abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 januari 2013 @ 16:13:08 #126
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121074377
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:01 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Jij zit toch in de IT? Ik had begrepen dat het weer wat begon aan te trekken daar.

Fingers crossed in ieder geval!
Ja, beheer/organisatie kant. Sowieso geen slechte markt maar met 42 jaar trek je toch vaak (net) aan het kortste eind. Al regelmatig bij de laatste 3 gezeten van de 150 kandidaten maar dan uiteindelijk niet geworden.

Behalve goed voor je ego heb je d'r natuurlijk geen flikker aan :)
pi_121074754
Nieuw jaar, nieuwe kansen..... hoop ik...

Ik word wel aardig moe van bedrijven die niet eens terugbellen als je een bericht achterlaat op de voicemail. Brunel bijvoorbeeld. Wat een :r bedrijf..... Koning in loze beloftes....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121075359
Ik hoop dat 2013 voor mij ook begint met een nieuwe uitdaging.
pi_121075555
Pffff hoe lastig is het om een bijbaan te vinden zeg. :r Ik moet blij zijn dat ik nu wel werk heb, maar dat schiet ook niet op omdat het te weinig uren zijn |:(

Nu moet ik toch maar alsnog een bijstandsuitkering aanvragen :{ Heb echt op van alles gesolliciteerd, maar het schiet gewoon totaal niet op zo. Heb binnenkort ook een gesprek voor wat vrijwilligerswerk, maar zo komt er natuurlijk ook geen geld binnen.

En als ik bij het UWV ben, dan zeggen ze altijd; ga naar school en doe een opleiding of alles aannemen wat wij hebben. Wil best naar school hoor maar zo makkelijk is dat ook niet meer. Studiefinanciering veranderd per 2015 en heb echt geen zin om te gaan lenen. :N
pi_121077247
Weet niet hoe dat in andere gemeentes gaat, maar in Amsterdam kom je in een uitkering-naar-werk traject terecht, waarbij je dan 32u per week moet werken en ook nog aantoonbaar moet solliciteren.

Tenminste, dat heb ik te horen gekregen :P Hoop toch wel iets te vinden en mijn studie af te kunnen maken. Gisteren toevallig op het nieuws dat studie afmaken goede voornemen nummer 5 is van Nederland dus ben niet de enige met dat probleem ;)
pi_121092410
@ Vault-Boy

Dat UWV denkt er altijd wel heel makkelijk over.
pi_121099647
het shitte is dat er ook zo weinig bijbanen zijn
pi_121100331
Had gister iemand van p en o aan de lijn, moest mijn motivatiebrief opsturen zodat zij t door kon sturen naar de verantwoordelijke. Er waren nu zes kandidaten.

Stuur ik het gisteren krijg ik out of office tot en met dinsdag :,)
Er even achteraan bellen of niet? Wil ook niet dat t blijft liggen...
pi_121105529
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 06:19 schreef Zocalo het volgende:
Had gister iemand van p en o aan de lijn, moest mijn motivatiebrief opsturen zodat zij t door kon sturen naar de verantwoordelijke. Er waren nu zes kandidaten.

Stuur ik het gisteren krijg ik out of office tot en met dinsdag :,)
Er even achteraan bellen of niet? Wil ook niet dat t blijft liggen...
prutser had zijn out of office niet uitgezet blijkbaar
pi_121105639
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:
zojuist eerste sollicitatiegesprek gehad. Ik stap net weer thuis de deur binnen en werd gebeld door de recruiter dat ik word uitgenodigd voor een 2e gesprek *O* .

2013 begint in ieder geval positief.
voor welke functie ?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 januari 2013 @ 12:22:41 #136
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121106301
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:00 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

voor welke functie ?
Functioneel Beheer
pi_121106777
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:56 schreef marcosta het volgende:

[..]

prutser had zijn out of office niet uitgezet blijkbaar
nee tot komende week.
Maar gebeld en de mail wordt gewoon doorgegeven. Ook weer gerust :)
pi_121108337
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:37 schreef Zocalo het volgende:

[..]

nee tot komende week.
Maar gebeld en de mail wordt gewoon doorgegeven. Ook weer gerust :)
succes iig
pi_121111066
In mijn vakgebied lijkt het nog mee te vallen wat betreft openstaande vacatures. Ik vind in ieder geval aardig wat functies. Net een sollicitatie verstuurd!
pi_121112752
Zoektocht van vandaag heeft weer weinig vruchten afgeworpen. Er is gewoon niks in mijn vakgebied.
Erg jammer.....
pi_121113448
Googlen op functies wil ook nog wel eens helpen.
pi_121113936
Helaas, ik krijg dan alleen maar van snelle detacheringsbureaus die eigenlijk geen werk hebben of bij vacatures die ik allang gezien heb maar niet meer van toepassing zijn.
pi_121114500
Waar is Maanvis eigenlijk gebleven :') Valt me ineens op dat die nooit meer in dit topic zit _O-
  donderdag 3 januari 2013 @ 15:54:56 #144
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_121114569
Heb net het aanbod gekregen voor nog 3 maanden bij mijn werk. Ik weet het niet zo goed eerlijk gezegd. Ik wil graag blijven maar heb het gevoel dat ze wachten tot iemand op een andere locatie over is, en die mijn baan wil overnemen. Bovendien mogen ze hierna mij nog maar 1 keer een tijdelijk contract aanbieden en lig ik er alsnog over 9 maanden uit.

Ik neig wel naar ja, en ondertussen maar verder zoeken naar iets anders.
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:05:28 #145
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_121115006
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:54 schreef Silmarwen het volgende:
Heb net het aanbod gekregen voor nog 3 maanden bij mijn werk. Ik weet het niet zo goed eerlijk gezegd. Ik wil graag blijven maar heb het gevoel dat ze wachten tot iemand op een andere locatie over is, en die mijn baan wil overnemen. Bovendien mogen ze hierna mij nog maar 1 keer een tijdelijk contract aanbieden en lig ik er alsnog over 9 maanden uit.

Ik neig wel naar ja, en ondertussen maar verder zoeken naar iets anders.
Lijkt me een verstandig besluit ^O^
-weg-
pi_121115468
Gelukkig heeft Randstad leuke functies.... daar reageer ik gewoon op ALLES wat mij aanspreekt. Of het nou aansluit of niet. :)

Inmiddels al 3 sollicitaties gedaan. :)
pi_121116666
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Waar is Maanvis eigenlijk gebleven :') Valt me ineens op dat die nooit meer in dit topic zit _O-
Die is verplicht een tijdje aan het wieberen.
pi_121116786
Beste,

Hierbij willen we je bedanken voor je reactie op een van onze vacatures.

Echter zijn er andere sollicitanten die beter aansluiten bij het gevraagde profiel.

Om die reden nemen we je sollicitatie niet verder in procedure.

We wensen je succes met eventuele verdere sollicitaties.

Ervan uitgaande je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij.

Met vriendelijke groet,

JMW Horeca

JMW Culinair

JMW Professionals

Pffff terwijl dat soort werk juist mijn enige echte ervaring is :r
pi_121117989
Je zou bijna dik gaan liegen op je CV zodat deze nauw aansluit bij een gevraagd profiel.
;)
MOKUM XXX RATED
pi_121125074
Vanmiddag een leuke functie gezien, precies wat ik zoek. Jammer genoeg bij een uitzendbureau, maar hey, beter dan werkloos zijn! Ik gereageerd, uitgebreide motivatie geschreven (zoals gevraagd op de site) en mijn laatste cv bijgevoegd. Krijg ik het volgende mailtje:

quote:
Beste Mint,

Alles goed met je?

Ik begrijp dat je weer beschikbaar komt. Deze functie staat even “on hold”.

Een paar vragen: heb je ook acquisitie gedaan?? Hoe commercieel bent je, ben je administratief ingesteld? Wat is je salaris indicatie? Spreek je talen, welke softwarepakketten gebruik je,

Ik hoor graag van je!
Dit staat verdomme gewoon allemaal in mijn cv en deels ook in de motivatie! Het is kennelijk teveel moeite om even mijn cv door te nemen alvorens te reageren? :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')