SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou kunnen, maar ismimi yazmam, cekinirim.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat je kunt doen is dit: Hallo buurvrouw, de muren hebben dunne wanden, zou het misschien iets zachter kunnen? De hele buurt kan meegenieten. Dit op een brief en klaar.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ismimi yazmam, cekinirim.
Gerci, over 2 weken ofzo verhuizen we
Dan gewoon terug kreunen! veel leuker!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ismimi yazmam, cekinirim.
Gerci, over 2 weken ofzo verhuizen we
Die kreeg jij in de bus?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:08 schreef Ambipur het volgende:
Gewoon verkeerde topic gepost dit plaatje.
Opnieuw:
[ afbeelding ]
Iyi gecelerquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:09 schreef Ambipur het volgende:
Ufff Xaban dus....
Herneyse, ik ga slapen.
AJuuuuuuuuuuuu!
Natuurlijk niet, het werd op haar muur geplukt, duhquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, ik kan best hevig kreunen als ik seks heb.
quote:
Rustig aan, braaf zijn tijdens het slapen. god ziet wat u droomtquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, word maar eens tijd ehhhhhhh!
Waarom dansen die Ankara chicks altijd zo hoerig op TV?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:12 schreef xminator het volgende:
Zijn stem
Ik zit nog in dubio om 0900 college gaan
ik vind het best lelijk :lquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:12 schreef xminator het volgende:
Zijn stem
Ik zit nog in dubio om 0900 college gaan
Moet je even aan xaban vragen, ankara is toch pavyon stad met bijbehorende hoerige dansers?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom dansen die Ankara chicks altijd zo hoerig op TV?
Ga naar je lesGit uyu.
Omdat ze wellicht een goedkoop hoer hebben ingehuurdquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom dansen die Ankara chicks altijd zo hoerig op TV?
Ga naar je lesGit uyu.
Ik vind deze quote-waardig. toppertje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet je even aan xaban vragen, ankara is toch pavyon stad met bijbehorende hoerige dansers?
Ook daarom, pas sex hebben als ze bewusteloos isquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:08 schreef Ambipur het volgende:
Gewoon verkeerde topic gepost dit plaatje.
Opnieuw:
[ afbeelding ]
I need coffee!!!quote:
Komt omdat je lelijk bent, dan doen we geen moeite om een goed broodje te maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:58 schreef sinepedraap het volgende:
Hoe komt het dat jullie mijn broodje döner soms echt lekker maken maar soms echt super slecht? Of als jullie hem open snijden dat er een breuk zit in m'n broodje en dat alles er uit een gat vanuit valt. Het komt echt zelden voor dat het broodje helemaal heel is en de sla, vlees en knoflook goed verdeeld is. Iemand?
Nou zeg wat een onnodig gemene aannamequote:Op vrijdag 21 december 2012 09:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Komt omdat je lelijk bent, dan doen we geen moeite om een goed broodje te maken.
True story.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Komt omdat je lelijk bent, dan doen we geen moeite om een goed broodje te maken.
Flikker een end op. Sabah sabah.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:58 schreef sinepedraap het volgende:
Hoe komt het dat jullie mijn broodje döner soms echt lekker maken maar soms echt super slecht? Of als jullie hem open snijden dat er een breuk zit in m'n broodje en dat alles er uit een gat vanuit valt. Het komt echt zelden voor dat het broodje helemaal heel is en de sla, vlees en knoflook goed verdeeld is. Iemand?
Tsjah, is de realiteit!quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nou zeg wat een onnodig gemene aanname
*Vindquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vindt je het gek dat niemand je mag hier
Ik mag hem.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vindt je het gek dat niemand je mag hier
Jonge wees blij dat ik hier kom met m'n vraag. Ik stel een doodnormale vraag over jullie cultuur gaan jullie sow doen :S :Squote:Op vrijdag 21 december 2012 09:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik mag hem.
Gasten die doner vragen stellen aan ieder TR die ze zien
Doner als cultuur zienquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jonge wees blij dat ik hier kom met m'n vraag. Ik stel een doodnormale vraag over jullie cultuur gaan jullie sow doen :S :S
Nou dan niet hoor, respectloos volk zoals ik al zei
Sorr yzat nog aan m'n koffiequote:Op vrijdag 21 december 2012 09:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, interpunctie is een probleem voor hem.
Ikke ook. Koffie is op, dus ik ga nu werken. Doe jij dat ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:15 schreef sinepedraap het volgende:
Is, er ook een marokkanen op fok topic?
[..]
Sorr yzat nog aan m'n koffie
Ja zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ikke ook. Koffie is op, dus ik ga nu werken. Doe jij dat ook.
Ik ken het gevoel maar al te goed... Stijve nek?quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:55 schreef xminator het volgende:
Brrr slapen met raam open was niet zo een slim idee..
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:40 schreef xminator het volgende:
Nee, dat niet gelukkig. Je weet toch, geluksvogel? Warme douche en alles was weer oke.
S.I.K.T.I.R.G.I.T.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:58 schreef sinepedraap het volgende:
Ik kan er toch niets aan doen dat ik voortdurend pech heb? Er overkomt mij altijd wel iets...quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jezelf als slachtoffer/pechvogel profileren helpt niet.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan er toch niets aan doen dat ik voortdurend pech heb? Er overkomt mij altijd wel iets...Ik kan hooguit accepteren dat ik een geboren pechvogel ben.
Ik heb bijvoorbeeld twee jaar achterelkaar mijn vakantie naar Egypte op het laatste moment moeten annuleren wegens gezondheidsproblemen (verstandskiezen die net doorkwamen en zware oorontsteking).
Luxe pechvogel dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]Nigga pls. Je hebt werk, eten, woning, familie etc.
Je bent geen pechvogel, het feit dat je elke dagen eten hebt maakt jou een geluksvogel.
Dat is niet lief.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee... Zeiksnol vind ik leuker...
quote:
Dafuq, word ik weer gedisst.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:26 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
Naar wie moest ik trouwens geld overmaken voor dat meet gebeuren ? Bilge toch ?
Waar zie jij een diss danquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dafuq, word ik weer gedisst.
Nee, de dag zelf.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]Nigga pls. Je hebt werk, eten, woning, familie etc.
Je bent geen pechvogel, het feit dat je elke dagen eten hebt maakt jou een geluksvogel.
Je trekt weer snelle conclusies, doe je dat altijd?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:16 schreef xaban06 het volgende:
Ambi je praat alsof alles met geluk te make heeft, heb je dan zelf helemaal niets in de hand?
Dat is wetenschappelijk bewezen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je trekt weer snelle conclusies, doe je dat altijd?
Ik zeg nergens dat het met geluk te maken heeft. Ik zeg dat alles met jouw denkwijze te maken heeft.
Als je jezelf continu als pechvogel ziet, zul je dat altijd zijn. Als je Fuck it kan denken en vrolijk doorgaat, zal het leven jou ook anders behandelen. Dat is wat ik zeg. Geuk is wat jij ervan maakt, het is niet iets wat zo naar je toegeworpen wordt.
Heb je je brief voor de buuf al geschreven?
Wetenschap heeft het ook wel eens mis. Ik weet dat dit klopt, omdat ik voorheen negatiever dacht. Nu ik wat positiever denk en mij weiger druk te maken om bullshit zaken als file/trein gemist/blabla ben ik gelukkiger.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is wetenschappelijk bewezen.
Correction: Je bent geen pechvogel, je bent een zeur..quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:54 schreef sylvesterrr het volgende:
- 1 dag na je vakantie schade rijden;
- na je vakantie weer overspannen raken;
- ruzie met leidinggevende;
- een vrouw die een trekhaak parkeert in je auto;
- een NS-kaartautomaat die vergeet een chipkaart uit te spugen (wel betaald);
- een brandmelder die midden in de nacht afgaat (nadat je nog geen 15 minuten in bed lag) waarbij de hotelgasten (ik ook dus) naar buiten moeten;
- in de lift vast komen te zitten;
- laptop die niet werkt;
- vliegtuig (THY) dat met 2 uur vertraging vertrekt terwijl iedereen reeds aan boord is;
- een van de twee koffers kwam niet aan op Schiphol
- rookmelder die zonder reden afgaat, midden in de nacht - moest op zoek naar een ladder om 'm stil te krijgen
- rookmelder die afgaat terwijl ik niet thuis ben - buren hebben 112 gebeld waarna de brandweer is komen opdagen.
- reorganisatie aangekondigd: mijn nieuwe functie wordt de functie die ik enkele weken ervoor niet had geaccepteerd
- mijn kat heeft mij gebeten (doorgebeten) waardoor ik naar de huisarts moest voor een tetanusprikje (auw!)
- gisteravond met de bus naar Arnhem CS moeten (rit van 50 minuten!!!) gaan omdat er geen treinen van en naar Nijmegen reden;
Dit is wat ik me kan herinneren van de afgelopen 4 maanden. Geloof me, de lijst is verre van compleet.
Mensen die denken dat zij alleen maar pech hebben, top punt van arrogantie!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:54 schreef sylvesterrr het volgende:
- 1 dag na je vakantie schade rijden;
- na je vakantie weer overspannen raken;
- ruzie met leidinggevende;
- een vrouw die een trekhaak parkeert in je auto;
- een NS-kaartautomaat die vergeet een chipkaart uit te spugen (wel betaald);
- een brandmelder die midden in de nacht afgaat (nadat je nog geen 15 minuten in bed lag) waarbij de hotelgasten (ik ook dus) naar buiten moeten;
- in de lift vast komen te zitten;
- laptop die niet werkt;
- vliegtuig (THY) dat met 2 uur vertraging vertrekt terwijl iedereen reeds aan boord is;
- een van de twee koffers kwam niet aan op Schiphol
- rookmelder die zonder reden afgaat, midden in de nacht - moest op zoek naar een ladder om 'm stil te krijgen
- rookmelder die afgaat terwijl ik niet thuis ben - buren hebben 112 gebeld waarna de brandweer is komen opdagen.
- reorganisatie aangekondigd: mijn nieuwe functie wordt de functie die ik enkele weken ervoor niet had geaccepteerd
- mijn kat heeft mij gebeten (doorgebeten) waardoor ik naar de huisarts moest voor een tetanusprikje (auw!)
- gisteravond met de bus naar Arnhem CS moeten (rit van 50 minuten!!!) gaan omdat er geen treinen van en naar Nijmegen reden;
Dit is wat ik me kan herinneren van de afgelopen 4 maanden. Geloof me, de lijst is verre van compleet.
Ik kan inderdaad goed zeuren, maar dat neemt niet weg dat ik vaak pech heb.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Correction: Je bent geen pechvogel, je bent een zeur..Goed ingeburgerd, jij.....
Arrogant? Ik?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mensen die denken dat zij alleen maar pech hebben, top punt van arrogantie!
Gelukkig snap je 'Top' nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad goed zeuren, maar dat neemt niet weg dat ik vaak pech heb.
[..]
Arrogant? Ik?
Wat ben jij van plan?quote:
Nee, ik snap 'm niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gelukkig snap je 'Top' niet
gr grquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:34 schreef xminator het volgende:
[..]
En dan een voedselvergiftiging oplopen?
Ga je bij de meet ook zo doen....quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad goed zeuren, maar dat neemt niet weg dat ik vaak pech heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |