het jammer dat dit topic en de IRC zo dood zijn dit jaar (en vorig jaar for that matter) dat is wel een verbeterpuntje voor volgend jaar, want daar kan je het echt leuker mee maken.

Iemand trouwens interesse in de antwoorden die ik heb gevonden? Neem aan dat ik die hier wel mag posten voor degenen die niet willen wachten op de special?

Ik zit na de laatste handmatige check en opdrachten zeer ruim over de 200 trouwens :D
pi_121282515
Je mag altijd per pm of dm aangeven hoe we dat actiever kunnen krijgen, maar om mensen nu met een pistool op hun slaap te laten reageren in dit topic gaat wel wat ver :P

Ik weet wel dat er al antwoorden worden vergeleken in dit topic:
GAM / [KPV] De kerstprijsvraag editie 2012 - Antwoorden - Niet officieel
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_121283331
IRC is sowieso wel dood. Vroeger zater er ook nog wel mensen in #gam buiten de kerstprijsvraag om. Laatste keer dat ik keek was er maar 1 persoon online geloof ik. Sindsdien heb ik gewoon #gam uit mijn channel list weggehaald.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_121283352
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:57 schreef Pheno het volgende:
Je mag altijd per pm of dm aangeven hoe we dat actiever kunnen krijgen, maar om mensen nu met een pistool op hun slaap te laten reageren in dit topic gaat wel wat ver :P

Ik weet wel dat er al antwoorden worden vergeleken in dit topic:
GAM / [KPV] De kerstprijsvraag editie 2012 - Antwoorden - Niet officieel
Voorgaande jaren werden er nog wel eens een quiz gehouden in de IRC, of werd er gehint naar mogelijke bonuspunten op een bepaalde middag. Dat zijn dingen die mensen naar de IRC halen waar ze dan blijven hangen.

en thnx voor de link naar het topic :)
pi_121283746
Dit jaar is IRC totaal gepasseerd. Daar heb je gelijk in. Zelf had ik amper tijd in die week om iets te doen, ik was al blij als ik om 23:xx het nieuwtje voor die dag kon klaarzetten. Ik heb het achter wel een keer gevraagd of iemand er wilde loeren, maar dat is blijkbaar niet gebeurd.
pi_121286650
Wanneer komen de antwoorden van de bonus vragen? :D
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_121286718
Er waren wat technische problemen bij het nakijken in het weekend, maar volgens mij is alles nu gedaan. Ik ga het vragen, maar ik verwacht vanavond anders morgen.
pi_121290426
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:09 schreef Pheno het volgende:
Er waren wat technische problemen bij het nakijken in het weekend, maar volgens mij is alles nu gedaan. Ik ga het vragen, maar ik verwacht vanavond anders morgen.
Lijkt erop dat mijn dingen in ieder geval nagekeken zijn *O* Uiteindelijk toch meer punten dan ik verwacht had gezien gebrek aan tijd dit jaar.
pi_121292823
Gewoon nog 40 punten erbij :o
pi_121300224

Na een week vol vragen over games, de gamesite en meer is de veiling vanaf vandaag geopend. Je kunte jouw verdiende punten inzetten op diverse items. Omdat het nogal wat items zijn hebben we de starttijd van de bieding op items verdeeld over de week.

Voor bepaalde items begint het dus vandaag, 8 januari. De laatste itemronde is 15 januari. Elk item zal een week beschikbaar zijn om op te bieden, zodat iedereen voldoende tijd heeft te kijken, te beslissen en punten in te zetten op zijn of haar gewenste items. Er zijn veel games die je kunt winnen, zoals Diablo III, Mass Effect 3, Transformers: Fall of Cybertron, Zone of the Enders, Monster Hunter Tri, T-shirts van allerlei games, etc. Als hoofdprijs is er door Nokia een 808 PureView beschikbaar gesteld. Op dit item is gedurende de hele veiling te bieden.

De veiling verloopt via de ondertussen bekende veilingportal. Onder het kopje prijzen zie je alle mogelijk te winnen prijzen. De einddatum staat erbij. Onderin de lijst, de items met als einddatum 15 januari zijn als eerste beschikbaar om op te bieden. Als er op een item te bieden is vind je dat op desbetreffende itempagina zelf, onderaan de beschrijving en foto. Vergeet niet je adres in te vullen bij je profiel!

We bedanken nogmaals Activision Blizzard, Bethesda, Electronic Arts, Konami, Microsoft, Nintendo, Nokia, Rockstar, Sony, Square Enix en Ubisoft voor de prijzen die ze speciaal voor deze veiling ter beschikking hebben gesteld.

Deelnemende sponsors

Nokia 808 PureViewNokia 808 PureView

pi_121302089
Verlies je punten die je inzet maar geen prijs opleveren? :s)
pi_121302231
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:30 schreef Jesse_ het volgende:
Verlies je punten die je inzet maar geen prijs opleveren? :s)
Nee, zodra iemand een hoger bod plaatst krijg je je punten terug, die kun je dus weer opnieuw inzetten :)
pi_121302279
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:38 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Nee, zodra iemand een hoger bod plaatst krijg je je punten terug, die kun je dus weer opnieuw inzetten :)
Dat betekent dus aanwezig zijn als de deadline verloopt :P
pi_121302301
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:41 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

dat is een veelgebruikte tactiek :P
pi_121302319
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:41 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Als je voor zo min mogelijk punten een prijs wil winnen wel ja. Je kunt ook voor jezelf een max aantal punten voor een prijs bepalen en die gewoon meteen inzetten.
pi_121302327
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:42 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Als je voor zo min mogelijk punten een prijs wil winnen wel ja. Je kunt ook voor jezelf een max aantal punten voor een prijs bepalen en die gewoon meteen inzetten.
Ik heb niet zoveel punten, ik zal wel moeten :D
Daarom ben ik ook wel benieuwd naar de antwoorden op de bonusvragen, kan ik een beetje zien waar ik sta met mijn puntenaantal :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Jesse_ op 08-01-2013 09:49:40 ]
pi_121303681
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:43 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel punten, ik zal wel moeten :D
Daarom ben ik ook wel benieuwd naar de antwoorden op de bonusvragen, kan ik een beetje zien waar ik sta met mijn puntenaantal :P
Je puntenaantal is al bekend en kun je ook zien, hier gaat niks meer aan veranderen.
pi_121303783
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:45 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Je puntenaantal is al bekend en kun je ook zien, hier gaat niks meer aan veranderen.
Dat weet ik, maar de antwoorden op de bonusvragen bevatten wel wat interessante statistiekjes.
pi_121307237
Wat is eigenlijk 15 jan 00:00, Is dat net 1 min na 14 Jan 23:59?
pi_121307342
Dat is tot dus inderdaad tot en met 14 januari 23:59.
pi_121310511
Hoe zit het eigenlijk met de games zoals battlefield 3, diablo 3 etc. Kun je bij deze games ook online of is dit niet mogelijk? Ik zie namelijk bij een aantal games wel staan dat het promo materiaal was, maar bij een aantal niet.
pi_121311835
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:25 schreef jespertje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de games zoals battlefield 3, diablo 3 etc. Kun je bij deze games ook online of is dit niet mogelijk? Ik zie namelijk bij een aantal games wel staan dat het promo materiaal was, maar bij een aantal niet.
Bij promo-materiaal krijg je een recensie-kopie. Die zijn gewoon speelbaar maar het zal waarschijnlijk nodig zijn een Online Pass aan te moeten schaffen.

Alle andere games, die geen promo-materiaal zijn, zullen versies zijn die we van een uitgever hebben gehad die gelijk zal zijn aan een winkelversie (met pass).
pi_121311977
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:25 schreef jespertje het volgende:
Bij het aantal dat het er niet staat is het geen promo, maar winkelversie. Dan kun je dus online. EA is bv weer zo aardig geweest promo's op te sturen met online code overigens.

Als het een dingetje is dat iemand wil weten kan ik het nagaan, tenminste, als een spel met een online code werkt. Ik heb er simpelweg niet over nagedacht bij het invoeren, het was nogal veel :+
pi_121423786
De antwoorden voor de reguliere vragen (dag 1 t/m dag 8):
http://games.fok.nl/speci(...)2-de-antwoorden.html
pi_121451038
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 08:04 schreef Pheno het volgende:
De antwoorden voor de reguliere vragen (dag 1 t/m dag 8):
http://games.fok.nl/speci(...)2-de-antwoorden.html