Dat had ik nooit achter hem gezocht...quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahhaha, of je hebt geen mensenkennis, of je kent Domien niet goed genoeg. Hij heeft gestudeerd aan dezelfde school als ik. Ze hadden t 3 jaar later daar nog over zn gedrag
Wat een gedrag!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahhaha, of je hebt geen mensenkennis, of je kent Domien niet goed genoeg. Hij heeft gestudeerd aan dezelfde school als ik. Ze hadden t 3 jaar later daar nog over zn gedrag
Da's wel erg goedgelovig van je.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat had ik nooit achter hem gezocht...
Wat voor gedrag dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor het slowmotionfilmpje vind ik het wel toepasselijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:02 schreef Pino112 het volgende:
Hebben ze een verplichting om Lana del Rey achter elk filmpje te plakken oid?
24.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Hoe oud is Domien? Nog best jong toch... iedereen heeft wel zo'n slettentijd gehad
14.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Hoe oud is Domien? Nog best jong toch... iedereen heeft wel zo'n slettentijd gehad
Ik vind hem zo op zicht geen type daarvoor.quote:
En jij stelt je mening bij op basis van 2 regeltjes op het internet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind hem zo op zicht geen type daarvoor.
Belachelijk druk op het werk trouwens.
-3.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Daar heb ik nou weer niet zoveel meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |