Je kunt altijd gaan kijken naar studio voetbal....toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:26 schreef satecl het volgende:
Wat zal er toch met mij gebeuren als Johan (ik mag Johan zeggen) en Gijpie stoppen op TV!!?? Ik ben bang dat ik dan voor de trein spring
Ik word gek van die gozerquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Je kunt altijd gaan kijken naar studio voetbal....toch?
Ik wel, straks richting huis. Broekie uit en lekker op het bankje met een zak bananenschuimpjes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Shit, vanavond kan ik niet kijken
Ik kijk liever naar dat 'Playstation-voetbal' van Barcelona.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:15 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb net de aflevering van maandag nog een keer gekeken op mijn Xbox.
Mooi dat je daar nu ook alles kan zien
Gelukkig maar, er is gestreden om deze in ere te herstellen. Mobiele users met een mening zijn het kwaad op deze aardbol.quote:
Soms lastig als je mobiel FOK!t ja, maar ik FOK! niet tijdens uitzendingen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, er is gestreden om deze in ere te herstellen. Mobiele users met een mening zijn het kwaad op deze aardbol.
Je hebt gelijk. Ik twijfelde over Az - Twente en VI later terugkijken, maar dit is wel doorslaggevendquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als dit toch de laatste dag is, dan er maar van genieten met een topshowtje met Boskamp.
Je draait je toch om in je graf als je laatste ervaring in het rijk der levenden kijken naar kaasklapperaars tegen het team van een cliché brakende Engelsman is?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik twijfelde over Az - Twente en VI later terugkijken, maar dit is wel doorslaggevend
2 dagenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef IbanMayo het volgende:
Hoe lang moeten we de mannen missen na vanavond?
Hij heeft zich vanmiddag helemaal volgestopt met coke.quote:
Ik word gek van die gozer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
He Bossie nog aan de Twix gezeten![]()
Hans Hans waarom altijd die overactingquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze komt toch nog wel even voorbij vanavond lijkt me?
Hij blijft maar doorgaan, maar mag van mij het laatste woord hebben hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik word gek van die gozer.
Maandag de laatste neem ik aan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hoeveel uitzendingen komen er na deze nog voor de winterstop?
Sissiquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Winterstop + VI stop, wat moet ik doen deze vakantie
National Lampoon's Christmas Vacationquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Sissi
Home Alone
Home Alone II
Rocky 1 2 3 4quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Sissi
Home Alone
Home Alone II
As Good As It Getsquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
SS Doomtrooper Christmas Episode
Dat is een zeer juiste conclusie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet ie it's the end of the world as we know it?
Ik wist het gewoon, ik dacht er een paar uur geleden nog aan dat hij of deze van R.E.M. of dat hij The end van The Doors zou doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
It's The End Of The World As We Know It And I Feel Fine
Boskamp praat nu.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen stream dus jullie moeten verslag doen.
Voor de kerst?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft boterstaven gekocht.
Geil wijf is dat, die zou ik zo een beurt geven.quote:
Aldus de sjeik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Is er een welgestelde VI-hooligan die gaat bieden? Want zo'n kans krijg je nooit meer.
Je bent geen lid meer van de club.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met pijn in het hart ga ik kijken naar AZ - Twente![]()
![]()
9000 euro. pleur een end op man.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Is er een welgestelde VI-hooligan die gaat bieden? Want zo'n kans krijg je nooit meer.
Koop een tv.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef me een stream van Vi dan.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met pijn in het hart ga ik kijken naar AZ - Twente![]()
![]()
Elke aflevering weerquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Colbert beige ruit voor 249,95¤![]()
Nu met gratis stropdas![]()
http://www.johanderksenkleding.nl/colberts/colbert-beige-ruit
Laat je land maar in de steekquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Godverdomme jongens ik zit toch in het buitenland, hoevaak moet ik dat toch uitleggen?
goede nieuws: morgen kom ik tijdelijk terug naar nederland dus maandag ga ik voor de buis zitten
voor de laatte afleveringquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Godverdomme jongens ik zit toch in het buitenland, hoevaak moet ik dat toch uitleggen?
goede nieuws: morgen kom ik tijdelijk terug naar nederland dus maandag ga ik voor de buis zitten
Hoeveel geld krijg je ervoor? Of heb je zo'n stijlvol jasje ervoor in de plaats gehad?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Anders verkopen ze helemaal niets
Welke studie doe je? En Frankrijk zit je toch? Heerlijk man, stokbroodje met brie en Franse salami.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Studeren in het buitenland jonguh
bovendien doet Johans schoonfamilie het ook
Waar zit je?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke studie ik doe zeg ik niet, voor je het weet krijg ik dan groopies op m'n dak. En een echte detective zou het wel kunnen weten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Welke studie doe je? En Frankrijk zit je toch? Heerlijk man, stokbroodje met brie en Franse salami.
Stockholm?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De hometown van Greg en Zlatan
nee joh, beetje stokenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou dan Malmö zijn maar je faalt dubbel
Straks als je via de MP4 kijkt ga je dubbel lachen. Neem dat maar van mij aan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had er bij geweest moeten zijn geloof ik.
sukkelllllquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
idd straks mp4 downloaden en morgen op reis lekker vi kijken
Als je 18 bent en je doet onbezonnen, dan valt dat onder de noemer jeugdzondes, dat kan, daarvan heb ik er zelf ook genoeg zoals je weet Wilfred. Maar als je 53 bent en je doet dat nog steeds moet je professionele hulp gaan zoeken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Kan iemand die jongen niet tot de orde roepen?
Niks nadaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoeveel geld krijg je ervoor? Of heb je zo'n stijlvol jasje ervoor in de plaats gehad?
Op zich de potentie wel toe. Meeste kansen ook wel uit dode spelmomenten, maar daarnaast mag er nog wel wat beter verdedigd worden. Nu maar hopen dat ze eens een paar wedstrijden met dezelfde linie kunnen spelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:51 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord is de enigste verdediging die het minste weggeeft.
Oke dan.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is nog maar weinig aan vandaag.
Gewoon topshow hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je het konijn moment gemist?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben bang van welquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je het konijn moment gemist?
achja, tis GGMM maarquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Leuke grap van rene maar om nou door te gaan.... aardige gozer wel
Die heb ik al gehad.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zonder tanden heeft ook zo z'n voordelen
Stream kijker?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zonder tanden heeft ook zo z'n voordelen
Nee, moest eerst ff een tijdje lachen.quote:
RTL travelquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk zou Johan een reisprogramma moeten presenteren.
In plaats van Floortje Dessing, ik zie hem al lopen in Oezbekistanquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk zou Johan een reisprogramma moeten presenteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeefuik heeft hier natuurlijk in zijn jeugd naar gekeken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Had Marco maar geluisterd naar Johan dan was hij nu niet de schlemiel van Heerenveen.
boekarestquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In plaats van Floortje Dessing, ik zie hem al lopen in Oezbekistan
Ik zie hem wel diep in donker Afrika.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In plaats van Floortje Dessing, ik zie hem al lopen in Oezbekistan
En tong d'r uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Geweldig ook die lach van boskampogen dicht en mond open
EUROPAAAAASSSSS JAAAAAAquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
UND VIELLEICHT......?????
Dan denken ze dat hij David Livingstone is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie hem wel diep in donker Afrika.
Dus?quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan denken ze dat hij David Livingstone is.
Ik zag het, lichtquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:44 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Het bestaat echt, ligt in Zeeuws Vlaanderen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
De momenten dat Johan een koek krijgt zijn toch het leukste.
Ninja editquote:
Ff noteren voor als ik een x richting belgie gaquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:44 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Het bestaat echt, ligt in Zeeuws Vlaanderen.
Ik vind het gewoon een grappige naam.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ligt iets onder Breskens
Is inmiddels opgehevenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Bestaat de bert v marwijk fanclub nog ?
Ff happen bij de oude Belgquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Ff noteren voor als ik een x richting belgie ga
Die is opgeheven aangezien Bert huilie huilie ging doen. Hij vond dat JD te kritisch was geweest terwijl Bert zelf niet eens de uitzendingen had gezien.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Bestaat de bert v marwijk fanclub nog ?
http://maps.google.nl/map(...)DAAQ&ved=0CDUQ8gEwAQquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ligt iets onder Breskens
http://www.denoudenbelg.be/front.htmquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ff happen bij de oude Belg![]()
Bestaat ook echt
Hij heeft met Feyenoord de UEFA-cup gewonnen en met een modaal Nederlands elftal een WK-finale gehaald. Dan moet je toch iets kunnen.quote:
Gvd die sitequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)DAAQ&ved=0CDUQ8gEwAQ
[..]
http://www.denoudenbelg.be/front.htm
Linkjes vergeten.
Daar word je snel strietwijs.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Onderschat Bert niet. Hij is gevormd in een rauwe volkswijk in Deventer waar je voor jezelf leerde opkomen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:48 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.denoudenbelg.be/front.htmLinkjes vergeten.
Grotendeels geluk + Pi-Air en zijn selecties van Oranje waren laf.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft met Feyenoord de UEFA-cup gewonnen en met een modaal Nederlands elftal een WK-finale gehaald. Dan moet je toch iets kunnen.
Even naar de Texaco bij Breda rijden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maandag en dinsdag is de Oude Belg geslotenWat moet Jan dan eten? frituur en twixjes?
Texaco is 24/7 open.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maandag en dinsdag is de Oude Belg geslotenWat moet Jan dan eten? frituur en twixjes?
Dat wordt wat eentonig, dat eet hij tussen maaitijden door al namelijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wordt wat eentonig, dat eet hij tussen maaitijden door al namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |