SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
jaa te rustig he. misschien moet ik ook maar eens gaan slapen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:16 schreef Fok-it het volgende:
En ik heb ze nog niet gehad dus![]()
En het is wel erg rustig hier
nee niet doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:17 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa te rustig he. misschien moet ik ook maar eens gaan slapen.
naaaah ik ben moeeequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee niet doen.Dan wordt het nog saaier
Morgen nog school?quote:
nee heb geen school hequote:
Ohja kloptquote:
haha ik dacht; die is vergeetachtigquote:
Dat ben ik ook wel beetje ;3quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ik dacht; die is vergeetachtig
ja vanaf januari begin ik bij ah broodafdelingdus dat is wel leuk!
haha ja mannen zijn altijd vergeetachtigquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel beetje ;3
Leuk ^^ wel plannen nog voor opleiding of weet je nog niet wat je wel wil doen?
Oh dat is ook leukquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:25 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja mannen zijn altijd vergeetachtig
uhm ja ik denk vertalen!
Nee niet echt denk ik hoor. Je gaat echt met nederlands en twee andere talen bezig en dan vertalen. Journalistiek is nieuws vergaren, omzetten in tekst/beeld/geluid en dat publiceren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is ook leuken lijkt wel beetje op journalistiek denk ik qua inhoud
Ja maar bij Journalistiek wordt ook veel aan je Nederlands besteed hequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee niet echt denk ik hoor. Je gaat echt met nederlands en twee andere talen bezig en dan vertalen. Journalistiek is nieuws vergaren, omzetten in tekst/beeld/geluid en dat publiceren.
ja maar je vertaalt niet ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar bij Journalistiek wordt ook veel aan je Nederlands besteed he
Daar is slowchat voor bedoeld toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:29 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.
Neem elkaars telefoonnummer anders ff..
haahaha rock vind het niet leeeukquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:29 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.
Neem elkaars telefoonnummer anders ff..
Wie zegt dat ik jouw telefoonnummer wil?..quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:30 schreef supersof het volgende:
Okee rockiej, omdat ik je mag zal ik hem even een dm sturen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Wat voor coupe gaat het worden?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:36 schreef Rockiejj het volgende:
Pitten, half 9 eruit, en dan kappeeeeeeeeeeeeeer.
slaap lekker rockquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:36 schreef Rockiejj het volgende:
Pitten, half 9 eruit, en dan kappeeeeeeeeeeeeeer.
Slapen doe je maar als je dood bent.quote:
ga zelf slapen!!quote:
ik ga er morgen heen. snap niet waarom, maar zal vast wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee serious request is veelte leuk
En op jezelf wonen
Tof! Was vorig jaar naar Leiden geweestquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga er morgen heen. snap niet waarom, maar zal vast wel leuk zijn.
Jij hebt toch begeleid wonen enzo?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee serious request is veelte leuk
En op jezelf wonen
Ja om later zelfstandig te kunnen wonen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt toch begeleid wonen enzo?
Chillquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja om later zelfstandig te kunnen wonen.
Eigen kamer en als er wat is kan ik langs het kantoortje gaan hier.
Nicequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja bank,tv,groot bed en eigen koelkast
Ja badkamer en zo moet je delen,maar word elke zondag schoongemaakt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nicemaar badkamer enzo moet je dan delen?
Betaal je dan ook minder als dat je zelfstandig woont?
Ah oke, maar je komt niet zomaar in aanmerking voor begeleid wonen toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja badkamer en zo moet je delen,maar word elke zondag schoongemaakt.
Ja dat ligt eraan hoeveel je verdient/uitkering je krijgt
Nee, je kan een of andere test doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke, maar je komt niet zomaar in aanmerking voor begeleid wonen toch?
Ah oke.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, je kan een of andere test doen.
En dan gaan ze kijken of je in aanmerking komt voor begeleid wonen.
ja ik denk dat ik er niks van ga zien aangezien de drukte enzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tof! Was vorig jaar naar Leiden geweest
Ja sowieso eerst zou ik in Lelystad gaan wonen,maar daar is het saai en geen vrienden daar.quote:
Als je foto van jezelf stuurt in dm dan ga ik je spotten op TVquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik er niks van ga zien aangezien de drukte enzo
Tofquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja sowieso eerst zou ik in Lelystad gaan wonen,maar daar is het saai en geen vrienden daar.
Nu woon ik in Almere waar ik al de hele tijd woon. Station is dichtbij,bushalte bijna in de straat.
Supermarkt dichtbij. Begeleiders zijn tof en huisgenoten ook.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TofIk kan helaas nog niet uit huis
Geen geldquote:
hahhah jaja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je foto van jezelf stuurt in dm dan ga ik je spotten op TV![]()
Gewoon uitkering trekken ja tochquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen gelden te druk met studie en reizen op en neer, dus geen tijd voor werk ofzo
Daar red ik het ook niet mee hoorquote:
Indeed, indeed. En vind het zonde om elke maand te lenen, zeker omdat ik totaal niet zeker weet of mijn opleiding wel gaat slagen en dan zit je straks met een te hoge schuldquote:
Inderdaad. Ik ben blij dat ik niet hoef te lenen. Ik heb zelf een wajong uitkering.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Indeed, indeed. En vind het zonde om elke maand te lenen, zeker omdat ik totaal niet zeker weet of mijn opleiding wel gaat slagen en dan zit je straks met een te hoge schuld
Ja ik ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben blij dat ik niet hoef te lenen. Ik heb zelf een wajong uitkering.
Maar ben wel gewoon opzoek naar werk.
Ja oke ik zelf ben geen student meer gelukkigquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ookMaar dat samen met je stufi heb je 300 euro per maand. - je zorgkosten en je telefoon als standaard kosten hou je misschien 200 over
veel te weinig voor een kamer
Wel opleiding afgerond?quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja oke ik zelf ben geen student meer gelukkig
Oh dan heb je wel enige zekerheid ja.quote:
Inderdaad. De begeleiding is hier is trouwens niet de hele tijd aanwezig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dan heb je wel enige zekerheid ja.
Maar hebben die ook bepaalde regels voor je ofzo? of komen ze je controleren?quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Inderdaad. De begeleiding is hier is trouwens niet de hele tijd aanwezig.
Door de weeks van 14:00 tot 22:00 en in het weekend van 16:00 tot 22:00
Ik heb een dagprogamma. Ik leer hier koken,wassen, met geld omgaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hebben die ook bepaalde regels voor je ofzo? of komen ze je controleren?
Dat is nog zo gek nog nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb een dagprogamma. Ik leer hier koken,wassen, met geld omgaan.
En elke vrijdag controleren ze de kamer of het schoon is.
Mag geen wiet roken hier. Muziek om 22:00 uit.
Nee inderdaad en ik mag zelf weggaan wanneer ik wil.quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:23 schreef supersof het volgende:
Hee jongens, ik ga slapen, wilde om half twaalf al doen, maarja, mislukt. Slaap lekkerrrrr
Heb je wel geluk mee dan. Volgens mij *wat ik van een tante van mij gehoord hebt* Heb je ook begeleid wonen en die mensen gaan elke week met je om tafel zitten, wat je nodig hebt, en gaan kijken hoe schoon je kamer is enzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee inderdaad en ik mag zelf weggaan wanneer ik wil.
Dus het is hier niet echt een streng begeleid wonen.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:23 schreef supersof het volgende:
Hee jongens, ik ga slapen, wilde om half twaalf al doen, maarja, mislukt. Slaap lekkerrrrr
Dat is gelukkig niet hier bij mij. Mijn begeleidster zei vandaag al dat ik best goed dingen doe al.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je wel geluk mee dan. Volgens mij *wat ik van een tante van mij gehoord hebt* Heb je ook begeleid wonen en die mensen gaan elke week met je om tafel zitten, wat je nodig hebt, en gaan kijken hoe schoon je kamer is enzo
[..]
Ik zal eens kijken wat er mogelijk is, maar ik vind het ook wel weer beetje.. ja ik heb het eigenlijk niet nodig denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is gelukkig niet hier bij mij. Mijn begeleidster zei vandaag al dat ik best goed dingen doe al.
En ik zit hier pas een maand.
Is goed. Ik ga nu even weer naar NB.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat er mogelijk is, maar ik vind het ook wel weer beetje.. ja ik heb het eigenlijk niet nodig denk ikDus dan profiteer je er eigenlijk alleen maar van.
Adiosquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is goed. Ik ga nu even weer naar NB.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja te lekker, opeens was het alweer 7 uur
ik had hier ook opeens een Arriva bus gezien, waar gaat het heenquote:Op vrijdag 21 december 2012 07:45 schreef Vinniiee het volgende:
Dafuq, in Breng streekbussen zit ook wifi
Hehequote:Op vrijdag 21 december 2012 07:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had hier ook opeens een Arriva bus gezien, waar gaat het heen
mja die gaat alleen naar Alphen a/d Rijn dus heb er geen last van.quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe. Dit werkt alleen nog best wel snel
Hehe, dat scheelt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja die gaat alleen naar Alphen a/d Rijn dus heb er geen last van.
Haha beter dan toen dat je 3G nog sneller was
Wat verrassendquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:12 schreef LompeHork het volgende:
Internet tetheren vanaf m'n telefoon #YOLOwat traaaaaag!
Debielenquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tsja, gastnetwerk ligt plat, ze hebben in het datacenter lopen kloten met kabels
Mja, is nogal een vreemde partijquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Debielen
Heb je wel onbeperkt internet?
Dat blijkt jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mja, is nogal een vreemde partij
Ja uiteraard, en anders kan ik altijd nog op het normale netwerk aan de gang
Omdat ik een luie zak ben en dan eerst VPN software moet gaan installeren op m'n eigen notebookquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat blijkt ja
Waarom doe je dat überhaupt niet?
Dan maar op de luie manierquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat ik een luie zak ben en dan eerst VPN software moet gaan installeren op m'n eigen notebook
Ja oke, dat scheelt welquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daaromdaarnaast echt snel zat, UI's en dergelijke hangen toch in m'n cache
haha ja ach kan gebeurenquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat scheelt.
Kwam erachter doordat ik mijn wifi nog aan had staan, normaal zet ik die onderweg uit. Vond het wel heel opvallend dat hij een netwerk bleef vinden, normaal is het een huis of zo en is het weer weg maar dit bleef dus ging maar even kijken
Mijn 3G is echt ruk in de bus
Zekerquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja ach kan gebeuren
quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vraag het over 8,5 uur nog eens
Helaas niet neequote:Op vrijdag 21 december 2012 08:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorryhet is ook nog geen half 2
Nee, gelukkig nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is het al zaterdag 19:00 uur?
zulke mensen leren het nooitquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
De deur voor m'n collega z'n neus dichttrekken, dat zal 'm leren
Waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 21 december 2012 08:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zulke mensen leren het nooit
Er zit geen slot op de deurquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sluit hem buiten en doe de deur op slot
ooh ik ben zo moe. ik wilde nog vroeg gaan slapen, maar nee hoor : (quote:
Draai je dan nog even om en slaap verderquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh ik ben zo moe. ik wilde nog vroeg gaan slapen, maar nee hoor : (
jij wel lekker fris en fruitig vin?
Nee ik moet de hond uitlaten, was ophangen en naar gemeentehuis. Anders zou ik het echt doen haha,quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Draai je dan nog even om en slaap verder.
Nee, ik ben ook een beetje moe nog
Haha okequote:Op vrijdag 21 december 2012 09:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik moet de hond uitlaten, was ophangen en naar gemeentehuis. Anders zou ik het echt doen haha,
welke mobiel?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:31 schreef supersof het volgende:
Hmm geen serious request vandaag. Dan toch nog mobiel halen
galaxy y van 77 euroquote:
Tofquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:31 schreef supersof het volgende:
Hmm geen serious request vandaag. Dan toch nog mobiel halen
Moggequote:Op vrijdag 21 december 2012 09:35 schreef Rockiejj het volgende:
een goedenmorgen, ben weer freeeeesshh!
quote:
quote:
Jaa eindelijk whatsapp vandaagquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jaa eindelijk whatsapp vandaag![]()
Oh en goedemorgen Rock
heu heu heu whatsapppp..quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh en goedemorgen Rock
awhquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee..
Slechte nacht, voel me echt brak nu..
Whatsapp is zo handigquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh en goedemorgen Rock
ik zou dan die van 110 doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:42 schreef supersof het volgende:
Ik vraag me alleen af of ik beter die van 77 kan kopen met tmobile, of de simlockvrije van 110 euro.
Wil wel graag mn nummer houden en hi vind ik ook wel fijn.
keuzes, keuzes
ja dat denk ik ook, maar op de markt kan je hem ook simlockvrij maken.. hmmmmquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zou dan die van 110 doen
daaaag rockquote:
hoeveel kost dat dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook, maar op de markt kan je hem ook simlockvrij maken.. hmmmm
ik weet niet precies, rond de 15 euro dacht ik. ik kijk vandaag wel ff in de mediamarkt. eerst maar eens zien of stufi erop staat hahaquote:
komt dat vandaag? Moet nog kerstcadeaus kopenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet precies, rond de 15 euro dacht ik. ik kijk vandaag wel ff in de mediamarkt. eerst maar eens zien of stufi erop staat haha
haha ja komt vandaag dacht ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
komt dat vandaag? Moet nog kerstcadeaus kopen
ah lekkaahh, heb ook nog nieuwe kleren nodig, mijn bank lag nog niet vol genoegquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:49 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja komt vandaag dacht ik.
ff gecheckt, komt vandaag
Kleren kopen is het beste wat er isquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah lekkaahh, heb ook nog nieuwe kleren nodig, mijn bank lag nog niet vol genoeg
jaa inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Kleren kopen is het beste wat er is
Ik heb laatst net mijn kast uitgemestquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ah lekkaahh, heb ook nog nieuwe kleren nodig, mijn bank lag nog niet vol genoeg
ik ben nu helemaal into truien kopen. ook al loop ik in huis in tshirts enzo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa inderdaadheb dringend leuke shirts nodig en nog even kijken voor een leuke broek
ja true maar ik heb nu alleen maar flubberbroekenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben nu helemaal into truien kopen. ook al loop ik in huis in tshirts enzo.
broeken zijn vaak niet zo leuk om te kopen vind ik. moet je elke keer je schoenen uit doen als je wilt passen![]()
haha handigquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb laatst net mijn kast uitgemest
oh ja dan is het wel handig om te kopenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja true maar ik heb nu alleen maar flubberbroekentruien
ja met zo'n flubberbroek ziet het er zo boers uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:56 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja dan is het wel handig om te kopenja lekker warm als je naar buiten moet
keaupenquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Ik moet eigenlijk nog warme truien hebben
hmm minderquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan geen leuke vinden
Ja, ik weet hetquote:
Ja, moet je 'm alleen opnieuw installeren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:01 schreef supersof het volgende:
Even een vraagje voor jullie WA-experts
Als ik vandaag die mobiel van 77 euro koop met tmobile simkaart en ik installeer WA enzo. Kan ik het dan nog wel gebruiken met een ander nummer als ik hem morgen simlockvrij maak?
ja volgens mij welquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:01 schreef supersof het volgende:
Even een vraagje voor jullie WA-experts
Als ik vandaag die mobiel van 77 euro koop met tmobile simkaart en ik installeer WA enzo. Kan ik het dan nog wel gebruiken met een ander nummer als ik hem morgen simlockvrij maak?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, moet je 'm alleen opnieuw installeren.
Okee dankjulliewel haha. Nu even hondje uitlatenquote:
veel plezierquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:04 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Okee dankjulliewel haha. Nu even hondje uitlaten
Have funquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:04 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Okee dankjulliewel haha. Nu even hondje uitlaten
Lolquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg daten het ruikt naar mannenparfum ofzo
haha lekker danquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lol
Mijn schoenen moeten uit de UK komen trouwens
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:18 schreef promisionxexposed het volgende:
O mijn god, in januari zit ik met een stagiaire van 15 opgescheept
Oh, niet zo aanstellen danquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tot februari maar zij heeft dan een snuffelstage van 1 week
Ah joh, je bent er zelf ook eenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb geen zin in een stagiaire
Minder FOK!kenquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ik kan alleen in de winkel staan dus moet ik dat mens begeleiden
Doe datquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ga even huilen in een hoekje
Ahwquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:19 schreef supersof het volgende:
Mijn oren zijn eraf gevroren. Meeeeh
haha aaah.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw![]()
* Vinniiee legt warme handen om oren
Ja, ik weet het. Heb vanmorgen maar even handschoenen gekocht bij de Hema op het stationquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
haha aaah.
het is zo koud buiten op de fiets.
had je die nog niet dan?! naja mijn handschoenen zijn eigenlijk ook niksquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Heb vanmorgen maar even handschoenen gekocht bij de Hema op het station
Nope, niet fatsoenlijke althansquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:27 schreef supersof het volgende:
[..]
had je die nog niet dan?! naja mijn handschoenen zijn eigenlijk ook niks
Yeah, watervrijquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben op school dus die is overstroomd
hahahahahah watquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
Wat ga je doen als je niks te doen hebt?Dit:
[ afbeelding ]
ik wil naar huis en dat het zaterdag 19:00 uur is en dat die buikpijn weggaatquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, het is nog niet eens 12 uur. IK WIL MIJN FRIETJONS
getekend?!quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil naar huis en dat het zaterdag 19:00 uur is en dat die buikpijn weggaat
Ik wil ook naar huis en weekend hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil naar huis en dat het zaterdag 19:00 uur is en dat die buikpijn weggaat
haha koel!quote:
dankjewel, lijkt nu wel erger dan normaalquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil ook naar huis en weekend hebben.
Beterschap
Thanksquote:
Ahwquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dankjewel, lijkt nu wel erger dan normaal
een katjequote:Op vrijdag 21 december 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks. Verzin nog eens iets wat ik kan tekenen
alleen het hoofd dan?quote:
oh hahaaquote:
teken kifquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks. Verzin nog eens iets wat ik kan tekenen
[..]
Ahw
hahahahha vetquote:
ja pff echtquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie heeft er nu vakantie nodig
Mensen die om half 2 vakantie hebbenquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja pff echthet is bijna half 2 dus ik ga vakantie vieren
ja vreselijk die figurenquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die om half 2 vakantie hebben
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja vreselijk die figuren
Guten Mittagquote:
Hallonquote:
jouw naam doet me denken aan die kabouter plop koekjes die ik vroeger vaak atquote:
Hoiquote:
Godverquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
jouw naam doet me denken aan die kabouter plop koekjes die ik vroeger vaak at
quote:
ja meestal rond deze tijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:34 schreef plopkweker het volgende:
Beetje dode bedoeling hier niet waar?
Die dingen die ken ik nog wel nu ik ze zo zie!quote:
haha ja tochquote:
jaa, wij hadden zelfs de trommel ervan!!!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:35 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Die dingen die ken ik nog wel nu ik ze zo zie!
Wel van lang geleden![]()
Van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:37 schreef plopkweker het volgende:
Crosspost: Van welke muziek houden jullie?
vanalles wel watquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:37 schreef plopkweker het volgende:
outasight, rizzle kicks, the scriptquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:37 schreef plopkweker het volgende:
Ik ook best wel...quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
he die eerste was ik net aan het luisteren
ja 450,...quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:48 schreef supersof het volgende:
staat er bij iemand toevallig al stufi op zn rekening? ik word gek van het wachten
Waarom?quote:
Echt fantastisch!quote:
in je dromenquote:
geenideequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:48 schreef supersof het volgende:
staat er bij iemand toevallig al stufi op zn rekening? ik word gek van het wachten
ohja meestal krijg je ook een mail he. hmm beetje raar dit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geenideega zo thuis kijken, heb er ook helemaal geen email van gehad ofzo
zou het dan wel vandaag komen en niet maandag?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja meestal krijg je ook een mail he. hmm beetje raar dit.
Vind z'n stijl niks en hij is zelf ook gewoon commercieel als de pest.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:48 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb juist veel respect voor hem omdat je in geen een van zijn tracks swag of al die andere mainstream shit hoort.
ja op de site van duo staat wel dat het vandaag zou komenquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou het dan wel vandaag komen en niet maandag?
oh wat apart jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja op de site van duo staat wel dat het vandaag zou komen
Gaygay watquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
promisionxexposed ;sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
komt door jezelfquote:
omdat jij die naam verzonnen hebt tochquote:
neequote:Op vrijdag 21 december 2012 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat jij die naam verzonnen hebt toch
wel je gebruikersnaam.quote:
je laat mij blozenquote:
help dan om leuke alternatieven te verzinnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:12 schreef supersof het volgende:
[..]
wel je gebruikersnaam.
verzin een andere bijnaam dan
Guy?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je laat mij blozen
[..]
help dan om leuke alternatieven te verzinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |