SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
jaa te rustig he. misschien moet ik ook maar eens gaan slapen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:16 schreef Fok-it het volgende:
En ik heb ze nog niet gehad dus![]()
En het is wel erg rustig hier
nee niet doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:17 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa te rustig he. misschien moet ik ook maar eens gaan slapen.
naaaah ik ben moeeequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee niet doen.Dan wordt het nog saaier
Morgen nog school?quote:
nee heb geen school hequote:
Ohja kloptquote:
haha ik dacht; die is vergeetachtigquote:
Dat ben ik ook wel beetje ;3quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ik dacht; die is vergeetachtig
ja vanaf januari begin ik bij ah broodafdelingdus dat is wel leuk!
haha ja mannen zijn altijd vergeetachtigquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel beetje ;3
Leuk ^^ wel plannen nog voor opleiding of weet je nog niet wat je wel wil doen?
Oh dat is ook leukquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:25 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja mannen zijn altijd vergeetachtig
uhm ja ik denk vertalen!
Nee niet echt denk ik hoor. Je gaat echt met nederlands en twee andere talen bezig en dan vertalen. Journalistiek is nieuws vergaren, omzetten in tekst/beeld/geluid en dat publiceren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is ook leuken lijkt wel beetje op journalistiek denk ik qua inhoud
Ja maar bij Journalistiek wordt ook veel aan je Nederlands besteed hequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee niet echt denk ik hoor. Je gaat echt met nederlands en twee andere talen bezig en dan vertalen. Journalistiek is nieuws vergaren, omzetten in tekst/beeld/geluid en dat publiceren.
ja maar je vertaalt niet ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar bij Journalistiek wordt ook veel aan je Nederlands besteed he
Daar is slowchat voor bedoeld toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:29 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.
Neem elkaars telefoonnummer anders ff..
haahaha rock vind het niet leeeukquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:29 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.
Neem elkaars telefoonnummer anders ff..
Wie zegt dat ik jouw telefoonnummer wil?..quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:30 schreef supersof het volgende:
Okee rockiej, omdat ik je mag zal ik hem even een dm sturen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Wat voor coupe gaat het worden?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:36 schreef Rockiejj het volgende:
Pitten, half 9 eruit, en dan kappeeeeeeeeeeeeeer.
slaap lekker rockquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:36 schreef Rockiejj het volgende:
Pitten, half 9 eruit, en dan kappeeeeeeeeeeeeeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |