dat wordt nu wel mondjesmaat gedaan, maar ik denk dat als het topic algemener van aard wordt dat meer publiek wordt aangetrokken die hier gaat posten met zijn/haar problemenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:03 schreef VelitoX het volgende:
Hmwah hier wordt ook gewoon over de andere platforms gepraat (en keysites), dus opzich niet echt nodig imo.
ik weet niet of dat misschien tot flame wars gaan leiden. over het algemeen wordt steam gezien als fantastisch etc en uplay als bagger/schijt enzo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wordt nu wel mondjesmaat gedaan, maar ik denk dat als het topic algemener van aard wordt dat meer publiek wordt aangetrokken die hier gaat posten met zijn/haar problemen
Done schatje, hij is ook heel leukquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:12 schreef Eenskijken het volgende:
trouwens, allemaal even hotline miami stemmen, die schijnt awesome te zijn
quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:12 schreef Eenskijken het volgende:
quote:
Speciaal voor jou dan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:12 schreef Eenskijken het volgende:
G2Play is goedkoper.... (zie link paar posts naar boven).quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:29 schreef Morthill het volgende:
33% korting niet genoeg voor XCom? Hier is ie 50%: http://getgamesgo.com/product/xcom-enemy-unknown
John Wells zegt: niet doen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:31 schreef gogosweden het volgende:
voor iedereen die universe sandbox wil testen voordat je m koopt kan je hier een demo downloaden:
http://universesandbox.com/download/
So I see, negeer mijn post dan vooralquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:30 schreef VelitoX het volgende:
[..]
G2Play is goedkoper.... (zie link paar posts naar boven).
Dit filmpje had me over gehaald toen. Achteraf was het niet zo leuk toen ik het speelde.quote:
ik dacht er eerst aan om het te kopen maar door die demo toch maar besloten het niet te doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:33 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Dit filmpje had me over gehaald toen. Achteraf was het niet zo leuk toen ik het speelde.
Kon ik wel eens zijn geweestquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:06 schreef Metonae het volgende:
Er was laatst iemand hier die Sleeping Dogs nog wou hebben toch? Kan zo snel niet herinneren wie, maar hij is in de aanbieding op GMG voor 17 euro en word met deze code: GMG30-DPLIM-DN831 ¤11,90
Dishonered voor 15 euro gekocht op gamefly.co.uk een maand geleden, steam ready, dus ook van die DD was ik niet onder de indruk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:45 schreef mschol het volgende:
[..]
niet snappen wat "geen slechte daily deals"| betekent
en zowiezo: dishonored komt langs, met 50% korting dat is veel voor een !NIEUW! spel
je prijsperceptie van spellen is door steam een beetje vervreemd denk ik..
quote:
Early accessquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wtf Dota 2 was toch een free to play game ?
Expansion is net uit, wat verwacht je dan.... Kijk voor Xcom gewoon op g2playquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:30 schreef Fe2O3 het volgende:
ffs
xcom maar 33% en dan 0,0 korting op de expansion :/
http://www.g2play.net/sto(...)k-DLC-Steam-Key.htmlquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:37 schreef Fe2O3 het volgende:
xcom heb ik al, ik wil die dlc, maar niet voor 6.50 :p
Train Simulator, jeweet!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:39 schreef Morthill het volgende:
Niks boeiends, wordt een goedkope sale zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |