Breek het systeem!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef britneycheers het volgende:
Natuurlijk verwacht ik jaloezie jullie hadden alleen maar "ja meneer geknikt" en daarna gaan huilen omdat je een boete heb gekregen op je zolderkamertje
ik eet geen macquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:19 schreef Redbullkid het volgende:
Volgens mij ben jij zo dik, dat je niet eens weg kan rennen zonder dat er Big Tasty's uit je vetrollen vallen
Ik denk dat de meesten gewoon een kaartje kopen, omdat ze dat kunnen betalen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef britneycheers het volgende:
Natuurlijk verwacht ik jaloezie jullie hadden alleen maar "ja meneer geknikt" en daarna gaan huilen omdat je een boete heb gekregen op je zolderkamertje
Ik zou echt niet huilen om ¤38,50.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:23 schreef britneycheers het volgende:
thanks.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:19 schreef sinepedraap het volgende:
Terecht gehandeld van je TS.
Je dacht zeker hestekjooloo op dat moment he
Rnsen die dingen kopen:')quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten gewoon een kaartje kopen, omdat ze dat kunnen betalen.
haha ja dat is wel een beetje zo:$quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:27 schreef Pharkus het volgende:
Repsect hoor TS! Jou krijgen ze niet te pakken
fixedquote:
En de rest van de sukkels maar betalen voor de tram, knueusjees zijn hetquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:30 schreef britneycheers het volgende:
[..]
haha ja dat is wel een beetje zo:$
respect dwing je af
security mag geen geweld gebruiken. ze hebben dezelfde rechten als een burger.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:29 schreef mschol het volgende:
jammer dat ze je niet tegen het hek hebben gewerkt, dan had je wel anders gepiept namelijk (dat gaat niet bepaald zachtzinnig namelijk)
zwartrijders mogen hard aangepakt worden wat mij betreft(heel hard, enig persoonlijke schade aan de kant van de zwart rijder is dan voor eigen rekening..
en toch zie ik ze het doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:31 schreef britneycheers het volgende:
[..]
security mag geen geweld gebruiken. ze hebben dezelfde rechten als een burger.
Alsof 4 van die gasten geweld nodig hebben, gewoon vastpakken en je bent klaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:31 schreef britneycheers het volgende:
[..]
security mag geen geweld gebruiken. ze hebben dezelfde rechten als een burger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |