Ba Dum Tish!quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????
Ik ben aangenomen
Ik word gewoon assistent bedrijfsleidster
Vanmorgen meegelopen op een andere locatie, en ik vond het erg leuk om te doen.
Ik zelf twijfelde nog een beetje, je moet leiding geven een licht verstandelijk gehandicapten en licht gedetineerden. Maar de bedrijfsleidster zei dat ik het kan. We hadden alle twee een goed gevoel. En er was een gewoon een klik tussen ons.
Ze zei: doe het nou maar gewoon, ik wil je gewoon hebben! Ik weet dat je het kan. Ik leer alle kneepjes van het vak aan jou en voor je het weet heb jij je eigen winkel
Wel lekker dat vertrouwen wat ze mij gaf!
Het is 5 minuten fietsen voor mijEn we gaan de winkel helemaal zelf inrichten. Dus het is een nieuw te openen kringloopwinkel
Dus ik ga maandag het uitzendbureau bellen en zeggen dat ik een baan heb gevonden
Goed bezig meid, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????
Ik ben aangenomen
Ik zelf twijfelde nog een beetje, je moet leiding geven een licht verstandelijk gehandicapten en licht gedetineerden. Maar de bedrijfsleidster zei dat ik het kan. We hadden alle twee een goed gevoel. En er was een gewoon een klik tussen ons.
Ze zei: doe het nou maar gewoon, ik wil je gewoon hebben! Ik weet dat je het kan. Ik leer alle kneepjes van het vak aan jou en voor je het weet heb jij je eigen winkel
Het is 5 minuten fietsen voor mijEn we gaan de winkel helemaal zelf inrichten. Dus het is een nieuw te openen kringloopwinkel
Dus ik ga maandag het uitzendbureau bellen en zeggen dat ik een baan heb gevonden
Gefeliciteerd C_Aquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????
Ik ben aangenomen
Ja ABN laat ik schieten!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Dus ABN laat je schieten?
Jammer dat ABN in Rotterdam is, anders had je kunnen zeggen dat je nog wel een vervanger wist.
Dank je wel. Zo heb je niks en zo heb je 2 banen waar tussen je kan kiezenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed bezig meid, gefeliciteerd!
Waarom bellen ze altijd op met de tekst:
"We vinden je een toffe kerel en het gesprek was goed..." en weet je eigenlijk meteen dat de afwijzing volgt? Gisteren op gesprek geweest en vandaag gebeld door de recruiter.
"Er is lang over nagedacht."
Kut.
Dank jequote:Op vrijdag 21 december 2012 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd C_A
Hebben ze toevallig nog plannen om een vestiging hier in de buurt te openen?
weg jij, de wereld is al vergaan, het heeft geen zin meerquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je
Stel het voor!
www.rataplan.nl
Ik leef nogquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
weg jij, de wereld is al vergaan, het heeft geen zin meer
ksssssssst
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????
Ik ben aangenomen
nice job! een kringloop in deze tijden heeft wel goede vooruitzichtenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh hallo????
Ik ben aangenomen
hoezo 2 maanden? ik dacht dat het altijd minimaal 3 wasquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:00 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga ook maar aanschuiven. Werk momenteel in de kinderopvang, waar het slecht mee gaat. Mijn werkgever heeft besloten geen jaarcontracten meer te verlengen. Ondanks dat mijn manager zeer tevreden is, we onwijs hoog scoorde op de pedagogische scan (een beoordeling op het uitoefenen van je werk), ik een stagebegeleider en werkbegeleider ben en er 3 vacatures zouden ontstaan door dit besluit van hoger af, lijkt het erop, dat ik vanaf 1 februari werkloos ben. Mijn manager probeert nog van alles, maar ik vrees met grote vrezen.
Er zijn bijna geen vacatures op het moment, dus ben maar uitgeweken naar vacatures in de zorg met kans op herscholing. Ik krijg maar 2 maanden een uitkering en daarna ben ik gewoon keihard de lul.
Ik kan wel aan de slag als flexwerker op meerdere plaatsen maar dat kan ik niet rondbreien met kinderopvang. Ik heb gewoon vaste dagen/tijden nodig, of iig ruim een maand van te voren weten wanneer en hoe laat ik moet werken.
Ja ik ben zo vastgeroest in dat administratieve wereldje, dat dit wel een hele grote uitdaging gaat worden!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt als een leuke uitdaging, charmed angel! Gefeliciteerd
Dank je welquote:
Ja zeker! Het is een pand van 2500M2quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:54 schreef YebCar het volgende:
[..]
nice job! een kringloop in deze tijden heeft wel goede vooruitzichten
Ik begreep 2 maanden, drie kan ook zijn. Het is maar een jaarcontract iig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:03 schreef YebCar het volgende:
[..]
hoezo 2 maanden? ik dacht dat het altijd minimaal 3 was
Nee, heb 2 jaar thuis gezeten om voor mijn kindjes te zorgen. Toen de jongste 1 was begon het te kriebelen en ben ik gaan solliciteren. Meteen de eerste baan toen al gekregen, in het dorp waar ik zelfs woon. Heb het er enorm naar mijn zin ook. Het is zo frustrerend. Ik weet ook gewoon nog niets. Je wordt gewoon behandelt als een fte, niet een mens. Ik heb nog een maand en ik weet nog niets, en het ergste is nog dat ik in oktober mijn functioneringsgesprek heb gehad, dikke pluimen, contract werd verlengd (geen onbepaalde tijd vanwege financiële omstandigheden maar wel een jaar contract) en begin december krijg je dit te horen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Maar je arbeidsverleden telt ook mee. Of heb je de afgelopen jaren niet gewerkt?
Wat denken jullie?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:06 schreef From het volgende:
2 weken terug een tweede gesprek gehad bij bedrijf, zit bij laatste 2 kandidaten maar tot op heden nog niets vernomen. Met aankomende periode voor de deur, vandaag even bellen om te vragen of er al nieuws is of gewoon wachtten op hun reactie ???
Wacht even, heb je in oktober een jaarcontract gekregen? Maar per 1-2 ben je werkloos? Klopt dat wel of begrijp ik het nu niet goed.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:09 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb nog een maand en ik weet nog niets, en het ergste is nog dat ik in oktober mijn functioneringsgesprek heb gehad, dikke pluimen, contract werd verlengd (geen onbepaalde tijd vanwege financiële omstandigheden maar wel een jaar contract) en begin december krijg je dit te horen.
Wat hebben ze tegen je gezegd? Ik zou bellen denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:32 schreef From het volgende:
Gefeliciteerd charmed!
[..]
Wat denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |