quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik mijn uitgezakte oude lul ook binnen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:16 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
30+ en ik voldoe nog steeds aan al je eisenGelukkig is m'n chick pas 26
(ja, het is wel zo'n beetje m'n chick inmiddels)
Hier ook. Wel online komen maar niks zeggen, terwijl je zelf wel wat zegtquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
En de tweede die reageert amper. Dan maar niet
Of van die mensen die bureaublad-tool gebruiken. Daar krijg ik ook nooit wat van te horen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier ook. Wel online komen maar niks zeggen, terwijl je zelf wel wat zegt
Yup, heb em zelf ook hier draaien. Maar die mutsen die em dan ook hebben en je zegt er iets tegen... Goed, ze kunnen het druk hebben, maar toch niet elke keerquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of van die mensen die bureaublad-tool gebruiken. Daar krijg ik ook nooit wat van te horen.
Soms krijg ik gewoon het idee dat die bureaublad-tool helemaal niets doorkrijgt als jij op de website iets zegtquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, heb em zelf ook hier draaien. Maar die mutsen die em dan ook hebben en je zegt er iets tegen... Goed, ze kunnen het druk hebben, maar toch niet elke keer![]()
Zo erg?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:02 schreef Yuki het volgende:
Ik word altijd ouder geschat. Toen ik 16 was, was t leuk... Nu niet meer
Ik zie snel een berichtje van iemand of wanneer iemand online komt. Maar dan is het soms net seconden werk en zijn ze weer wegquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soms krijg ik gewoon het idee dat die bureaublad-tool helemaal niets doorkrijgt als jij op de website iets zegt.
Waargebeurd verhaal: op een enorm feest in de jaarbeurs via m'n werk had een collega en tevens goede vriend van me het plan opgevat om een leuke jongen voor me te zoeken. Goed plan, in beschonken toestandquote:
Dafuqquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waargebeurd verhaal: op een enorm feest in de jaarbeurs via m'n werk had een collega en tevens goede vriend van me het plan opgevat om een leuke jongen voor me te zoeken. Goed plan, in beschonken toestand
Na een tijdje rondvragen bij vrouwelijke "collega's" van andere afdelingen en steeds te horen krijgen dat de mannen minstens 40+ zijn, gingen we naar buiten. Daar raakten we aan de praat met 2 dames van de organisatie, die het plan van mijn collega wel leuk vonden en wilden helpen.
De eerste de beste jongen die in de gezochte leeftijdscategorie viel, spraken ze aan.
"Ben je tussen de 25 en 30?"
Ja
"Ben je single?"
Ja
"Wat vind je van haar?" - wezen naar mij
Zijn reactie: ja, euh, ik denk dat ze wat te oud voor me is...
Ik was toen 23.
Dit is nog geen 1,5 jaar geleden gebeurd. Dank jequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dafuq
En zo oud zie je er nu ook weer niet uit
Als ik je zou zien zou ik je wel rond 28 schatten denk ik.
Graag gedaan, alhoewel...quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit is nog geen 1,5 jaar geleden gebeurd. Dank je
Move along, nothing to see here...quote:
Een eerlijk iemand?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waargebeurd verhaal: op een enorm feest in de jaarbeurs via m'n werk had een collega en tevens goede vriend van me het plan opgevat om een leuke jongen voor me te zoeken. Goed plan, in beschonken toestand
Na een tijdje rondvragen bij vrouwelijke "collega's" van andere afdelingen en steeds te horen krijgen dat de mannen minstens 40+ zijn, gingen we naar buiten. Daar raakten we aan de praat met 2 dames van de organisatie, die het plan van mijn collega wel leuk vonden en wilden helpen.
De eerste de beste jongen die in de gezochte leeftijdscategorie viel, spraken ze aan.
Ja
"Ben je single?"
Ja
Ik was toen 23.
Jaaa maar als je stomdronken bent kun je natuurlijk niets op waarde schatten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
"Ben je single?"
Ja
Ik was toen 23.
Zo stomdronken leek ie niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:51 schreef peleetje het volgende:
[..]
[..]
Jaaa maar als je stomdronken bent kun je natuurlijk niets op waarde schatten.
quote:
Neen, ik post hier uiterst legaal meequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:55 schreef peleetje het volgende:
Wat? heeft minty een relatie....? en dan wel een beetje in dit topic meelezen en posten!
Ja, dat...quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Doet me ook aan Groundhog Day denken allemaal.
Juiste constatering, je bent goed in rekenenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:23 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Mensch...je bent pas 36, toch ??
It would be wise not to answer thatquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo stomdronken leek ie niet.
En daarnaast, met beer goggles ziet alles er toch beter uit?
Hoe oud zie ik er dán wel niet uit?!
Ik weet zeker dat er ergens een leuke man voor je rondloopt!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo stomdronken leek ie niet.
En daarnaast, met beer goggles ziet alles er toch beter uit?
Hoe oud zie ik er dán wel niet uit?!
Oh ja, vast welquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:00 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er ergens een leuke man voor je rondloopt! [ afbeelding ]
Allicht, voor iedereen loopt er iemand rond. Het vinden echter is altijd het lastigst en het leukstquote:
Daar vind ik nou juist geen kloot aan, beter dat m'n kerel gewoon even komt aanbellen. Wel zo gemakkelijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, voor iedereen loopt er iemand rond. Het vinden echter is altijd het lastigst en het leukst
Waar woon je?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar vind ik nou juist geen kloot aan, beter dat m'n kerel gewoon even komt aanbellen. Wel zo gemakkelijk
Noord-Overijssel, ik schuur tegen Drenthe aan. Met bijhorend accentquote:
Dat is best een eind voor een Zuiderling als ikquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Noord-Overijssel, ik schuur tegen Drenthe aan. Met bijhorend accent
Vind je het gek dat je geen leuke mannen tegenkomt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Noord-Overijssel, ik schuur tegen Drenthe aan. Met bijhorend accent
Das een pokke-endquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is best een eind voor een Zuiderling als ik
Still, nothing ventured, nothing gained
Valt best mee, ik heb ook al eens een paar ontzettende galbakken getroffen uit de Randstadquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:03 schreef peleetje het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je geen leuke mannen tegenkomt.
Die wonen toch allemaal in de randstad.
Verhuizen dus!
Ach, als het de moeite waard isquote:Op zaterdag 22 december 2012 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Das een pokke-end![]()
Maar een lunchpakketje meenemen voor onderweg
Een evenement is nooit saai met vrienden en bier. Zou gewoon meegaan. Zolang het niet een opera is of iets dergelijks wat je dan evenement zou noemen..quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:43 schreef Disorder het volgende:
Vrienden gaan vanavond naar één of ander saai evenement. Om verveling tegen te gaan lijkt het me wat om eens te gaan speeddaten. Kan voor vanavond alleen niks vinden. Zijn er nog andere leuke single evenementen/dingen te doen op deze zaterdag-avond? Op paiq is het ook al rustig.
Ze gaan naar een feest waar 'Mooi wark' acte de présence geeft.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een evenement is nooit saai met vrienden en bier. Zou gewoon meegaan. Zolang het niet een opera is of iets dergelijks wat je dan evenement zou noemen..
Maar anders kan je toch gamen of fokken of met andere vrienden iets gaan doen?
Ah jij ook uit het Noorden dus. Maar kan toch mooi zijn? Gewoon wat gek doen en dansen en springen en bier drinken. Maar goed bedoel zijn alternatieven genoeg toch om je te vermaken? Films op zaterdag zijn ook altijd wel oké..quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:46 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ze gaan naar een feest waar 'Mooi wark' acte de présence geeft.
Eens. Maar zou liever onder de mensen zijn vanavond. Alleen.. niet op die manierquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ah jij ook uit het Noorden dus. Maar kan toch mooi zijn? Gewoon wat gek doen en dansen en springen en bier drinken. Maar goed bedoel zijn alternatieven genoeg toch om je te vermaken? Films op zaterdag zijn ook altijd wel oké..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit is nog geen 1,5 jaar geleden gebeurd. Dank je
Is ook zo'n lekker gemene vraag om te stellen: "Hoe oud denk je dat ik ben?"quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar bovenal: leeftijd inschatten is niet iets wat mannen goed kunnen. Sterkte met mannen die pogen leeftijden in te schatten.![]()
Mijn vriendin is 31 maar ziet er ook jonger uit. Tot haar 25e moest ze bij de kassa haar id kaart laten zien.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:29 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Is ook zo'n lekker gemene vraag om te stellen: "Hoe oud denk je dat ik ben?"
Heerlijk!quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:29 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Is ook zo'n lekker gemene vraag om te stellen: "Hoe oud denk je dat ik ben?"
Dat is helemaal niet leuk!quote:
Nee, ik roep dan altijd wat ik denk + 7 jaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet leuk!
Een échte man antwoord daar ook gewoon '18' op om het geheel te ridiculiseren en van het gezeur af te zijn. Durf je wel!
Idd, geen vragen stellen waar je het antwoord niet op wilt weten denk ik dan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik doe niet aan leeftijd raden. Ze zeggen t maar gewoon en anders hoef ik t niet te weten
Klopt wel, want je kan hopelijk wel inschatten of hij of zij minderjarig is of niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Idd, geen vragen stellen waar je het antwoord niet op wilt weten denk ik dan.
Je krijgt niet veel matches als je niet lid bent trouwens... de volgende pas weer over 12 dagenquote:Op zondag 23 december 2012 11:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja ik merk wel heel duidelijk dat alles onder de 7,5 niet loopt... Gek genoeg alles boven de 8,8/8,9 ook niet
Uiterlijk over 12 dagen, toch?quote:Op zondag 23 december 2012 11:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je krijgt niet veel matches als je niet lid bent trouwens... de volgende pas weer over 12 dagen
maar als je nu 12 dagen gaat wachten tot je volgende droomvrouw zich misschien aandient, dan komt het niet goed...misschien isze dan bovendien wel 4 dagen off-line...quote:Op zondag 23 december 2012 11:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je krijgt niet veel matches als je niet lid bent trouwens... de volgende pas weer over 12 dagen
M'n droomvrouw geloof ik toch al niet meer in eigenlijk...quote:Op zondag 23 december 2012 11:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar als je nu 12 dagen gaat wachten tot je volgende droomvrouw zich misschien aandient, dan komt het niet goed...misschien isze dan bovendien wel 4 dagen off-line...
In mijn ervaring komen de matches echt wel eerder dan Paiq ze aankondigt. Maar anders ga je toch gewoon lekker speeddaten ofzoquote:Op zondag 23 december 2012 11:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat. Maar schiet niet echt op ofzo...
Zijn die speeddates ook met matches?quote:Op zondag 23 december 2012 11:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
In mijn ervaring komen de matches echt wel eerder dan Paiq ze aankondigt. Maar anders ga je toch gewoon lekker speeddaten ofzo
Een match is een persoon die zogenaamd het beste bij je past en die je krijgt toegevoegd in je lijst als je dat wil. Als je nog geen match hebt gehad zit die match (persoon) ook gewoon online wat te speeddaten. Speeddaten gaat over alle personen binnen jouw criteria die je hebt aangegeven in de lijstjes. Je match bevind zich daar ook tussen dus als je speeddate is er een kans dat je een pesoon krijgt die paiq jou bijvoorbeeld over een paar dagen als match zou geven. Maar je kan ook een persoon krijgen die paiq niet als match zou aanmerken maar alsnog binnen je criteria valt.quote:Op zondag 23 december 2012 11:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn die speeddates ook met matches?
Ja oke, maar ze vallen dus wel in je criteria. Dat scheelt wel in ieder gevalquote:Op zondag 23 december 2012 11:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Een match is een persoon die zogenaamd het beste bij je past en die je krijgt toegevoegd in je lijst als je dat wil. Als je nog geen match hebt gehad zit die match (persoon) ook gewoon online wat te speeddaten. Speeddaten gaat over alle personen binnen jouw criteria die je hebt aangegeven in de lijstjes. Je match bevind zich daar ook tussen dus als je speeddate is er een kans dat je een pesoon krijgt die paiq jou bijvoorbeeld over een paar dagen als match zou geven. Maar je kan ook een persoon krijgen die paiq niet als match zou aanmerken maar alsnog binnen je criteria valt.
Nee, maar je kan wel uitkijken naar iemand met een hoge wederzijdse paiq-score toch?quote:Op zondag 23 december 2012 11:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zijn die speeddates ook met matches?
Zal dat maar doen danquote:Op zondag 23 december 2012 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel uitkijken naar iemand met een hoge wederzijdse paiq-score toch?
quote:Op zondag 23 december 2012 11:59 schreef Craptacular het volgende:
Worden er ook nog irl dates gehosseld?
Klopt, zwaar irritant inderdaad.. ik ga eigenlijk al snel over met whatsapp als het "redelijk" klikt. Daarna z.s.m. een date regelen.. Hoe weet je anders of het de moeite waard is, ik ben niet het type dat maanden of weken gaat whatsappen om er daarna achter te komen dat het een vreemd mens is!quote:Op zondag 23 december 2012 13:55 schreef Kurzweil het volgende:
Ik ben echt nooit tegelijkertijd online met iemand op Paiq, hoe knopen jullie in godsnaam een gesprek aan?
Ik ook. Tot zo.quote:Op zondag 23 december 2012 14:39 schreef Ernemmertje het volgende:
Nou.. ik heb mijzelf weer eens aangemeld bij Badoo.. Ben benieuwd wat ik dit keer allemaal ga tegenkomen.Ben der weer klaar voor!
Ik had al dips op daten geroepen toch?quote:Op zondag 23 december 2012 14:39 schreef Ernemmertje het volgende:
Nou.. ik heb mijzelf weer eens aangemeld bij Badoo.. Ben benieuwd wat ik dit keer allemaal ga tegenkomen.Ben der weer klaar voor!
Wat een huilverhaal. Werkt prima hier en heb echt nog nooit om reacties verlegen gezeten. Kennelijk doe je dan zelf iets niet goed. Kom je daar ook zo gefrustreerd over?quote:Op zondag 23 december 2012 15:55 schreef dyna18 het volgende:
Ik geef het op.
Dat internetdaten werkt gewoon niet. Ja misschien wel als je een vrouw bent, maar voor mannen is het hopeloos en tijdverspilling. Alle tijd en moeite die je er in steekt kun je beter anders besteden, de kans dat je een leuke reactie terug krijgt is laag. Nee, laat ik mij corrigeren, de kans dat je überhaupt een reactie terug krijgt is bedroevend laag. En ondertussen halen die sites elke mogelijke truc uit om maar zoveel mogelijk aan je te verdienen. Ik heb het echt serieus geprobeerd, maar genoeg is genoeg. Dit werkt dus niet.
Wow. Trek je het niet een beetje boel in extremen?quote:Op zondag 23 december 2012 15:55 schreef dyna18 het volgende:
Ik geef het op.
Dat internetdaten werkt gewoon niet. Ja misschien wel als je een vrouw bent, maar voor mannen is het hopeloos en tijdverspilling. Alle tijd en moeite die je er in steekt kun je beter anders besteden, de kans dat je een leuke reactie terug krijgt is laag. Nee, laat ik mij corrigeren, de kans dat je überhaupt een reactie terug krijgt is bedroevend laag. En ondertussen halen die sites elke mogelijke truc uit om maar zoveel mogelijk aan je te verdienen. Ik heb het echt serieus geprobeerd, maar genoeg is genoeg. Dit werkt dus niet.
Sinds oktober heb ik zo'n 53 vrouwen aangeschreven. Van 0 heb ik een bericht terug gekregen. Elk bericht was persoonlijk geschreven, dus geen standaard bericht. Een voorbeeld van een bericht is:quote:Op zondag 23 december 2012 16:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wow. Trek je het niet een beetje boel in extremen?
Wat heb je zelf precies geprobeerd? Want als iemand een beetje moeite doet om contact te maken, reageer ik altijd wel. Alleen als die persoon echt te saai/raar/lelijk voor woorden is, kap ik het contact af.
Ik durf dus wel te zeggen dat ik moeite gedaan heb ja.quote:Hallo Annie,
Wat leuk om te lezen dat je lekker sportief bezig bent. Zelf hou ik erg van skaten, fitness en BodyCombat.
Heb je wel eens meegedaan met de Skate Parade?
Ik vind het leuk om je wat beter te leren kennen, dus ik hoor graag wat van je.
Groeten,
Dyna
PS: Mijn e-mail adres is ...@...
Mee eens.quote:Op zondag 23 december 2012 16:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het bericht leest een beetje alsof je een kop thee aan het drinken bent met je grootmoeder. Niet echt vlot.
Ik vind "Wat leuk om te lezen dat je lekker sportief bezig bent." een beetje truttig klinken.quote:Op zondag 23 december 2012 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Sinds oktober heb ik zo'n 53 vrouwen aangeschreven. Van 0 heb ik een bericht terug gekregen. Elk bericht was persoonlijk geschreven, dus geen standaard bericht. Een voorbeeld van een bericht is:
[..]
Ik durf dus wel te zeggen dat ik moeite gedaan heb ja.
Gisteravond nummertje gekregen/gegeven.quote:
Bekijk het van de andere kant. Jij bent blijkbaar niet aantrekkelijk genoeg om terug te antwoorden. Werk eerst maar eens aan jezelf.quote:Op zondag 23 december 2012 15:55 schreef dyna18 het volgende:
Ik geef het op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |