Je kunt altijd gaan kijken naar studio voetbal....toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:26 schreef satecl het volgende:
Wat zal er toch met mij gebeuren als Johan (ik mag Johan zeggen) en Gijpie stoppen op TV!!?? Ik ben bang dat ik dan voor de trein spring
Ik word gek van die gozerquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Je kunt altijd gaan kijken naar studio voetbal....toch?
Ik wel, straks richting huis. Broekie uit en lekker op het bankje met een zak bananenschuimpjes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Shit, vanavond kan ik niet kijken
Ik kijk liever naar dat 'Playstation-voetbal' van Barcelona.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:15 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb net de aflevering van maandag nog een keer gekeken op mijn Xbox.
Mooi dat je daar nu ook alles kan zien
Gelukkig maar, er is gestreden om deze in ere te herstellen. Mobiele users met een mening zijn het kwaad op deze aardbol.quote:
Soms lastig als je mobiel FOK!t ja, maar ik FOK! niet tijdens uitzendingen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, er is gestreden om deze in ere te herstellen. Mobiele users met een mening zijn het kwaad op deze aardbol.
Je hebt gelijk. Ik twijfelde over Az - Twente en VI later terugkijken, maar dit is wel doorslaggevendquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als dit toch de laatste dag is, dan er maar van genieten met een topshowtje met Boskamp.
Je draait je toch om in je graf als je laatste ervaring in het rijk der levenden kijken naar kaasklapperaars tegen het team van een cliché brakende Engelsman is?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik twijfelde over Az - Twente en VI later terugkijken, maar dit is wel doorslaggevend
2 dagenquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:05 schreef IbanMayo het volgende:
Hoe lang moeten we de mannen missen na vanavond?
Hij heeft zich vanmiddag helemaal volgestopt met coke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |