Ik had je nog zoveel gegund...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:01 schreef Loedertje het volgende:
ben op deze aardbol nog.niet klaar...
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef cadia het volgende:
hallo allemaal.
Ik postte vroeger als speedcore en ben de ex van Loedertje irl. Haar zoon is net langsgekomen, Loedertje is vanavond rond 6 uur overleden aan een hartstilstand.
dit is geen trol post, maar serieus ben ik bang.
rust in vrede Wendy.
Nee dat meen je niet!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef cadia het volgende:
hallo allemaal.
Ik postte vroeger als speedcore en ben de ex van Loedertje irl. Haar zoon is net langsgekomen, Loedertje is vanavond rond 6 uur overleden aan een hartstilstand.
rust in vrede Wendy.
Shit zeg.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef cadia het volgende:
hallo allemaal.
rust in vrede Wendy.
^^ Dat dus...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:34 schreef taxibabe het volgende:
Vanaf het eerste topic alles meegelezen, maar nooit wat gezegd omdat ik niet wist wat ik moest zeggen. Deze dagen ook steeds geklikt of er nieuws was... en dan nu dit bericht.![]()
Eigenlijk weet ik ook nu niet wat ik moet zeggen, volgens mij was Loedertje een vrouw met een sterk karakter... Rust zacht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |