Het gaat om geld, niet om babies.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niks, maar wel vervangende babies!
Ekdom heeft er geen moeite mee johquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef Pino112 het volgende:
Worden Ekdom en Giel hier niet wakker van dan?
Dat is waar! Eigenlijk heel nobel van jequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, ik ben niet rijk en zo kan ik toch noteren
i know, maar ik ben niet rijk en aangezien er sowieso nog wel babies zullen sterven daar zorgen de vrijwilligsters en ik voor vervanging. zo ben ikquote:
Tof!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik doe gezellig mee.![]()
Opzich zou ik een Pearl Jam plaat op dit moment niet verkeerd vinden.
Nuquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:23 schreef geindoctrineerd het volgende:
wanneer komen de veranderingen dan?
Toch denk ik dat je die babies beter kan verkopen aan b.v. Chinese reastaurants en de opbrengst aan kan bieden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i know, maar ik ben niet rijk en aangezien er sowieso nog wel babies zullen sterven daar zorgen de vrijwilligsters en ik voor vervanging. zo ben ik
Baby Pangangquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je die babies beter kan verkopen aan b.v. Chinese reastaurants en de opbrengst aan kan bieden.
goed idee! Baby Pangang tegen Babysterfte!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je die babies beter kan verkopen aan b.v. Chinese reastaurants en de opbrengst aan kan bieden.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed idee! Baby Pangang tegen Babysterfte!
JijJullie snaptpen het.quote:
Baby pangnam stylequote:Op vrijdag 21 december 2012 01:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed idee! Baby Pangang tegen Babysterfte!
neuh, niet Death genoeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |