Sonkaya naar Ajax/Galatasaray.
Feyenoord houdt momenteel de volgende spelers in de gaten als nieuwe aankopen voor volgend seizoen, het zou gaan om:
Denneboom, Kuijt, Feher, Babos, Stefanovic
in de gaten houden.
van Nistelrooy: "I want to return to PSV in 2005, to be captain and to go for European prizes.
"Don't get me wrong, I enjoy my life in Manchester and there is still unfinished business here for me. I want to win trophies and to be a success with United.
"That is very important to me. I feel I am playing well and I am scoring goals, but I came here to win medals.
"I have a career plan and, if it goes according to how I want it, that means there will be no more clubs between United and PSV."
He added: "I love playing for Manchester United but I also have a lot of feeling for PSV. I hope to achieve great things in England but I think going back to Holland to score goals for PSV would be the perfect end to my career."
quote:dat roept ie al een paar jaar
Op zondag 22 december 2002 16:46 schreef olavski het volgende:
Ruud kijkt iets te ver vooruit:van Nistelrooy: "I want to return to PSV in 2005, to be captain and to go for European prizes.
"Don't get me wrong, I enjoy my life in Manchester and there is still unfinished business here for me. I want to win trophies and to be a success with United.
"That is very important to me. I feel I am playing well and I am scoring goals, but I came here to win medals.
"I have a career plan and, if it goes according to how I want it, that means there will be no more clubs between United and PSV."
He added: "I love playing for Manchester United but I also have a lot of feeling for PSV. I hope to achieve great things in England but I think going back to Holland to score goals for PSV would be the perfect end to my career."
code:Expiry Player`s Name Pos. Current Club
06/2003 Joseph Didulica (Aus) GK Ajax Amsterdam (Hol)
06/2003 Ger Senden (Hol) RB Roda JC (Hol)
06/2003 Stijn Vreven (Bel) RB FC Utrecht (Hol)
06/2003 Michel Bastos (Bra) LB Excelsior (Hol)
06/2003 Gerard de Nooijer (Hol) CD Feyenoord (Hol)
06/2003 Jan van Halst (Hol) DF Ajax Amsterdam (Hol)
06/2003 Jean-Paul van Gastel (Hol) DM de Graafschap (Hol)
06/2003 Richard Witschge (Hol) LM Ajax Amsterdam (Hol)
06/2003 Maarten Schops (Bel) MF FC Zwolle (Hol)
06/2003 Berthil ter Avest (Hol) MF de Graafschap (Hol)
06/2003 Menno Willems (Hol) LW Haarlem (Hol)
06/2003 Marc Nygaard (Den) FW Roda JC (Hol)
06/2003 Nordin Wooter (Hol) FW RBC Roosendaal (Hol)
06/2003 Jatto Ceesay (Gam) ST Willem II (Hol)
06/2003 Guillermo Graaven (Hol) ST TOP Oss (Hol)
06/2003 Pierre van Hooijdonk (Hol) ST Feyenoord (Hol)
quote:bron: www.voetbal.nl
Dudek in beeld bij Barcelona
Volgens de Poolse krant Gazeta Wyborcza staat Jerzy Dudek in de belangstelling van FC Barcelona. De keeper van Liverpool zou als de transfermarkt opengaat de overgang naar de Catalaanse club maken. Dudek is in Engeland na een aantal slechte wedstrijden op een zijspoor beland. Manager Gérard Houllier geeft in het doel de voorkeur aan Chris Kirkland.Vorig jaar rond deze tijd maakte Sander Westerveld hetzelfde mee bij Liverpool. De Nederlandse international raakte zijn plaats eveneens na enkele blunders kwijt en vertrok in december naar Real Sociedad, waarmee hij inmiddels de koppositie in de Primera División bekleedt.
quote:word wel es tijd idd dat Barcalona een goede keeper aantrekt..
Op maandag 23 december 2002 20:11 schreef amnesiac het volgende:[..]
bron: www.voetbal.nl
quote:Even opletten dus...Ajax, verleng dat contract!
Op maandag 23 december 2002 18:13 schreef olavski het volgende:
En hier een aantal Bosmannetjes voor 2003:code:Expiry Player`s Name Pos. Current Club
06/2003 Joseph Didulica (Aus) GK Ajax Amsterdam (Hol)
quote:Dat lijkt me nou best sterk... Tenminste, ik dacht dat Feyenoord hem voor minstens 5 jaar had vastgelegd.
Op maandag 23 december 2002 18:13 schreef olavski het volgende:
En hier een aantal Bosmannetjes voor 2003:
[code]Expiry Player`s Name Pos. Current Club
06/2003 Michel Bastos (Bra) LB Excelsior (Hol)
quote:contract van Stekelenburg loopt ook af of hebben ze dat tussentijds alweer verlengt?
Op maandag 23 december 2002 20:23 schreef twi het volgende:[..]
Even opletten dus...Ajax, verleng dat contract!
quote:Kan ook best zijn dat hij voor één jaar heeft getekend, met een eenzijdige optie tot verlengen voor Feyenoord.
Op maandag 23 december 2002 20:24 schreef PokerFace het volgende:[..]
Dat lijkt me nou best sterk... Tenminste, ik dacht dat Feyenoord hem voor minstens 5 jaar had vastgelegd.
quote:
Didulica twijfelt over AjaxAmsterdam, 24 december | Joey Didulica denkt aan een mogelijk vertrek bij Ajax. De Australische doelman van de Amsterdammers heeft een aflopend contract en was daarnaast de eerste competitiehelft de vaste keuze onder Ronald Koeman wanneer hij niet geblesseerd was.
Ondanks zijn basisplaats twijfel de doelman, met Kroatische roots, over een langer verblijf bij Ajax. Zijn goede spel onder meer in de Champions League heeft ook belangstelling van andere clubs meegracht. Ajax heeft haar doelman een aanbieding gedaan, één probleem Didulica is niet tevreden. ($$$$$$$$$$$$$$$$)
"Het wordt moeilijk. Met Stekelenburg heeft Ajax de nieuwe Van der Sar binnen en Lobont is Roemeens international. Als ik blijf moet je één van hen teleurstellen". Aldus Didulica tegenover de Amsterdamse zender AT5. De doelman zegt zich in de winterstop te gaan beraden over zijn toekomst.
Geruchten over Salas en Dudek naar Barca, Stam naar Newcastle (alweer).
Jules de Bilde misschien van Anderlecht naar, houdt u vast, Al-Wasl.
quote:Jules of Gilles ???
Op dinsdag 24 december 2002 16:00 schreef olavski het volgende:Jules de Bilde misschien van Anderlecht naar, houdt u vast, Al-Wasl.
Jan van Halst zal de rest van het seizoen op huurbasis uitkomen voor Sparta Rotterdam. De 33-jarige verdediger kwam in Amsterdam niet meer aan spelen toe en zal bij Sparta het centrale duo gaan vormen met Danny Schenkel die werkt aan zijn terugkeer van een schouderblessure.
Bron: ITWM Online
quote:Maar tis wel goed voor Sparta
Op dinsdag 24 december 2002 19:35 schreef mitt het volgende:
Opvallend dat van Halst naar Sparta gaat.
Je zou zeggen dat ie wel wat hoger zou kunnen voetballen..
En Didulica is natuurlijk realistisch. Hoewel ik momenteel liever zou zien dat Lobont weggaat (want daar hebben we toch niks van gezien). Maar na dat interview op AT5 gezien te hebben weet ik vrijwel zeker dat Joey volgend seizoen niet meer bij Ajax speelt.
En weer iemand transfervrij weg
.
quote:dit heeft alles te maken met het op hande zijnde samenwerkings verband tussen sparta en ajax. ajax wil sparta direct gaan versterken, en de jeugdopleiding nieuw leven inblazen.
Op dinsdag 24 december 2002 19:35 schreef mitt het volgende:
Opvallend dat van Halst naar Sparta gaat.
Je zou zeggen dat ie wel wat hoger zou kunnen voetballen..
quote:Voor Sparta okee, maar dan had van Halst beter nog ff op niveau in de Toto-divisie kunnen gaan spelen bij Heracles, lekker dichbij voor hem ook.
Op dinsdag 24 december 2002 19:37 schreef keeper het volgende:[..]
Maar tis wel goed voor Sparta
.
En Didulica is natuurlijk realistisch. Hoewel ik momenteel liever zou zien dat Lobont weggaat (want daar hebben we toch niks van gezien). Maar na dat interview op AT5 gezien te hebben weet ik vrijwel zeker dat Joey volgend seizoen niet meer bij Ajax speelt.
En weer iemand transfervrij weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |