Nee?quote:Op zondag 23 december 2012 17:04 schreef bobbernaut het volgende:
Plex heb ik jou ooit eens verteld dat ik VJ live heb gezien?
USTREAM HIHI dat was ook live..quote:
JA IK TOCH OOK VUILE KUT, ZIJ IS ZEKER VERSLAAFD AAN SNORRENquote:Op zondag 23 december 2012 17:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
USTREAM HIHI dat was ook live..
Snorren rietjesquote:Op zondag 23 december 2012 17:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
JA IK TOCH OOK VUILE KUT, ZIJ IS ZEKER VERSLAAFD AAN SNORREN
Ja ze zei wel steeds "Bedankt bedankt!" maar volgensmij meende ze het niet echt. Althans zo leek dat.quote:
Iddquote:Op zondag 23 december 2012 17:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ze zei wel steeds "Bedankt bedankt!" maar volgensmij meende ze het niet echt. Althans zo leek dat.
hoe kan je erop?quote:Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef MineraalWater het volgende:
Bob zorg eens dat wij op de whitelist komen
oh vandaar dat ik iedereen zag spammenquote:Op zondag 23 december 2012 19:26 schreef MineraalWater het volgende:
Moet je in de chat je naam zeggen ofzo
Mau zou jij misschien betere admins/mods kunnen nemen?quote:Op zondag 23 december 2012 20:06 schreef maurisioo het volgende:
piekartz zou je mijn ww van de server aan remy kunnen geven? als ik dat zou lees zijn er wat problemen.
Rem zou jij misschien kunnen kijken of je iets kunt fixen?
HIER WAT ZEI IK JE?! die dwarf is kkr kindjequote:Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef shaderon het volgende:
Mau, het is nogal een chaos. Er was een grote grief. Er joinen allemaal heel irritante mensen spammen enzo. Dwarf nuked er op los en zalkren en ik dachten maar even deopen. Toen belooft niet meer nuken op terug geven, doet het weer en knalt al mijn paintings kapot.. 2x. En omdat de infected het niet doet komen er reacties als ''Gay server''. Samenvatting van de afgelopen uren
apocalypsequote:Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef shaderon het volgende:
Mau, het is nogal een chaos. Er was een grote grief. Er joinen allemaal heel irritante mensen spammen enzo. Dwarf nuked er op los en zalkren en ik dachten maar even deopen. Toen belooft niet meer nuken op terug geven, doet het weer en knalt al mijn paintings kapot.. 2x. En omdat de infected het niet doet komen er reacties als ''Gay server''. Samenvatting van de afgelopen uren
Gewoon alles deoppen in de console. En mau /op en wie het mag. Verder niemand.quote:Op zondag 23 december 2012 21:27 schreef drumstickNL het volgende:
kut kinderen, mender ben je online? zoek iemand met command ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |