PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Wiskunde, je weet het of je weet het nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij heeft een boeteEn verder die shhh-celebration bij de 2-5
Ga ik volgend jaar ook doen als ik mij verveel en iedereen aan het leren isquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:58 schreef Tim86 het volgende:
WTF< waar kijk ik naar..wat is dit voor commentary
Ik wou letterlijk precies hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:58 schreef Tim86 het volgende:
Heb je die video die hij 'the Magic of the Rimboe' noemt ook gezien?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:58 schreef Tim86 het volgende:
PS3? 3 weken geleden gekocht voor 205k. Vorige week al me spelers verkocht voor de nog grotere crash die gaat komen.quote:
Kansloze gast zegquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je die video die hij 'the Magic of the Rimboe' noemt ook gezien?
Jaa die is voor de PS3. Laagste BIN is 178K volgens mij. Dus als ik hem voor 170K verkoop maak ik er nog een beetje verlies op.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:00 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
PS3? 3 weken geleden gekocht voor 205k. Vorige week al me spelers verkocht voor de nog grotere crash die gaat komen.
Ik zocht net voor de grap Rooney op na de TOTY zal die denk ik zo'n 90-100k nog maar zijn. Nu is hij nog maar rond de 130k waard.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jaa die is voor de PS3. Laagste BIN is 178K volgens mij. Dus als ik hem voor 170K verkoop maak ik er nog een beetje verlies op.
Toch heeft hij veel meer abonnees en videoweergaven dan ik maar ik promoot mijn video's alleen hier. Gelukkig weet GJE hoe ik veel views kan krijgen.quote:
Is het net zo enerverend als deze?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je die video die hij 'the Magic of the Rimboe' noemt ook gezien?
Tip mischien voor je videos dat je ook wat nieuwe dingen erbij kan doen bijvoorbeeld een wedtrijdje spelen. Of een review van een bepaalde inform kan maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toch heeft hij veel meer abonnees en videoweergaven dan ik maar ik promoot mijn video's alleen hier. Gelukkig weet GJE hoe ik veel views kan krijgen.
Die gast kan er werkelijk waar niks van hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
Haten op iemand terwijl je het zelf niet beter kan
DOe het zelf beter danquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die gast kan er werkelijk waar niks van hoor
Ja.quote:
Dat kan ik niet want ik kan alleen vanaf de web app opnemenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:04 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Tip mischien voor je videos dat je ook wat nieuwe dingen erbij kan doen bijvoorbeeld een wedtrijdje spelen. Of een review van een bepaalde inform kan maken.
quote:
LOL...alsof ik zin en tijd heb om videootjes te gaan zitten maken voor noobsquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
DOe het zelf beter dan
De beste stuurlui staan altijd aan wal
Beter Brabant dan Limburg.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:07 schreef ThadCastle het volgende:
Ik denk dat ik niet veel beter zou zijn haha. Als ik mezelf soms hoor in filmpjes, hoor ik duidelijk dat ik uit brabant komDat zou in een commentary ook aardig opvallen
Ja, gewoon broers jwz.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL...alsof ik zin en tijd heb om videootjes te gaan zitten maken voor noobs
En al zou ik het al willen, dan heb ik er te weinig tijd voor. Is Joey misschien je broertje?
Haha Limburg klinkt beetje belgs, en heel 'zoetjes'quote:
Koalaquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:09 schreef Tim86 het volgende:
Die Koala praat hetzelfde als Guido van Hans Teeuwen
Mooie omhaal hoor. En long shotssssssssquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een prachtige goals scoort hij.![]()
Enige goals zijn uit custom corners
Maar wanneer ben je slecht?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:10 schreef vandermar het volgende:
Het mooie voorbeeld van iemand die slecht is maar toch veel subs heeft is Jack54HD. Die kerel is echt zaad maar heeft vrij veel subs
Broertje van KSI is ook slegtquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:10 schreef vandermar het volgende:
Het mooie voorbeeld van iemand die slecht is maar toch veel subs heeft is Jack54HD. Die kerel is echt zaad maar heeft vrij veel subs
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:09 schreef Tim86 het volgende:
Die Koala praat hetzelfde als Guido van Hans Teeuwen
VAN WAT/WIEquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:13 schreef detennismaster het volgende:
Jezus manIk kom niet meer bij. Hilarisch
Als je als commentator meer losses dan wins hebt en als een sjembek praatquote:
Doe jij eens een keer commentariesquote:
Ik heb m ontdektquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Die koala is echt een malloot zeg
Saai verhaal ook. Hoe kun je nou 4 minuten erover doen om te vertellen dat je in je proefwerkweek zit en dat je een boete hebt gehad voor onverlicht op je fiets zittenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Die koala is echt een malloot zeg
Is goed. Ik ga er vandaag 1 maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe jij eens een keer commentariesVan je squad en dan vertel je hoe IF Toni is vind iedereen leuk
quote:
Misschien een andere leeftijds doelgroep?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Saai verhaal ook. Hoe kun je nou 4 minuten erover doen om te vertellen dat je in je proefwerkweek zit en dat je een boete hebt gehad voor onverlicht op je fiets zitten
Vertel dan gelijk ook aan het begin dat je deze opdraagt aan Joey de Koala, je grote voorbeeldquote:
Alles is saai aan zijn filmpjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Saai verhaal ook. Hoe kun je nou 4 minuten erover doen om te vertellen dat je in je proefwerkweek zit en dat je een boete hebt gehad voor onverlicht op je fiets zitten
Mental stats zijn ook ziek goedquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:18 schreef Tim86 het volgende:
Aardig zieke stats deze man, wel geojen strength though..
http://www.futhead.com/fifa/players/6113/
Misschien is het bedoeld voor dieren omdat hij zichzelf koala noemtquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:16 schreef ThadCastle het volgende:
Misschien een andere leeftijds doelgroep?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
"Hebben jullie het ook wel eens gehad, dat je dacht van, er is toch geen politie, en dat je daardoor je ID niet meeneemt? Hebben jullie dat ook wel eens? Zet het dan in de comments."
WTF
En hoe hij uitlegt waarom hij geen ID bij zich had..ja ik had maar 2 toetsen dus dan neem ik mijn ID niet mee. Als ik een gewone schooldag had welquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
"Hebben jullie het ook wel eens gehad, dat je dacht van, er is toch geen politie, en dat je daardoor je ID niet meeneemt? Hebben jullie dat ook wel eens? Zet het dan in de comments."
WTF
Ik ben ook wel eens gepakt door de politie, altijd op de route die ik van huis naar school moest fietsen stond een hele zooi van de politie die kinderen gingen aanhouden als het regende en de dynamo van de fiets altijd doorsliptequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
WTF
Dan ben ik ook wel stoutquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:24 schreef Rijst het volgende:
Ik heb weleens gereden zonder rijbewijsBadass ofniet haha
Dubbel live kommenterriequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
.
Misschien dat ik binnenkort ook eens een kommenterrie ga maken. [ afbeelding ]
Paard en wagen telt niet.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dubbel live kommenterrie
Ik heb mijn ID nooit mee maar hij zit nu toch in mijn portemonnee dusEen keer in de Jumbo moest ik mijn ID laten zien omdat ik energy drink kocht terwijl ik 22 ben. Toen had ik hem niet bij me maar ik zei dat ik 22 was (toevallig was ik die dag 22 geworden) Mooi verhaal.
Tractor welquote:
n keer in de Jumbo moest ik mijn ID laten zien omdat ik energy drink kocht terwijl ik 22 ben. Toen had ik hem niet bij me maar ik zei dat ik 2
[..]
Dubbel live kommenterrie
Ik heb mijn ID nooit mee maar hij zit nu toch in mijn portemonnee dusEen keer in de Jumbo moest ik mijn ID laten zien omdat ik energy drink kocht terwijl ik 22 ben. Toen had ik hem niet bij me maar ik zei dat ik 22 was (toevallig was ik die dag 22 geworden) Mooi verhaal.
Kopie mag niet eens occifieelquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mijn idee is sinds 20 Mei 2010 verlopen.Ik gebruik m'n rijbewijs als ID bewijs en gebruik een kopie van mn paspoort voor andere dingen.
Good enoughquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah denk wel de minste van de 8 toetsen maar zal wel voldoende zijn
Since when? Die meuk is gewoon vrij te koop toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik voelde me beledigd omdat je 16 moet zijn om energy drink te kunnen kopen
Sommige winkels doen er wel aan en anderen niet maar dat is al sinds vorig jaar zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Since when? Die meuk is gewoon vrij te koop toch?
Heb ik ook weleens gehad..rare shitquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:28 schreef detennismaster het volgende:
Opeens is de voortgang in al mijn toernooien weg.
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik voelde me beledigd omdat je 16 moet zijn om energy drink te kunnen kopen
Hardop lachen, mijn collega kijkt me vragend aanquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
hee joe whadap iedereen dit is je boi liendkron met alweer een nieuwe commenterrie vandaag heb ik bent gekocht voor in mijn erediv isie team hij is lekker snel en groot en dus goed . dit is de eerste wedstrijd . had gisteren trouwens af gezwommen . mocht al voor reddingszwemmen twee en heb hem dus nog gehaald ook ha ha super relaxt helaas wel geschiedenis toets verknald balen maar ja school is toch stom . ha ha hier zie je bent dus met een finesse buiten de zestien hopla zo in de hoek ha ha ja ik deed deze celebreetiejen omdat hij dus zo hinder lijk was hij speelde met een faaif et de bek ultra derfensef sukkeltje en dan aleen amar rennen. nou ik pik hier nog wat goede dealtjes op een pothuizen voor 300c daar is zeker 350 uit te halen gewoon wat winst maken oh en let niet op mijn rekkord mijn broertje doet ook deze account ik win eigelijk ales. morge nog 1 daggie school kerstonbijt wel chill gaan we film kijken haha jackas 2 die is goed had hem al gezien maar de juf dacht dat het een romantischen komednie zou zijn echt grappig ha ha nu kijke we gwn ff jackass moest wel lagge nou dit was het lijk subscrijb en pies
Heb jij op zaterdag kerstontbijt op school?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
hee joe whadap iedereen dit is je boi liendkron met alweer een nieuwe commenterrie vandaag heb ik bent gekocht voor in mijn erediv isie team hij is lekker snel en groot en dus goed . dit is de eerste wedstrijd . had gisteren trouwens af gezwommen . mocht al voor reddingszwemmen twee en heb hem dus nog gehaald ook ha ha super relaxt helaas wel geschiedenis toets verknald balen maar ja school is toch stom . ha ha hier zie je bent dus met een finesse buiten de zestien hopla zo in de hoek ha ha ja ik deed deze celebreetiejen omdat hij dus zo hinder lijk was hij speelde met een faaif et de bek ultra derfensef sukkeltje en dan aleen amar rennen. nou ik pik hier nog wat goede dealtjes op een pothuizen voor 300c daar is zeker 350 uit te halen gewoon wat winst maken oh en let niet op mijn rekkord mijn broertje doet ook deze account ik win eigelijk ales. morge nog 1 daggie school kerstonbijt wel chill gaan we film kijken haha jackas 2 die is goed had hem al gezien maar de juf dacht dat het een romantischen komednie zou zijn echt grappig ha ha nu kijke we gwn ff jackass moest wel lagge nou dit was het lijk subscrijb en pies
Dat zou best kunnen maar ik dacht dat ze die regel vorig jaar hadden ingevoerd. Misschien is dat nu niet meer zo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet.
Al heb ik hetzelfde meegemaakt. Ik kocht een blik Monster energy, wat de kassajuffrouw aanzag voor een blik bier (vanwege het formaat). Misschien was dat bij jou ook het geval.
Dit past niet in mijn sig maar wat een verhaalquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
Is een kommenterrie van gisterenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb jij op zaterdag kerstontbijt op school?
Oh, ja dan kan het welquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is een kommenterrie van gisteren
In welke tijdzone leef jij? En pleur het dan even in de magnetron/pak een cracker/leg het er alsnog uit en eet het zometeenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:33 schreef vandermar het volgende:
Nou, vandaag maar niet ontbijten. Mijn moeder heeft geen brood uit de vriezer gehaald
Jij wil om half 3 ontbijten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:33 schreef vandermar het volgende:
Nou, vandaag maar niet ontbijten. Mijn moeder heeft geen brood uit de vriezer gehaald
Dit was serieus één van mijn grootste ergernissen toen ik nog thuis woondequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:33 schreef vandermar het volgende:
Dat kan je zelf toch ook doen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit was serieus één van mijn grootste ergernissen toen ik nog thuis woonde
Dan ga je naar de bakker of haal je zelf brood uit de vriezerquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Precies...nu is het vaak mijn eigen schuld, maar geef ik mijn vrouw de schuld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nou ik was 1 uur wakker en ging toen een blok met de hond om, 10 voor 2 thuis en toen niet gedacht aan ontbijt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In welke tijdzone leef jij? En pleur het dan even in de magnetron/pak een cracker/leg het er alsnog uit en eet het zometeen
Rijstwafelsquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch ook doen?
En er was bij ons ook altijd wel iets van yoghurt/rijstwafels/crackers te vinden
checkquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij wil om half 3 ontbijten?
piczek erin of niet? Had hem eerst steeds RM en Kuba LM maar nu paar keer met Perisic gespeeld en die is wel echt fijn dit jaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:40 schreef StijnDa het volgende:
Net mijn huisgenoot geraped met Dortmund 352. Gotze op CAM, niet te houden
Die zou wel als RCB kunnen, 1meter84 lang en goede defending statsquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
piczek erin of niet? Had hem eerst steeds RM en Kuba LM maar nu paar keer met Perisic gespeeld en die is wel echt fijn dit jaar
Pisczek op RCB, Kuba LM, Perisic RM geloof ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
piczek erin of niet? Had hem eerst steeds RM en Kuba LM maar nu paar keer met Perisic gespeeld en die is wel echt fijn dit jaar
mandarijnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mensen die die dingen eten in de trein
Subo - Hummels - Santana kom je echt niet doorheen. Bender is ook beter dan ik dacht.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pisczek op RCB, Kuba LM, Perisic RM geloof ik.
Maar even snel de opstelling aangepast aan het begin, heb ook geen zin om daar een half uur mee bezig te zijn.
Perisic viel me mee ja
En kleine Steef kan natuurlijk niet zelf de vriezer openen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:33 schreef vandermar het volgende:
Dieren voelen vaak rampen aan komenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:41 schreef vandermar het volgende:
Onze hond doet echt niet normaal nu, rent door het huis als een gek
Oftewel dit doet hij elke dag als VDM bijna thuis komtquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dieren voelen vaak rampen aan komen
Wie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:53 schreef Tim86 het volgende:
Alania Vladikavkaz...de nieuwe club van Drenthe
Royston en verstandige carrièremovesquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:53 schreef Tim86 het volgende:
Alania Vladikavkaz...de nieuwe club van Drenthe
Normaal eet ik je moeder zijn worst voor ontbijt #nohomoquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:59 schreef Lindgren. het volgende:
Alleen maar goed voor je, steefie. Keertje niet ontbijten.
mijn favo track van Gambinoquote:
Best gek wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Normaal eet ik je moeder zijn worst voor ontbijt #nohomo
Ik heb er 1, die verkoopt al 2 dagen niet voor de laagste bin #nietyoloquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:02 schreef vandermar het volgende:
In het tijdsbestek van een minuut dit verkocht per speler 8K winst
[ afbeelding ]
Ik verkoop hem voor 21K en koop hem voor 13Kquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Best gek wel.
[..]
Ik heb er 1, die verkoopt al 2 dagen niet voor de laagste bin #nietyolo
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik mijn IF Felipe Melo heb verkocht in de week dat hij uit was. De laagste BIN is nu 131k
Sssshtquote:
Dat dacht ik ook maar als spelers uit packs gaan worden ze meestal juist goedkoper (behalve die zeldzame IFs van de eerste weken en IFs die eerst discard value waren)quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dacht dat ie na de armaggedon wel zeldzamer zou worden
quote:
Maar 1 van te koop op PC voor 200kquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
En de laatste 4 verkocht
[ afbeelding ]
Nu heb ik weer meer dan 200K
IF Diego werd duurder en duurder.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar als spelers uit packs gaan worden ze meestal juist goedkoper (behalve die zeldzame IFs van de eerste weken en IFs die eerst discard value waren)
Dat was een baas in mijn teamquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:18 schreef Rijst het volgende:
Het wordt hier niet aangeraden maar ik ga toch eigenwijs doen en Buffon proberen
Geen idee maar ik vind het een goede zaak dat het meteen geel is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ntaar-op-scheids.xml
Is dat allemaal naar aanleiding van die grensrechter?
Ja maar als het altijd al in de spelregelementen heeft gestaan waarom nu ineens dan zo streng optreden?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vind het een goede zaak dat het meteen geel is.
Kaboutertjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:38 schreef vandermar het volgende:
Deze week startte onze auto niet meer, er bleek benzine ook in de tank te zitten terwijl mijn pa diesel heeft getankt, staat ook op het bonnetje, verders heeft niemand aan de tank gezeten omdat dat niet kan zonder dat je de sleutel hebt.
De scheidsrechter moet zelf bepalen in welke mate het door de beugel kan. De een is snel op zijn pikkie getrapt, de ander negeert het.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar als het altijd al in de spelregelementen heeft gestaan waarom nu ineens dan zo streng optreden?
Mijn ex heeft wel eens olie gedaan waar je eigenlijk ruitenwisservloeistof moet doen. Dat is pas lachenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:38 schreef vandermar het volgende:
Deze week startte onze auto niet meer, er bleek benzine ook in de tank te zitten terwijl mijn pa diesel heeft getankt, staat ook op het bonnetje, verders heeft niemand aan de tank gezeten omdat dat niet kan zonder dat je de sleutel hebt.
Dit hadden ze al veel eerder moeten doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ntaar-op-scheids.xml
Is dat allemaal naar aanleiding van de dood van die grensrechter?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn ex heeft wel eens olie gedaan waar je eigenlijk ruitenwisservloeistof moet doen. Dat is pas lachen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn ex heeft wel eens olie gedaan waar je eigenlijk ruitenwisservloeistof moet doen. Dat is pas lachen
Dat gaat lastig worden...ik ben nogal heetgebakerd op sommige momentenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit hadden ze al veel eerder moeten doen.
En bij het verkopen van het huis heeft ze de conclusie getrokken dat bij mij weggaan toch de foute keuze is geweestquote:
Gewoon nog een keer volblaffen in je nieuwe appartement, en dan nooit meer binnen laten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En bij het verkopen van het huis heeft ze de conclusie getrokken dat bij mij weggaan toch de foute keuze is geweest
Dat is hier weleens op de voetbalclub gebeurd. Maarja die kerel die hem wegstuurde is ook niet helemaal normaalquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:41 schreef Fuszy het volgende:
En wat doen ze als omstanders commentaar op de scheids levert? Stel een vader van een jongetje in dat team. Wegsturen? Lijkt me een averechts effect te hebben
Ongewenst gedrag dient zo bestraft te worden, eventueel later in de bestuurskamer door de voorzitter nader uitgelegd als het niet begrepen wordt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:41 schreef Fuszy het volgende:
En wat doen ze als omstanders commentaar op de scheids levert? Stel een vader van een jongetje in dat team. Wegsturen? Lijkt me een averechts effect te hebben
Komt er een nieuw hoofdstuk aan? Samen in jou nieuwe stulpje?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En bij het verkopen van het huis heeft ze de conclusie getrokken dat bij mij weggaan toch de foute keuze is geweest
De gedachte dat ze inziet dat ze grote fouten heeft gemaakt, moet je maar als een mooie troost zienquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar in het amateurvoetbal heb je regelmatig dat mensen het veld betreden. Als ze dan al langer lopen te schreeuwen, dan zal het niet 'normaal' zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is hier weleens op de voetbalclub gebeurd. Maarja die kerel die hem wegstuurde is ook niet helemaal normaalik heb altijd zo van, alles wat er vanaf de zijkant geroepen wordt moet je je niets van aantrekken.
Oh dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
De scheidsrechter moet zelf bepalen in welke mate het door de beugel kan. De een is snel op zijn pikkie getrapt, de ander negeert het.
Ik geef haar mn nieuwe adres niet eens. En ik neem een ander telefoonnummer. Ze is dood voor me als het huis verkocht is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer volblaffen in je nieuwe appartement, en dan nooit meer binnen laten.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.
Ben benieuwd of EA de argues with referee trait eruit haalt of dat er dan ook geel gegeven wordt.
Altijd fijn als ze na jou ongelukkiger zijn dan tijdens de relatiequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De gedachte dat ze inziet dat ze grote fouten heeft gemaakt, moet je maar als een mooie troost zien
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geef haar mn nieuwe adres niet eens. En ik neem een ander telefoonnummer. Ze is dood voor me als het huis verkocht is.
Gewoon rustig blijven en hem buiten de lijnen begeleiden, dan weer verder. Hoe meer je het negeert hoe beter het is, anders hebben ze er plezier aan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt, maar in het amateurvoetbal heb je regelmatig dat mensen het veld betreden. Als ze dan al langer lopen te schreeuwen, dan zal het niet 'normaal' zijn
Precies...that's the spiritquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Altijd fijn als ze na jou ongelukkiger zijn dan tijdens de relatie
Die heb jij er zeker op geknaldquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zeg het nog een keer jongens, let op de Angbwa's die binnen 3 minuten aflopen op de PS3
Waar zie je me voor aanquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:47 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Die heb jij er zeker op geknald![]()
En kunnen wij ze voor een "prikkie" halen
Wat zijn ze waard normaal...quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan
"Interyourmum" als clubnaam ook
Thanksquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zeg het nog een keer jongens, let op de Angbwa's die binnen 3 minuten aflopen op de PS3
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn tentamen gehaald (als het goed is )![]()
![]()
Zag prijzen rond 7,800.quote:
15 januari duurt nog langer dan 3 weken hoorquote:
Heb er ook naar gekeken, maar je maakt er niet gigantisch veel winst op, als je er uberhaubt winst op kan maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:52 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Zag prijzen rond 7,800.
Degene waar ik ik op bood zat al tegen de 7k aan.... Helaas....
Toch bedankt voor de tip
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben voorzichtig op zoek naar een kamertje in Amsterdam of Haarlem.Zojuist teruggebeld door m'n stagebedrijf en ben verkozen uit degenen die gesolliciteerd hebben. Met andere woorden; vanaf Februari heb ik een stage van 5 maanden. Op zo'n anderhalf uur reizen vanaf mijn woonplaats.
1.5 valt toch wel mee, maar misschien vind ik dat omdat ik kut OV verbinding gewend benquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben voorzichtig op zoek naar een kamertje in Amsterdam of Haarlem.Zojuist teruggebeld door m'n stagebedrijf en ben verkozen uit degenen die gesolliciteerd hebben. Met andere woorden; vanaf Februari heb ik een stage van 5 maanden. Op zo'n anderhalf uur reizen vanaf mijn woonplaats.
Ik heb een keer nee gezegt tegen een stagebedrijf omdat het te ver wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
1.5 uur heen en terug is best veel, kamer daar hebben scheelt dan echt zoveel tijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
1.5 valt toch wel mee, maar misschien vind ik dat omdat ik kut OV verbinding gewend ben
Ik ben het reizen wel gewend. Het is net zo ver als naar school, alleen 5 dagen in de week van 9:00 tot 17:00 is best wel kut als je dan nog terug moet. Ik ga nu max 3 dagen in de week een uurtje naar school, vandaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
1.5 valt toch wel mee, maar misschien vind ik dat omdat ik kut OV verbinding gewend ben
watquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
Amsterdam Noord zou ik doen, lekker dichtbij de indoor kermis!
Keek net toevallig nog, m'n silvers heetten nog NonShiny Goldsquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:58 schreef Thorb het volgende:
Mensen die hun team hybrid noemen en dan gewoon BPL hebben met Young Bent en Walcott
gje praktijken
Genoeg geld om een dikke penthouse te huren in Amsterdam dus !quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
Hopla! Mijn handeltje begint ineens weer te lopen. 7/25 items verkocht in het afgelopen uur. Dikke winst mattie.
Aan het geld ligt het niet. Ik wil iets onder de ¤2500,- per maand.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Genoeg geld om een dikke penthouse te huren in Amsterdam dus !
pcquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:08 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Maar 1 van te koop op PC voor 200k![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aan het geld ligt het niet. Ik wil iets onder de ¤2500,- per maand.
Gewoon strippenkaart bij de hoeren en dan daar ook slapen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aan het geld ligt het niet. Ik wil iets onder de ¤2500,- per maand.
Goede woordgrap, 9/10quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon strippenkaart bij de hoeren en dan daar ook slapen.
JIj woont dan ook in een kutgatquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Alsof jouw woonplaats zoveel beter isquote:
Ik woon vlakbij een treinstation die rechtstreeks naar Amsterdam rijdtquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aldus de meneer uit een kutter gat.
Je dacht zeker dat de wereld zou vergaan vandaag. Dat valt je even rauw op je dakquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
IF Douglao inmiddels gezakt naar 50k.34k puur verlies.
Treinstations kunnen niet rijden? Of leef jij in de toekomst?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij een treinstation die rechtstreeks naar Amsterdam rijdt
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Treinstations kunnen niet rijden? Of leef jij in de toekomst?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom wordt jij niet even stand-upcomedianquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een treinstation die rijdt. Wat. Sowieso een treinstation dat rijdt, maar dan ook nog die. Ben je al0gtoon ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij een treinstation die rechtstreeks naar Amsterdam rijdt
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een treinstation die rijdt. Wat. Sowieso een treinstation dat rijdt, maar dan ook nog die. Ben je al0gtoon ofzo?
Je hoeft niet zo gemeen te doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en ik woon ook op zo'n 10 minuten van zo'n treinstation dat helemaal naar Amsterdam rijdt.
Toevallig dat ik dat in mijn vrije tijd ook doe !quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom wordt jij niet even stand-upcomedian
Hij is echtquote:
Sorry knul. Ik heb je lief, zoals je ziet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet zo gemeen te doen.
Beste CDM die ik tot nu toe heb gebruiktquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is echtzijn passing en vrije trappen
Zou ook goed als cdm kunnen spelen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is echtzijn passing en vrije trappen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou ook goed als cdm kunnen spelen?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beste CDM die ik tot nu toe heb gebruikt
Jawel, perfecte spelmaker.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou ook goed als cdm kunnen spelen?
Ik denk eerder dat ie dood is, leek mij niet iemand met een mogelijk druk sociaal levenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een leven gekregen.
Ik zou hem CF zetten in 4231quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
IF De jong heeft wel een tering strengthZijn acceleration is wel ziek though
Zijn shooting stats ook
Ik heb 4-3-2-1 met Eriksen, Strootman en De Jong op het middenveld, IF Gouriyequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zou hem CF zetten in 4231RAM Wijnaldum , LAM IF Eriksen , CDM IF Strootman en Snijder
blind-moisander-alderweireld-van rhijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb 4-3-2-1 met Eriksen, Strootman en De Jong op het middenveld, IF Gouriye! en Mertens op de flanken en IF Bony als spits en IF Meul
! als keeper. Nu nog wat verdedigers uit de eredivisie
Zijn die IF?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
blind-moisander-alderweireld-van rhijn
IF only tocg...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
blind-moisander-alderweireld-van rhijn
Dat snap ik ook niet. Aan de andere kant, zullen ook veel niet nederlanders zich afvragen van Willemsquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
Torres Nilo 4231 voor 150c.#smleno
Waarom is die knul eigenlijk zo duur?
Beste Mexicaan op lbquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Aan de andere kant, zullen ook veel niet nederlanders zich afvragen van Willems
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
JETRO JETRO JETROOOOOOOOO
Willems is een baasHij zou er eens goed aan doen om wat meer skills te leren want nu weet iedereen wel wat hij gaat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen Mertens en Narsingh ook niet, en bij Mertens vooral werkt het gewoon nogquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zou er eens goed aan doen om wat meer skills te leren want nu weet iedereen wel wat hij gaat doen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:37 schreef vandermar het volgende:
Jetro zou eens moeten leren verdedigen ipv nutteloze trucjes te doen en de hele wedstrijd linksbuiten te lopen.
Janmaat is wel 100 klassen beter.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Hij staat niet meer Linksbuiten dan een Janmaat Rechtsbuiten staat per wedstrijd. Nutteloze trucjes doet hij wel te vaak
LOLOLOLOLOLOLquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Janmaat is wel 100 klassen beter.
Fijn dat je erom kan lachen maar je komt niet onder de waarheid uit.quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fijn dat je erom kan lachen maar je komt niet onder de waarheid uit.
Janmaat is echt de simpelste back die er is. Zo ontzettend overschatquote:
geojen veitenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef DutchSL het volgende:
Willems is 14 ofzo en Janmaat 34 ofzo.
Willems is eerder 30 met zijn snor en valse paspoort.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef DutchSL het volgende:
Willems is 14 ofzo en Janmaat 34 ofzo.
Vind ik niet hij doet niet veel onder voor Van Rhijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Janmaat is echt de simpelste back die er is. Zo ontzettend overschat
Defensief ja, aanvallend is het andersom.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind ik niet hij doet niet veel onder voor Van Rhijn.
Dan vind jij van Rhijn dus ook een matige back.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind ik niet hij doet niet veel onder voor Van Rhijn.
Als er iemand nog wat variatie heeft is het Willemsquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zou er eens goed aan doen om wat meer skills te leren want nu weet iedereen wel wat hij gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |