SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Beul!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ahh! Pas je op?
Ik heb m een keer in zn staart geknipt
Eerste ronde: 8quote:
Wat? BigTasty's? Of boterhammen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Eerste ronde: 8
Tweede ronde: 8
Derde ronde: 5
Vierde ronde: 1.
Is is een vervoegde vorm van zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
eens mag je als is schrijven.
Vice versa niet.
Shabu Shabu.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat? BigTasty's? Of boterhammen?
wel, anders denk je wel na voor je op iemand reageert in plaats van met een random land aan te komen kakken.quote:
En toch mag je eens schrijven als is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Is is een vervoegde vorm van zijn
* aait over buik van Rockiejj *quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ik moet over mn buik geaaid worden..
Oke het spijt me ik zal normaal posten vandaagquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wel, anders denk je wel na voor je op iemand reageert in plaats van met een random land aan te komen kakken.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke het spijt me ik zal normaal posten vandaag
http://www.shabushabu.nl/quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, ik zag iets voorbij komen. Weet niet wat het precies is
STUKKEN BETER!quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
* aait over buik van Rockiejj *
Nee, bewijsquote:
Moet ik nog steeds een keer proevenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
http://www.shabushabu.nl/
Lekkerste sushi van de wereld
ga je weer feesten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:01 schreef Rockiejj het volgende:
Over 30 minuten bij mn vriendin zijn
wat betekend die T dan?quote:
mm ohja hahaquote:
http://www.shabushabu.nl/menuquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik nog steeds een keer proeven
Ik bedacht het me toen ik op "invoeren" druktequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Quoted For Evidence.
Had ik bedacht
dag plopkoekjequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef plopkweker het volgende:
Ik ga even wat anders doen, toedels
Haha, ik moet wel 2x oppassen vandaag!quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha meestal gaat het andersom
Veel plezier alvast
quote:
Iejll.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah. Dat zegt me toch allemaal niks
[..]
Neukze
Ik eet vanavond niets.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik ga shoarma eten
waarom wist ik dat jij neukze ging zeggenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah. Dat zegt me toch allemaal niks
[..]
Neukze
Dan krijg je meestal s'nachts hongerquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik eet vanavond niets.
Ik heb net al vet veel gegeten
ja ik snap het helemaalquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, ik moet wel 2x oppassen vandaag!
You get it?
Ik ben voorspelbaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom wist ik dat jij neukze ging zeggen
Ik ga vannacht pas weer eten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan krijg je meestal s'nachts honger
En dat vinden we zo leuk aan je!quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben voorspelbaarEn graag direct
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En dat vinden we zo leuk aan je!
dat is te merkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben voorspelbaarEn graag direct
Op een forum, door iemand die je niet kent. Leuk joh!quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
niet erg, ik word graag gewezen op mijn fouten
Kan makkelijk. Op een kartonnetje uitsnijden, ervoor houden en even spuiten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, vraag me eigenlijk af of dat ''facebok'' echt is, het lijkt iets te netjes
zodat ik het volgende keer wel goed doequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Op een forum, door iemand die je niet kent. Leuk joh!
Inderdaad. Dat die blauw is geloof ik wel, maar wel zieligquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Op een kartonnetje uitsnijden, ervoor houden en even spuiten.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zodat ik het volgende keer wel goed doe
lekker warm welquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Handschoenen op, muts op, sjaal om, kaplaarzen aan.
[..]
Veel plezier
Neequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
had jij het altijd warm dan?
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon echt blij met z'n konijn![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
マセラティ ジャパンは12月20日、マセラティ車のエンジン音と、ヴァイオリンの名器「ストラディヴァリウス」の演奏音に共通点があると発表した。
サウンドデザインラボと中央大学理工学部 音響システム研究室が2012年7月に共同で発表した「エンジン音快適化プロジェクト」において、「エンジン音と弦楽器の音には共通点が多い」という調査結果を受け、マセラティがさらに詳細な実験を両社に依頼したことから、この分析に至った。
マセラティ「クアトロポルテ スポーツ GT S アワード・エディション」の加速音と、ヴァイオリンを含む5種類の管弦楽器について、聴音時の印象を調べる「音響心理実験(主観評価)」、ストレス負荷と脳活性の変化を調べる「生体情報計測実験(客観評価)」、「周波数分析(物理評価)」が行われた。また、価格帯の異なる4種類のヴァイオリンについても同様に評価した。
この結果、マセラティの加速音とストラディヴァリウス(1731年製「ロマノフ」)には「迫力があり、創造力をかき立てる(主観評価)」「脳を活性化させる効果がある(客観評価)」「音響特性として、明瞭な整数次倍音がある(物理評価)」ことが分かったとしている。
同社は、専用サイト「Sensory Driving Project」を解説し、マセラティのエンジン音とストラディヴァリウスの音色を聴き比べられるようにしている。
マセラティ ジャパンのファブリッツィオ・カッツォーリ代表取締役は「マセラティは、スペックだけで語れるクルマではありません。感覚に訴え、感情を揺さぶり、魂をインスパイアする――。このマセラティの数値にできない魅力を、なんとか分かりやすく証明できないものかと考えていました」と、この分析の意図を述べている。
quote:Besteed aandacht aan je posts. Het is niet erg als je een spelfout maakt (hoewel Biancavia daar anders over denkt), of wat dingen mistypt, maar ga niet bewust in Br3eZ4h-taal typen. Het moet voor iedereen leesbaar blijven.
Behalve "Sensory Driving Project", nee. Ik ben geen Chinees.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kan jij dat niet lezen dan?
Ik ook niet maar het is een makkelijke taal.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Behalve "Sensory Driving Project", nee. Ik ben geen Chinees.
Chinees is hardstikke moeilijk, manquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het is een makkelijke taal.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je het niet altijd warm hebt doe je het niet altijd veilig
Helemaal niet. Gewoon lettertjes gokken, maak je eigen verhaaL!quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Chinees is hardstikke moeilijk, man
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Helemaal niet. Gewoon lettertjes gokken, maak je eigen verhaaL!
Omdat je de hele week door aan het blowen bent.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Waarom krijg ik in het weekend altijd hoofdpijn
Daar hoor je geen hoofdpijn van te krijgen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Omdat je de hele week door aan het blowen bent.
xd xd hahha hihihi dikke LOL hier XDquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:19 schreef supersof het volgende:
Waarom ben ik nog steeds niet weg xd
er proberen zich hersens te ontwikkelen maar jij maakt het ze moeilijk dus gaan ze protesteren en dat veroorzaakt de pijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Daar hoor je geen hoofdpijn van te krijgen...
hahahahahahahahhahahahahhahahhahahahahah OF wat ben je toch grappig!!!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
xd xd hahha hihihi dikke LOL hier XD
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er proberen zich hersens te ontwikkelen maar jij maakt het ze moeilijk dus gaan ze protesteren en dat veroorzaakt de pijn
ksssjt wegwezen jijquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:19 schreef supersof het volgende:
Waarom ben ik nog steeds niet weg xd
oke oke, ik ga alquote:
Ja en daardoor krijg je hoofdpijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Blokkeert het serieus de ontwikkeling van de hersenen?
Wat heb ik voor verneukt levenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja en daardoor krijg je hoofdpijn
nu ben je dom ;s sorryquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:21 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb me per ongeluk aangemeld mij eci.nl en dat wil ik niet!
wat nu?
afmelden denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:21 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb me per ongeluk aangemeld mij eci.nl en dat wil ik niet!
wat nu?
aawh arm schatje tochquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat heb ik voor verneukt leven
Dat proberen we je de hele tijd wijs te maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat heb ik voor verneukt leven
Het was eigenlijk nooit echt me bedoeling dat te veroorzaken maar ik heb wel al gevolgen gemerkt..quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat proberen we je de hele tijd wijs te maken.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het was eigenlijk nooit echt me bedoeling dat te veroorzaken maar ik heb wel al gevolgen gemerkt..
Dit ja, je gaat toch niet zomaar ergens je gegevens invullenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe kun je je nou per ongeluk aanmelden?
Preciesquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dit ja, je gaat toch niet zomaar ergens je gegevens invullen
Ik moest vanalles invoeren toen ik iets wilde downloaden en ik gaf geen neuk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe kun je je nou per ongeluk aanmelden?
Domboquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik moest vanalles invoeren toen ik iets wilde downloaden en ik gaf geen neuk.
Bedankt voor je pincodequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
waarom je eigen gegevens, ik gebruik altijd die van mijn kennis henk in afrikaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Daar zal het wel aan liggen jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach Appel is blond, ik neem het hem niet kwalijk
Straks even de stad inquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Morgen werken
Maar daarna langs de McDrive
Lees de rest van de bijwerkingen ook evenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat mensen die wekelijks tot dagelijks blowen meer kans hebben op het krijgen van een depressie of een manisch depressieve stoornis
Dat wist ik niet!
je niet verdiepen in wiet voor je ermee begintquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat mensen die wekelijks tot dagelijks blowen meer kans hebben op het krijgen van een depressie of een manisch depressieve stoornis
Dat wist ik niet!
Fixed.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je niet verdiepen in wiet drugs voor je ermee begint
Arnhemquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, twijfel twijfel. Naar Apeldoorn of Arnhem in de stad
Jij wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nerd![]()
je moet altijd eerst doen dan denken
Ja, ik moet toch een half uur wachtenquote:
ja ach ik neuk ook gewoon zonder condoom, de baby zie ik over 9 maanden wel verschijnen, als ik nu maar lol hebquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik denk altijd:
De lol is voor nu, de problemen voor later
de vorige keer had je hem toch wel om, gister???????quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach ik neuk ook gewoon zonder condoom, de baby zie ik over 9 maanden wel verschijnen, als ik nu maar lol heb
Ik kan dat niet doen..quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach ik neuk ook gewoon zonder condoom, de baby zie ik over 9 maanden wel verschijnen, als ik nu maar lol heb
Een baby overleef je wel, krijg maar eens aids oidquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach kan mij het schelen, als ik maar lol heb nuquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een baby overleef je wel, krijg maar eens aids oid
Alsof het met 1x raak isquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn ginger wil zeker zonder condoom doen omdat ze mijn baby wil.
Oke, dan is het goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach kan mij het schelen, als ik maar lol heb nu
Ik. Je schrikt zo van haar fatsige lijf dat je (na 1x) niet meer wilt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik maar 1x ga doen?
In het donker en alles.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik. Je schrikt zo van haar fatsige lijf dat je (na 1x) niet meer wilt.
Handschoenen en alles.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je haar grot alsnog vinden, en dan moet je haar aanraken op haar vetkwabben.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Straks zit je ik het verkeerde gat
Hij stopt 'm er gelijk in, snap dat dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alsof je haar dan lekker kan vingeren oid
Jij hebt er wel verstand van hequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan alles lekker.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan ook lekkere cake maken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is knap als je nog maagd bent.
Spugenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet met handschoenen, hoe wil je haar dan ooit nat krijgen
Glijmiddel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet met handschoenen, hoe wil je haar dan ooit nat krijgen
En zoenen, vingeren, likken? Want daar hadden we het over.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kan ook lekkere cake maken bijvoorbeeld.
mwa het werkt beter als ze ook uit zichzelf nat is en hij een stijve heeft, wat ook maar afwachten isquote:
cake is ook lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En zoenen, vingeren, likken? Want daar hadden we het over.
Weet ik. Ik was sarcastischquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa het werkt beter als ze ook uit zichzelf nat is en hij een stijve heeft, wat ook maar afwachten is
Maar daar hadden we het niet over.quote:
Ik kan zorgen dat ik mezelf lekker voel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik. Ik was sarcastisch
[..]
Maar daar hadden we het niet over.
Ik vind niets vies als ze zich wast.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Appel is zo'n figuur die likken vies vindt maar wel gepijpt wil worden enzo
Haha jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef promisionxexposed het volgende:
Appel is zo'n figuur die likken vies vindt maar wel gepijpt wil worden enzo
Dus?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kan zorgen dat ik mezelf lekker voel.
oke kom maarquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik vind niets vies als ze zich wast.
Dit is cakequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Cake is toch dat ene ronde ding, die jij altijd in je mond doet?
"Ik wil seks, ga even douchen"quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik vind niets vies als ze zich wast.
dan moet je niet aan seks beginnen, dan doe je nou eenmaal vieze dingen waarbij je vies wordt.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan moet je niet aan seks beginnen, dan doe je nou eenmaal vieze dingen waarbij je vies wordt.
Vieze dingen zijn viesquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan moet je niet aan seks beginnen, dan doe je nou eenmaal vieze dingen waarbij je vies wordt.
mag welquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja bahhhh ik begin er noooit aan
Ik moet maar gaan afkicken denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja bahhhh ik begin er noooit aan
het lijkt me zo verslavend als je er eenmaal mee in aanraking komtquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet maar gaan afkicken denk ik
That's truequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het lijkt me zo verslavend als je er eenmaal mee in aanraking komt
Geef een feestjequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik bedoel maar, heb ik even geluk
Neen. Daarnaast doe ik niks met mensen die een relatie hebben, tenzij open relatie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je wil haar wel geven, niet liegen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neen. Daarnaast doe ik niks met mensen die een relatie hebben, tenzij open relatie.
Waar heb je het nu over?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]wat is dat voor wat achterlijks
Dat is niet zo verstandig om te doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
echt ik ruk mn buik en alles eromheen er nog eens uit
Als ik de beschikking heb over iemand die niet in een relatie zit en seks met mij wilt, dan kies ik daar voor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je eigen lusten te kort doen, omdat je dan zogenaamd mensen kwetst
nee helaas nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet zo verstandig om te doen.
[..]
Als ik de beschikking heb over iemand die niet in een relatie zit en seks met mij wilt, dan kies ik daar voor.
pussyquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik de beschikking heb over iemand die niet in een relatie zit en seks met mij wilt, dan kies ik daar voor.
Hehequote:
Dankjewel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Vinniiee is een goede jongen, die blijft zeker weten op het rechte pad!
overdrijving is sterk aanwezigquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat jij iedere chickt wilt neuken die je tegen komt kan ik niks aan doen
daarbij wil hij dat helemaal niet dus lul eens niet zo slapquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
''jij vrouw, jij niet begrijpt''
ik lul hardquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarbij wil hij dat helemaal niet dus lul eens niet zo slap
hoiquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]![]()
Nee het slaat gewoon nergens op
Koppijn, voor de rest oke.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan niet beter, met jou?
okeoke mooiquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Koppijn, voor de rest oke.
quote:
Die is te hoog gegrepen, maar bedankt voor de interessequote:
Eten danquote:
ik grijp haar altijd onder haar broekjequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Die is te hoog gegrepen, maar bedankt voor de interesse
Ah, er zijn ook normale users aanwezigquote:
hahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, er zijn ook normale users aanwezig![]()
Alles goed?
Zozo. enthousiast much, hoe komt het?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha
Ja geweldigmet jou?
Ben gewoon superblijquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zozo. enthousiast much, hoe komt het?
Ja wel goednet 4 uur lang aan het reizen geweest om 1 kut-reader op school op te halen
even 2 weken zonder openbaar vervoer, heerlijk
Mooiquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ben gewoon superblij
Haha ja lekker uitslapen allezz
Baasquote:
haha altijd leuk de vrijdag voor de vakantiequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi![]()
Inderdaad. en moest ook nog een dossier inleveren, wat ik dus gister al af had gemaakt. was ik het alleen vergeten up te loaden naar men mailEn ik kwam om kwart over 2 aan op school en om 3 uur moest hij af zijn
dus dat was lekker stressvol dagje
![]()
heb je nog leuke plannen voor de vakantie?
Haha, harschh.. bij mij valt het gelukkig meequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha altijd leuk de vrijdag voor de vakantie
Ehm nee niet echt, beetje werken en verder zie ik wel wat ik doe
Kerst weer met de oma's zucht
gelukkig komen ze allebei 2e kerstdag, hebben we de 1e kerstdag rustquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, harschh.. bij mij valt het gelukkig meeEne oma is altijd te druk en andere wilde niet komen dus
Good tastequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Chicken Bacon Melt op Cheese & Oregano
anders voel ik me een emotieloze robotquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
waarom achter elke zin een smiley plaatsen?
Zijn ze zo vervelend ja?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig komen ze allebei 2e kerstdag, hebben we de 1e kerstdag rust
naww, de ene lult altijd 20x hetzelfde en lult door iedereen heen en weet het altijd beter, de andere oma is wel liefquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naww, de ene lult altijd 20x hetzelfde en lult door iedereen heen en weet het altijd beter, de andere oma is wel lief
dat zou maarquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
anders voel ik me een emotieloze robot
ik vind het dodelijk vermoeiendquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kan daar altijd wel om lachen
Vind het alleen altijd zo dom als oma`s zich met de opvoeding van hun kleinkinderen gaan bemoeien, dat is zo debiel
Nooit gehad, zal dadelijk eens kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Good tasteAlleen is de Italian BMT nog lekkerder
Neuh hier ook niet. Ene oma is alleen nu super kortaf ofzo opeens, ik zie haar al amper en als ze belt en ik neem op weet ze niet hoe gauw ze naar mijn vader moet vragen zonder een `alles goed?'' ofzo. Erg aardigquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vind het dodelijk vermoeiendGelukkig valt er niks meer op te voeden hier
loop eens niet zo overal op te zeiken manquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
en waarom gaat het altijd over werk, school of kerst
die gesprekken heb je heel de dag lang al?!?!
en dat overenthousiaste gedoe!?!?!?!?!!?
Dan tief je toch lekker opquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
en waarom gaat het altijd over werk, school of kerst
die gesprekken heb je heel de dag lang al?!?!
en dat overenthousiaste gedoe!?!?!?!?!!?
oma's zijn soms echt zo apartquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neuh hier ook niet. Ene oma is alleen nu super kortaf ofzo opeens, ik zie haar al amper en als ze belt en ik neem op weet ze niet hoe gauw ze naar mijn vader moet vragen zonder een `alles goed?'' ofzo. Erg aardig
Mwah gaat niet zo goed met haar laatste tijd enzo. En mijn ouders zijn gescheiden jaar geleden en volgens mij weet ze nog steeds niet goed er mee om te gaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oma's zijn soms echt zo apart
''MAAR HET IS TOCH GEWOON ZO'"quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
loop eens niet zo overal op te zeiken man
Ik ga voortaan op alles wat jij zegt tegen mij, met ''je moeder'' reagerenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan tief je toch lekker opNiemand die het hier erg zal vinden hoor?
Have fun with that, verlaag je maar naar het niveau van OFquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ga voortaan op alles wat jij zegt tegen mij, met ''je moeder'' reageren
anders bereik ik je nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te krijsen
je moederquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Have fun with that, verlaag je maar naar het niveau van OF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |