SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Vier hier dat leila bij ons aanwezig kan zijn, amen![]()
ze roept ons, wat zou ze zeggen?
Wat moet ik hiervan denkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wil het niet in mijn anders nee
teveel citroenen gegeten? Dunno manquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom, prmisosinexpsoed, waarom?!
?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
thinks they have no superpowers
Nee, leg uit.quote:
citroenen plant ik altijd in mijn tuintje om guur volk van mij vandaan te houdenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
teveel citroenen gegeten? Dunno man
Wie is `ze'?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze denken dat ze geen superkrachten hebben
ah oke manquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
citroenen plant ik altijd in mijn tuintje om guur volk van mij vandaan te houden
Oh, die zie ik nu pas. Dafuqquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vraag het aan yimyim die heeft de TT bedacht
Ahaaquote:
Ben je een unicorn?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
soms verschijnt er een regenboog, waar ik dan overheen klim. eerst paars en dan geel
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zeg toch niet zomaar uit het niets dat ik het niet in mijn anders wil
Smileyfailquote:
Niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben niet zo'n jongen die slechte dingen doet
Vinden ze je op school ook een goeie jongen?quote:
Een beetjequote:Op vrijdag 21 december 2012 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vinden ze je op school ook een goeie jongen?
Ben je niet geschorst trouwens?quote:
Vergeten om je te schorsen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hij is het of vergeten of laat me. Dat eerste lijkt me meer...
Ik moest nog op gesprek komen en daar besluiten ze of ik dat werd...quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vergeten om je te schorsen?Lekkere rector.
Heb je geluk mee danquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik moest nog op gesprek komen en daar besluiten ze of ik dat werd...
Niet geweest en niks meer over gehoord...
Ja, maar hij kan me ook gegunt hebben want er is met veel mensen gepraat en daar kwam uit dat het niet mijn schuld was niet helemaal danquote:
Dat zou ook kunnen inderdaad. of hij hoopt dat je er wat van leert.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan me ook gegunt hebben want er is met veel mensen gepraat en daar kwam uit dat het niet mijn schuld was niet helemaal dan
Allo.quote:
dudequote:
Ja, dat ik het zie als een laaste waarschuwing en niks meer doen uit angst dat het weer opheldertquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen inderdaad. of hij hoopt dat je er wat van leert.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
Zo kan je geen winterkleding vinden, zo loop je met 4 truien naar buiten
ik ben niet je vriend, maatquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dit is geen moment om daar domme grappen over te maken vriend.
domme grappen maak je maar tegen je vriendje als hij je uitwoont maar ik ben er niet voor in de stemmingquote:
wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
domme grappen maak je maar tegen je vriendje als hij je uitwoont maar ik ben er niet voor in de stemming
ik wil het best uitpratenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
domme grappen maak je maar tegen je vriendje als hij je uitwoont maar ik ben er niet voor in de stemming
Oow vandaar die opmerking vanmiddagquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het voelt alsof mijn baarmoeder eruit gerukt wordt, meer niet
Nadenken voordat je je bakkes opentrekt wil ook wel eens helpen, hoef je niks uit te praten ookquote:
Rabobankquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
Lang leve de Rabobank app. Anders had ik niet genoeg geld gehad
Rabobankquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
Lang leve de Rabobank app. Anders had ik niet genoeg geld gehad
Hoiquote:
doordachte reacties is alles wat ik geef, vat ze wat vriendelijker opquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nadenken voordat je je bakkes opentrekt wil ook wel eens helpen, hoef je niks uit te praten ook
Binnen een minuut geld overboeken en gewoon kunnen betalenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Rabobankdie app is zeker nice
ja want het is heel vriendelijk om met een fucking skippyball proberen te zeggen dat iemand dik is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
doordachte reacties is alles wat ik geef, vat ze wat vriendelijker op
Moe, verder wel goed. Heb alleen mega veel zin in een oliebolquote:
Ik vind je niet dik hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja want het is heel vriendelijk om met een fucking skippyball proberen te zeggen dat iemand dik is.
Wow man, echt wow
zo bemoedig ik je alleen maar om nog harder te trainenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja want het is heel vriendelijk om met een fucking skippyball proberen te zeggen dat iemand dik is.
Wow man, echt wow
Dat lukt me zonder jouw hulp ook wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zo bemoedig ik je alleen maar om nog harder te trainen
Gast doe gewoon normaal...quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zo bemoedig ik je alleen maar om nog harder te trainen
succes, sorry voor die onzinquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat lukt me zonder jouw hulp ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |