SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Vier hier dat leila bij ons aanwezig kan zijn, amen![]()
ze roept ons, wat zou ze zeggen?
Wat moet ik hiervan denkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil het niet in mijn anders nee
teveel citroenen gegeten? Dunno manquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom, prmisosinexpsoed, waarom?!
?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
thinks they have no superpowers
Nee, leg uit.quote:
citroenen plant ik altijd in mijn tuintje om guur volk van mij vandaan te houdenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
teveel citroenen gegeten? Dunno man
Wie is `ze'?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze denken dat ze geen superkrachten hebben
ah oke manquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
citroenen plant ik altijd in mijn tuintje om guur volk van mij vandaan te houden
Oh, die zie ik nu pas. Dafuqquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vraag het aan yimyim die heeft de TT bedacht
Ahaaquote:
Ben je een unicorn?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
soms verschijnt er een regenboog, waar ik dan overheen klim. eerst paars en dan geel
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zeg toch niet zomaar uit het niets dat ik het niet in mijn anders wil
Smileyfailquote:
Niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben niet zo'n jongen die slechte dingen doet
Vinden ze je op school ook een goeie jongen?quote:
Een beetjequote:Op vrijdag 21 december 2012 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vinden ze je op school ook een goeie jongen?
Ben je niet geschorst trouwens?quote:
Vergeten om je te schorsen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij is het of vergeten of laat me. Dat eerste lijkt me meer...
Ik moest nog op gesprek komen en daar besluiten ze of ik dat werd...quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vergeten om je te schorsen?Lekkere rector.
Heb je geluk mee danquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik moest nog op gesprek komen en daar besluiten ze of ik dat werd...
Niet geweest en niks meer over gehoord...
Ja, maar hij kan me ook gegunt hebben want er is met veel mensen gepraat en daar kwam uit dat het niet mijn schuld was niet helemaal danquote:
Dat zou ook kunnen inderdaad. of hij hoopt dat je er wat van leert.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan me ook gegunt hebben want er is met veel mensen gepraat en daar kwam uit dat het niet mijn schuld was niet helemaal dan
Allo.quote:
dudequote:
Ja, dat ik het zie als een laaste waarschuwing en niks meer doen uit angst dat het weer opheldertquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen inderdaad. of hij hoopt dat je er wat van leert.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
Zo kan je geen winterkleding vinden, zo loop je met 4 truien naar buiten
ik ben niet je vriend, maatquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dit is geen moment om daar domme grappen over te maken vriend.
domme grappen maak je maar tegen je vriendje als hij je uitwoont maar ik ben er niet voor in de stemmingquote:
wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
domme grappen maak je maar tegen je vriendje als hij je uitwoont maar ik ben er niet voor in de stemming
ik wil het best uitpratenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
domme grappen maak je maar tegen je vriendje als hij je uitwoont maar ik ben er niet voor in de stemming
Oow vandaar die opmerking vanmiddagquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het voelt alsof mijn baarmoeder eruit gerukt wordt, meer niet
Nadenken voordat je je bakkes opentrekt wil ook wel eens helpen, hoef je niks uit te praten ookquote:
Rabobankquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
Lang leve de Rabobank app. Anders had ik niet genoeg geld gehad
Rabobankquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
Lang leve de Rabobank app. Anders had ik niet genoeg geld gehad
Hoiquote:
doordachte reacties is alles wat ik geef, vat ze wat vriendelijker opquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nadenken voordat je je bakkes opentrekt wil ook wel eens helpen, hoef je niks uit te praten ook
Binnen een minuut geld overboeken en gewoon kunnen betalenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Rabobankdie app is zeker nice
ja want het is heel vriendelijk om met een fucking skippyball proberen te zeggen dat iemand dik is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
doordachte reacties is alles wat ik geef, vat ze wat vriendelijker op
Moe, verder wel goed. Heb alleen mega veel zin in een oliebolquote:
Ik vind je niet dik hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja want het is heel vriendelijk om met een fucking skippyball proberen te zeggen dat iemand dik is.
Wow man, echt wow
zo bemoedig ik je alleen maar om nog harder te trainenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja want het is heel vriendelijk om met een fucking skippyball proberen te zeggen dat iemand dik is.
Wow man, echt wow
Dat lukt me zonder jouw hulp ook wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zo bemoedig ik je alleen maar om nog harder te trainen
Gast doe gewoon normaal...quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zo bemoedig ik je alleen maar om nog harder te trainen
succes, sorry voor die onzinquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat lukt me zonder jouw hulp ook wel.
Moet je halenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moe, verder wel goed. Heb alleen mega veel zin in een oliebol
ja lekker voor jequote:Op vrijdag 21 december 2012 18:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
mijn hoofd doet gewoon pijn en dan wil ik anderen ook pijn laten voelen
eetsmakelijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
verdiende loon ja, ik ga nu eten
je mag mij vergiftigd wensen
nicequote:Op vrijdag 21 december 2012 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies op tijd klaar voor de bus
okquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
I got the right to talk bout that
je weet toch hopelijk wel wat ok betekent?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niks, het verdiende even een ok
nee ik ben blond....quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je weet toch hopelijk wel wat ok betekent?
pics van je zusjequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
M'n zusje wou ook nog een broodje, moest nog haasten ook
Die heb ik niet eensquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pics van je zusje
Haha haasten is kut
mijn blonde brein snapt er niks meer vanquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens
Had geluk, bus was iets later
Dat ik geen pics van me zusje hebquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn blonde brein snapt er niks meer van
Wb Tax
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn blonde brein snapt er niks meer van
Wb Tax
Dankjequote:
oh dus je hebt wel een zusje?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ik geen pics van me zusje heb
Ja, dat zeg ik toch netquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dus je hebt wel een zusje?
ja toen zei ik pics van je zusje en toen zei jij die hebt ik niet eens dus dacht ik dat je een grapje maakte dat je een broodje mee moest nemen voor je zusjequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch net. Dat kan nog een broodje voor haar mee moest nemen
Oh zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja toen zei ik pics van je zusje en toen zei jij die hebt ik niet eens dus dacht ik dat je een grapje maakte dat je een broodje mee moest nemen voor je zusje
Nee.quote:
ik hoef geen pic van je zusje, wilde de manmenschen hier onder ons even helpenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee.
Eerst zeg ik 'broodje kopen voor zusje'.
Jij zegt: 'pics van je zusje'
Ik zeg: 'die heb ik niet'.
Geen pics van mijn zusje dus. Ze heeft wel Facebook maar die ga je niet vinden, want haar heb ik niet op Facebook en ze heeft niet dezelfde achternaam
Dan kunnen de mannenmenschen die mijn facebook hebben mijn zusje niet vindenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoef geen pic van je zusje, wilde de manmenschen hier onder ons even helpen
arme manmenschenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kunnen de mannenmenschen die mijn facebook hebben mijn zusje niet vinden
Appel wil iedereen hosselenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel de juiste leeftijdscategorie. Dadelijk gaat Appel haar hosselen
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Appel wil iedereen hosselen
promisionxexposedquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wie is de lekkerste chick van fok?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
quote:
Korequote:Op vrijdag 21 december 2012 19:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Laat haar op tinychat met appelquote:
rosepetals mag er wel wezenquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:37 schreef ChesterPerry het volgende:
heb je geen pics abi dan is makkelijker te beoordelen ik ken weinig mensen
kijk maar lekker in foboquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
die met die naaktpicsnooit gezien, sopbaar?
ntyquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kijk maar lekker in fobo
ja die accountnamen doen me niks, ik wil fobo lniksquote:
kijk dan in USquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:37 schreef ChesterPerry het volgende:
heb je geen pics abi dan is makkelijker te beoordelen ik ken weinig mensen
je kent haar toch wel?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:41 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja die accountnamen doen me niks, ik wil fobo lniks
Dacht 't nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laat haar op tinychat met appel
Word je misschien nog familie met appeltje
oh jammerquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil Appel niet als (schoon)familie
ga hossels zetten danquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef ChesterPerry het volgende:
ik zie geen goede fotos man alleen maar rotzooi, ik ken ook niet veel users of ik vergeet ze weer, ik ken wel meloewa
quote:
dan iemand andersquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:49 schreef ChesterPerry het volgende:
weet niet hoe ik haar kan vinden
gevangen zitten in de dagelijks sleurquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:54 schreef ChesterPerry het volgende:
ik blijf thuis a mi mattie ben gebroken kga op bed liggen
en dan zeuren over hoe andere mensen "me" in een bepaalde context plaatsenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
het is perry hou je moeder thuis want hij balt der
als je rapt moet je expres taalfouten makenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en dan zeuren over hoe andere mensen "me" in een bepaalde context plaatsen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:05 schreef ChesterPerry het volgende:
welke mensen? ik klap ze voor je
Hoeft niet per sé.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als je rapt moet je expres taalfouten maken
Nu kan je 'm installeren. Moet je m morgen eraf gooien en opnieuw installeren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:07 schreef supersof het volgende:
zal ik nu WA installeren met mn nummer die ik kreeg bij de telefoon, of tot morgen wachten nadat ik hem simlock vrij heb gemaakt en mijn oude simkaart erin heb gedaan? #firstworldproblems
kom dan met goede nederlandse rappers aan zettenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoeft niet per sé.
Ook zo stereotype dat rappers zo gangster moeten zijn.
Neem nu Fresku. Harde teksten maar allemaal normaal ipv rappen over hoeveel geld en hoeren hij wel niet heeft
haha ja okee ik ben bang dat hij het morgen dan niet doet :/quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu kan je 'm installeren. Moet je m morgen eraf gooien en opnieuw installeren.
Smaken verschillen toch ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kom dan met goede nederlandse rappers aan zetten
Naar mijn weten wel. En anders kun je het in whatsapp zelf nog veranderen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja okee ik ben bang dat hij het morgen dan niet doet :/
ah okeequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar mijn weten wel. En anders kun je het in whatsapp zelf nog veranderen.
Daar valt niet over te twisten nee. 0118-vierquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Smaken verschillen toch ?
Dit gaat over goede teksten in de rap tegenover gangster shit.
Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van Rap, maar Opgezwolle vind ik wel tof.
Vind Steen ook wel fijn hoor, als ik in een agressieve bui benquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Daar valt niet over te twisten nee. 0118-vier
Opgezwolle was ook tof ja.
wow ik heb net jou fobo gezienquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vind Steen ook wel fijn hoor, als ik in een agressieve bui benEven mee bleren en schelden met hem en je bent al je stress kwijt
Veel chicksquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:13 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
wow ik heb net jou fobo gezien
Als ik steen luister dan voel ik de drang om iedereen om me heen neer te steken. Verder slaat het gewoon allemaal nergens op.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vind Steen ook wel fijn hoor, als ik in een agressieve bui benEven mee bleren en schelden met hem en je bent al je stress kwijt
Typhoon luisterde ik altijd als ik agressief / depri wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vind het redelijk tenenkrommendquote:
jaquote:
Ja, google account werkte eerst niet, maar heb al oplossing gevonden. en gewoon ff wennen, komt goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alstu. Wil het allemaal lukken?
ook jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:18 schreef ChesterPerry het volgende:
Als ik steen luister heb ik de neiging om hem juist neer te djoeken
Succesquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
jaeindelijk WA enzo!
[..]
Ja, google account werkte eerst niet, maar heb al oplossing gevonden. en gewoon ff wennen, komt goed
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
jaeindelijk WA enzo!
[..]
Ja, google account werkte eerst niet, maar heb al oplossing gevonden. en gewoon ff wennen, komt goed
galaxy yquote:
Mijn werktelefoonquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
galaxy yvond het wel goed prijsje en vond hem ook wel handig formaat enzo.
Die van mij ook. Afgelopen weekend was ik het zo zat dat ik mijn telefoon een klap gaf.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
Mijn galaxy liep altijd vast op de verkeerde momenten
Klappen met je telefoon, herkenbaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die van mij ook. Afgelopen weekend was ik het zo zat dat ik mijn telefoon een klap gaf.
Toen deed ie niets meer. Kan volgende week een nieuwe uitzoeken
originele is wel beter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:21 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik luister deze als ik agressief ben
was ook wel blij dat ie het begaf toen ik net een nieuwe telefoon hadquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die van mij ook. Afgelopen weekend was ik het zo zat dat ik mijn telefoon een klap gaf.
Toen deed ie niets meer. Kan volgende week een nieuwe uitzoeken
Je mag mijn nummer wel hebben om uit te proberen hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef supersof het volgende:
ok ik heb nu WA enzo. maar bedenk me net dat als ik nu mensen toevoeg met een nieuw nummer en morgen weer met een ander nummer dat het een beetje vervelend is. dan maar wachten tot morgen haha
Contacten sla je gewoon op in je telefoon, herkent Whatsapp vanzelfquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:28 schreef supersof het volgende:
ok ik heb nu WA enzo. maar bedenk me net dat als ik nu mensen toevoeg met een nieuw nummer en morgen weer met een ander nummer dat het een beetje vervelend is. dan maar wachten tot morgen haha
Nee hoor hoeft nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:29 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je mag mijn nummer wel hebben om uit te proberen hoor
maar, dan hebben mensen morgen twee 'sofs' in hun lijst staan? of nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Contacten sla je gewoon op in je telefoon, herkent Whatsapp vanzelfJe bent alleen je gesprek kwijt.
het is alleen wel handig om die later over te zetten naar je simkaartquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Contacten sla je gewoon op in je telefoon, herkent Whatsapp vanzelfJe bent alleen je gesprek kwijt.
kunnen ze toch eentje verwijderenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
maar, dan hebben mensen morgen twee 'sofs' in hun lijst staan? of niet
Hmm, zou kunnen jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
maar, dan hebben mensen morgen twee 'sofs' in hun lijst staan? of niet
Nee, juist niet. Want andere SIM-kaart morgen. Gewoon synchroniseren met je Google-account.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is alleen wel handig om die later over te zetten naar je simkaart
haha nah, dan moet ik dat tegen al die mensen zeggen enzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kunnen ze toch eentje verwijderen
daarom zeg ik ook later als in wanneer de goede simkaart erin zit, voor het geval je telefoon explodeert oidquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, zou kunnen ja
[..]
Nee, juist niet. Want andere SIM-kaart morgen. Gewoon synchroniseren met je Google-account.
Dan gaat je SIM ook naar de haaienquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook later als in wanneer de goede simkaart erin zit, voor het geval je telefoon explodeert oid
daar had ik niet bij nagedachtquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan gaat je SIM ook naar de haaien. Gewoon synchroniseren met Google dus
Ja, als hij goed nat wordt gaat je SIM ook naar de haaienquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar had ik niet bij nagedachtik bedoelde natuurlijk als de telefoon nat wordt en daar niet tegen kan ofzo
mijn simkaart leeft nog steeds terwijl die telefoons zijn overleden door waterschadequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, als hij goed nat wordt gaat je SIM ook naar de haaien.
Oh, ja kan natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn simkaart leeft nog steeds terwijl die telefoons zijn overleden door waterschade
Dat blijktquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb een bazensimkaart
Maar het is nog wel dezelfdequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja alleen nu is ie geknipt
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Eeeee..... Die majaas zijn onbeskoft... Zij hebben gezeiden dat die aarde gaat kapot... Het is vrijdag en ik sta nog steeds kip te verkopen hier. Donder op met die majaas.
Neh, ik zie je er niet voor aan om zulke erge spelfouten te makenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ahh oke denk zeg het nog even
in die meme van Judeska stond zelfs frijdag, dat heb ik je bespaardquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neh, ik zie je er niet voor aan om zulke erge spelfouten te maken
Oh mijn godquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in die meme van Judeska stond zelfs frijdag, dat heb ik je bespaard
ja ook, stil hierquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa prima, met jou dan?
Het moet toch niet gekker wordenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja iedereen heeft opeens een leven
Noesquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Kak ik moet maandag ook werken
jaquote:
aaah dat is echt kut.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jadeze hele week school en stage en dan zaterdag t/m maandag werken, my life is gonee
Altijd nog meer leven dan ik heb.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jadeze hele week school en stage en dan zaterdag t/m maandag werken, my life is gonee
hoezo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Altijd nog meer leven dan ik heb.
Oh, valt dit weekend eigenlijk wel meequote:
ik bedoel maar, ik ben het hele weekend loonslaafquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, valt dit weekend eigenlijk wel mee. Naar SR en zondag bowlen ofzo voor m'n stiefzus haar verjaardag
Jij krijgt geld, ik geef het uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik bedoel maar, ik ben het hele weekend loonslaaf
6 uur betaald krijgen voor 3 uurtjes werkquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij krijgt geld, ik geef het uit
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
6 uur betaald krijgen voor 3 uurtjes werk
Ro-aldquote:
*zucht*quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is ook niet zo erg maar ik overdrijf graag
Nu wel jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat weet je nu toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |