Ba Dum Tish!quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????
Ik ben aangenomen
Ik word gewoon assistent bedrijfsleidster
Vanmorgen meegelopen op een andere locatie, en ik vond het erg leuk om te doen.
Ik zelf twijfelde nog een beetje, je moet leiding geven een licht verstandelijk gehandicapten en licht gedetineerden. Maar de bedrijfsleidster zei dat ik het kan. We hadden alle twee een goed gevoel. En er was een gewoon een klik tussen ons.
Ze zei: doe het nou maar gewoon, ik wil je gewoon hebben! Ik weet dat je het kan. Ik leer alle kneepjes van het vak aan jou en voor je het weet heb jij je eigen winkel
Wel lekker dat vertrouwen wat ze mij gaf!
Het is 5 minuten fietsen voor mijEn we gaan de winkel helemaal zelf inrichten. Dus het is een nieuw te openen kringloopwinkel
Dus ik ga maandag het uitzendbureau bellen en zeggen dat ik een baan heb gevonden
Goed bezig meid, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????
Ik ben aangenomen
Ik zelf twijfelde nog een beetje, je moet leiding geven een licht verstandelijk gehandicapten en licht gedetineerden. Maar de bedrijfsleidster zei dat ik het kan. We hadden alle twee een goed gevoel. En er was een gewoon een klik tussen ons.
Ze zei: doe het nou maar gewoon, ik wil je gewoon hebben! Ik weet dat je het kan. Ik leer alle kneepjes van het vak aan jou en voor je het weet heb jij je eigen winkel
Het is 5 minuten fietsen voor mijEn we gaan de winkel helemaal zelf inrichten. Dus het is een nieuw te openen kringloopwinkel
Dus ik ga maandag het uitzendbureau bellen en zeggen dat ik een baan heb gevonden
Gefeliciteerd C_Aquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????
Ik ben aangenomen
Ja ABN laat ik schieten!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Dus ABN laat je schieten?
Jammer dat ABN in Rotterdam is, anders had je kunnen zeggen dat je nog wel een vervanger wist.
Dank je wel. Zo heb je niks en zo heb je 2 banen waar tussen je kan kiezenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed bezig meid, gefeliciteerd!
Waarom bellen ze altijd op met de tekst:
"We vinden je een toffe kerel en het gesprek was goed..." en weet je eigenlijk meteen dat de afwijzing volgt? Gisteren op gesprek geweest en vandaag gebeld door de recruiter.
"Er is lang over nagedacht."
Kut.
Dank jequote:Op vrijdag 21 december 2012 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd C_A
Hebben ze toevallig nog plannen om een vestiging hier in de buurt te openen?
weg jij, de wereld is al vergaan, het heeft geen zin meerquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je
Stel het voor!
www.rataplan.nl
Ik leef nogquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
weg jij, de wereld is al vergaan, het heeft geen zin meer
ksssssssst
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????
Ik ben aangenomen
nice job! een kringloop in deze tijden heeft wel goede vooruitzichtenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????
Ik ben aangenomen
hoezo 2 maanden? ik dacht dat het altijd minimaal 3 wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:00 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga ook maar aanschuiven. Werk momenteel in de kinderopvang, waar het slecht mee gaat. Mijn werkgever heeft besloten geen jaarcontracten meer te verlengen. Ondanks dat mijn manager zeer tevreden is, we onwijs hoog scoorde op de pedagogische scan (een beoordeling op het uitoefenen van je werk), ik een stagebegeleider en werkbegeleider ben en er 3 vacatures zouden ontstaan door dit besluit van hoger af, lijkt het erop, dat ik vanaf 1 februari werkloos ben. Mijn manager probeert nog van alles, maar ik vrees met grote vrezen.
Er zijn bijna geen vacatures op het moment, dus ben maar uitgeweken naar vacatures in de zorg met kans op herscholing. Ik krijg maar 2 maanden een uitkering en daarna ben ik gewoon keihard de lul.
Ik kan wel aan de slag als flexwerker op meerdere plaatsen maar dat kan ik niet rondbreien met kinderopvang. Ik heb gewoon vaste dagen/tijden nodig, of iig ruim een maand van te voren weten wanneer en hoe laat ik moet werken.
Ja ik ben zo vastgeroest in dat administratieve wereldje, dat dit wel een hele grote uitdaging gaat worden!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt als een leuke uitdaging, charmed angel! Gefeliciteerd
Dank je welquote:
Ja zeker! Het is een pand van 2500M2quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:54 schreef YebCar het volgende:
[..]
nice job! een kringloop in deze tijden heeft wel goede vooruitzichten
Ik begreep 2 maanden, drie kan ook zijn. Het is maar een jaarcontract iig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:03 schreef YebCar het volgende:
[..]
hoezo 2 maanden? ik dacht dat het altijd minimaal 3 was
Nee, heb 2 jaar thuis gezeten om voor mijn kindjes te zorgen. Toen de jongste 1 was begon het te kriebelen en ben ik gaan solliciteren. Meteen de eerste baan toen al gekregen, in het dorp waar ik zelfs woon. Heb het er enorm naar mijn zin ook. Het is zo frustrerend. Ik weet ook gewoon nog niets. Je wordt gewoon behandelt als een fte, niet een mens. Ik heb nog een maand en ik weet nog niets, en het ergste is nog dat ik in oktober mijn functioneringsgesprek heb gehad, dikke pluimen, contract werd verlengd (geen onbepaalde tijd vanwege financiële omstandigheden maar wel een jaar contract) en begin december krijg je dit te horen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar je arbeidsverleden telt ook mee. Of heb je de afgelopen jaren niet gewerkt?
Wat denken jullie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:06 schreef From het volgende:
2 weken terug een tweede gesprek gehad bij bedrijf, zit bij laatste 2 kandidaten maar tot op heden nog niets vernomen. Met aankomende periode voor de deur, vandaag even bellen om te vragen of er al nieuws is of gewoon wachtten op hun reactie ???
Wacht even, heb je in oktober een jaarcontract gekregen? Maar per 1-2 ben je werkloos? Klopt dat wel of begrijp ik het nu niet goed.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:09 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb nog een maand en ik weet nog niets, en het ergste is nog dat ik in oktober mijn functioneringsgesprek heb gehad, dikke pluimen, contract werd verlengd (geen onbepaalde tijd vanwege financiële omstandigheden maar wel een jaar contract) en begin december krijg je dit te horen.
Wat hebben ze tegen je gezegd? Ik zou bellen denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:32 schreef From het volgende:
Gefeliciteerd charmed!
[..]
Wat denken jullie?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????
Ik ben aangenomen
Dit lijkt me dan helemaal lekker.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben zo vastgeroest in dat administratieve wereldje, dat dit wel een hele grote uitdaging gaat worden!
Niet specifiek, meer dat ze de tijd zouden nemen, tussen 1e telefonische contact en 1e gesprek zat ook elke keer 2 weken..quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:42 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wat hebben ze tegen je gezegd? Ik zou bellen denk ik
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????
Ik ben aangenomen
Nee sorry. Na mijn gesprek in evaluatie werd gezegd dat ik per 1-2 weer een nieuw jaarcontract zou krijgen. Dat was voor het besluit van de directie om geen jaarcontracten meer te verlengen. Dus nu gaat dat alsnog niet door.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wacht even, heb je in oktober een jaarcontract gekregen? Maar per 1-2 ben je werkloos? Klopt dat wel of begrijp ik het nu niet goed.
Wel enorm rot zeg, Sil
Hemeltje lief...over blij maken met een dooie mus gesprokenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:36 schreef Silmarwen het volgende:
N
Nee sorry. Na mijn gesprek in evaluatie werd gezegd dat ik per 1-2 weer een nieuw jaarcontract zou krijgen. Dat was voor het besluit van de directie om geen jaarcontracten meer te verlengen. Dus nu gaat dat alsnog niet door.
Ik weet niet eens of dat juridisch gezien wel mag, maar aangezien ze in financieel zwaar weer zitten, zal het wel.
34 jaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:01 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Kijk zoiets lijkt mij inderdaad ook super leuk om te doen. Assistent bedrijfsleider en stap voor stap leren en zien hoe je wellicht een eigen winkel kan draaien. Mij lijkt het gewoon heel leuk om in een winkel te werken, ongeacht dat het jammer genoeg niet heel goed betaald.
Zou zeggen veel succes met je nieuwe baan, en zo te lezen ga je het daar wel naar je zin hebben.![]()
![]()
Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?
owww... klinkt zoo bekend!! Gisteren net afscheid genomen van twee collega's. In de gehele organisatie 12... Ook BSO. En van bovenaf wordt er gewoon geschoven met de boventallige mensen. Maakt ze helemaal niet uit dat er eentje dit jaar overgenomen was van een andere organisatie, na de zomervakantie op een andere locatie terechtkwam, en nu, na de kerstvakantie bij ons komt werken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:45 schreef Silmarwen het volgende:
Ja, ik ben er ook vreselijk gefrustreerd door. Ik werk alle dagen die ze van mijn vragen en meer, ik ben enorm flexibel, mijn beoordelingen zijn altijd goed, ik volg extra cursussen, de ouders zijn tevreden, de kids zijn blij blijkt uit een enquete en ik heb het enorm naar mijn zin.
Het is gewoon raar. Er zijn er maar drie met jaarcontract op onze locatie, alle drie BSO. Die gaan dus alle drie weg dit jaar, moeten nieuwe mensen voor komen.. zo omslachtig allemaal. Dat zou betekenen dat mijn groep hun 6de leidster krijgen in 3 jaar tijd, waarvan ik de enige ben die er een volledig jaar is geweest. Maar stug beleid vol blijven houden.
Een andere collega met vast contract moet ook weg vanwege terugloop van kindaantallen, die kreeg het aanbod om van 24 uur vast naar 14 uur flex te gaan. Dat wil ze niet, dus mag ze weg, maar ze willen haar niet die vier maanden oprot premie betalen, want zwaar weer blablabla. Ondertussen vreest iedereen in het team voor zijn baan.
De BSO waar ik werk, is ook nog een keer winstdraaiend. Echt ik kan me er zo boos om maken.
Wat denk je ermee te bereiken op kortdurende genoegdoening voor jou na? Face it, het is nog altijd een werkgeversmarkt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:20 schreef Bittere_Bal het volgende:
man man man, na weken gesteggel over mijn contract vorige week pas het nieuws gekregen dat mijn contract niet meer werd verlengd. De week erna na veel gesmeek mijn vakantiedagen laten uitbetalen zodat ik nog een weekje wat zaken kon gaan afronden. Nu is er opeens weer een kleine kans dat mijn contract in een of andere vorm kan worden verlengd maar de beslissing wordt daar pas over genomen in de eerste/tweede week van Januari.
Pffff, dus ik blijf in onzekerheid zitten, weet niet of ik nou fulltime moet solliciteren en zit voor de zekerheid al volledig in de molen van de WW. Welkom in de wereld van een lokale overheid...
Mocht het toch negatief aflopen dan vraag ik mij toch af of ik niet moet laten weten dat je zo met een werknemer om kan gaan...of is dat terecht in deze tijd?
niets, maar wat je zegt...en soort van persoonlijke genoegdoening...ik verwacht er niets mee te bereiken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:30 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Wat denk je ermee te bereiken op kortdurende genoegdoening voor jou na? Face it, het is nog altijd een werkgeversmarkt.
En denk je dat die lang genoeg gaat duren?quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:40 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
niets, maar wat je zegt...en soort van persoonlijke genoegdoening...ik verwacht er niets mee te bereiken.
voor wat? Ik wil alleen een signaal afgeven (hoe nutteloos dan ook)quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:00 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
En denk je dat die lang genoeg gaat duren?
Ik doelde op genoegdoening of die lang genoeg gaat durenquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:09 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
voor wat? Ik wil alleen een signaal afgeven (hoe nutteloos dan ook)
nope, als ik zonder baan zit dan helpt het maar heel even...maar toch..quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik doelde op genoegdoening of die lang genoeg gaat duren
Doen. Kom regelmatig vacatures tegen waar ze die of soortgelijke studies voor vragenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef BlueMage het volgende:
charmed en bluejean: gefeliciteerd.
...nou ik nog maar ik begin meer en meer te denken dat ik m'n studie chemische technologie weer moet oppakken en nu gewoon afmaken.
Als je je dan richt op procestechnologie, dan kun je waarschijnlijk ook nog vrij gemakkelijk binnenkomen in bedrijven buiten de chemische sector.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef BlueMage het volgende:
charmed en bluejean: gefeliciteerd.
...nou ik nog maar ik begin meer en meer te denken dat ik m'n studie chemische technologie weer moet oppakken en nu gewoon afmaken.
Da's mijn idee precies eigenlijk, wow gedachtelezers hier.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:30 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Als je je dan richt op procestechnologie, dan kun je waarschijnlijk ook nog vrij gemakkelijk binnenkomen in bedrijven buiten de chemische sector.
Ik ben zelf opgeleid tot onderzoeker in de scheikunde en niet tot procestechnoloog. Laten ze nou juist dat laatste nu veel vragen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:06 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Da's mijn idee precies eigenlijk, wow gedachtelezers hier.En 't zou me nog niet eens kunnen boeien dat Vapro B en dergelijke 'n opleiding op mbo niveau is, is nog goedkoper dan hbo ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |