Ja, beheer/organisatie kant. Sowieso geen slechte markt maar met 42 jaar trek je toch vaak (net) aan het kortste eind. Al regelmatig bij de laatste 3 gezeten van de 150 kandidaten maar dan uiteindelijk niet geworden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:01 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jij zit toch in de IT? Ik had begrepen dat het weer wat begon aan te trekken daar.
Fingers crossed in ieder geval!
prutser had zijn out of office niet uitgezet blijkbaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 06:19 schreef Zocalo het volgende:
Had gister iemand van p en o aan de lijn, moest mijn motivatiebrief opsturen zodat zij t door kon sturen naar de verantwoordelijke. Er waren nu zes kandidaten.
Stuur ik het gisteren krijg ik out of office tot en met dinsdag :,)
Er even achteraan bellen of niet? Wil ook niet dat t blijft liggen...
voor welke functie ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:
zojuist eerste sollicitatiegesprek gehad. Ik stap net weer thuis de deur binnen en werd gebeld door de recruiter dat ik word uitgenodigd voor een 2e gesprek.
2013 begint in ieder geval positief.
nee tot komende week.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:56 schreef marcosta het volgende:
[..]
prutser had zijn out of office niet uitgezet blijkbaar
succes iigquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:37 schreef Zocalo het volgende:
[..]
nee tot komende week.
Maar gebeld en de mail wordt gewoon doorgegeven. Ook weer gerust
Lijkt me een verstandig besluitquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:54 schreef Silmarwen het volgende:
Heb net het aanbod gekregen voor nog 3 maanden bij mijn werk. Ik weet het niet zo goed eerlijk gezegd. Ik wil graag blijven maar heb het gevoel dat ze wachten tot iemand op een andere locatie over is, en die mijn baan wil overnemen. Bovendien mogen ze hierna mij nog maar 1 keer een tijdelijk contract aanbieden en lig ik er alsnog over 9 maanden uit.
Ik neig wel naar ja, en ondertussen maar verder zoeken naar iets anders.
Die is verplicht een tijdje aan het wieberen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:53 schreef Vault-Boy het volgende:
Waar is Maanvis eigenlijk geblevenValt me ineens op dat die nooit meer in dit topic zit
Dit staat verdomme gewoon allemaal in mijn cv en deels ook in de motivatie! Het is kennelijk teveel moeite om even mijn cv door te nemen alvorens te reageren?quote:Beste Mint,
Alles goed met je?
Ik begrijp dat je weer beschikbaar komt. Deze functie staat even “on hold”.
Een paar vragen: heb je ook acquisitie gedaan?? Hoe commercieel bent je, ben je administratief ingesteld? Wat is je salaris indicatie? Spreek je talen, welke softwarepakketten gebruik je,
Ik hoor graag van je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |