Beetje beter maar nog lang niet ideaalquote:
Waar zijn die van dat ene wijf, hoe heet ze nou? Die altijd van die jingles doet?quote:
Dat is zij, Pina Jones!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:52 schreef alors het volgende:
[..]
Waar zijn die van dat ene wijf, hoe heet ze nou? Die altijd van die jingles doet?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
verban snow partrol van de radio!
Snow Patrol is nog erger dan Coldplay...
Naar verluid nam VanVelzen het in zijn mond en in zijn kont.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:52 schreef De_Nater het volgende:
Welke noemenswaardige gebeurtenissen zijn voltrokken na 3 uur?
Waag je kans, hij steekt m toch in iedere vrouw die hij ziet, dus mannen neemt ie er dan vast ook nog wel bij..quote:
Jaa ik zag het pas toen ik het filmpje aanklikte, ik dacht dat het een jongen wasquote:
Welk wuuf?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:53 schreef Markeerstift het volgende:
RunWas mijn lievelings (van snowpatrol) totdat dat ene wijf hem voor altijd verkrachtte.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waag je kans, hij steekt m toch in iedere vrouw die hij ziet, dus mannen neemt ie er dan vast ook nog wel bij..
Mooi Wark nog meegekregen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:52 schreef De_Nater het volgende:
Welke noemenswaardige gebeurtenissen zijn voltrokken na 3 uur?
Dat ie langskwam of dat ie gedraaid werd?quote:
Is het zo'n slettebak jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waag je kans, hij steekt m toch in iedere vrouw die hij ziet, dus mannen neemt ie er dan vast ook nog wel bij..
Gedraaid. In de blote kont, en het hele plein ging losquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat ie langskwam of dat ie gedraaid werd?
Dat heb ik wel gehoord volgens mij jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gedraaid. In de blote kont, en het hele plein ging los.
Hahhaha, of je hebt geen mensenkennis, of je kent Domien niet goed genoeg. Hij heeft gestudeerd aan dezelfde school als ik. Ze hadden t 3 jaar later daar nog over zn gedragquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:55 schreef alors het volgende:
[..]Domien heeft al een vriendin en ik geloof totaal niet dat hij zo'n player is. Volgens mij issie hondstrouw aan zijn meisje.
Nicequote:Op vrijdag 21 december 2012 12:57 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gehoord volgens mij ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |