Jij blijkbaar ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:19 schreef avotar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik vergeet altijd dat de meeste Zeeuwen geen gevoel voor humor hebben.
Anders moet je eens op sarcasme googlenquote:
Teveel werkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:15 schreef avotar het volgende:
[..]
Anders moet je eens op sarcasme googlen
Lullig, maar als het wel de juiste man was en hij zou gewapend kunnen zijn dan had het wel terecht geweest.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:46 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.pzc.nl/regio/z(...).U6l08kWc0gg.twitter
Nee jij bent een buutendieker, een import-Zeeuw, niet van hier. Het kost flink wat jaren om een echte te wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:43 schreef Monsieursander het volgende:
Dus, sinds vandaag ben ik een Zeeuw. Waar moet ik zijn?
Wat heb ik aan die stok? Fiets er dagelijksquote:Op zondag 15 maart 2015 19:38 schreef Nattekat het volgende:
Mocht er iemand dit plekje herkennen en zin hebben om er naartoe te gaan, kan je dan een kijkje nemen in dit topic: GC / [10 JAAR] FOK!STOK door Nederland #174: ZOETERWOUDE (Nattekat)
[ afbeelding ]
Een spel waarbij een groep mensen deze stok door heel Nederland verplaatsen. Hij komt net uit Noord Holland en het zou mooi zijn als ie in Zeeland ook door kan blijven gaan.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:39 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wat heb ik aan die stok? Fiets er dagelijks
Hmm ik kan heel misschien morgen of anders vrijdag dat ding ophalen dan,quote:Op zondag 15 maart 2015 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een spel waarbij een groep mensen deze stok door heel Nederland verplaatsen. Hij komt net uit Noord Holland en het zou mooi zijn als ie in Zeeland ook door kan blijven gaan.
Aan een willekeurig bord ergens in Nederland. Dus al is het een plaats verder is het al goed.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Hmm ik kan heel misschien morgen of anders vrijdag dat ding ophalen dan,
Het is dan de bedoeling dat ik m dan weer ergens anders neerleg? (En dan het leukste weer in zeeland)
Oke, ik beloof niks hoorquote:Op zondag 15 maart 2015 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan een willekeurig bord ergens in Nederland. Dus al is het een plaats verder is het al goed.
Hoed oquote:
Kan je Zeeuws of ben je een buutendieker?quote:
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 06:18 schreef imikethat het volgende:
[..]
Kan je Zeeuws of ben je een buutendieker?
Dat is geheel correctquote:
Bij nader inzien was het niet duidelijk inderdaad. Bedoelde meer in de trant van, het is geen stormlooptopic dus Zeeuwen verenigt en dan maken we er een Zeeuws onderonsje van.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar het paste niet echt als reactie, dus het klonk een beetje vreemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |