quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:31 schreef britneycheers het volgende:
[..]
security mag geen geweld gebruiken. ze hebben dezelfde rechten als een burger.
Ja daarom.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En de rest van de sukkels maar betalen voor de tram, knueusjees zijn het
dat is iig zo bij de HTM..quote:Beveiligingsmedewerkers zijn niet bevoegd een boete uit te schrijven. Deze medewerkers dragen geen HTM-kleding maar een uniform van het beveiligingsbedrijf waarvoor zij werken.
Het is goedkoper af en toe een boete te betalen dan elkde dag 15 euro reisgeld te betalen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:29 schreef mschol het volgende:
jammer dat ze je niet tegen het hek hebben gewerkt, dan had je wel anders gepiept namelijk (dat gaat niet bepaald zachtzinnig namelijk)
zwartrijders mogen hard aangepakt worden wat mij betreft(heel hard, enig persoonlijke schade aan de kant van de zwart rijder is dan voor eigen rekening..)
maar TS: hoe is het verder in die droomwereld van je?
jij bent gewoon een mak kuddedier dat zelf niet nadenktquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:34 schreef basvandalen het volgende:
wat een kansloos figuur ben je als je geen kaartje koopt
wat een kansloos figuur ben je als je denk dat je geen kaartje hoef te kopen
wat een kansloos figuur ben je als je je stoerder voordat als dat je bent
wat een kansloos figuur ben je als je vind dat security mensen tegenspreekt
wat een kansloos figuur ben je als je de boete niet gewoon betaald
als je dan toch geen kaartje wil kopen moet je ook zo stoer zijn om de boete ( als een baas ) te betalen
Maar betaal je voor de controle of betaal je voor het vervoer?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Het is goedkoper af en toe een boete te betalen dan elkde dag 15 euro reisgeld te betalen.
met 15 euro kom ik dusdanig ver in het OV dat je beter een abbonement kan nemen, en nog veel goedkoper uitbentquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Het is goedkoper af en toe een boete te betalen dan elkde dag 15 euro reisgeld te betalen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:19 schreef Redbullkid het volgende:
Volgens mij ben jij zo dik, dat je niet eens weg kan rennen zonder dat er Big Tasty's uit je vetrollen vallen
zegt de persoon met een koe als afbeelding ......quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef Adames het volgende:
[..]
jij bent gewoon een mak kuddedier dat zelf niet nadenkt
betalen voor een kaartjedie tram rijdt sowieso wel, of ik nou wel of geen kaartje koop.
wat een kansloos figuur ben je als je een slaaf van de maatschappij bent.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:34 schreef basvandalen het volgende:
wat een kansloos figuur ben je als je geen kaartje koopt
wat een kansloos figuur ben je als je denk dat je geen kaartje hoef te kopen
wat een kansloos figuur ben je als je je stoerder voordat als dat je bent
wat een kansloos figuur ben je als je vind dat security mensen tegenspreekt
wat een kansloos figuur ben je als je de boete niet gewoon betaald
als je dan toch geen kaartje wil kopen moet je ook zo stoer zijn om de boete ( als een baas ) te betalen
godverquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:37 schreef basvandalen het volgende:
[..]
zegt de persoon met een koe als afbeelding ......
ga zo door jij komt er wel,quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:38 schreef britneycheers het volgende:
[..]
wat een kansloos figuur ben je als je een slaaf van de maatschappij bent.
In deze wereld is het eten of gegeten worden
jij wordt gegeten vroeg of laat..quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:38 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Echt zo'n instelling van een kutallochtoon die Nederland wil verziekenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:38 schreef britneycheers het volgende:
[..]
je bent me net voor , en met allochtoon wil ik tokkievolk bijzettenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Echt zo'n instelling van een kutallochtoon die Nederland wil verzieken
voor het vervoer. maar 95% van de tijd zie ik geen controle. Dus dan maar zwartquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar betaal je voor de controle of betaal je voor het vervoer?
Klopt idd, maar vaak zijn het allochtoonse jongeren die denken dat ze in een soort oorlogsgebied wonen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:40 schreef basvandalen het volgende:
[..]
je bent me net voor , en met allochtoon wil ik tokkievolk bijzetten
ik merk wel dat je met deze instelling geen economie studie hebt gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:40 schreef britneycheers het volgende:
[..]
voor het vervoer. maar 95% van de tijd zie ik geen controle. Dus dan maar zwart
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kijk maar uit, htm zit ook op je pc. Als je naar websites gaat zie je die namelijk vaak ook eindigen op htm.
Heb ik ook wel eens last van maar ik vind het niet zo erg eigenlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef Pharkus het volgende:
Overkomt je later misschien ook wel eens TS, heb je hard liggen werken op je rug, rennen ze weg zonder te betalen, daarom altijd vooraf de moneys eisen, jwz.
Serieus? Ik dacht altijd dat het met html te maken hadquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kijk maar uit, htm zit ook op je pc. Als je naar websites gaat zie je die namelijk vaak ook eindigen op htm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |