Als je op die leeftijd een maagd tegenkomt, dan moet je echt vraagtekens gaan zetten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:42 schreef minthy het volgende:
@Peleetje; kinderen krijg je er gratis bij, ze waren er eerder dan ik (mocht ik een man met kind treffen bij het daten). Maakt voor mij niet veel uit, ik zit op een leeftijd waarop ik vind dat je dat te accepteren hebt.
Op je 30e zit je toch ook niet op een maagd trouwens wachten?
Maar er komt wel veel meer bij kijken dan alleen accepteren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:42 schreef minthy het volgende:
@Peleetje; kinderen krijg je er gratis bij, ze waren er eerder dan ik (mocht ik een man met kind treffen bij het daten). Maakt voor mij niet veel uit, ik zit op een leeftijd waarop ik vind dat je dat te accepteren hebt.
Precies! Iedereen heeft een verleden, soms horen daar kinderen bij. Primaquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als je op die leeftijd een maagd tegenkomt, dan moet je echt vraagtekens gaan zetten.
Hier wordt waanzinnig graag in herhalingen gevallen, RTL4 is er niks bijquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:45 schreef peleetje het volgende:
Hey das weer een andere discussie. Hebben we een aantal weken ook al gevoerd toch?
Dat geloof ik graag. Ik ben gek op kinderen, heb ze zelf niet mogen krijgen en ga ze ook niet meer krijgen (ivm leeftijd).quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:44 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar er komt wel veel meer bij kijken dan alleen accepteren.
Ik weet niet of ik dat zou kunnen![]()
Inderdaad... hebben jullie allemaal niks te doen ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik ben gek op kinderen, heb ze zelf niet mogen krijgen en ga ze ook niet meer krijgen (ivm leeftijd).
Daarom zou ik er geen bezwaar tegen hebben als ik een man met kinderen tegen het lijf zou lopen![]()
En nu op naar m'n laatste werkdag van dit jaar
Leeftijd? 36 kan nog prima toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik ben gek op kinderen, heb ze zelf niet mogen krijgen en ga ze ook niet meer krijgen (ivm leeftijd).
Daarom zou ik er geen bezwaar tegen hebben als ik een man met kinderen tegen het lijf zou lopen![]()
In de kroeg hebben we er 1 van 28 die maagd is uit geloof overtuiging. Dus het kan altijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:43 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als je op die leeftijd een maagd tegenkomt, dan moet je echt vraagtekens gaan zetten.
Doe je het niet wegens leeftijd of kan het niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom date ik ook altijd kippetjes van rond de 24.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:55 schreef Pvoesss het volgende:
Njah na je 35ste zitten er sowiesl veel meer risico's aan.
Voor de vrouw zelf maar ook de kans op down syndroom bijvoorbeeld.
Ik ben me klaar aan het maken voor twee weken vakantie..quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:50 schreef peleetje het volgende:
[..]
Inderdaad... hebben jullie allemaal niks te doen ofzo?
edit: vind je het gek dat we in een crisis zitten.
Ah dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:55 schreef Pvoesss het volgende:
Njah na je 35ste zitten er sowiesl veel meer risico's aan.
Voor de vrouw zelf maar ook de kans op down syndroom bijvoorbeeld.
Ik hoef geen kinderen dus ik ga wel zoeken naar oudere dames hahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:57 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Daarom date ik ook altijd kippetjes van rond de 24.
Geen idee, dat idee had ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:55 schreef peleetje het volgende:
Wat? heeft minty een relatie....? en dan wel een beetje in dit topic meelezen en posten!
quote:
SPOILER: infoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg 40igers die ook nog aan kinderen beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |