Als je op die leeftijd een maagd tegenkomt, dan moet je echt vraagtekens gaan zetten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:42 schreef minthy het volgende:
@Peleetje; kinderen krijg je er gratis bij, ze waren er eerder dan ik (mocht ik een man met kind treffen bij het daten). Maakt voor mij niet veel uit, ik zit op een leeftijd waarop ik vind dat je dat te accepteren hebt.
Op je 30e zit je toch ook niet op een maagd trouwens wachten?
Maar er komt wel veel meer bij kijken dan alleen accepteren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:42 schreef minthy het volgende:
@Peleetje; kinderen krijg je er gratis bij, ze waren er eerder dan ik (mocht ik een man met kind treffen bij het daten). Maakt voor mij niet veel uit, ik zit op een leeftijd waarop ik vind dat je dat te accepteren hebt.
Precies! Iedereen heeft een verleden, soms horen daar kinderen bij. Primaquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als je op die leeftijd een maagd tegenkomt, dan moet je echt vraagtekens gaan zetten.
Hier wordt waanzinnig graag in herhalingen gevallen, RTL4 is er niks bijquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:45 schreef peleetje het volgende:
Hey das weer een andere discussie. Hebben we een aantal weken ook al gevoerd toch?
Dat geloof ik graag. Ik ben gek op kinderen, heb ze zelf niet mogen krijgen en ga ze ook niet meer krijgen (ivm leeftijd).quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:44 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar er komt wel veel meer bij kijken dan alleen accepteren.
Ik weet niet of ik dat zou kunnen![]()
Inderdaad... hebben jullie allemaal niks te doen ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik ben gek op kinderen, heb ze zelf niet mogen krijgen en ga ze ook niet meer krijgen (ivm leeftijd).
Daarom zou ik er geen bezwaar tegen hebben als ik een man met kinderen tegen het lijf zou lopen![]()
En nu op naar m'n laatste werkdag van dit jaar
Leeftijd? 36 kan nog prima toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik ben gek op kinderen, heb ze zelf niet mogen krijgen en ga ze ook niet meer krijgen (ivm leeftijd).
Daarom zou ik er geen bezwaar tegen hebben als ik een man met kinderen tegen het lijf zou lopen![]()
In de kroeg hebben we er 1 van 28 die maagd is uit geloof overtuiging. Dus het kan altijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als je op die leeftijd een maagd tegenkomt, dan moet je echt vraagtekens gaan zetten.
Doe je het niet wegens leeftijd of kan het niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom date ik ook altijd kippetjes van rond de 24.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:55 schreef Pvoesss het volgende:
Njah na je 35ste zitten er sowiesl veel meer risico's aan.
Voor de vrouw zelf maar ook de kans op down syndroom bijvoorbeeld.
Ik ben me klaar aan het maken voor twee weken vakantie..quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:50 schreef peleetje het volgende:
[..]
Inderdaad... hebben jullie allemaal niks te doen ofzo?
edit: vind je het gek dat we in een crisis zitten.
Ah dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:55 schreef Pvoesss het volgende:
Njah na je 35ste zitten er sowiesl veel meer risico's aan.
Voor de vrouw zelf maar ook de kans op down syndroom bijvoorbeeld.
Ik hoef geen kinderen dus ik ga wel zoeken naar oudere dames hahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:57 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Daarom date ik ook altijd kippetjes van rond de 24.
Geen idee, dat idee had ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:55 schreef peleetje het volgende:
Wat? heeft minty een relatie....? en dan wel een beetje in dit topic meelezen en posten!
quote:
SPOILER: infoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg 40igers die ook nog aan kinderen beginnen
Niet alleen de oven!quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:00 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Die oven is maar beperkt houdbaar he.
Na de 30 gaat alles hangen, komen er rimpeltjes enzquote:
pcies..quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Na de 30 gaat alles hangen, komen er rimpeltjes enz
Opzich niks mis mee... volslanke vrouwen vind ik persoonlijk heel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:04 schreef Craptacular het volgende:
De NL vrouw richting 30 en erna heeft wel de eigenschap uit te dijen inderdaad.
Doet me ook aan Groundhog Day denken allemaal.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier wordt waanzinnig graag in herhalingen gevallen, RTL4 is er niks bij
Ok ze hoeft niet een hard body te zijn, maar een flebberpens no way.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:07 schreef peleetje het volgende:
[..]
Opzich niks mis mee... volslanke vrouwen vind ik persoonlijk heel aantrekkelijk.
Maar sommige vrouwen dijen wel een beetje te ver uit.
3 dagen is toch niks! 75% van de matches die ik krijg zie je 3 weken of langer niet... die verwijder ik dus ook gewoonquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:13 schreef ook_gek het volgende:
Lekker ontopic allemaal
Maar goed, meerdere mensen ervaring met paiq dat mensen voor het laatst enkele dagen geleden online waren?
Bij mij is het 3 dagen of langer voor het laatst online
Schiet ook niet echt op
Ik heb 3,5 en dan echt veeeel langer in de weken inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
3 dagen is toch niks! 75% van de matches die ik krijg zie je 3 weken of langer niet... die verwijder ik dus ook gewoon.
Ze zeggen het ja.....quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:03 schreef peleetje het volgende:
[..]
pcies..
En wij mannen worden alsmaar knapper naarmate we ouder worden.
Mensch...je bent pas 36, toch ??quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik sta al tot m'n kin in het grafquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
We zijn allemaal stokoud en staan met één been in het graf.
Zo voelde ik me vanmorgen wel jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Bij de laatste zin vam de post van sekhmet moest ik aan je denken en hier ben jequote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Pcies...quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:23 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Mensch...je bent pas 36, toch ??
picsquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:30 schreef peleetje het volgende:
Kun je nagaan wat een gedoe dat was!
Anderhalf hier toch al wel....al is de regering het daar niet mee eens..moet toch nog een aantal decennia werken voordat ik op mijn lauweren mag rusten..quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gee, thanks! Ik ben een uitgezakte ouwe lul.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij de laatste zin vam de post van sekhmet moest ik aan je denken en hier ben je
Of de adonisquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gee, thanks! Ik ben een uitgezakte ouwe lul.
Oh, ik dacht dat ze vaas was. Weird.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:30 schreef peleetje het volgende:
[..]
Pcies...
Mijn zusje was 40 toen ze haar eerste kindje kreeg.
En ze is nog pot ook. Kun je nagaan wat een gedoe dat was!
Niks mis met werken. Beetje ouwehoeren, koffie drinken, regels aan je laars lappen, de jonkies pesten, naar vrouwen gluren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:31 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Anderhalf hier toch al wel....al is de regering het daar niet mee eens..moet toch nog een aantal decennia werken voordat ik op mijn lauweren mag rusten..
Ben jij de pot of de deksel dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze vaas was. Weird.
Ik snap wel waarom mensen dat niet willen hoor. ik kan dan al bijna oma zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:30 schreef peleetje het volgende:
[..]
Pcies...
Mijn zusje was 40 toen ze haar eerste kindje kreeg.
En ze is nog pot ook. Kun je nagaan wat een gedoe dat was!
30+ en ik voldoe nog steeds aan al je eisenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:58 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ze zeggen het ja.....
Volle haardos tegenover kale kruinen en terugtrekkende haargrenzen, sixpacks tegenover bierfusten, glad getrokken huidjes tegenover rimpels en verdwaalde lange dikke haren op de meest vreemde plekken, achteruitgaande conditie, pijnlijke ditjes en datjes, niet meer kneedbare zeikerigheid...ja, werkelijk elke man wordt er knapper op. Jullie mogen weer van geluk spreken.![]()
Een jonge adonisdoe mij die uitgezakte oude lul maar...
Grote kans dat ik qua uiterlijk jonger geschat word dan jou chickquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:16 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
30+ en ik voldoe nog steeds aan al je eisenGelukkig is m'n chick pas 26
(ja, het is wel zo'n beetje m'n chick inmiddels)
Hahaha, ja vind het ook altijd moeilijk om de juiste bewoording daarvoor te vindenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Grote kans dat ik qua uiterlijk jonger geschat word dan jou chick![]()
Alleen wens ik geen chick genoemd te worden, daar zal het verschil in leeftijd hem misschien inzitten....
Inmiddels heb ik mijn uitgezakte oude lul ook binnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:24 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Hey... ik heb er tenminste een.
Few.... net op tijd voor de feestdagenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik mijn uitgezakte oude lul ook binnen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:50 schreef peleetje het volgende:
WTF? voorzien van een vriend(in) en dan toch je bemoeien met ons singles!![]()
Weten wij ook eens hoe jij je voelt...quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:55 schreef peleetje het volgende:
Zijn dus al vier personen die volledig genegeerd kunnen worden.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:57 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Weten wij ook eens hoe jij je voelt...
voor chickies heb ik altijd plaatsquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:50 schreef peleetje het volgende:
Ik word gemiddeld 5 tot 7 jaar jonger geschat, maar 0,0 ausländer-genen in mij heurquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:24 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Hahaha, ja vind het ook altijd moeilijk om de juiste bewoording daarvoor te vindenMaar mensen schatten mij ook geen 31 gelukkig. Asian genes ftw
Dat is toch het hele idee van die site? Random nieuwe mensen leren kennen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:25 schreef peleetje het volgende:
Dat NMLK is trouwens ook een vage site. Ik krijg met regelmaat opeens 'tips' van mensen die ik niet ken of ik mee wil naar het een of 't ander.![]()
Nodigen mensen daar nou gewoon random mensen uit?
Same here...en ik vind/vond het ook nooit leuk, maar begin het steeds minder erg te vinden. Mijn moeder wordt makkelijk dik 10 jaar jonger geschat en mijn oma net zo...als ik dat op mijn 82 ook nog kan zeggen prijs ik mij gelukkigquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:13 schreef Pvoesss het volgende:
Mij schatten ze gerust 18.. en ik ben 25. Ik vind het soms eigenlijk helemaal niet zo leuk.
Iemand moet toch laten zien hoe het moetquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:50 schreef peleetje het volgende:
Dat werd ik op die leeftijd ook soms geschat. Nu ben ik 31 en zit meestal rond de 26 qua schattingen. Babyface hebben mensen met een tintje nou eenmaal snel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:13 schreef Pvoesss het volgende:
Mij schatten ze gerust 18.. en ik ben 25. Ik vind het soms eigenlijk helemaal niet zo leuk.
Zou me niks verbazen als er flink wat mensen tussen zitten die het gebruiken om chicks te scoren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef Joanne35 het volgende:
Dat is toch het hele idee van die site? Random nieuwe mensen leren kennen?
Beetje hetzelfde idee als hier de 25-35 nieuwe contactenreeks dus. Sommigen dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:01 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als er flink wat mensen tussen zitten die het gebruiken om chicks te scoren.
Mja daar zie ik dus wel standaard FOK mensen als je de fotoboekjes een beetje doorbladert.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde idee als hier de 25-35 nieuwe contactenreeks dus. Sommigen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |