PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Benteke is een lompe tank..totaal geen CFquote:Op donderdag 20 december 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand die een beetje in een creatieve bui is?
4231 met Lukaku ST, zat te denken aan Benteke CF, alleen geen idee of dat gaat werken..
Bij voorbaat dank
Ahja, dat wist dus nietquote:Op donderdag 20 december 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benteke is een lompe tank..totaal geen CF
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ondertussen op iTunes UK:
[ afbeelding ]
Dat viel me vorige week ook op jaquote:Op donderdag 20 december 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
Rodrigo is ook echt asociaal duur in 3-5-2
En die gasten maar geld harkenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]Echt een dom pleurisvolk is het ook
Hij had hem vandaag heel lang alleen op itunes gezet, dus al die Fanboys wilden hem natuurlijk meteen kopenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat mensen zoiets op hun telefoon zetten en serieus luisterenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij had hem vandaag heel lang alleen op itunes gezet, dus al die Fanboys wilden hem natuurlijk meteen kopen
Idd echt slecht. Die dikke die met hem meedoet is ook niet chill om aan te horen. Lekker voor zijn vriendjes reppen maar hoef ik niet te horenquote:Op donderdag 20 december 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat mensen zoiets op hun telefoon zetten en serieus luisteren
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Met wie is het dan ?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Idd echt slecht. Die dikke die met hem meedoet is ook niet chill om aan te horen. Lekker voor zijn vriendjes reppen maar hoef ik niet te horen
Ik zag hem net staan, even aanglurenquote:
Je kent mijn unibetverhaal.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik 2/3 jaar geleden eens gehad bij een Bosingwa..33k voor betaald ofzo
Vertel ?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je kent mijn unibetverhaal. [ afbeelding ]![]()
100 euro in plaats van 10 ingezet op Djokovic partij. Set under 8.5 games was het geloof ik, vervolgens krijgt Djoko op 5-2 meerdere setpoints op eigen service om vervolgens toch nog te verliezen en de volgende game op love terug te breken en de set dus 6-3 wint.quote:
In 2009 hebben mensen zo vaak Killing in the Name van Rage Against the Machine gedownload dat dat de kerst nummer 1 werdquote:Op donderdag 20 december 2012 22:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ze gaan voor christmas #1. Hoe kut dat nummer ook is, zou wel tof zijn als dat lukt
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
100 euro in plaats van 10 ingezet op Djokovic partij. Set under 8.5 games was het geloof ik, vervolgens krijgt Djoko op 5-2 meerdere setpoints op eigen service om vervolgens toch nog te verliezen en de volgende game op love terug te breken en de set dus 6-3 wint.
Tja zonde is dat ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
100 euro in plaats van 10 ingezet op Djokovic partij. Set under 8.5 games was het geloof ik, vervolgens krijgt Djoko op 5-2 meerdere setpoints op eigen service om vervolgens toch nog te verliezen en de volgende game op love terug te breken en de set dus 6-3 wint.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:50 schreef Tim86 het volgende:
GJE, trek je portemonnee open en ga 4-1-2-1-2 spelen
[ afbeelding ]
Jo, later.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:51 schreef Toefjes het volgende:
Nou gasten,bedankt voor het lachen. Sterkte morgen met overlijden en alles
Matuidi en Bodmer/Chantomequote:Op donderdag 20 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand twee Franse cdm's die bij dezelfde clubs spelen en goed zijn?
Chelsea Daggerquote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef ThadCastle het volgende:
Chelsea Dagger alweer
Ze draaien sws veel dezelfde nummers toch best wel
Hello heb ik vanmiddag gehoordquote:Op donderdag 20 december 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chelsea Dagger![]()
Die echte Glazen Huis hits komen natuurlijk vaker voorbij, al heb ik Ode to the bouncer nog niet gehoord..en Hello ook niet
Bouncerquote:Op donderdag 20 december 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chelsea Dagger![]()
Die echte Glazen Huis hits komen natuurlijk vaker voorbij, al heb ik Ode to the bouncer nog niet gehoord..en Hello ook niet
Die is van Calvin Harris toch?quote:
Juh, bazig nummerquote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die is van Calvin Harris toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |