abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120571697
Welkom in het enige echte Werkzoekend Topic.

In dit topic kun je terecht als je (binnenkort) werkzoekend bent. Een beetje mentale support en hulp bij vragen is de strekking van dit topic.

Mensen die zich heel geweldig voelen dat ze wel een baan hebben en daarover willen opscheppen, maak dan je eigen topic. We voelen ons al niet al te zelfverzekerd en hoeven dat gepoch er dus niet bij te hebben. Ook voor andere discussies over bijvoorbeeld uitkeringen en het recht daarop kunnen eigen topics geopend worden.

Voor de nieuwe werkzoekenden in dit topic zou het leuk zijn als je vermeldt welke opleiding je gevolgd hebt, naar wat je op zoek bent en hoelang al. Zo kunnen wij actief met je meedenken!

De OP vind je hier.
pi_120571983
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:48 schreef Renesite het volgende:
Nieuwe openen dan!
Tada! :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 december 2012 @ 22:01:05 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_120572537
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Tada! :P
Ba Dum Tish!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120592347
2 weken terug een tweede gesprek gehad bij bedrijf, zit bij laatste 2 kandidaten maar tot op heden nog niets vernomen. Met aankomende periode voor de deur, vandaag even bellen om te vragen of er al nieuws is of gewoon wachtten op hun reactie ???
pi_120593109
Uhhhhhh hallo????

Ik ben aangenomen *O*
Ik word gewoon assistent bedrijfsleidster :D

Vanmorgen meegelopen op een andere locatie, en ik vond het erg leuk om te doen.
Ik zelf twijfelde nog een beetje, je moet leiding geven een licht verstandelijk gehandicapten en licht gedetineerden. Maar de bedrijfsleidster zei dat ik het kan. We hadden alle twee een goed gevoel. En er was een gewoon een klik tussen ons.

Ze zei: doe het nou maar gewoon, ik wil je gewoon hebben! Ik weet dat je het kan. Ik leer alle kneepjes van het vak aan jou en voor je het weet heb jij je eigen winkel :D

Wel lekker dat vertrouwen wat ze mij gaf!

Het is 5 minuten fietsen voor mij :D En we gaan de winkel helemaal zelf inrichten. Dus het is een nieuw te openen kringloopwinkel :D

Dus ik ga maandag het uitzendbureau bellen en zeggen dat ik een baan heb gevonden :D
pi_120593266
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????

Ik ben aangenomen *O*

Ik zelf twijfelde nog een beetje, je moet leiding geven een licht verstandelijk gehandicapten en licht gedetineerden. Maar de bedrijfsleidster zei dat ik het kan. We hadden alle twee een goed gevoel. En er was een gewoon een klik tussen ons.

Ze zei: doe het nou maar gewoon, ik wil je gewoon hebben! Ik weet dat je het kan. Ik leer alle kneepjes van het vak aan jou en voor je het weet heb jij je eigen winkel :D

Het is 5 minuten fietsen voor mij :D En we gaan de winkel helemaal zelf inrichten. Dus het is een nieuw te openen kringloopwinkel :D

Dus ik ga maandag het uitzendbureau bellen en zeggen dat ik een baan heb gevonden :D
Gefeliciteerd :)

Dus ABN laat je schieten?

Jammer dat ABN in Rotterdam is, anders had je kunnen zeggen dat je nog wel een vervanger wist. :)
Dit account is niet meer in gebruik.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 21 december 2012 @ 12:34:24 #7
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_120593305
quote:
Uhhhhhh hallo????

Ik ben aangenomen *O*

Goed bezig meid, gefeliciteerd!

Waarom bellen ze altijd op met de tekst:

"We vinden je een toffe kerel en het gesprek was goed..." en weet je eigenlijk meteen dat de afwijzing volgt? Gisteren op gesprek geweest en vandaag gebeld door de recruiter.

"Er is lang over nagedacht."

Kut.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 21 december 2012 @ 12:38:14 #8
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120593424
quote:
Uhhhhhh hallo????

Ik ben aangenomen *O*

Gefeliciteerd C_A :*
Hebben ze toevallig nog plannen om een vestiging hier in de buurt te openen?
pi_120593429
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:33 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd :)

Dus ABN laat je schieten?

Jammer dat ABN in Rotterdam is, anders had je kunnen zeggen dat je nog wel een vervanger wist. :)
Ja ABN laat ik schieten!
Dit is een jaar contract en hier kan ik mijn ei kwijt! Ik ben best creatief en dat kan ik nu kwijt in de winkel :P En ik ga iets meer verdienen. Hoeveel weet ik nog niet, maar ik word maandag gebeld.

Ik weet dat ik dit kan. Ik moet alleen over die drempel heen stappen :s)
Dat zag de bedrijfsleidster ook.

Dus logisch ja dat ik de ABN laat schieten :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Goed bezig meid, gefeliciteerd!

Waarom bellen ze altijd op met de tekst:

"We vinden je een toffe kerel en het gesprek was goed..." en weet je eigenlijk meteen dat de afwijzing volgt? Gisteren op gesprek geweest en vandaag gebeld door de recruiter.

"Er is lang over nagedacht."

Kut.
Dank je wel. Zo heb je niks en zo heb je 2 banen waar tussen je kan kiezen :)
pi_120593437
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:38 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd C_A :*
Hebben ze toevallig nog plannen om een vestiging hier in de buurt te openen?
Dank je O+
Stel het voor!

www.rataplan.nl
pi_120593615
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:38 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dank je O+
Stel het voor!

www.rataplan.nl
weg jij, de wereld is al vergaan, het heeft geen zin meer

ksssssssst
Lambo of Rekt
pi_120593642
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

weg jij, de wereld is al vergaan, het heeft geen zin meer

ksssssssst
Ik leef nog *O*
pi_120593654
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik leef nog *O*
Dat is de illusie die je nu nog hebt...
Lambo of Rekt
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 december 2012 @ 12:49:13 #14
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120593769
quote:
Uhhhhhh hallo????

Ik ben aangenomen *O*

Gefeliciteerd!
pi_120593854
Klinkt als een leuke uitdaging, charmed angel! Gefeliciteerd *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120593988
quote:
Uhhhhhh hallo????

Ik ben aangenomen *O*

nice job! een kringloop in deze tijden heeft wel goede vooruitzichten :P
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:00:57 #17
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_120594162
Ik ga ook maar aanschuiven. Werk momenteel in de kinderopvang, waar het slecht mee gaat. Mijn werkgever heeft besloten geen jaarcontracten meer te verlengen. Ondanks dat mijn manager zeer tevreden is, we onwijs hoog scoorde op de pedagogische scan (een beoordeling op het uitoefenen van je werk), ik een stagebegeleider en werkbegeleider ben en er 3 vacatures zouden ontstaan door dit besluit van hoger af, lijkt het erop, dat ik vanaf 1 februari werkloos ben. Mijn manager probeert nog van alles, maar ik vrees met grote vrezen.

Er zijn bijna geen vacatures op het moment, dus ben maar uitgeweken naar vacatures in de zorg met kans op herscholing. Ik krijg maar 2 maanden een uitkering en daarna ben ik gewoon keihard de lul. -O-

Ik kan wel aan de slag als flexwerker op meerdere plaatsen maar dat kan ik niet rondbreien met kinderopvang. Ik heb gewoon vaste dagen/tijden nodig, of iig ruim een maand van te voren weten wanneer en hoe laat ik moet werken.
pi_120594223
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:00 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga ook maar aanschuiven. Werk momenteel in de kinderopvang, waar het slecht mee gaat. Mijn werkgever heeft besloten geen jaarcontracten meer te verlengen. Ondanks dat mijn manager zeer tevreden is, we onwijs hoog scoorde op de pedagogische scan (een beoordeling op het uitoefenen van je werk), ik een stagebegeleider en werkbegeleider ben en er 3 vacatures zouden ontstaan door dit besluit van hoger af, lijkt het erop, dat ik vanaf 1 februari werkloos ben. Mijn manager probeert nog van alles, maar ik vrees met grote vrezen.

Er zijn bijna geen vacatures op het moment, dus ben maar uitgeweken naar vacatures in de zorg met kans op herscholing. Ik krijg maar 2 maanden een uitkering en daarna ben ik gewoon keihard de lul. -O-

Ik kan wel aan de slag als flexwerker op meerdere plaatsen maar dat kan ik niet rondbreien met kinderopvang. Ik heb gewoon vaste dagen/tijden nodig, of iig ruim een maand van te voren weten wanneer en hoe laat ik moet werken.
hoezo 2 maanden? ik dacht dat het altijd minimaal 3 was
pi_120594226
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt als een leuke uitdaging, charmed angel! Gefeliciteerd *O*
Ja ik ben zo vastgeroest in dat administratieve wereldje, dat dit wel een hele grote uitdaging gaat worden!

Heerlijk. O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Dank je wel *O*
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:54 schreef YebCar het volgende:

[..]

nice job! een kringloop in deze tijden heeft wel goede vooruitzichten :P
Ja zeker! Het is een pand van 2500M2 :D Dus het wordt bizar groot

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2012 13:03:22 ]
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:04:42 #20
54772 Silmarwen
pi_120594268
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:03 schreef YebCar het volgende:

[..]

hoezo 2 maanden? ik dacht dat het altijd minimaal 3 was
Ik begreep 2 maanden, drie kan ook zijn. Het is maar een jaarcontract iig.
pi_120594341
Maar je arbeidsverleden telt ook mee. Of heb je de afgelopen jaren niet gewerkt?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:09:45 #22
54772 Silmarwen
pi_120594411
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar je arbeidsverleden telt ook mee. Of heb je de afgelopen jaren niet gewerkt?
Nee, heb 2 jaar thuis gezeten om voor mijn kindjes te zorgen. Toen de jongste 1 was begon het te kriebelen en ben ik gaan solliciteren. Meteen de eerste baan toen al gekregen, in het dorp waar ik zelfs woon. Heb het er enorm naar mijn zin ook. Het is zo frustrerend. Ik weet ook gewoon nog niets. Je wordt gewoon behandelt als een fte, niet een mens. Ik heb nog een maand en ik weet nog niets, en het ergste is nog dat ik in oktober mijn functioneringsgesprek heb gehad, dikke pluimen, contract werd verlengd (geen onbepaalde tijd vanwege financiële omstandigheden maar wel een jaar contract) en begin december krijg je dit te horen.
pi_120595122
Gefeliciteerd charmed!

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:06 schreef From het volgende:
2 weken terug een tweede gesprek gehad bij bedrijf, zit bij laatste 2 kandidaten maar tot op heden nog niets vernomen. Met aankomende periode voor de deur, vandaag even bellen om te vragen of er al nieuws is of gewoon wachtten op hun reactie ???
Wat denken jullie?
pi_120595246
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:09 schreef Silmarwen het volgende:

Ik heb nog een maand en ik weet nog niets, en het ergste is nog dat ik in oktober mijn functioneringsgesprek heb gehad, dikke pluimen, contract werd verlengd (geen onbepaalde tijd vanwege financiële omstandigheden maar wel een jaar contract) en begin december krijg je dit te horen.
Wacht even, heb je in oktober een jaarcontract gekregen? Maar per 1-2 ben je werkloos? Klopt dat wel of begrijp ik het nu niet goed.

Wel enorm rot zeg, Sil :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:42:54 #25
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_120595465
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:32 schreef From het volgende:
Gefeliciteerd charmed!

[..]

Wat denken jullie?
Wat hebben ze tegen je gezegd? Ik zou bellen denk ik
.
pi_120596097
quote:
Uhhhhhh hallo????

Ik ben aangenomen *O*

Gefeliciteerd! ^O^

Kijk zoiets lijkt mij inderdaad ook super leuk om te doen. Assistent bedrijfsleider en stap voor stap leren en zien hoe je wellicht een eigen winkel kan draaien. Mij lijkt het gewoon heel leuk om in een winkel te werken, ongeacht dat het jammer genoeg niet heel goed betaald.

Zou zeggen veel succes met je nieuwe baan, en zo te lezen ga je het daar wel naar je zin hebben. :D :Y

Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? :@
pi_120596196
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:03 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja ik ben zo vastgeroest in dat administratieve wereldje, dat dit wel een hele grote uitdaging gaat worden!

Dit lijkt me dan helemaal lekker. :Y Bij zo'n administratief baantje zit je toch wel heel de dag, en in een winkel sta en beweeg je gewoon lekker heel de dag. Zelf zou ik het echt niet kunnen om een administratief baantje te hebben. Ik ben het al zo gewend om heel de dag te lopen en te staan op mijn werk. :P
pi_120596224
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:42 schreef Yankee het volgende:

[..]

Wat hebben ze tegen je gezegd? Ik zou bellen denk ik
Niet specifiek, meer dat ze de tijd zouden nemen, tussen 1e telefonische contact en 1e gesprek zat ook elke keer 2 weken..
pi_120597378
quote:
Uhhhhhh hallo????

Ik ben aangenomen *O*

*O*

Ik vind kringloopwinkels sowieso *O*
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:36:30 #30
54772 Silmarwen
pi_120597420
N
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wacht even, heb je in oktober een jaarcontract gekregen? Maar per 1-2 ben je werkloos? Klopt dat wel of begrijp ik het nu niet goed.

Wel enorm rot zeg, Sil :{
Nee sorry. Na mijn gesprek in evaluatie werd gezegd dat ik per 1-2 weer een nieuw jaarcontract zou krijgen. Dat was voor het besluit van de directie om geen jaarcontracten meer te verlengen. Dus nu gaat dat alsnog niet door.

Ik weet niet eens of dat juridisch gezien wel mag, maar aangezien ze in financieel zwaar weer zitten, zal het wel.
pi_120597537
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:36 schreef Silmarwen het volgende:
N
Nee sorry. Na mijn gesprek in evaluatie werd gezegd dat ik per 1-2 weer een nieuw jaarcontract zou krijgen. Dat was voor het besluit van de directie om geen jaarcontracten meer te verlengen. Dus nu gaat dat alsnog niet door.

Ik weet niet eens of dat juridisch gezien wel mag, maar aangezien ze in financieel zwaar weer zitten, zal het wel.
Hemeltje lief...over blij maken met een dooie mus gesproken -O-
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:45:11 #32
54772 Silmarwen
pi_120597752
Ja, ik ben er ook vreselijk gefrustreerd door. Ik werk alle dagen die ze van mijn vragen en meer, ik ben enorm flexibel, mijn beoordelingen zijn altijd goed, ik volg extra cursussen, de ouders zijn tevreden, de kids zijn blij blijkt uit een enquete en ik heb het enorm naar mijn zin.

Het is gewoon raar. Er zijn er maar drie met jaarcontract op onze locatie, alle drie BSO. Die gaan dus alle drie weg dit jaar, moeten nieuwe mensen voor komen.. zo omslachtig allemaal. Dat zou betekenen dat mijn groep hun 6de leidster krijgen in 3 jaar tijd, waarvan ik de enige ben die er een volledig jaar is geweest. Maar stug beleid vol blijven houden.

Een andere collega met vast contract moet ook weg vanwege terugloop van kindaantallen, die kreeg het aanbod om van 24 uur vast naar 14 uur flex te gaan. Dat wil ze niet, dus mag ze weg, maar ze willen haar niet die vier maanden oprot premie betalen, want zwaar weer blablabla. Ondertussen vreest iedereen in het team voor zijn baan.

De BSO waar ik werk, is ook nog een keer winstdraaiend. Echt ik kan me er zo boos om maken.
pi_120598298
Ik begrijp dat je je maar een nummer en geen mens meer voelt voor die directie :{ Ze schuiven met poppetjes, maar het maakt ze niets uit wat dat poppetje inhoudt.
pi_120598734
Omgekeerde wereld nu.

Heb ik eindelijk werk, begin ik ook in andere sollicitatieprocedures die al een tijd lopen op te vallen. Zit er dik in dat ik straks moet gaan kiezen tussen verschillende banen, terwijl ik dus al getekend heb voor een baan bij mijn oude werkgever. Hoe ga ik het verkopen dat ik in de eerste week van mijn contract elders een sollicitatiegesprek heb?

Voor de duidelijkheid: ik ben eerst ontslagen bij mijn oude werk, en na korte tijd ww kan ik er over enkele weken weer beginnen, geheel onverwacht. Ze weten dus heel goed dat ik ondertussen wat lijntjes uit heb geworpen.
pi_120599544
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:01 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! ^O^

Kijk zoiets lijkt mij inderdaad ook super leuk om te doen. Assistent bedrijfsleider en stap voor stap leren en zien hoe je wellicht een eigen winkel kan draaien. Mij lijkt het gewoon heel leuk om in een winkel te werken, ongeacht dat het jammer genoeg niet heel goed betaald.

Zou zeggen veel succes met je nieuwe baan, en zo te lezen ga je het daar wel naar je zin hebben. :D :Y

Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? :@
34 jaar :)

Dus ja!!! Met deze leeftijd heb je gewoon kans :D en dan heb ik nog geen eens ervaring in een winkel _O-

Alleen iemand moet jou die kans wel geven, en ben blij dat ik deze kans nu krijg :@
pi_120606002
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:45 schreef Silmarwen het volgende:
Ja, ik ben er ook vreselijk gefrustreerd door. Ik werk alle dagen die ze van mijn vragen en meer, ik ben enorm flexibel, mijn beoordelingen zijn altijd goed, ik volg extra cursussen, de ouders zijn tevreden, de kids zijn blij blijkt uit een enquete en ik heb het enorm naar mijn zin.

Het is gewoon raar. Er zijn er maar drie met jaarcontract op onze locatie, alle drie BSO. Die gaan dus alle drie weg dit jaar, moeten nieuwe mensen voor komen.. zo omslachtig allemaal. Dat zou betekenen dat mijn groep hun 6de leidster krijgen in 3 jaar tijd, waarvan ik de enige ben die er een volledig jaar is geweest. Maar stug beleid vol blijven houden.

Een andere collega met vast contract moet ook weg vanwege terugloop van kindaantallen, die kreeg het aanbod om van 24 uur vast naar 14 uur flex te gaan. Dat wil ze niet, dus mag ze weg, maar ze willen haar niet die vier maanden oprot premie betalen, want zwaar weer blablabla. Ondertussen vreest iedereen in het team voor zijn baan.

De BSO waar ik werk, is ook nog een keer winstdraaiend. Echt ik kan me er zo boos om maken.
owww... klinkt zoo bekend!! Gisteren net afscheid genomen van twee collega's. In de gehele organisatie 12... Ook BSO. En van bovenaf wordt er gewoon geschoven met de boventallige mensen. Maakt ze helemaal niet uit dat er eentje dit jaar overgenomen was van een andere organisatie, na de zomervakantie op een andere locatie terechtkwam, en nu, na de kerstvakantie bij ons komt werken.

En inderdaad, voor de kinderen, de groep, steeds weer andere mensen. Nee, dat staat lekker professioneel!
pi_120606089
Alweer :')

Werkzaamheden aan werk.nl
Tot zaterdagavond 22 december (19.00 uur) is werk.nl niet beschikbaar. Wij werken voor u aan werk.nl en de Werkmap.
pi_120607828
man man man, na weken gesteggel over mijn contract vorige week pas het nieuws gekregen dat mijn contract niet meer werd verlengd. De week erna na veel gesmeek mijn vakantiedagen laten uitbetalen zodat ik nog een weekje wat zaken kon gaan afronden. Nu is er opeens weer een kleine kans dat mijn contract in een of andere vorm kan worden verlengd maar de beslissing wordt daar pas over genomen in de eerste/tweede week van Januari.

Pffff, dus ik blijf in onzekerheid zitten, weet niet of ik nou fulltime moet solliciteren en zit voor de zekerheid al volledig in de molen van de WW. Welkom in de wereld van een lokale overheid...

Mocht het toch negatief aflopen dan vraag ik mij toch af of ik niet moet laten weten dat je zo niet met een werknemer om kan gaan...of is dat terecht in deze tijd?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bittere_Bal op 21-12-2012 19:34:04 ]
Hope is the first step on the road to dissapointment
  vrijdag 21 december 2012 @ 19:30:40 #39
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_120608149
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:20 schreef Bittere_Bal het volgende:
man man man, na weken gesteggel over mijn contract vorige week pas het nieuws gekregen dat mijn contract niet meer werd verlengd. De week erna na veel gesmeek mijn vakantiedagen laten uitbetalen zodat ik nog een weekje wat zaken kon gaan afronden. Nu is er opeens weer een kleine kans dat mijn contract in een of andere vorm kan worden verlengd maar de beslissing wordt daar pas over genomen in de eerste/tweede week van Januari.

Pffff, dus ik blijf in onzekerheid zitten, weet niet of ik nou fulltime moet solliciteren en zit voor de zekerheid al volledig in de molen van de WW. Welkom in de wereld van een lokale overheid...

Mocht het toch negatief aflopen dan vraag ik mij toch af of ik niet moet laten weten dat je zo met een werknemer om kan gaan...of is dat terecht in deze tijd?

Wat denk je ermee te bereiken op kortdurende genoegdoening voor jou na? Face it, het is nog altijd een werkgeversmarkt.
-weg-
pi_120608501
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:30 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Wat denk je ermee te bereiken op kortdurende genoegdoening voor jou na? Face it, het is nog altijd een werkgeversmarkt.
niets, maar wat je zegt...en soort van persoonlijke genoegdoening...ik verwacht er niets mee te bereiken.
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:00:02 #41
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_120609352
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:40 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

niets, maar wat je zegt...en soort van persoonlijke genoegdoening...ik verwacht er niets mee te bereiken.
En denk je dat die lang genoeg gaat duren?
-weg-
pi_120609749
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:00 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

En denk je dat die lang genoeg gaat duren?
voor wat? Ik wil alleen een signaal afgeven (hoe nutteloos dan ook)
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:12:57 #43
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_120609905
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:09 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

voor wat? Ik wil alleen een signaal afgeven (hoe nutteloos dan ook)
Ik doelde op genoegdoening of die lang genoeg gaat duren :P
-weg-
pi_120610001
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Ik doelde op genoegdoening of die lang genoeg gaat duren :P
nope, als ik zonder baan zit dan helpt het maar heel even...maar toch..
pi_120618913
Charmed_Angel, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!

Ik mag zelf ook het nieuwe jaar weer aan de slag. *O*
pi_120620640
charmed en bluejean: gefeliciteerd. :)

...nou ik nog maar ik begin meer en meer te denken dat ik m'n studie chemische technologie weer moet oppakken en nu gewoon afmaken.
Hallon!
pi_120626952
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef BlueMage het volgende:

...nou ik nog maar ik begin meer en meer te denken dat ik m'n studie chemische technologie weer moet oppakken en nu gewoon afmaken.
Doen. Kom regelmatig vacatures tegen waar ze die of soortgelijke studies voor vragen :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_120628758
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef BlueMage het volgende:

Als je je dan richt op procestechnologie, dan kun je waarschijnlijk ook nog vrij gemakkelijk binnenkomen in bedrijven buiten de chemische sector.
pi_120630407
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:30 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Als je je dan richt op procestechnologie, dan kun je waarschijnlijk ook nog vrij gemakkelijk binnenkomen in bedrijven buiten de chemische sector.
Da's mijn idee precies eigenlijk, wow gedachtelezers hier. ;) En 't zou me nog niet eens kunnen boeien dat Vapro B en dergelijke 'n opleiding op mbo niveau is, is nog goedkoper dan hbo ook. :)
Hallon!
pi_120633460
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 13:06 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Da's mijn idee precies eigenlijk, wow gedachtelezers hier. ;) En 't zou me nog niet eens kunnen boeien dat Vapro B en dergelijke 'n opleiding op mbo niveau is, is nog goedkoper dan hbo ook. :)
Ik ben zelf opgeleid tot onderzoeker in de scheikunde en niet tot procestechnoloog. Laten ze nou juist dat laatste nu veel vragen. :{ Dat maakt de zoektocht naar werk een stuk moeilijker voor mij. Ik heb nu wel weer een vacature op het oog, maar daar zoeken ze eigenlijk een HLO'er.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 december 2012 @ 15:51:16 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120635060
Leuke vacature op linkedin: "Click here to apply on the company website"

*klik*

Geen vacature...

Nu maar even naar het algemene contactadres een mail gestuurd of ze een adres voor me hebben om mijn sollicitatie aan te richten.
pi_120635211
Ik heb nog steeds verder niks gehoord behalve dat ik nog een aantal toetsjes moet maken. Jammer, was graag kerst ingegaan in m'n eentje met een baan. En niet zonder baan. Tijdens kerst maar weer opnieuw solliciteren als een dolle.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')