Regelmatigquote:
quote:
Durf niet te klikken alleen door die naam alquote:
89 hč, niet 69.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Durf niet te klikken alleen door die naam al![]()
Oncho chicoquote:
Wat een stakkers.quote:
Ja dat wel...opgegroeid voor galg en rat grootste gedeelte van ej leven in de gevangenis, moorden afpersen overvallenquote:
Fat Joe?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is dat de beat zo fucking lekker is, maar anders
Yes, album All or Nothing volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat wel...opgegroeid voor galg en rat grootste gedeelte van ej leven in de gevangenis, moorden afpersen overvallen
Maar het is wel echt... geen neppe hollandse troep ofso.
[..]
Fat Joe?
quote:
Sjezus, pussyquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga zo Razz + fanta tappen, laatste keer dat ik sterk heb gedronken was srs 2 jaar geleden. Daarna een verjaardag, dus ik eindig of kneiterlam, of neukend, of ik ga gewoon gelukkig dood @ einde v/d wereld.
idd altijd nuchter doen als je hosseltquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zin om aan m'n pik te trekken tot ik neerval, maar hosseltechnisch gezien geen slimme move met drank op.
gewoon doen, weet je iig zeker dat je nog wat magic hebt gezienquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zin om aan m'n pik te trekken tot ik neerval, maar hosseltechnisch gezien geen slimme move met drank op.
ja wisst ik. En oke man dat kan..quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:21 schreef Modus het volgende:
Het is galg en rad.. En dat ze echt zijn maakt ze niet beter.
. Eerder het tegenovergestelde.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En jullie maar quoten terwijl ik nog niet tevreden ben over m'n zin.
Daar hebben ze een woord voor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bovenstaande post 2x moeten editten.
ouder dan 14 zijn en nas luisterenquote:
Waarom denk je dat ik juist de Instrumental postquote:
swag battle goquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Guy in de bus staart naar me. Wil zn paarse beats slopen
Wat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:29 schreef krioro het volgende:
Jonger dan 30 zijnIllmatic niet waarderen
laten wij babys makenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:29 schreef krioro het volgende:
Jonger dan 30 zijnIllmatic niet waarderen
Oké.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:33 schreef 2NutZ het volgende:
Laatst met chick weer R geluisterd van R Kelly
Oh we gingen toch oude muziek erbij halen?quote:
quote:Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Ah oké, ik luister geen muziek.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh we gingen toch oude muziek erbij halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |