Toch er op houden he, anders missen we de kerst funquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Meh. De bukkit release is nog een beetje buggy.
Zodra er een nieuwe is zet ik die er weer op. Zijn "DEV" builds.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Toch er op houden he, anders missen we de kerst fun
? die hoef je niet te maken. Die staat al in je dropbox mapquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe maak je een public map in dropbox?
nopequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef Mender het volgende:
[..]
? die hoef je niet te maken. Die staat al in je dropbox map
Gewoon op deze link klikken:quote:Please note: New Dropbox accounts created after October 4, 2012 no longer have a Public folder. Don't worry! Every account created prior to this date will still have a Public folder. If you would like to enable a Public folder on a new account, see the instructions below (Creating a Public folder).
Warom doet me dat denken aan Turok?quote:
Thanks! Ik had al gezocht maar kon niets vindenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:35 schreef Mender het volgende:
oh
Google "dropbox public" 2 sec zoekwerk mang.
[..]
Gewoon op deze link klikken:
https://www.dropbox.com/enable_public_folder
bouw een map op mijn server danquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:12 schreef Ame_thyst het volgende:
goed weer eens wat bouwen op aldie, maar wat. Dat ijs helpt niet echt met het haventje bouwen.
Is goed hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:22 schreef Ame_thyst het volgende:
aldie map werken we al een jaar aan, nja fulltime natuurlijk niet maar, emotionele band etc
Is makkelijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:25 schreef maurisioo het volgende:
maar ik heb iemand nodig die een vliegtuig kan maken
Terminal? Die heb ik net in CS gezet!quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:38 schreef shaderon het volgende:
ohja zag dat je die luchthaven map van cod ging maken![]()
Ja maak hem dan even in minecraftquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Terminal? Die heb ik net in CS gezet!
nopeeequote:Op zaterdag 22 december 2012 11:42 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja maak hem dan even in minecraft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |