Een echte Almeerderquote:Op donderdag 20 december 2012 22:11 schreef Aldo-MC het volgende:
Jij bent geen echte Amsterdammer, echte Amsterdammers zijn tolerante mensen.
Aaah, wordt je weer eens uitgelachen over je dorp? Ik zou zeggen, zoek morgen steun bij je dorpsgenoten in de kerk.quote:
Preciesquote:
Ik ben niet zoals die Starbucks-drinkende hipsters die de hele fucking dag in het Vondelpark zitten op mijn belastingcenten als ze dat weer eens moeten laten zien via Instagram.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:14 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niks mis met Amsterdam maar gelukkig denken ze niet allemaal zoals jou gap.
Godzijdank niet nee. Ik vind het al druk genoeg zo.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Amsterdam is ook een hoofdstad van niks eigenlijk. Nog niet eens een miljoen inwoners.
Je hebt ook figuren in Amsterdam Zuid die klagen over de geluidsoverlast van Artisquote:Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef Henno het volgende:
Je weet pas echt dat je met provincialen te maken hebt als ze in het havengebied van Rotterdam gaan wonen en vervolgens gaan klagen over de scheepshoorn van de SS Rotterdam als deze de haven binnenvaart of verlaat.
Echt he.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
In een klein land als Nederland dat territoriale gezever hebben
Het blijft bijzonder.
Wat dacht je van België. Is het nog erger.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
In een klein land als Nederland dat territoriale gezever hebben
Het blijft bijzonder.
Goed, het heeft allemaal natuurlijk zo zijn historische achtergrond, ik weet ook wel waar bepaalde dingen vandaan komen.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat dacht je van België. Is het nog erger.
Kan best zo zijn maar plattelandsjongeren en stadsjongeren schelen enorm in hun opvattingen, doen en laten en dialect.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goed, het heeft allemaal natuurlijk zo zijn historische achtergrond, ik weet ook wel waar bepaalde dingen vandaan komen.
Maar dat eindeloze gever tussen 'Provincialen' en 'Hollanders'. Je hoeft maar een scheet te laten en je zit van een 'provinciaal gebied' in Holland en omgekeerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |