ja, 6.1 zojuistquote:
heb jij al wat van mij?quote:
ha, gefeliciteerdquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HA HA, ik snap deze. Dat ben jij, in glas. Maar in het echt was het andersom he HAHAHA
quote:
1ste dag welquote:Op maandag 24 december 2012 20:12 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie al een beetje zin in de kerst?
Hmm, beetje. Ik ben het eten nu al zat. Vanmiddag etentje met familie en op Tweede kerstdag nog eentje. Het is maar goed dat ik morgen niet meega.quote:
KB alles paletti met jou? Lang niet meer gesproken!quote:Op woensdag 26 december 2012 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beter een kaasrol in de hand, dan tien op de grond.
Wat zien mensen in de kerstdagen? Schaamteloos schranzen, geforceerde gezelligheid en goddeloze gesprekken over triviale truttigheden. Nee tegen Kerstmis. De kanker met Kerst, de mazelen met mis.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:43 schreef Ezell het volgende:
Jij bent geen liefhebber van de kerstdagen?
Klinkt als een geluksmoment waar niet over te twisten valt. Geluk zit 'm niet in overdadig vreten, een boom met kaarsen in de woonkamer (wie plant er binnen een boom? Alleen daar al gaat het mis. Bomen horen buiten. En in godsnaam, wie kwam er op het idee er lampjes in te hangen? Om over de patserige ballen maar te zwijgen en breek me de bek al helemaal niet open over die schaamteloze piek) en mensen met wie je dan toevallig een handjevol genen deelt als gezelschap. Vervloekt zijt ge, Christus. Hij moest eens weten wat een chaos in mijn hoofd hij ruim tweeduizend jaar na zijn onnodige komst op aarde nog veroorzaakt.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:47 schreef ThaTim het volgende:
Dastan, ik zet me even Zimmerman's I'm Not There op en ik ben oprecht gelukkig. Dadelijk even stervissen in Duitsland en ik ben gelukkigste man op aard.
Bij ons is kerst gewoon een excuus om met z'n allen af te spreken. Schaamteloos schranzen is bij elk etentje bij ons in de familie van toepassing, dus ja, dat ben ik wel gewend.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat zien mensen in de kerstdagen? Schaamteloos schranzen, geforceerde gezelligheid en goddeloze gesprekken over triviale truttigheden. Nee tegen Kerstmis. De kanker met Kerst, de mazelen met mis.
Klopt. Jaren tachtig en negentig ben ik niet echt weg van, maar de Volkskrant verkocht eens een aantal boxen voor een lage prijs. Toch voor gevallen, hoewel Modern Times er niet eens bij zat. Was dan wel weer een teleurstelling.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:04 schreef ThaTim het volgende:
Ik mis nog een aantal van zijn '80, '90 en 21e eeuw werk, maar zelfs daarvan heb ik het merendeel.
Ja, die soundtrack wil ik ook aanschaffen, al is het om de Going to Acapulco-versie van Jim James & Calexico, gvd wat is die prachtig.
Ja, die boxen heb ik ook allemaal. Maar daar missen toch een aantal?quote:Op donderdag 27 december 2012 00:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klopt. Jaren tachtig en negentig ben ik niet echt weg van, maar de Volkskrant verkocht eens een aantal boxen voor een lage prijs. Toch voor gevallen, hoewel Modern Times er niet eens bij zat. Was dan wel weer een teleurstelling.
Inderdaad, die '60's-box was wel compleet, maar die van de decennia daarna niet meer. Vreemd.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:08 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, die boxen heb ik ook allemaal. Maar daar missen toch een aantal?
Ik mis tevens een paar bootlegs, maar daar staan een hoop best of's weer tegenover.
Volgens mij heb ik Positively 4th Street ook niet op CDZonde!
Nja, daarna was het ook niet meer bij elk album raak he.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Inderdaad, die '60's-box was wel compleet, maar die van de decennia daarna niet meer. Vreemd.
niet erg, iedereen vond het zo'n slecht album dat ie paar maanden later met New Morning kwam. New Morning word ook niet genoeg gewaardeerd, wat een album is dat zegquote:Op donderdag 27 december 2012 00:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dacht dat Self Portrait veel later uit was gekomen.
Eens. Daar staat If Not For You ook op, nietwaar? Op die Dogs Run Free na vind ik elk nummerquote:Op donderdag 27 december 2012 00:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
niet erg, iedereen vond het zo'n slecht album dat ie paar maanden later met New Morning kwam. New Morning word ook niet genoeg gewaardeerd, wat een album is dat zeg
Ja, If Not For You vindt men altijd minder dan de George Harrison-versie beter, maar heb dat nooit gesnaptquote:Op donderdag 27 december 2012 00:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Eens. Daar staat If Not For You ook voor op, nietwaar? Op die Dogs Run Free vind ik elk nummer
Ja, lekker `jazzy`quote:Op donderdag 27 december 2012 00:16 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, If Not For You vindt men altijd minder dan de George Harrison-versie beter, maar heb dat nooit gesnapt
Dat is toch 't liedje dat je die vrouw ook zo'n beetje hoort ratelen?
Stoor ik me niet zo aan.quote:
Ik heb dat album grijsgedraaid 's ochtends vroeg op de fiets naar mijn zomerbaantje in 2011. Inderdaad heel opbeurend.quote:Op donderdag 27 december 2012 00:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Stoor ik me niet zo aan.
Maar New Morning moet je eens opzetten in de lente/zomer als je buiten zit. Is zo gigantisch genieten.
vervelende bij bob is dat je bij zeker 10 albums ervan verzekerd bent dat je naar zijn beste album aan het luisteren bent, als je het op hebt staanquote:Op donderdag 27 december 2012 00:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb dat album grijsgedraaid 's ochtends vroeg op de fiets naar mijn zomerbaantje in 2011. Inderdaad heel opbeurend.
alle kleuren van de regenboog op mn palet! Met jou in kakkerlakcity?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:42 schreef ThaTim het volgende:
[..]
KB alles paletti met jou? Lang niet meer gesproken!
retweetquote:Op woensdag 26 december 2012 23:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat zien mensen in de kerstdagen? Schaamteloos schranzen, geforceerde gezelligheid en goddeloze gesprekken over triviale truttigheden. Nee tegen Kerstmis. De kanker met Kerst, de mazelen met mis.
Leuk om te weten! Met mij ook goed in Rotterdam ja, mensen beginnen me onderhand te verstaan hiero!quote:Op donderdag 27 december 2012 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alle kleuren van de regenboog op mn palet! Met jou in kakkerlakcity?
ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Leuk om te weten! Met mij ook goed in Rotterdam ja, mensen beginnen me onderhand te verstaan hiero!
nou is wel zoquote:
Maar wel leuke kaartjesquote:Op woensdag 26 december 2012 23:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja vastquote:Op donderdag 27 december 2012 00:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Leuk om te weten! Met mij ook goed in Rotterdam ja, mensen beginnen me onderhand te verstaan hiero!
Dat was het lichtje achter mijn ogen. Mijn vader zei nog: 'Wat fonkel je.' Ik zei: 'Ja, de kamelen zijn goedgemutst.' Toen keek hij mij aan en ik zag hem denken: met hem komt het niet meer goed. Ik zong wat. Falderie, faldera en huppelde een stukje door de kamer. Hij zei: 'Welterusten.'quote:
Kamelen zijn wijs, zij nemen geen standpunt in, zij zetten stoicijns een kerstmuts op, zonder de kamelentemmer in twijfel te trekkenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat was het lichtje achter mijn ogen. Mijn vader zei nog: 'Wat fonkel je.' Ik zei: 'Ja, de kamelen zijn goedgemutst.' Toen keek hij mij aan en ik zag hem denken: met hem komt het niet meer goed. Ik zong wat. Falderie, faldera en ik huppelde een stukje. Hij zei: 'Welterusten.'
Niemand kan een kameel ook iets kwalijk nemen. Ze sjokken maar voort. Een kamelenrijder trok ooit door de woestijn en tegen het eind van de dag viel hij pardoes in het zand. `Wel heb je ooit,' riep hij, 'zo'n kameel is een onbetrouwbaar beest.', maar hij moest eens weten hoe dwaas hij overkwam, pratend zonder een mens om zich heen met niets dan oranje velden voor zich. De kameel hield direct stil en wachtte op zijn baasje tot hij weer tussen de bulten ging zitten. Trouw was het dier blijkbaar wel. De kamelenrijder werd zo gek van eenzaamheid dat hij zich begroef in het zand. De kameel liep niet verder en was blij dat de muts hem beschermde tegen de zon. Zo bleef hij staan tot een volgende reiziger langskwam. De kameel nam hem op de rug en trok verder door de woestijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:11 schreef leeell het volgende:
[..]
Kamelen zijn wijs, zij nemen geen standpunt in, zij zetten stoicijns een kerstmuts op, zonder de kamelentemmer in twijfel te trekken
En dan nog een vleugje Reve erbij en een persoonlijke groet
En dan ben je klaar
Meelij voor hen die niet weten
nee mennnquote:Op donderdag 27 december 2012 01:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Guus Genot is wel genot.
Sowieso wel.quote:
Dat welquote:Op donderdag 27 december 2012 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ricky genot meer genot dan guus genot.
drink er nog eenquote:Op donderdag 27 december 2012 01:40 schreef Dastan het volgende:
Er leefden eens een man en vrouw in een klein dorp. De man had genoeg van zijn vrouw en ging op een nacht stiekem naar de tent van de vrouw die haar dagen sleet achter de toonbank van de bakkerij. 's Morgens nam hij haar mee naar zijn kameel en samen reden zij de zon achterna. Toen de avond viel lagen ze in het zand en de korrels schuurden op hun huid terwijl zij ritmisch op en neer bewogen. De kameel liep terug naar het dorp en presenteerde een halflege waterfles aan de dorstige dame die de nacht voor het eerst in twintig jaar alleen doorbracht. De vrouw plaatste een rode muts op zijn hoekige oren. In de koude vonden ze beiden warmte, de vrouw in het gezelschap, de kameel in de wol op zijn hoofd.
Ja, vakantie. Ik zou nu eigenlijk m'n koffer moeten inpakken, maar in plaats daarvan zwerf ik maar een beetje rond op het web. Echt zó fijn als je rond vijf uur je bed uit moet.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kedeng kedeng oehoe
Fijne verkansie? ezelllina
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen idee, hele dag binnen gezeten.
Wat een koning.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij kraakt steeds alles af maar komt zelf niet met betere voorstellen, terwijl mijn ideeën gewoon prima zijn.Pfff, heb nu het doel al vier keer veranderd en het is steeds niet goed..
Stinkerd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ho ho, ik kraak meestal geen ideeën af tijdens groepsopdrachten. Vind alles wel best, zolang ik maar niet al te veel hoef te doen.
Luierik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ho ho, ik kraak meestal geen ideeën af tijdens groepsopdrachten. Vind alles wel best, zolang ik maar niet al te veel hoef te doen.
Waarom je best doen als het niet nodig is?quote:
Maybe because it's Maybelline.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom je best doen als het niet nodig is?
quote:
Graag zelfs. Moeten jullie wel mijn ticket betalen.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan moeten we Ezell wel naar een land als Italië sturen, hier zijn de voetbalrellen nogal schaars.
quote:
Rome graag.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
24/02/2013 20:45 Stadio: Giuseppe Meazza - Milano
INTER - MILAN
01/03/2013 20:45 Stadio: San Paolo - Napoli
NAPOLI - JUVENTUS
07/04/2013 15:00 Stadio: Olimpico - Roma
ROMA - LAZIO
14/04/2013 15:00 Stadio: Luigi Ferraris - Genova
GENOA - SAMPDORIA
21/04/2013 15:00 Stadio: Angelo Massimino - Catania
CATANIA - PALERMO
28/04/2013 15:00 Stadio: Olimpico - Torino
TORINO - JUVENTUS
Zeg het maar Ezell.
Hoezo niet? Lijkt mij best leuk.quote:
Doe niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:48 schreef Dastan het volgende:
he verdomme ik geraak alweer volledig in paniek
nou, uitstekondquote:Op zondag 13 januari 2013 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bekijk het positief, het had ook een midweek Terschelling kunnen zijn.
gwn, vind een nacht ergens anders dan thuis slapen al zwaarquote:Op zondag 13 januari 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
Het zal vast meevallen zodra je er bent. Maar hoezo ben je er nog niet klaar voor dan?
veel te drukquote:Op maandag 14 januari 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
Dit is trouwens een heel fijn lied als je aan het stressen bent.
Dit is echt pure aids.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:12 schreef Ezell het volgende:
Dit is best wel een kutlied, maar geniaal als je die beesten na gaat doen.![]()
Dat is tenminste een aidssoort waar je nog om kan lachen.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt pure aids.
Ter compensatie:
Als je geen humor hebt misschien.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is tenminste een aidssoort waar je nog om kan lachen.
Ik meld mij.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je geen humor hebt misschien.
Daar ben je vrouw voor.quote:
Bitch please. Zo erg is het ook weer niet. Ik ken meiden die moeten lachen om het land 'Niger'.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor.
Is dan ook een tamelijk komisch land.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bitch please. Zo erg is het ook weer niet. Ik ken meiden die moeten lachen om het land 'Niger'.
Reclameblokkeringquote:Op maandag 14 januari 2013 00:27 schreef Ezell het volgende:
Godver, ik klikte erop en ik dacht: poeh, dat vind ik echt geen lied voor Dastan. Bleek het de reclame te zijn.![]()
Fail whale to the rescue.
Ook een juweelquote:Op maandag 14 januari 2013 00:32 schreef Ezell het volgende:
O, moet ik maar eens een keer downloaden dan. Leuk liedje, trouwens.
Als de muziek echt heel erg is wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:34 schreef Ezell het volgende:
Ben jij zo'n gozer die in een café de muziek op de achtergrond afkraakt?
Oh, kan ik hem ontmoeten?quote:Op maandag 14 januari 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
Aha, oké. Jij doet mij echt te veel aan mijn klasgenoot denken hè.
Kijk eens aan. Ik begin steeds geïnteresseerder te worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:45 schreef Ezell het volgende:
Trouwens, ik denk niet dat hij Skype heeft.Hij zit al voor school met tegenzin op Facebook en Twitter.
Gelukkig wil ik er ook geen.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:45 schreef Dastan het volgende:
Niet gek dat je geen vriend hebt, Ezell, dit wordt niets zo.
Denk het niet, aangezien hij ook naar klassieke muziek luistert.quote:
awquote:Op maandag 14 januari 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gelukkig wil ik er ook geen.
[..]
Denk het niet, aangezien hij ook naar klassieke muziek luistert.
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
Wat is daar raar aan? Jij wordt dit jaar ook twintig.
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De tig, het begin van het eind.
Das tan afgesproken.quote:Op maandag 14 januari 2013 01:25 schreef Ezell het volgende:
Als jij een goed boek weet te schrijven, zal ik 'em wel kopen. Verwacht wel een gesigneerde versie dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |