abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120571697
Welkom in het enige echte Werkzoekend Topic.

In dit topic kun je terecht als je (binnenkort) werkzoekend bent. Een beetje mentale support en hulp bij vragen is de strekking van dit topic.

Mensen die zich heel geweldig voelen dat ze wel een baan hebben en daarover willen opscheppen, maak dan je eigen topic. We voelen ons al niet al te zelfverzekerd en hoeven dat gepoch er dus niet bij te hebben. Ook voor andere discussies over bijvoorbeeld uitkeringen en het recht daarop kunnen eigen topics geopend worden.

Voor de nieuwe werkzoekenden in dit topic zou het leuk zijn als je vermeldt welke opleiding je gevolgd hebt, naar wat je op zoek bent en hoelang al. Zo kunnen wij actief met je meedenken!

De OP vind je hier.
pi_120571983
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:48 schreef Renesite het volgende:
Nieuwe openen dan!
Tada! :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 december 2012 @ 22:01:05 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_120572537
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Tada! :P
Ba Dum Tish!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120592347
2 weken terug een tweede gesprek gehad bij bedrijf, zit bij laatste 2 kandidaten maar tot op heden nog niets vernomen. Met aankomende periode voor de deur, vandaag even bellen om te vragen of er al nieuws is of gewoon wachtten op hun reactie ???
pi_120593109
Uhhhhhh hallo????

Ik ben aangenomen *O*
Ik word gewoon assistent bedrijfsleidster :D

Vanmorgen meegelopen op een andere locatie, en ik vond het erg leuk om te doen.
Ik zelf twijfelde nog een beetje, je moet leiding geven een licht verstandelijk gehandicapten en licht gedetineerden. Maar de bedrijfsleidster zei dat ik het kan. We hadden alle twee een goed gevoel. En er was een gewoon een klik tussen ons.

Ze zei: doe het nou maar gewoon, ik wil je gewoon hebben! Ik weet dat je het kan. Ik leer alle kneepjes van het vak aan jou en voor je het weet heb jij je eigen winkel :D

Wel lekker dat vertrouwen wat ze mij gaf!

Het is 5 minuten fietsen voor mij :D En we gaan de winkel helemaal zelf inrichten. Dus het is een nieuw te openen kringloopwinkel :D

Dus ik ga maandag het uitzendbureau bellen en zeggen dat ik een baan heb gevonden :D
pi_120593266
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????

Ik ben aangenomen *O*

Ik zelf twijfelde nog een beetje, je moet leiding geven een licht verstandelijk gehandicapten en licht gedetineerden. Maar de bedrijfsleidster zei dat ik het kan. We hadden alle twee een goed gevoel. En er was een gewoon een klik tussen ons.

Ze zei: doe het nou maar gewoon, ik wil je gewoon hebben! Ik weet dat je het kan. Ik leer alle kneepjes van het vak aan jou en voor je het weet heb jij je eigen winkel :D

Het is 5 minuten fietsen voor mij :D En we gaan de winkel helemaal zelf inrichten. Dus het is een nieuw te openen kringloopwinkel :D

Dus ik ga maandag het uitzendbureau bellen en zeggen dat ik een baan heb gevonden :D
Gefeliciteerd :)

Dus ABN laat je schieten?

Jammer dat ABN in Rotterdam is, anders had je kunnen zeggen dat je nog wel een vervanger wist. :)
Dit account is niet meer in gebruik.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 21 december 2012 @ 12:34:24 #7
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_120593305
quote:
Uhhhhhh hallo????

Ik ben aangenomen *O*

Goed bezig meid, gefeliciteerd!

Waarom bellen ze altijd op met de tekst:

"We vinden je een toffe kerel en het gesprek was goed..." en weet je eigenlijk meteen dat de afwijzing volgt? Gisteren op gesprek geweest en vandaag gebeld door de recruiter.

"Er is lang over nagedacht."

Kut.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 21 december 2012 @ 12:38:14 #8
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_120593424
quote:
Uhhhhhh hallo????

Ik ben aangenomen *O*

Gefeliciteerd C_A :*
Hebben ze toevallig nog plannen om een vestiging hier in de buurt te openen?
pi_120593429
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:33 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd :)

Dus ABN laat je schieten?

Jammer dat ABN in Rotterdam is, anders had je kunnen zeggen dat je nog wel een vervanger wist. :)
Ja ABN laat ik schieten!
Dit is een jaar contract en hier kan ik mijn ei kwijt! Ik ben best creatief en dat kan ik nu kwijt in de winkel :P En ik ga iets meer verdienen. Hoeveel weet ik nog niet, maar ik word maandag gebeld.

Ik weet dat ik dit kan. Ik moet alleen over die drempel heen stappen :s)
Dat zag de bedrijfsleidster ook.

Dus logisch ja dat ik de ABN laat schieten :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Goed bezig meid, gefeliciteerd!

Waarom bellen ze altijd op met de tekst:

"We vinden je een toffe kerel en het gesprek was goed..." en weet je eigenlijk meteen dat de afwijzing volgt? Gisteren op gesprek geweest en vandaag gebeld door de recruiter.

"Er is lang over nagedacht."

Kut.
Dank je wel. Zo heb je niks en zo heb je 2 banen waar tussen je kan kiezen :)
pi_120593437
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:38 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd C_A :*
Hebben ze toevallig nog plannen om een vestiging hier in de buurt te openen?
Dank je O+
Stel het voor!

www.rataplan.nl
pi_120593615
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:38 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dank je O+
Stel het voor!

www.rataplan.nl
weg jij, de wereld is al vergaan, het heeft geen zin meer

ksssssssst
Lambo of Rekt
pi_120593642
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

weg jij, de wereld is al vergaan, het heeft geen zin meer

ksssssssst
Ik leef nog *O*
pi_120593654
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik leef nog *O*
Dat is de illusie die je nu nog hebt...
Lambo of Rekt
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 december 2012 @ 12:49:13 #14
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120593769
quote:
Uhhhhhh hallo????

Ik ben aangenomen *O*

Gefeliciteerd!
pi_120593854
Klinkt als een leuke uitdaging, charmed angel! Gefeliciteerd *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120593988
quote:
Uhhhhhh hallo????

Ik ben aangenomen *O*

nice job! een kringloop in deze tijden heeft wel goede vooruitzichten :P
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:00:57 #17
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_120594162
Ik ga ook maar aanschuiven. Werk momenteel in de kinderopvang, waar het slecht mee gaat. Mijn werkgever heeft besloten geen jaarcontracten meer te verlengen. Ondanks dat mijn manager zeer tevreden is, we onwijs hoog scoorde op de pedagogische scan (een beoordeling op het uitoefenen van je werk), ik een stagebegeleider en werkbegeleider ben en er 3 vacatures zouden ontstaan door dit besluit van hoger af, lijkt het erop, dat ik vanaf 1 februari werkloos ben. Mijn manager probeert nog van alles, maar ik vrees met grote vrezen.

Er zijn bijna geen vacatures op het moment, dus ben maar uitgeweken naar vacatures in de zorg met kans op herscholing. Ik krijg maar 2 maanden een uitkering en daarna ben ik gewoon keihard de lul. -O-

Ik kan wel aan de slag als flexwerker op meerdere plaatsen maar dat kan ik niet rondbreien met kinderopvang. Ik heb gewoon vaste dagen/tijden nodig, of iig ruim een maand van te voren weten wanneer en hoe laat ik moet werken.
pi_120594223
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:00 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga ook maar aanschuiven. Werk momenteel in de kinderopvang, waar het slecht mee gaat. Mijn werkgever heeft besloten geen jaarcontracten meer te verlengen. Ondanks dat mijn manager zeer tevreden is, we onwijs hoog scoorde op de pedagogische scan (een beoordeling op het uitoefenen van je werk), ik een stagebegeleider en werkbegeleider ben en er 3 vacatures zouden ontstaan door dit besluit van hoger af, lijkt het erop, dat ik vanaf 1 februari werkloos ben. Mijn manager probeert nog van alles, maar ik vrees met grote vrezen.

Er zijn bijna geen vacatures op het moment, dus ben maar uitgeweken naar vacatures in de zorg met kans op herscholing. Ik krijg maar 2 maanden een uitkering en daarna ben ik gewoon keihard de lul. -O-

Ik kan wel aan de slag als flexwerker op meerdere plaatsen maar dat kan ik niet rondbreien met kinderopvang. Ik heb gewoon vaste dagen/tijden nodig, of iig ruim een maand van te voren weten wanneer en hoe laat ik moet werken.
hoezo 2 maanden? ik dacht dat het altijd minimaal 3 was
pi_120594226
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt als een leuke uitdaging, charmed angel! Gefeliciteerd *O*
Ja ik ben zo vastgeroest in dat administratieve wereldje, dat dit wel een hele grote uitdaging gaat worden!

Heerlijk. O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Dank je wel *O*
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:54 schreef YebCar het volgende:

[..]

nice job! een kringloop in deze tijden heeft wel goede vooruitzichten :P
Ja zeker! Het is een pand van 2500M2 :D Dus het wordt bizar groot

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2012 13:03:22 ]
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:04:42 #20
54772 Silmarwen
pi_120594268
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:03 schreef YebCar het volgende:

[..]

hoezo 2 maanden? ik dacht dat het altijd minimaal 3 was
Ik begreep 2 maanden, drie kan ook zijn. Het is maar een jaarcontract iig.
pi_120594341
Maar je arbeidsverleden telt ook mee. Of heb je de afgelopen jaren niet gewerkt?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:09:45 #22
54772 Silmarwen
pi_120594411
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar je arbeidsverleden telt ook mee. Of heb je de afgelopen jaren niet gewerkt?
Nee, heb 2 jaar thuis gezeten om voor mijn kindjes te zorgen. Toen de jongste 1 was begon het te kriebelen en ben ik gaan solliciteren. Meteen de eerste baan toen al gekregen, in het dorp waar ik zelfs woon. Heb het er enorm naar mijn zin ook. Het is zo frustrerend. Ik weet ook gewoon nog niets. Je wordt gewoon behandelt als een fte, niet een mens. Ik heb nog een maand en ik weet nog niets, en het ergste is nog dat ik in oktober mijn functioneringsgesprek heb gehad, dikke pluimen, contract werd verlengd (geen onbepaalde tijd vanwege financiële omstandigheden maar wel een jaar contract) en begin december krijg je dit te horen.
pi_120595122
Gefeliciteerd charmed!

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:06 schreef From het volgende:
2 weken terug een tweede gesprek gehad bij bedrijf, zit bij laatste 2 kandidaten maar tot op heden nog niets vernomen. Met aankomende periode voor de deur, vandaag even bellen om te vragen of er al nieuws is of gewoon wachtten op hun reactie ???
Wat denken jullie?
pi_120595246
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:09 schreef Silmarwen het volgende:

Ik heb nog een maand en ik weet nog niets, en het ergste is nog dat ik in oktober mijn functioneringsgesprek heb gehad, dikke pluimen, contract werd verlengd (geen onbepaalde tijd vanwege financiële omstandigheden maar wel een jaar contract) en begin december krijg je dit te horen.
Wacht even, heb je in oktober een jaarcontract gekregen? Maar per 1-2 ben je werkloos? Klopt dat wel of begrijp ik het nu niet goed.

Wel enorm rot zeg, Sil :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:42:54 #25
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_120595465
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:32 schreef From het volgende:
Gefeliciteerd charmed!

[..]

Wat denken jullie?
Wat hebben ze tegen je gezegd? Ik zou bellen denk ik
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo