Of toch Two Doors Cinema Club?quote:
Dat is door het gebrek aan gifjes.. dan scroll je zoveel dan lijkt elk topic veel langer/voller ..quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Je moet gewoon retestrak staan qua posten op het moment, anders is het topic voorbij
Zal ik je ook eens overhoren over The Breeders dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Je krijgt over een half jaar een overhoring
Long Distens Kal.quote:
quote:
quote:
Ik weet niet hoor, ik ken dit nummer niet. Weet nu ook niet of vie/phoenix titel of artiest isquote:
ja echtquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Je moet gewoon retestrak staan qua posten op het moment, anders is het topic voorbij
Ja, dat is zo. Maar het hoeft nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is door het gebrek aan gifjes.. dan scroll je zoveel dan lijkt elk topic veel langer/voller ..
Zal je dat maar eens niet doen?!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik je ook eens overhoren over The Breeders dan?
quote:
We moeten een rokershoekje creëren hierquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja echt
als ik ga roken zoek ik automatisch al naar het pijltje volgend topic
Phoenix - Long Distance Call toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:17 schreef De_Nater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet hoor, ik ken dit nummer niet. Weet nu ook niet of vie/phoenix titel of artiest is
goed idee, ga je mee roken=quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:18 schreef minthy het volgende:
[..]
We moeten een rokershoekje creëren hier
Phoenix. Wordt toch al geruime tijd gedraaid op 3FM.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:17 schreef De_Nater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet hoor, ik ken dit nummer niet. Weet nu ook niet of vie/phoenix titel of artiest is
Wat houdt dat in ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:19 schreef 3rdRock het volgende:
zijn er trouwens nog liefhebbers voor mijn Kom in Actie?
If I ever feel better.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Phoenix - Long Distance Call toch?
En ik luister al geruime tijd niet meer 3fm, juist hierom.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Phoenix. Wordt toch al geruime tijd gedraaid op 3FM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |