Oop heeft heel veel dingen waar hij met trots om kan lachen. Dat SIO en FOK! dat niet weten is niet iets dat je OOp kunt aanrekenen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zit nu al minutenlang trots te glimlachen alsof hij een prestatie van formaat geleverd heeft. Die vissen daar, die boffen maar.
Het is maar goed dat het bijna weekend is, kan-ie een beetje bijkomen van de geleverde inspanning.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft iets geproduceerd, ik bedoel dat feit alleen al ....
Nou want in het weekend is ie lekker vrij ........quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het bijna weekend is, kan-ie een beetje bijkomen van de geleverde inspanning.
Logisch, maar goed wij waren er toch nog, dat begrijp ik dan weer nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is offline gegaan. Waarschijnlijk was hij die suffe Pearlbitch zat.
Dat halen we dinsdag wel weer in.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Logisch, maar goed wij waren er toch nog, dat begrijp ik dan weer niet
Gewoon een lokaal kroegje Gesjelliequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je naar de disco geweest?
Ik ga ook altijd naar een lokale kroeg. Gelukkig hebben we daar best een hoop van.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:57 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Gewoon een lokaal kroegje Gesjellie
Hip hoor!quote:Leuke outfit niet ?
slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga gewoon weer onder m'n dekbed liggen.
Bij meer dan een miljoen pesetas trakteer jij zaterdag!quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:22 schreef Coos het volgende:
Ik zal de boel maar afsluiten dan.![]()
Morgen is het de 22e, heel belangrijk, El Gordo.
Morguuh vrienden van opa.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij meer dan een miljoen pesetas trakteer jij zaterdag!![]()
Mogge opa followers.
De spanning begint weer langzaam te stijgen: wat staat er op het menu vanavond!!?!!
Nog niet opgehaald door het ruimteschip?quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:02 schreef ZOA het volgende:
Goeiesmorreges allemaal op deze toch wel bijzondere dag
Misschien dat Leo nog een ruimteschip in zijn magazijn heeft staan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:48 schreef Toverheks het volgende:
stond een UFO op me grasveldje voor, maar ik heb maar vriendelijk bedankt
![]()
zou Opa opgebliebt zijn, we zullen het vanavond wel horen en zien
BlieB Bliebquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien dat Leo nog een ruimteschip in zijn magazijn heeft staan?
Ja heks je weet niet waar je terecht komt als je ingestapt wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:48 schreef Toverheks het volgende:
stond een UFO op me grasveldje voor, maar ik heb maar vriendelijk bedankt
![]()
zou Opa opgebliebt zijn, we zullen het vanavond wel horen en zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |