Sowieso dat hij mijn naam niet als eerste tiktequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb gelijk gespeeld tegen je, dat dit kan op FOK!
Jij bent dan ook niet zo prominent aanwezig in KLB.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef Knaller het volgende:
Ik word al helemaal niet genoemd.![]()
Heb zelf wel zo mijn voorkeuren maar die houd ik voor mezelf.
FF pissenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:26 schreef Haantje_pappie het volgende:
Tong80 is alleen maar bekend vanwege zijn no life comments
Bijna 500.000 posts...quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:26 schreef Haantje_pappie het volgende:
Tong80 is alleen maar bekend vanwege zijn no life comments
Tijd dat je de keuken weer eens induikt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Sowieso dat hij mijn naam niet als eerste tikte
Had Meloewa die niet gemaakt?!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Tijd dat je de keuken weer eens induikt.
[ afbeelding ]
Nee klopt, ik hoef ook niet zo nodig in de spotlights te staan. Vind het dan ook wel goed zo!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet zo prominent aanwezig in KLB.
Maak een kerstspecial!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef rosepetals het volgende:
!
Lang geleden dat ik die foto heb gezien.
Jammer dat Frank toen nog een eikel was/ik hem niet aardig vond/hij er nog niet was. Die mist er wel echt tussen.
Alleen een beetje rose achtervolgen toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Knaller het volgende:
[..]
Nee klopt, ik hoef ook niet zo nodig in de spotlights te staan. Vind het dan ook wel goed zo!
Wat ik wel irritant vind zijn van die users die per se in elk topic een "lollige reactie" moeten zetten.
Teveel werkquote:
Ja kan ik er wat aan doen dat ik haar een leuke user vind.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen een beetje rose achtervolgen toch?
Voor FOK!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Teveel werkEn ik moet kerst cakejes maken maandag
dankjewel lieverdquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Teveel werkEn ik moet kerst cakejes maken maandag
Krijg ik alleen maar nare reacties als ik dat doequote:
Als je de mijne maar blauw maakt!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Krijg ik alleen maar nare reacties als ik dat doeVooral door het roze glazuur.
Misschien kun je zo'n cakeje voor de winnaar van deze choatische verkiezingen maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Krijg ik alleen maar nare reacties als ik dat doeVooral door het roze glazuur.
Ja! Dat is een goed plan. Misschien zelfs wel een taart.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien kun je zo'n cakeje voor de winnaar van deze choatische verkiezingen maken.
We moeten dit proces beter structureren zegt de bureaucraat in mij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien kun je zo'n cakeje voor de winnaar van deze choatische verkiezingen maken.
Vraag het aan Knaller.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja! Dat is een goed plan. Misschien zelfs wel een taart.
Maar dan moet iemand wel een serieus topic maken anders ga ik dat natuurlijk niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |