PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Benteke is een lompe tank..totaal geen CFquote:Op donderdag 20 december 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand die een beetje in een creatieve bui is?
4231 met Lukaku ST, zat te denken aan Benteke CF, alleen geen idee of dat gaat werken..
Bij voorbaat dank
Ahja, dat wist dus nietquote:Op donderdag 20 december 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benteke is een lompe tank..totaal geen CF
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ondertussen op iTunes UK:
[ afbeelding ]
Dat viel me vorige week ook op jaquote:Op donderdag 20 december 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
Rodrigo is ook echt asociaal duur in 3-5-2
En die gasten maar geld harkenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]Echt een dom pleurisvolk is het ook
Hij had hem vandaag heel lang alleen op itunes gezet, dus al die Fanboys wilden hem natuurlijk meteen kopenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat mensen zoiets op hun telefoon zetten en serieus luisterenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij had hem vandaag heel lang alleen op itunes gezet, dus al die Fanboys wilden hem natuurlijk meteen kopen
Idd echt slecht. Die dikke die met hem meedoet is ook niet chill om aan te horen. Lekker voor zijn vriendjes reppen maar hoef ik niet te horenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat mensen zoiets op hun telefoon zetten en serieus luisteren
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Met wie is het dan ?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Idd echt slecht. Die dikke die met hem meedoet is ook niet chill om aan te horen. Lekker voor zijn vriendjes reppen maar hoef ik niet te horen
Ik zag hem net staan, even aanglurenquote:
Je kent mijn unibetverhaal.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik 2/3 jaar geleden eens gehad bij een Bosingwa..33k voor betaald ofzo
Vertel ?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je kent mijn unibetverhaal. [ afbeelding ]![]()
100 euro in plaats van 10 ingezet op Djokovic partij. Set under 8.5 games was het geloof ik, vervolgens krijgt Djoko op 5-2 meerdere setpoints op eigen service om vervolgens toch nog te verliezen en de volgende game op love terug te breken en de set dus 6-3 wint.quote:
In 2009 hebben mensen zo vaak Killing in the Name van Rage Against the Machine gedownload dat dat de kerst nummer 1 werdquote:Op donderdag 20 december 2012 22:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ze gaan voor christmas #1. Hoe kut dat nummer ook is, zou wel tof zijn als dat lukt
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
100 euro in plaats van 10 ingezet op Djokovic partij. Set under 8.5 games was het geloof ik, vervolgens krijgt Djoko op 5-2 meerdere setpoints op eigen service om vervolgens toch nog te verliezen en de volgende game op love terug te breken en de set dus 6-3 wint.
Tja zonde is dat ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
100 euro in plaats van 10 ingezet op Djokovic partij. Set under 8.5 games was het geloof ik, vervolgens krijgt Djoko op 5-2 meerdere setpoints op eigen service om vervolgens toch nog te verliezen en de volgende game op love terug te breken en de set dus 6-3 wint.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:50 schreef Tim86 het volgende:
GJE, trek je portemonnee open en ga 4-1-2-1-2 spelen
[ afbeelding ]
Jo, later.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:51 schreef Toefjes het volgende:
Nou gasten,bedankt voor het lachen. Sterkte morgen met overlijden en alles
Matuidi en Bodmer/Chantomequote:Op donderdag 20 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand twee Franse cdm's die bij dezelfde clubs spelen en goed zijn?
Chelsea Daggerquote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea Dagger alweer
Ze draaien sws veel dezelfde nummers toch best wel
Hello heb ik vanmiddag gehoordquote:Op donderdag 20 december 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chelsea Dagger![]()
Die echte Glazen Huis hits komen natuurlijk vaker voorbij, al heb ik Ode to the bouncer nog niet gehoord..en Hello ook niet
Bouncerquote:Op donderdag 20 december 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chelsea Dagger![]()
Die echte Glazen Huis hits komen natuurlijk vaker voorbij, al heb ik Ode to the bouncer nog niet gehoord..en Hello ook niet
Die is van Calvin Harris toch?quote:
Juh, bazig nummerquote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die is van Calvin Harris toch?
shit hihiquote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef detennismaster het volgende:
Is er al een nieuwe glazenhuishit?
Ik hoop op Ajax - Feyenoordquote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef Fuszy het volgende:
waarom is die fucking loting altijd zo laat.
Erg veel geluisterdquote:
Nee, ik wil kijken of de knjb de wedstrijd nu ook over twee wedstrijden gaat doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het andersom is als het gebeurd.
The last boy vond ik vorig jaar ook wel tof bij die reportages, andere categorie welquote:Op donderdag 20 december 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chelsea Dagger![]()
Nee, omdat de finale een degelijk verschil is met kwartfinale. Het zal gewoon zonder uitpubliek gespeeld worden over 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik wil kijken of de knjb de wedstrijd nu ook over twee wedstrijden gaat doen.
Dat slaat nergens op. Dit is gewoon hetzelfde principe.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, omdat de finale een degelijk verschil is met kwartfinale. Het zal gewoon zonder uitpubliek gespeeld worden over 1 wedstrijd.
Nee, want bij een normale uitwedstrijd zijn er veel minder kaarten voor het uitpubliek beschikbaar. In de finale is het 40/40 en 20% neutraal ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Dit is gewoon hetzelfde principe.
NOu ok, dan hoop ik dat ajax dit seizoen maar tweede wordt, kunnen we zien wat er bij de johan cruijff schaal gaat gebeurenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, want bij een normale uitwedstrijd zijn er veel minder kaarten voor het uitpubliek beschikbaar. In de finale is het 40/40 en 20% neutraal ofzo?
Gundogan en Paulinhoquote:Op donderdag 20 december 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand nog een goedkope maar toch ook hele goeden goue speler?
tradeofferquote:Op donderdag 20 december 2012 23:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Deze stond er nog zeker 2 uur op zonder BIN, en nu staat dit er ineensKan iemand mij dit uitleggen?
Oh natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:15 schreef Ajacied7 het volgende:
2x het zilveren toernooi gewonnen, de 2e keer zelfs 3 ragequits.In de finale kwam ik een 3-5-2 BraSilver team tegen die quitte na de 5-0 in de 30e minuut.
Dit duo was hem te machtig:[ afbeelding ]
Ik heb dan Kanu en Pocognoli ipv Zoum en Bocaly.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik gebruik ze alleen in halve finales en finales.
De teringquote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef Tim86 het volgende:
Vitesse - Ajax
Den Bosch - AZ
PEC - Heracles
PSV - Feyenoord
had je maar moeten komen clubbenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:36 schreef Rijst het volgende:
Heb het weer gezien voor vandaag2x dezelfde potjes gespeeld maar tegen verschillende tegenstanders. Eerste pot 3-0 voor daarna 3-4 en ging die 30 minuten achterin rondtikken. 2e pot maakte mn tegenstander geheel tegen de verhoudingen in de 0-1 in de allerlaatste seconde van de eerste helft. In de 2e helft achterin rondtikken.
[ afbeelding ]
Je ziet het goed, hij komt uit 1986Ik vroeg Vladimir waarom hij zo speelde. Zijn antwoord:
[ afbeelding ]
Goed excuus. Nou dan is het goed![]()
GJE als die jouw leeftijd heeft bereikt.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:37 schreef Tim86 het volgende:
lol, dan ben je ook een mongool. Hypocriet
Ja dat het een kerel van 26 is maakt het alleen nog maar triesterquote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
GJE als die jouw leeftijd heeft bereikt.
Nee, Ik vind het gewoon jammer dat het zo moet altijd![]()
Serero waarschijnlijk ook naar de Afrika Cupquote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef Tim86 het volgende:
2x Vitesse - Ajax in een paar dagen. Bony zit dan in Afrika toch?
Anders gaat hij ook niet spelen hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serero waarschijnlijk ook naar de Afrika CupHopen dat hij daar niet weer geblesseerd raakt.
goejen trollquote:Op donderdag 20 december 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anders gaat hij ook niet spelen hoor
Je posste laatst de release van Taken2. Maar de audio is gewoon CAM.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat het een kerel van 26 is maakt het alleen nog maar triester
Taken 2 2012 READNFO 720P HDRIP x264 AC3 5.1-RESiSTANCE al geprobeerd?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je posste laatst de release van Taken2. Maar de audio is gewoon CAM.![]()
![]()
Mooie wedstrijden. Moet wel goed te doen zijn voor Heracles though.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef Tim86 het volgende:
Vitesse - Ajax
Den Bosch - AZ
PEC - Heracles
PSV - Feyenoord
Je hebt weer zo'n periode waarin je iedere dag minimaal 1 goedkoop kutteam gaat posten of niet?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand 2 spitsen die een dubbele link hebben maar niet al te duur zijn? Ze moeten wel goed zijn en niet traag, ik wil wel nog kunnen LB+Y en
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
Taken 2 2012 READNFO 720P HDRIP x264 AC3 5.1-RESiSTANCE
Vakantiequote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt weer zo'n periode waarin je iedere dag minimaal 1 goedkoop kutteam gaat posten of niet?
zullen we 1 euro doneren voor elke dag dat hij geen team postquote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt weer zo'n periode waarin je iedere dag minimaal 1 goedkoop kutteam gaat posten of niet?
Welliton en Emenikequote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand 2 spitsen die een dubbele link hebben maar niet al te duur zijn? Ze moeten wel goed zijn en niet traag, ik wil wel nog kunnen LB+Y en
Heb ik al in een ander teamquote:
Hernandez en Welbeck?quote:
Oei, die is wel goed jaquote:
speelt geweldig, welbeck is echt groot en hernandez kan hoog springen, dus voorgeven is geen probleem. ook allebei pace 85+, maar je moet wel iemand erachter hebben met goede passing + afstandsschoten(want je spitsen trekken gaten voor een schot)quote:
El shaarawy - Micolli?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
is El Shaarawy een spitsquote:
Miccoli heb ik al in een ander team.quote:
je kan Welbeck ook met Bent zetten, maar ik kreeg vorige keer dat ik dat zei allemaal haatreactiesquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Miccoli heb ik al in een ander team.
Ik ga voor Welbeck sowieso
maarja, we moeten gewoon wachten totdat het 21 december is in Zuid-Amerika, waar de Maya's leefdenquote:
\OMG, DE WOLKENKRABBERS EN FLATS ZIJN HUIER INEENS WEG!!!11!111!!111 OMFG ALLEMAAL VERVANGEN DOOR SCHAPEN EN KOEINEN OMG OMG OMG WTF IS DITquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef Rijst het volgende:
OOH WTF DEZEN HELE GEBOUW STORT INNAWKLNGTFWEIHOP5QHTRJ13IT Q2BT6W3EYRHt
|W34''%
|@5W26
bent, sneller, meer krachtquote:
Crouchquote:
quote:
Heeft die meer dan 80 pace en het predikaat pacehoer?quote:
Bent is 11cm langer..quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:10 schreef vandermar het volgende:
Defoe kan beter schieten en dribbelen en passen
Bent is maar een beetje sterker.
OK< BENT OMDAT HIJ SNELLER IS
klopt, maar ik heb ze allebei gebruikt en vind Bent lekkerder spelen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:10 schreef vandermar het volgende:
Defoe kan beter schieten en dribbelen en passen
Bent is maar een beetje sterker.
Nee maar het is wel te doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft die meer dan 80 pace en het predikaat pacehoer?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee maar het is wel te doen.
Toni is de enige die positief loopt bij mijBy far
[ afbeelding ]
telt het ook als #smleno als ik een Iturbe heb kunnen kopen voor 350?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sweaty Goals in Nederland op 62 op iTunes, ik wist niet dat er in Nederland ook zoveel KSI fanboys waren
3-5-2 omdat ik in andere formaties nog minder klaarspeelquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb ze allebei gebruikt en vind Bent lekkerder spelen...
welke formatie speel je?
Gisteravond 10 potjesquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:12 schreef vandermar het volgende:
[..]hoeveel speel jij wel niet op een dag
dan sowieso Bent, Defoe loop je andere spitsen in de weg en gaat meer als CAM spelen, maar die heb je dan ook alquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
3-5-2 omdat ik in andere formaties nog minder klaarspeel
Ja, dat telt ook want je kan er wel meer dan het dubbele voor krijgenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
telt het ook als #smleno als ik een Iturbe heb kunnen kopen voor 350?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat telt ook want je kan er wel meer dan het dubbele voor krijgen
Is het dubbele al genoeg? Dus als jij iemand koopt voor 200 vind jij het al niet opletten als je daarna voor 400 kan verkopenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat telt ook want je kan er wel meer dan het dubbele voor krijgen
Elk kleine beetje winst telt al laat ik natuurlijk het liefst deals zien die 2k of meer winst opleverenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is het dubbele al genoeg? Dus als jij iemand koopt voor 200 vind jij het al niet opletten als je daarna voor 400 kan verkopen?
Ik vind vanaf 1k winst de moeite waard
Adam Johnson en Chris Smallingquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:18 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand een RM/RW en een CB die niet duur zijn met een club, land en competitie link?
Die voetballen niet bij dezelfde clubquote:
wel allebei Engels en zelfde competitiequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die voetballen niet bij dezelfde club
Dat is niet afdoendequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wel allebei Engels en zelfde competitie
laat zo ff je hele team zienquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:22 schreef vandermar het volgende:
Maar nu wel. Even een BPL cdm erin gefixed
jaquote:
Ik zie ze echt goedkoop langs komen, en zie er geen hoge uitgaan. Kan het fout hebben, maar ik laat hem lekker staan, zo goed zijn zijn stats ook nietquote:
quote:
En veel duurderquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mijn hybrid is leuker
[ afbeelding ]
is geen hybrid volgens mij... te weinig variatie in countryquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mijn hybrid is leuker
[ afbeelding ]
Zet Paulinho op CDM ipv Juninho.quote:
Die opmerkingen die jij soms maaktquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is geen hybrid volgens mij... te weinig variatie in country
Klaar, dan haal ik hem er wel uit.quote:
Neen, Juninho longshots en vrije trappenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zet Paulinho op CDM ipv Juninho.
pricefix naar benedenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die opmerkingen die jij soms maakt
Dit is inderdaad eerder een pricefix dan een hybrid![]()
Doe gewoon normaal met je LB man. Filipe Luis is een baasquote:
Jawel. Dat het geen creatieve hybrid is dat is weer iets anders, maar dit valt er gewoon onder hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
pricefix naar beneden
maar serieus, volgens mij is dit toch geen echte hybrid?
oké, dankjequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel. Dat het geen creatieve hybrid is dat is weer iets anders, maar dit valt er gewoon onder hoor.
Ik vond dat er maar 1 echt goede LB was, en die is echt heel duur; Marcelo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal met je LB man. Filipe Luis is een baasEn ik zou Juninho er lekker uit halen, daar ga je je aan ergeren.
En IF Filipe Luis dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond dat er maar 1 echt goede LB was, en die is echt heel duur; Marcelo.
Juninho erin, omdat er iemand moet zijn die vrije trappen kan schieten
Hull heeft ook een goede vrije trapquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Marcelo is maar 10k ofzo. Gebruik voor vrijetrappen Hulk die is veel chillerquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mm, 30k maar, daar zou ik wel voor willen gaanquote:
foster the people, call it what you want, fifa 12?quote:
Aanrader iig, ik vind hem erg fijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mm, 30k maar, daar zou ik wel voor willen gaan
Open een goldpack nu heb je gelukquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:05 schreef TBakkert het volgende:
hahahaha, in mijn daily gift(mini bronze) een squad fitness
nee, ik laat me verdomme niet WEER verleiden tot het openen van packsquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Open een goldpack nu heb je geluk
Yolo lifestyle toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, ik laat me verdomme niet WEER verleiden tot het openen van packs
ik wil eerst nog een budget BPL squad maken die ik al een tijdje in mijn hoofd hebquote:
ik zit ook in een schuilkelder, ik heb de sleutel van mijn huis maar achtergelaten bij een aantal doomsday preppers, ze hebben zelfs de kelder voor me van buiten af op slot gedaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Goeiesnachts vanuit me schuilkelder..
Goed zo! Je kan jezelf er maar beter op voorbereiden!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik zit ook in een schuilkelder, ik heb de sleutel van mijn huis maar achtergelaten bij een aantal doomsday preppers, ze hebben zelfs de kelder voor me van buiten af op slot gedaan
jammer... hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Goed zo! Je kan jezelf er maar beter op voorbereiden!
Mijn laatste wens was voor 21 december toegang te krijgen voor KPD maar dat word hem dus niet..
Ik ben 26.quote:
Black van Gelderquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:29 schreef pascal08 het volgende:
Waarom kijk ik naar dit programma?
[ afbeelding ]
Omg h4x0r!?!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:34 schreef Apenkoning1 het volgende:
kom verdomme de web app niet in door een of andere error
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omg h4x0r!?!
Ik zit er gewoon op.
en nu niet meer... want ik ga slapenquote:
Ik hoop voor je dat nog wakker wordt..quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en nu niet meer... want ik ga slapen
Ga je de stekker eruit trekken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en nu niet meer... want ik ga slapen
Probeer deze eens: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-teamquote:
precies t zelfde...quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Probeer deze eens: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
Wat ben je aan het TimKuiken?
jordy.sneijder@hotmail.comquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geef je account details eens, dan log ik even voor je in.
Hij was geniaalquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:20 schreef vandermar het volgende:
Het grote broertje van Lamprou is gast bij serious request
Klose - Reusquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn eerste team verkocht en deze dus als budget vervanging gemaakt maar Elkeson ligt mij echt niet..
Iemand veranderingen zodat ik leuke goedkope spitsen kan nemen?
Ik ga even wat dingen overzet... uhhh... even kijken of ik kan inloggen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:52 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
jordy.sneijder@hotmail.com
ww: Ajaxnummer1
Ik zal eens kijken maar reus zal wel aardig aan de prijs zijn..quote:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is deze al gepost vandaag?
http://www.dumpert.nl/med(...)dschap_aan_giel.html
ja dankjewel hoor!quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga even wat dingen overzet... uhhh... even kijken of ik kan inloggen.
Op de PS3 wel, maar op de Xbox is 'ie 10k ofzo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken maar reus zal wel aardig aan de prijs zijn..
niks is correct klapmongool wat denk je nou zelfquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan niet inloggen, is het wachtwoord wel correct?
Dus je zit gewoon te liegen tegen mij? Heb je enig idee wat daar de gevolgen van zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:57 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
niks is correct klapmongool wat denk je nou zelf![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dus je zit gewoon te liegen tegen mij? Heb je enig idee wat daar de gevolgen van zijn?
Ik heb dus de Verkeerde console gekozen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op de PS3 wel, maar op de Xbox is 'ie 10k ofzo.
Het is nooit te laat om over te stappen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 01:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb dus de Verkeerde console gekozen.
Jawel het is 21 december.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om over te stappen...
De nieuwe xbox of de nieuwe playstation?quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om over te stappen...
Gewoon de Xbox 360 en daarna de PS4 of de Xbox 8, net welke het beste wordt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:02 schreef laucas het volgende:
[..]
De nieuwe xbox of de nieuwe playstation?
Ik heb eerder op de avond liggen huilen van het lachen, nu gewoon weerquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is deze al gepost vandaag?
http://www.dumpert.nl/med(...)dschap_aan_giel.html
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb eerder op de avond liggen huilen van het lachen, nu gewoon weer![]()
zo geniaal gewoon
Ik heb het ondertussen al 20x gezien maar keer op keer biggelen traantjes bij mij naar beneequote:
Niet echt mijn humor..quote:
Boss! Mijn plaatje moet nog langskomen. Half 8 besteldquote:
Ik vind de PS3 controller ook niet echt fijn in de hand liggen en daarbij kan ik niet echt iets opnoemen dat ik bij de PS3 echt veel beter vind dan bij de Xbox, op de Blu-Ray speler na.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Boss! Mijn plaatje moet nog langskomen. Half 8 besteld![]()
Bij ons in de groep maken trouwens de controllers het verschil uit qua keuze. De kleinere handjes kozen voor de playstationIk heb ze allebei, en de playstation vind ik maar een onding.
Ja precies, kijk er alleen blu-rays op maar die spelers kosten ook geen drol meer volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind de PS3 controller ook niet echt fijn in de hand liggen en daarbij kan ik niet echt iets opnoemen dat ik bij de PS3 echt veel beter vind dan bij de Xbox, op de Blu-Ray speler na.
ja en ik kan van de xbox ook niks opnoemen wat ik beter vind dan de ps3... Als je xbox gewend ben vind je xbox chiller als je ps3 gewend bent vind je ps3 chillerquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind de PS3 controller ook niet echt fijn in de hand liggen en daarbij kan ik niet echt iets opnoemen dat ik bij de PS3 echt veel beter vind dan bij de Xbox, op de Blu-Ray speler na.
Nee, maar goed, je hebt dan wel een console en Blu-Ray speler in 1. Al kijk ik al m'n films gewoon rechtstreeks vanaf de HDD van m'n PC.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:23 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja precies, kijk er alleen blu-rays op maar die spelers kosten ook geen drol meer volgens mij
Ik kan heel veel opnoemen. Als je het wilt kan ik wel een lijstje maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:25 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
ja en ik kan van de xbox ook niks opnoemen wat ik beter vind dan de ps3... Als je xbox gewend ben vind je xbox chiller als je ps3 gewend bent vind je ps3 chiller
Doe maar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan heel veel opnoemen. Als je het wilt kan ik wel een lijstje maken.
- Zune, Youtube en andere online streaming diensten.quote:
tl;drquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
- Zune, Youtube en andere online streaming diensten.
- Geen verplichte installatie bij sommige spelen
- Bendbreedte = downloadsnelheid van content
- Vaker exclusive content (CoD BO2 map packs)
- Stabielere servers (betaald, dat wel)
Nja, ieder z'n smaak, ieder z'n console. Als jij de controller van de Xbox echt kut vind, dat zou ik ook geen Xbox kopen.quote:
Nee grapje. Voor mij zijn de dingen die jij noemt nou geen reden om een Xbox te kiezen maar zo heeft iedereen zn ding. Bij mij was het gewoon peer pressurequote:Op vrijdag 21 december 2012 02:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
- Zune, Youtube en andere online streaming diensten.
- Geen verplichte installatie bij sommige spelen
- Bendbreedte = downloadsnelheid van content
- Vaker exclusive content (CoD BO2 map packs)
- Stabielere servers (betaald, dat wel)
Haha, homo. Er stond wie dit niet leest is een homo.quote:
Die wallbounce is echt geniaal.quote:Op vrijdag 21 december 2012 02:32 schreef vandermar het volgende:
De gekke geiten compilatie op dumpert
Hakkertquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:53 schreef vandermar het volgende:
Year of summer, wat een heerlijk nummer
YOLOquote:Op vrijdag 21 december 2012 02:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil er wel 1, maar ik vind ze toch net wat te prijzig.
Voorvochtkind spreek mij aub niet zo aan en rot snel opquote:
excuseer mij nageboorte dat ik u niet bij uw titel aansprakquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voorvochtkind spreek mij aub niet zo aan en rot snel op
Wie trekt toch telkens die blikken open?
Jonge, is geen hakkuhbar. Gewoon lekkur nummertjequote:
Bedoel je ontwikkelingshulp in het algemeen of de specifieke doelen? Het glazen huis is idd leuk om te zien. Vooral als Gerard draaitquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:04 schreef pascal08 het volgende:
Ik vind het Glazen Huis altijd zo gezellig om te kijken, maar het doel is altijd zó nutteloos in mijn ogen.
Nja het klonk zo maar het is hardstyle iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonge, is geen hakkuhbar. Gewoon lekkur nummertje
Echt welke aap is dat om mijn naam na te apen en daar kwaaie dingen mee doenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voorvochtkind spreek mij aub niet zo aan en rot snel op
Wie trekt toch telkens die blikken open?
Stond bij Pelle deze reactie..quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt welke aap is dat om mijn naam na te apen en daar kwaaie dingen mee doen
Degene met aapje al ondertitel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt welke aap is dat om mijn naam na te apen en daar kwaaie dingen mee doen
laat m maar jongen:P hij heb waarschijnlijk thuis niks te zeggen dus doet ie hier machoquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Je voelt je wel verheven boven de rest he?
Andere mensen mongolen noemen en als er iemand kut tegen je zegt ben je op je teentjes getrapt.
Nee. Kan zoiets wel hebben maar die gast post hier niks dan onzin dan heb er idd iets meer moeite mee ja. En normaal spreek ik me niet zo uit..quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Je voelt je wel verheven boven de rest he?
Andere mensen mongolen noemen en als er iemand kut tegen je zegt ben je op je teentjes getrapt.
En dit soort dingenquote:Op vrijdag 21 december 2012 01:57 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
niks is correct klapmongool wat denk je nou zelf![]()
Als je echt wilt helpen, dan pak je het probleem aan bij de wortel. Die mensen in Afrika moeten stoppen zichzelf te vermenigvuldigen en eerst eens welvarender worden. Hoe meer mensen erbij komen (hoe meer baby's er gered worden), des te minder eten elke mond krijgt daar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bedoel je ontwikkelingshulp in het algemeen of de specifieke doelen? Het glazen huis is idd leuk om te zien. Vooral als Gerard draait
Ik kreeg tikken van mijn zusje vandaag, ik doe hier stoer ter compensatiequote:Op vrijdag 21 december 2012 03:07 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
laat m maar jongen:P hij heb waarschijnlijk thuis niks te zeggen dus doet ie hier macho
gast ff serieusquote:
ik voel met je mee... ik krijg klappen met de pollepel van me moederquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kreeg tikken van mijn zusje vandaag, ik doe hier stoer ter compensatie
Ja ik vond dit ook niet zo'n goed specifiek doel. Had ik met bijvoorbeeld die malaria netten wel wat meer. Maar hier los je inderdaad een gevolg van een andere probleem mee op, niet het oorspronkelijk probleem (hoewel Afrika nogal complex is wat dat betreft)quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je echt wilt helpen, dan pak je het probleem aan bij de wortel. Die mensen in Afrika moeten stoppen zichzelf te vermenigvuldigen en eerst eens welvarender worden. Hoe meer mensen erbij komen (hoe meer baby's er gered worden), des te minder eten elke mond krijgt daar.
Mag je nog van geluk spreken. Ik had je kop in het tostiapparaat gedaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:10 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
ik voel met je mee... ik krijg klappen met de pollepel van me moeder
Oke dat snap ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee. Kan zoiets wel hebben maar die gast post hier niks dan onzin dan heb er idd iets meer moeite mee ja. En normaal spreek ik me niet zo uit..
Bijvoorbeeld die reactie hierboven
[..]
En dit soort dingen
Uiteindelijk blijft het Survival of the Fittest. Het heeft een reden waarom Afrika niet zo welvarend is als Noord-Amerika en Europa. Ik heb het idee dat deze actie altijd meer voor het "feel good" gevoel van Nederland is, dan dat ze echt specifiek een probleem aanpakken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik vond dit ook niet zo'n goed specifiek doel. Had ik met bijvoorbeeld die malaria netten wel wat meer. Maar hier los je inderdaad een gevolg van een andere probleem mee op, niet het oorspronkelijk probleem (hoewel Afrika nogal complex is wat dat betreft)
Survival of the Fittest ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijft het Survival of the Fittest. Het heeft een reden waarom Afrika niet zo welvarend is als Noord-Amerika en Europa. Ik heb het idee dat deze actie altijd meer voor het "feel good" gevoel van Nederland is, dan dat ze echt specifiek een probleem aanpakken.
Die met die krullen he hahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:19 schreef pascal08 het volgende:
Die chick in het blauw, die zo achterlijk staat te springen lijkt een beetje op de mislukte variant van deze dame:
[ http://img87.imageshack.us/img87/4503/imagen4ak.jpg (copy/paste deze link) ]
Tuurlijk, mensen aan hun noodlot overlaten in onmenselijk, maar dit geld gaat naar een doel dat de situatie alleen maar verergerd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Survival of the Fittest ben ik het niet helemaal mee eensIk denk dat Europa ook wel wat verantwoording heeft voor de situatie van Afrika. Dus om mensen in nood te helpen en het leven daar te verbeteren vind ik top. Maar met dat feel good gevoel ben ik het idd wel eens.
Edit: Sommige mensen staan bij SR echt alleen maar om gezien te worden
Ze moeten die mensen 'leren vissen' ipv ze steeds een vis te geven...quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tuurlijk, mensen aan hun noodlot overlaten in onmenselijk, maar dit geld gaat naar een doel dat de situatie alleen maar verergerd.
Die heb je wel eens vaker gebruikt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ze moeten die mensen 'leren vissen' ipv ze steeds een vis te geven...
Klopt, en toen had jij het een tijdje in je sig. Maar het is gewoon de manier waarop ik over sommige dingen denk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die heb je wel eens vaker gebruikt.
Helemaal mee eens. Zo denk ik ook over mensen die elke dag maar zielig gaan handelen via de webapp. Leer gewoon scripten en maak een autobuyer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ze moeten die mensen 'leren vissen' ipv ze steeds een vis te geven...
Lol. Ik denk zo over mensen die coins kopen en niet kunnen handelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zo denk ik ook over mensen die elke dag maar zielig gaan handelen via de webapp. Leer gewoon scripten en maak een autobuyer.
In de blote kont komt misschien nu en van Velzen heeft verzoek gedaan, dat de dames dat doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 03:40 schreef pascal08 het volgende:
Wie zouden jullie doen van die meiden daar?
1,4 en 5.quote:Op vrijdag 21 december 2012 03:40 schreef pascal08 het volgende:
Wie zouden jullie doen van die meiden daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |