Ik weet niet precies op welke manier het werkte, maar ik ben helemaal gemotiveerd om shit te gaan doen nu.quote:
Ook andermans afwas?quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:33 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik weet niet precies op welke manier het werkte, maar ik ben helemaal gemotiveerd om shit te gaan doen nu.Geen games maken though. Dat niet. Maar mijn studie ofzo, weet ik veel. Of de afwas.
Afwasquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:33 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik weet niet precies op welke manier het werkte, maar ik ben helemaal gemotiveerd om shit te gaan doen nu.Geen games maken though. Dat niet. Maar mijn studie ofzo, weet ik veel. Of de afwas.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:22 schreef Ame_thyst het volgende:
krijg dat als ik het het wil kopen
Sorry, due to region restrictions, this product cannot be sold in your country.
niet dat ik het wil kopen
Volgens mij lukt het wel als je de TOR browser download, de exitnodes op GB zet en het dan koopt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja ik nu ook inderdaad, vreemd.
qft.quote:
dit, farming sim voor mijn broertje, maar verder nog nietsquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog helemaal niets in deze sale gekocht
Beide heel goedquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik zit toch echt over Quantum Conundrum en Limbo na te denken hoor.....
Ik beide Rainbow Six Vegas' en Splinter Cell Conviction.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
Dan ga ik er van uit dat je CS al hebt?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |