SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou kunnen, maar ismimi yazmam, cekinirim.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat je kunt doen is dit: Hallo buurvrouw, de muren hebben dunne wanden, zou het misschien iets zachter kunnen? De hele buurt kan meegenieten. Dit op een brief en klaar.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ismimi yazmam, cekinirim.
Gerci, over 2 weken ofzo verhuizen we
Dan gewoon terug kreunen! veel leuker!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ismimi yazmam, cekinirim.
Gerci, over 2 weken ofzo verhuizen we
Die kreeg jij in de bus?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:08 schreef Ambipur het volgende:
Gewoon verkeerde topic gepost dit plaatje.
Opnieuw:
[ afbeelding ]
Iyi gecelerquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:09 schreef Ambipur het volgende:
Ufff Xaban dus....
Herneyse, ik ga slapen.
AJuuuuuuuuuuuu!
Natuurlijk niet, het werd op haar muur geplukt, duhquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, ik kan best hevig kreunen als ik seks heb.
quote:
Rustig aan, braaf zijn tijdens het slapen. god ziet wat u droomtquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, word maar eens tijd ehhhhhhh!
Waarom dansen die Ankara chicks altijd zo hoerig op TV?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:12 schreef xminator het volgende:
Zijn stem
Ik zit nog in dubio om 0900 college gaan
ik vind het best lelijk :lquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:12 schreef xminator het volgende:
Zijn stem
Ik zit nog in dubio om 0900 college gaan
Moet je even aan xaban vragen, ankara is toch pavyon stad met bijbehorende hoerige dansers?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom dansen die Ankara chicks altijd zo hoerig op TV?
Ga naar je lesGit uyu.
Omdat ze wellicht een goedkoop hoer hebben ingehuurdquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom dansen die Ankara chicks altijd zo hoerig op TV?
Ga naar je lesGit uyu.
Ik vind deze quote-waardig. toppertje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet je even aan xaban vragen, ankara is toch pavyon stad met bijbehorende hoerige dansers?
Ook daarom, pas sex hebben als ze bewusteloos isquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:08 schreef Ambipur het volgende:
Gewoon verkeerde topic gepost dit plaatje.
Opnieuw:
[ afbeelding ]
I need coffee!!!quote:
Komt omdat je lelijk bent, dan doen we geen moeite om een goed broodje te maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:58 schreef sinepedraap het volgende:
Hoe komt het dat jullie mijn broodje döner soms echt lekker maken maar soms echt super slecht? Of als jullie hem open snijden dat er een breuk zit in m'n broodje en dat alles er uit een gat vanuit valt. Het komt echt zelden voor dat het broodje helemaal heel is en de sla, vlees en knoflook goed verdeeld is. Iemand?
Nou zeg wat een onnodig gemene aannamequote:Op vrijdag 21 december 2012 09:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Komt omdat je lelijk bent, dan doen we geen moeite om een goed broodje te maken.
True story.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Komt omdat je lelijk bent, dan doen we geen moeite om een goed broodje te maken.
Flikker een end op. Sabah sabah.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:58 schreef sinepedraap het volgende:
Hoe komt het dat jullie mijn broodje döner soms echt lekker maken maar soms echt super slecht? Of als jullie hem open snijden dat er een breuk zit in m'n broodje en dat alles er uit een gat vanuit valt. Het komt echt zelden voor dat het broodje helemaal heel is en de sla, vlees en knoflook goed verdeeld is. Iemand?
Tsjah, is de realiteit!quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou zeg wat een onnodig gemene aanname
*Vindquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vindt je het gek dat niemand je mag hier
Ik mag hem.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vindt je het gek dat niemand je mag hier
Jonge wees blij dat ik hier kom met m'n vraag. Ik stel een doodnormale vraag over jullie cultuur gaan jullie sow doen :S :Squote:Op vrijdag 21 december 2012 09:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik mag hem.
Gasten die doner vragen stellen aan ieder TR die ze zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |